No siellä näkyykin.justwatch kertoo, että cmorella näkyis suomessa (offtopic, mut toki sinnekki saa parin viikon trialin).
justwatch.com/fi/sarja/schitts-creek
Ihmettelin vain kun ollaan Prime Video ketjussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siellä näkyykin.justwatch kertoo, että cmorella näkyis suomessa (offtopic, mut toki sinnekki saa parin viikon trialin).
justwatch.com/fi/sarja/schitts-creek
No siellä näkyykin.
Ihmettelin vain kun ollaan Prime Video ketjussa.
Edit: sori, väärä ketju, piti olla tuo c more...
Juu, eikös se ihan samalla tavalla toimi ku kaikissa muissakin.Hei mites teen jos annan mimmille yhden käyttäjätileistä, itse käytän tv:n kautta ja hän iPhonella? Ilmeisesti luon hälle käyttäjän (tehty) mutta loggaako hän sen jälkeen sisälle palveluun mun Amazon (elikkäs Primevideo) tunnareilla?
Jostain taisin just googellella lukea että tukisi 1 pääkäyttäjä plus 5 alakäyttäjää. Ilmeisesti vasta kesällä tullut nuo eri käyttäjätilit esim Ompulle.Juu, eikös se ihan samalla tavalla toimi ku kaikissa muissakin.
Onkos kellään muuten tietoa kuinka montaa yhtäaikaista käyttäjää prime tukee?
Jostain taisin just googellella lukea että tukisi 1 pääkäyttäjä plus 5 alakäyttäjää. Ilmeisesti vasta kesällä tullut nuo eri käyttäjätilit esim Ompulle.
Smart dns palvelu päälle, niin onnistuu katselu. Just testasin. Suomi tekstit ja kaikki. Ota vaikka jostain smart dns proxyltä tms kahden viikon trial ja katot jaksot läpi.Osaako joku sanoa koska Utopia sarjan USA remake päätyy suomalaisten katsottavaksi:
Katso sarjan Utopia kausi 1 – Prime Video
Utopia on salaliittotrilleri, jossa joukko nuoria faneja kokoontuu tajuttuaan, että salaliitto Utopia-sarjakuvassa on totta. Sarjakuva ennustaa ihmiskunnan ja tuntemamme maailman tuhon ja nyt tämän sekalaisen joukon on tartuttava seikkailuun pelastaakseen itsensä, toisensa ja lopulta ihmiskunnan.www.primevideo.com
Minä sitä valittelin ja huomasin sitten, että sarja palasi takaisin jo paria päivää myöhemmin.Tuli mieleen kun joku aiemmin valitteli että farscape oli hävinnyt mutta nythän se on takaisin.
Smart dns palvelu päälle, niin onnistuu katselu. Just testasin. Suomi tekstit ja kaikki. Ota vaikka jostain smart dns proxyltä tms kahden viikon trial ja katot jaksot läpi.
Kokeilin ja Bosch 6. kausi toimii myös suomi teksteineen kännykällä. Käytän KeepSolid SmartDNS:ää. Ostin sen alennuskoodilla n. 20€ lifetime lisenssillä täältä. Se 40% alennuskoodi ei ole enää voimassa, mutta niitä alennuksia tulee vähän väliä. Tällä hetkellä tuo palvelu lifetime lisenssillä maksaa 40 dollaria, mutta tuli mainoskirjettä, että jotain alennuksia voisi olla taas tulossa huomenna, että kannattaa odottaa ostoa ainakin yön yli, jos tuohon palveluun päätyy. Toi Smart DNS toimi myös LG C9 Oled telkkarilla, kun testasin Disney valikoimaa. Saisi katsottua jo kaikki Mandalorian jaksot, mutta ei oo vielä ehtinyt aloittaa.Onnistuuko myös Bosch 6. kausi?
VPN ei taida toimia. DNS proxya en ole kokeillut.
Onko heittää jokin toimiva palvelu?
Tuo ei noiden kommenttien perusteella kovin hyvältä palvelulta vaikuta jos ei itse saa valita mitä regionia käyttää, jos töllöön siis pistää tuon niin pomminvarmasti törmää ongelmiin kotimaisia streamipalveluita käytettäessä.Kokeilin ja Bosch 6. kausi toimii myös suomi teksteineen kännykällä. Käytän KeepSolid SmartDNS:ää. Ostin sen alennuskoodilla n. 20€ lifetime lisenssillä täältä. Se 40% alennuskoodi ei ole enää voimassa, mutta niitä alennuksia tulee vähän väliä. Tällä hetkellä tuo palvelu lifetime lisenssillä maksaa 40 dollaria, mutta tuli mainoskirjettä, että jotain alennuksia voisi olla taas tulossa huomenna, että kannattaa odottaa ostoa ainakin yön yli, jos tuohon palveluun päätyy. Toi Smart DNS toimi myös LG C9 Oled telkkarilla, kun testasin Disney valikoimaa. Saisi katsottua jo kaikki Mandalorian jaksot, mutta ei oo vielä ehtinyt aloittaa.
Tulee heti, kun se on nykyään Amazonin oma sarja.Jaahas, mistähän näkis, että tuleeko tuo myöskin tänne Suomen Prime videoon heti katsottavaks
Tuote: Amazon Prime ilmainen 6kk
Hinta: 0€
Kauppa: amazon.fr
Voimassa: -
Linkki: Amazon.fr : Amazon Prime
Trialiin sisältyy myös twitch prime, mutta tili pitää olla ranskalainen. Tarjous on tarkoitettu 18-24 vuotiaille, mutta eivät tarkista ikää.
Huh, huh. Taas jatkui 24 €:lla vuodeksi.Onneksi jatkui.
Goliathin 3. kaudessa on jokusen jakson jälkeen aavistuksen verran alkuperäisen Twin Peaksin tunnelmaa.
Katsotaan, miten käy.
Saako tuota tai jotan muuta palvelua mitenkään toimimaan AppleTV:llä tai pleikalla?Smart dns palvelu päälle, niin onnistuu katselu. Just testasin. Suomi tekstit ja kaikki. Ota vaikka jostain smart dns proxyltä tms kahden viikon trial ja katot jaksot läpi.
Taitaa tuo fr prime toimia vain ranskan kaupassa? Tietysti twitch ja primevideo toimii normisti?Huh, huh. Taas jatkui 24 €:lla vuodeksi.
Tosiaan nuorisojäsenyys on muuttunut opiskelijajäsenyydeksi. Vuoden kuluttua veloitus on tällä hetkellä sama 24€, joten jatkan mielelläni opiskelua.
Eli siis pitää luoda tili FR Amazonin sivun kautta ja silloin saa tuohon 24e / vuosi tuon Primen, niinkös? Mitäs muuta tuossa tarvii kikkailla? Ja näkyykö samat ohjelmat mitä Suomessa (nyt tosin mun tili taitaa olla Saksan Amazoniin ja siellä ainakin näkyy kaikki normaalisti suomisubeilla jne. Mites tuo opiskelujuttu tuossa vahvistetaan?Huh, huh. Taas jatkui 24 €:lla vuodeksi.
Tosiaan nuorisojäsenyys on muuttunut opiskelijajäsenyydeksi. Vuoden kuluttua veloitus on tällä hetkellä sama 24€, joten jatkan mielelläni opiskelua.
Itse tein niin, että kännykkäapilla laitoin Smart DNS:n päälle niin, että oon kodin wifi verkossa, että saa oman kodin ip-osoitteen, joka rekisteröityy Smart DNS:n palvelimille. Sitten vaan käytettävän toistolaitteen nettiasetuksiin ja vaihtaa DNS osoitteeksi sen DNS-apin näyttämän DNS:n. Välillä toimii ykkösellä, mutta useimmiten vaatii toistolaitteen uudelleenkäynnistämisen, että vaikuttaa tuo DNS muutos apeissa.Saako tuota tai jotan muuta palvelua mitenkään toimimaan AppleTV:llä tai pleikalla?
Amazon primet ovat kauppakohtaisia, varmaan tänään asia tullutkin selväksi. Primevideon kautta saa katsottua normisti, mutta muita palveluja en ole käyttänyt. Olen odottanut muutenkin vahvistuspyyntöä henkkareista ja opiskeluista, joten en ole alkanut säätämään.Taitaa tuo fr prime toimia vain ranskan kaupassa? Tietysti twitch ja primevideo toimii normisti?
Eipä noita käyttöönsä saa täältä käsin ilman suuremman luokan koiruuksia.Eli siis pitää luoda tili FR Amazonin sivun kautta ja silloin saa tuohon 24e / vuosi tuon Primen, niinkös? Mitäs muuta tuossa tarvii kikkailla? Ja näkyykö samat ohjelmat mitä Suomessa (nyt tosin mun tili taitaa olla Saksan Amazoniin ja siellä ainakin näkyy kaikki normaalisti suomisubeilla jne. Mites tuo opiskelujuttu tuossa vahvistetaan?
Mites Amazon.de:n prime-jäsenyyden kylkiäisenä tulevaa prime videota kannattaa käyttää Suomessa? Toimiiko töllösoftalla (LG)? Siihen ehkä ainakin saa DNS-palvelimet muutettua. Entä Chromecast? Jos ohjelmassa on suomisubit toimiiko ne? Ei ole kiikarissa ohjelmat, jotka olisi region rajoitettuja Suomessa.
- Käynnistin LG:n Prime appin ja katsoin ruudulta tarjotun koodin
- LG:n appi pyysi menemään osoitteeseen: PrimeVideo.com/mytv, PC:n selaimella login Amazonin tunnareilla
- Kirjoitin LG appin antaman koodin selaimen niin pyytäessä
- Homma valmis ja Prime pelaa LG appilla
- Kaikki oli alkuun saksaksi (koska otin Primen .de:lle tarjouksien vuoksi), mutta PC:llä voi vaihtaa kielen englanniksi tai vaikka suomeksi. Näytti olevan accountin laajuinen muutos koska selain ja LG:n appi muuttuivat molemmat englanniksi. LG vasta appin uudelleen käynnistyksellä
Mistä siis PC:llä vaihdoit tuon kielen? Selaimella saan ne valikot Englanniksi, mutta Android appi on aina Saksaksi. Latasin sitten myös Windows 10 ohjelman, mutta sekin oli Saksaksi enkä nähnyt mistä kielen voisi vaihtaa. YritinYoutube videoista katsoa missä näytetään kielen vaihtoa, ei näytä olevan minun appsissa sellaista valikkoa mistä ne vaihtavat..
Tuo onkin mielenkiintoinen hintatasoltaan :oMä vaihdoin LG:n telkkarin apissa Turkin kielen Suomeksi (mulla siis Turkin primen kautta) ja sen jälkeen on kaikissa laitteissa ollut suomeksi, myös android apissa ja primevideo.com:ssa.
Vastasinkin tähän jo vähän aiemmin, mutta siis kaikki muut osoite ym. tiedot mulla maksussa oikeat, mutta maa Turkki. Nyt on vielä ilmainen 30 päivän jakso käynnissä, niin marraskuussa vasta tietää, meneekö maksut läpi ja jatkuuko överihalpa tilaus.Tuo onkin mielenkiintoinen hintatasoltaan :o
Minkälaisia kikkailuja vaatii, että saa Turkin primen hankittua? Pitää olla turkkilainen luottokortti tai osoite?
Niin siis puhutaanko nyt tuosta itse Prime-tilistä jonka kautta Primevideo vai ihan tuosta Primevideosta? Nää jotenkin hämää itseäni, katsoin noita amazom.com.tr -sivuja ja ilmeisesti siis Prime-tilistä on nyt siis kyse? Koska sivuilta painoin Primevideon banneria ja se menee suoraan geneeriseen Primevideo.comiin mistä voisin logata omillakin tunnarella sisään.Vastasinkin tähän jo vähän aiemmin, mutta siis kaikki muut osoite ym. tiedot mulla maksussa oikeat, mutta maa Turkki. Nyt on vielä ilmainen 30 päivän jakso käynnissä, niin marraskuussa vasta tietää, meneekö maksut läpi ja jatkuuko överihalpa tilaus.
Sellainen ennakkovaroitus, että jos b-scifi ja roskaelokuvat tuolta saralta kiinnostavat, niin osa Primevideon tarjonnasta on ihan luokattoman huonolla kuvalla.No jopas täällä on SciFi/mysteeristä pitävälle sisältöä. Otin ton ilmaiisen primen .DE että sai halvat muistit ja näköjään toimii mukisematta suomeks suoratoistopalvelukin. Nyt lähti useammaksi kuukaudeksi Netflix vaihtoon ja prime tulille.
Saako tuota tai jotan muuta palvelua mitenkään toimimaan AppleTV:llä tai pleikalla?
Ei vielä mutta huomenna voisi vilkuilla. Luin jonkin IS:n tms lööpin siitä niin alkoi kiinnostaa.Joko joku on borat2 kahtonut?
Joko joku on borat2 kahtonut?
Tein sellaisen kikkailun, että tein SmartDNS:ää varten oman wifi ssid:n missä sillä wifillä on DNS:nä ne SmartDNS:n omat dns osoitteet. Jos haluan katsoa jenkkilän tarjontaa jostain suoratoistopalvelusta, niin valitsen vaan nyt laitteesta tuon SmartDNS:ää varten tehdyn wifi ssid:n. Toi SmartDNS appi on koko ajan käynnissä mun yhdessä tabletissa, kun se tabletti on koko ajan päällä ja myös sitä kautta automaattisesti päivittää mun ip-osoitetta SmartDNS:n palvelimille. Sitten taas kun haluan kattoo normisti palveluntarjoajien suomi tarjontaa, niin valitsen laitteesta "normi" wifi ssid:n, missä on nämä googlen tms. dns:t.Toimii hyvin Smart DNS Proxy. AppleTV:lle laitoin heidän USA:n DNS manuaalisesti
Pitää ensin ”rekisteröidä” oma IP esim. PCllä niin toimii. Kun IP vaihtuu tarvii uudelleen kirjaantumisen, alkaa taas toimia.
Kokeilin myös jotain yleistä USA DNS serveriä, mutta se ei toiminut.
YLE Areena ei enään toimi, kun on DNS vaihdettu. Joutuu muuttamaan DNA takaisin Suomeen
Onko jotain automatiikkaa tähän, ettei tarvis säädellä eri DNS palvelimiin?
Yks nopea tapa primessä nähdä onko suomitekstejä, on videon kuvaus. Jos sekin on suomeksi niin yleensä tekstitkin löytyy.Onko jossain flixable tyylistä listaa primevideosta?
Justwach toki, mutta sillä ei saa kieliä. ts. Onko suomi dubbeja missään?
Onko jossain flixable tyylistä listaa primevideosta?
Justwach toki, mutta sillä ei saa kieliä. ts. Onko suomi dubbeja missään?
Lisäyksenä se, että Prime Video ohjelmien sivut näkee kyllä ilman tilausta tai edes tiliä.Yks nopea tapa primessä nähdä onko suomitekstejä, on videon kuvaus. Jos sekin on suomeksi niin yleensä tekstitkin löytyy.
Olisiko todennäköisempää että Netflix ostaa?Toivottavasti vaivautuisivat myös ostamaan oikeudet Colonyyn ja tekemään siitä vielä neloskauden. Jäi niin kutkuttavaan tilanteeseen sekin.
Olisiko todennäköisempää että Netflix ostaa?
Mietin vain kun siellä kuitenkin ne 3 kautta.
Itse kyllä pidin tuosta sarjasta, onhan se hömppää mutta ihan viihdyttävää.