Amazon Prime Video

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 260
No siellä näkyykin.
Ihmettelin vain kun ollaan Prime Video ketjussa.
Joo emmie siitä tiiä, kunhan vain tsekkasin tilanteen. Ois tietty hyvä mainita, jos vpnää käyttää tai katselee jostain muusta syystä jotain muuta ku suomen tarjontaa. Oletuksena kuitenkin keskustelu on suomen sisällöstä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Hei mites teen jos annan mimmille yhden käyttäjätileistä, itse käytän tv:n kautta ja hän iPhonella? Ilmeisesti luon hälle käyttäjän (tehty) mutta loggaako hän sen jälkeen sisälle palveluun mun Amazon (elikkäs Primevideo) tunnareilla?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Hei mites teen jos annan mimmille yhden käyttäjätileistä, itse käytän tv:n kautta ja hän iPhonella? Ilmeisesti luon hälle käyttäjän (tehty) mutta loggaako hän sen jälkeen sisälle palveluun mun Amazon (elikkäs Primevideo) tunnareilla?
Juu, eikös se ihan samalla tavalla toimi ku kaikissa muissakin.

Onkos kellään muuten tietoa kuinka montaa yhtäaikaista käyttäjää prime tukee?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Juu, eikös se ihan samalla tavalla toimi ku kaikissa muissakin.

Onkos kellään muuten tietoa kuinka montaa yhtäaikaista käyttäjää prime tukee?
Jostain taisin just googellella lukea että tukisi 1 pääkäyttäjä plus 5 alakäyttäjää. Ilmeisesti vasta kesällä tullut nuo eri käyttäjätilit esim Ompulle. :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 260
Jostain taisin just googellella lukea että tukisi 1 pääkäyttäjä plus 5 alakäyttäjää. Ilmeisesti vasta kesällä tullut nuo eri käyttäjätilit esim Ompulle. :)
Niin, tarkoitettaneen vain eri katseluprofiileja, että on omat katseluhistoriat. Samalla käyttäjätunnuksella sisään silti kirjaudutaan.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
208
Osaako joku sanoa koska Utopia sarjan USA remake päätyy suomalaisten katsottavaksi:
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
214
Osaako joku sanoa koska Utopia sarjan USA remake päätyy suomalaisten katsottavaksi:
Smart dns palvelu päälle, niin onnistuu katselu. Just testasin. Suomi tekstit ja kaikki. Ota vaikka jostain smart dns proxyltä tms kahden viikon trial ja katot jaksot läpi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 391
Tuli mieleen kun joku aiemmin valitteli että farscape oli hävinnyt mutta nythän se on takaisin.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
317
Smart dns palvelu päälle, niin onnistuu katselu. Just testasin. Suomi tekstit ja kaikki. Ota vaikka jostain smart dns proxyltä tms kahden viikon trial ja katot jaksot läpi.
Onnistuuko myös Bosch 6. kausi?
VPN ei taida toimia. DNS proxya en ole kokeillut.
Onko heittää jokin toimiva palvelu?
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
214
Onnistuuko myös Bosch 6. kausi?
VPN ei taida toimia. DNS proxya en ole kokeillut.
Onko heittää jokin toimiva palvelu?
Kokeilin ja Bosch 6. kausi toimii myös suomi teksteineen kännykällä. Käytän KeepSolid SmartDNS:ää. Ostin sen alennuskoodilla n. 20€ lifetime lisenssillä täältä. Se 40% alennuskoodi ei ole enää voimassa, mutta niitä alennuksia tulee vähän väliä. Tällä hetkellä tuo palvelu lifetime lisenssillä maksaa 40 dollaria, mutta tuli mainoskirjettä, että jotain alennuksia voisi olla taas tulossa huomenna, että kannattaa odottaa ostoa ainakin yön yli, jos tuohon palveluun päätyy. Toi Smart DNS toimi myös LG C9 Oled telkkarilla, kun testasin Disney valikoimaa. Saisi katsottua jo kaikki Mandalorian jaksot, mutta ei oo vielä ehtinyt aloittaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Kokeilin ja Bosch 6. kausi toimii myös suomi teksteineen kännykällä. Käytän KeepSolid SmartDNS:ää. Ostin sen alennuskoodilla n. 20€ lifetime lisenssillä täältä. Se 40% alennuskoodi ei ole enää voimassa, mutta niitä alennuksia tulee vähän väliä. Tällä hetkellä tuo palvelu lifetime lisenssillä maksaa 40 dollaria, mutta tuli mainoskirjettä, että jotain alennuksia voisi olla taas tulossa huomenna, että kannattaa odottaa ostoa ainakin yön yli, jos tuohon palveluun päätyy. Toi Smart DNS toimi myös LG C9 Oled telkkarilla, kun testasin Disney valikoimaa. Saisi katsottua jo kaikki Mandalorian jaksot, mutta ei oo vielä ehtinyt aloittaa.
Tuo ei noiden kommenttien perusteella kovin hyvältä palvelulta vaikuta jos ei itse saa valita mitä regionia käyttää, jos töllöön siis pistää tuon niin pomminvarmasti törmää ongelmiin kotimaisia streamipalveluita käytettäessä.

Itse olen aina välillä käyttänyt sellaista kuin Smart DNS Proxy, mutta en nyt kyllä tän E9 aikana ole testannut niin ei mitään käryä miten hyvin nykyään toimii, mutta tuolla on Todella iso määrä eri palveluita tuettuna ja saa itse valita mitä regionia missäkin haluaa käyttää tietenkin myös.
Smart DNS Proxy
Tuolta voi ottaa free trialin ja kokeilla miten toimii.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 219
Jaahas, mistähän näkis, että tuleeko tuo myöskin tänne Suomen Prime videoon heti katsottavaksi, vai joutuuko tuon lisäksi hankkimaan jonkun smart DNS palvelunkin.
Ekaa kertaa siis olisi tarkoitus ottaa Amazon Prime video palvelu itse, tähän mennessä ollut vuosia Netflix asiakas, mutta nyt tulossa sen verta kovan luokan scifi sarjan uusi tuotantokausi pihalle joulukuussa, että pitänee ainakin testata. Kyllähän tuollakin varmasti olisi paljon katsottavaa muutakin...




Onkos muuten tuo Android appi miten tarkka DRM suhteen? Että mitenkä pahasti laatu kärsii, jos rootatulla tabletilla yrittäis katsella tien päällä ja toimiiko tuossakaan enään tuollainen Smart DNS kikkailu, vai onko yhtälailla clientiin koodattu DNS check, eikä pysty ohittaa kuten Netflix...
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
314
Tuote: Amazon Prime ilmainen 6kk
Hinta: 0€
Kauppa: amazon.fr
Voimassa: -
Linkki: Amazon.fr : Amazon Prime

Trialiin sisältyy myös twitch prime, mutta tili pitää olla ranskalainen. Tarjous on tarkoitettu 18-24 vuotiaille, mutta eivät tarkista ikää.
Onneksi jatkui.
:sdarra:
Goliathin 3. kaudessa on jokusen jakson jälkeen aavistuksen verran alkuperäisen Twin Peaksin tunnelmaa.
Katsotaan, miten käy.
:sworried:
Huh, huh. Taas jatkui 24 €:lla vuodeksi.
Tosiaan nuorisojäsenyys on muuttunut opiskelijajäsenyydeksi. Vuoden kuluttua veloitus on tällä hetkellä sama 24€, joten jatkan mielelläni opiskelua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
63
Smart dns palvelu päälle, niin onnistuu katselu. Just testasin. Suomi tekstit ja kaikki. Ota vaikka jostain smart dns proxyltä tms kahden viikon trial ja katot jaksot läpi.
Saako tuota tai jotan muuta palvelua mitenkään toimimaan AppleTV:llä tai pleikalla?
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Huh, huh. Taas jatkui 24 €:lla vuodeksi.
Tosiaan nuorisojäsenyys on muuttunut opiskelijajäsenyydeksi. Vuoden kuluttua veloitus on tällä hetkellä sama 24€, joten jatkan mielelläni opiskelua.
Taitaa tuo fr prime toimia vain ranskan kaupassa? Tietysti twitch ja primevideo toimii normisti?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Huh, huh. Taas jatkui 24 €:lla vuodeksi.
Tosiaan nuorisojäsenyys on muuttunut opiskelijajäsenyydeksi. Vuoden kuluttua veloitus on tällä hetkellä sama 24€, joten jatkan mielelläni opiskelua.
Eli siis pitää luoda tili FR Amazonin sivun kautta ja silloin saa tuohon 24e / vuosi tuon Primen, niinkös? :) Mitäs muuta tuossa tarvii kikkailla? Ja näkyykö samat ohjelmat mitä Suomessa (nyt tosin mun tili taitaa olla Saksan Amazoniin ja siellä ainakin näkyy kaikki normaalisti suomisubeilla jne. :) Mites tuo opiskelujuttu tuossa vahvistetaan?
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
214
Saako tuota tai jotan muuta palvelua mitenkään toimimaan AppleTV:llä tai pleikalla?
Itse tein niin, että kännykkäapilla laitoin Smart DNS:n päälle niin, että oon kodin wifi verkossa, että saa oman kodin ip-osoitteen, joka rekisteröityy Smart DNS:n palvelimille. Sitten vaan käytettävän toistolaitteen nettiasetuksiin ja vaihtaa DNS osoitteeksi sen DNS-apin näyttämän DNS:n. Välillä toimii ykkösellä, mutta useimmiten vaatii toistolaitteen uudelleenkäynnistämisen, että vaikuttaa tuo DNS muutos apeissa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 686
Onpas aikamoista paskaa, kun käytännössä kaikki leffat/sarjat on varustettu tylysti maininnalla "This title isn't available in your location". Itsellä on Prime sen vuoksi, kun halusin hyödyntää muutamat Amazonin tarjoukset, mutta muuten tästä ei ole kyllä järkeä maksaa mitään. Vähän vaikuttaa siltä, että tilanne on jopa huonontunut siitä kun viimeksi testasin tätä joskus vuosi sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 114
Expanse näyttää tulevan sillä viikottaisella julkaisutahdilla, millä Boysin tuorein kausi tuli. En tiedä, mitä ajattelen tästä..
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Boys ja tales from the loop tuli kattottua, molemmille suositus. Expansea koitin muttei jaksanu paria jaksoa enempää. Hienosti suomeksi tekstit.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 855
Mites Amazon.de:n prime-jäsenyyden kylkiäisenä tulevaa prime videota kannattaa käyttää Suomessa? Toimiiko töllösoftalla (LG)? Siihen ehkä ainakin saa DNS-palvelimet muutettua. Entä Chromecast? Jos ohjelmassa on suomisubit toimiiko ne? Ei ole kiikarissa ohjelmat, jotka olisi region rajoitettuja Suomessa.

Pahoittelut jos tätä käsitelty aiemmin. Nopeasti ei tullut vastaan kattavaa vastausta. Piti nyt ottaa prime-kokeilu kun löytyi tilattavaa. Vai pitäisikö vaan ottaa Suomen primevideo tilaus? Kiitokset jos joku jaksaa vastata.
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
314
Taitaa tuo fr prime toimia vain ranskan kaupassa? Tietysti twitch ja primevideo toimii normisti?
Amazon primet ovat kauppakohtaisia, varmaan tänään asia tullutkin selväksi. Primevideon kautta saa katsottua normisti, mutta muita palveluja en ole käyttänyt. Olen odottanut muutenkin vahvistuspyyntöä henkkareista ja opiskeluista, joten en ole alkanut säätämään.

Tuohon 2,5 v takaiseen nuorten kotkien erikoistarjoukseen liittyen muistelisin jonkun yrittäneen saada silloin twitchiä toimimaan, mutta omien säätöjen jälkeen joutui ottamaan aspaan yhteyttä ja lopputuloksena tarjous poistettiin käytöstä.

Eli siis pitää luoda tili FR Amazonin sivun kautta ja silloin saa tuohon 24e / vuosi tuon Primen, niinkös? :) Mitäs muuta tuossa tarvii kikkailla? Ja näkyykö samat ohjelmat mitä Suomessa (nyt tosin mun tili taitaa olla Saksan Amazoniin ja siellä ainakin näkyy kaikki normaalisti suomisubeilla jne. :) Mites tuo opiskelujuttu tuossa vahvistetaan?
Eipä noita käyttöönsä saa täältä käsin ilman suuremman luokan koiruuksia.

Nuo Amazonin student primet on käytössä kaikissa kaupoissa ja ilmaisjaksojen pituudet sekä sen jälkeiset hinnat vaihtelevat. Voimassa valmistumiseen saakka tai max. 4 vuotta.
Lisäksi on listat hyväksytyistä kyseisen maan (kaupan) opiskelupaikoista.

Vaatii opiskelupaikan spostiosoitteen, valmistusvuoden yms. Voi myös varmentaa muun spostiosoitteen kautta, mutta sitten kaupasta riippuen lähetellään kuvia henkkareista, opiskelijakortista, lukujärjestyksestä yms.

Vuosi sitten tosiaan ilmoittivat, että 1,5 v lapsuus on ohi ja muutamme jäsenyytesi automaattisesti opiskelijaversioksi. Ilmoittivat, että voimme kysellä tarkempia tietoja. En ole purnannut asiasta patongin purijoille.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 395
Mites Amazon.de:n prime-jäsenyyden kylkiäisenä tulevaa prime videota kannattaa käyttää Suomessa? Toimiiko töllösoftalla (LG)? Siihen ehkä ainakin saa DNS-palvelimet muutettua. Entä Chromecast? Jos ohjelmassa on suomisubit toimiiko ne? Ei ole kiikarissa ohjelmat, jotka olisi region rajoitettuja Suomessa.
  1. Käynnistin LG:n Prime appin ja katsoin ruudulta tarjotun koodin
  2. LG:n appi pyysi menemään osoitteeseen: PrimeVideo.com/mytv, PC:n selaimella login Amazonin tunnareilla
  3. Kirjoitin LG appin antaman koodin selaimen niin pyytäessä
  4. Homma valmis ja Prime pelaa LG appilla
  5. Kaikki oli alkuun saksaksi (koska otin Primen .de:lle tarjouksien vuoksi), mutta PC:llä voi vaihtaa kielen englanniksi tai vaikka suomeksi. Näytti olevan accountin laajuinen muutos koska selain ja LG:n appi muuttuivat molemmat englanniksi. LG vasta appin uudelleen käynnistyksellä
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 855
  1. Käynnistin LG:n Prime appin ja katsoin ruudulta tarjotun koodin
  2. LG:n appi pyysi menemään osoitteeseen: PrimeVideo.com/mytv, PC:n selaimella login Amazonin tunnareilla
  3. Kirjoitin LG appin antaman koodin selaimen niin pyytäessä
  4. Homma valmis ja Prime pelaa LG appilla
  5. Kaikki oli alkuun saksaksi (koska otin Primen .de:lle tarjouksien vuoksi), mutta PC:llä voi vaihtaa kielen englanniksi tai vaikka suomeksi. Näytti olevan accountin laajuinen muutos koska selain ja LG:n appi muuttuivat molemmat englanniksi. LG vasta appin uudelleen käynnistyksellä
Mistä siis PC:llä vaihdoit tuon kielen? Selaimella saan ne valikot Englanniksi, mutta Android appi on aina Saksaksi. Latasin sitten myös Windows 10 ohjelman, mutta sekin oli Saksaksi enkä nähnyt mistä kielen voisi vaihtaa. YritinYoutube videoista katsoa missä näytetään kielen vaihtoa, ei näytä olevan minun appsissa sellaista valikkoa mistä ne vaihtavat..
Mulla sama ongelma Android apin kanssa. Selaimen kautta amazon.de sivun saan englanniksi, mutta appi ei. Primevideo.com sivu pyytää varmistamaan alueen enkä ole varma mitä siihen pitäisi laittaa. Saksa alueena käskee käyttämään amazon.den kautta. Pistin Suomi eikä yllättäen lopettanut toimimista! Appi ei vieläkään vaihtanut kieltä. LGn töllöappia en ole vielä päässyt kokeilemaan. Ja Suomi tekstit löytyy.
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
214
Mä vaihdoin LG:n telkkarin apissa Turkin kielen Suomeksi (mulla siis Turkin primen kautta) ja sen jälkeen on kaikissa laitteissa ollut suomeksi, myös android apissa ja primevideo.com:ssa.
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Mä vaihdoin LG:n telkkarin apissa Turkin kielen Suomeksi (mulla siis Turkin primen kautta) ja sen jälkeen on kaikissa laitteissa ollut suomeksi, myös android apissa ja primevideo.com:ssa.
Tuo onkin mielenkiintoinen hintatasoltaan :o
Minkälaisia kikkailuja vaatii, että saa Turkin primen hankittua? Pitää olla turkkilainen luottokortti tai osoite?
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
214
Tuo onkin mielenkiintoinen hintatasoltaan :o
Minkälaisia kikkailuja vaatii, että saa Turkin primen hankittua? Pitää olla turkkilainen luottokortti tai osoite?
Vastasinkin tähän jo vähän aiemmin, mutta siis kaikki muut osoite ym. tiedot mulla maksussa oikeat, mutta maa Turkki. Nyt on vielä ilmainen 30 päivän jakso käynnissä, niin marraskuussa vasta tietää, meneekö maksut läpi ja jatkuuko överihalpa tilaus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Vastasinkin tähän jo vähän aiemmin, mutta siis kaikki muut osoite ym. tiedot mulla maksussa oikeat, mutta maa Turkki. Nyt on vielä ilmainen 30 päivän jakso käynnissä, niin marraskuussa vasta tietää, meneekö maksut läpi ja jatkuuko överihalpa tilaus.
Niin siis puhutaanko nyt tuosta itse Prime-tilistä jonka kautta Primevideo vai ihan tuosta Primevideosta? Nää jotenkin hämää itseäni, katsoin noita amazom.com.tr -sivuja ja ilmeisesti siis Prime-tilistä on nyt siis kyse? Koska sivuilta painoin Primevideon banneria ja se menee suoraan geneeriseen Primevideo.comiin mistä voisin logata omillakin tunnarella sisään.
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
214
Joo, eli Turkista otetaan itse Prime tili. Turkin Prime tiliin sisältyy primevideo. Google kääntäjää turkista englanniksi vaan apuun, niin tilien teko helppoa kuin mikä.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 185
:love:No jopas täällä on SciFi/mysteeristä pitävälle sisältöä. Otin ton ilmaiisen primen .DE että sai halvat muistit ja näköjään toimii mukisematta suomeks suoratoistopalvelukin. Nyt lähti useammaksi kuukaudeksi Netflix vaihtoon ja prime tulille. :thumbsup:
 

GPO

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
301
:love:No jopas täällä on SciFi/mysteeristä pitävälle sisältöä. Otin ton ilmaiisen primen .DE että sai halvat muistit ja näköjään toimii mukisematta suomeks suoratoistopalvelukin. Nyt lähti useammaksi kuukaudeksi Netflix vaihtoon ja prime tulille. :thumbsup:
Sellainen ennakkovaroitus, että jos b-scifi ja roskaelokuvat tuolta saralta kiinnostavat, niin osa Primevideon tarjonnasta on ihan luokattoman huonolla kuvalla.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
317
Saako tuota tai jotan muuta palvelua mitenkään toimimaan AppleTV:llä tai pleikalla?
Toimii hyvin Smart DNS Proxy. AppleTV:lle laitoin heidän USA:n DNS manuaalisesti
Pitää ensin ”rekisteröidä” oma IP esim. PCllä niin toimii. Kun IP vaihtuu tarvii uudelleen kirjaantumisen, alkaa taas toimia.
Kokeilin myös jotain yleistä USA DNS serveriä, mutta se ei toiminut.

YLE Areena ei enään toimi, kun on DNS vaihdettu. Joutuu muuttamaan DNA takaisin Suomeen
Onko jotain automatiikkaa tähän, ettei tarvis säädellä eri DNS palvelimiin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 114
Joko joku on borat2 kahtonut?
Toimii muuten Amazon.de Prime Trialilla.

Kohtuullinen, ja tässä on pari vaivaannuttavaa kohtausta, mutta ihan samaa tasoa ykkösen kanssa.

Vähissä on komediat on nykyisin, niin tämä menee hyvin perjantaiviihteenä.
 
Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
83
Olihan tuo ihan katsottava ja jos ekasta tykkäs ni eiköhän tästä myös. Ei kyllä samalle tasolle yllä.

Aika vähän oli itse Boratia leffassa, vaan piti naamioitua eri hahmoiksi, koska kaikki tunnistaisivat hänet muuten. Tuli myös fiilis, että aika moni kohtaus oli sellainen, jossa jekutuksen kohde tiesi homman juonen ja vain esitti mukana. Boratin tytär kyllä veti ihan hyvän roolin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
276
Alkaa olla Baron Cohenin naama sen verran kulunut, että ukon tunnistaa joka kerta oli mikä tahansa naamio naamassa. Tuo uusi Borat oli alussa loistava, mutta jos sitä tasoksi voidaan sanoa tässä tapauksessa laski loppua kohden sen verran, ettei loppuosa leffaa ollut edes mitenkään hauska. Huonoin näistä Baron Cohenin elokuvista.
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
214
Toimii hyvin Smart DNS Proxy. AppleTV:lle laitoin heidän USA:n DNS manuaalisesti
Pitää ensin ”rekisteröidä” oma IP esim. PCllä niin toimii. Kun IP vaihtuu tarvii uudelleen kirjaantumisen, alkaa taas toimia.
Kokeilin myös jotain yleistä USA DNS serveriä, mutta se ei toiminut.

YLE Areena ei enään toimi, kun on DNS vaihdettu. Joutuu muuttamaan DNA takaisin Suomeen
Onko jotain automatiikkaa tähän, ettei tarvis säädellä eri DNS palvelimiin?
Tein sellaisen kikkailun, että tein SmartDNS:ää varten oman wifi ssid:n missä sillä wifillä on DNS:nä ne SmartDNS:n omat dns osoitteet. Jos haluan katsoa jenkkilän tarjontaa jostain suoratoistopalvelusta, niin valitsen vaan nyt laitteesta tuon SmartDNS:ää varten tehdyn wifi ssid:n. Toi SmartDNS appi on koko ajan käynnissä mun yhdessä tabletissa, kun se tabletti on koko ajan päällä ja myös sitä kautta automaattisesti päivittää mun ip-osoitetta SmartDNS:n palvelimille. Sitten taas kun haluan kattoo normisti palveluntarjoajien suomi tarjontaa, niin valitsen laitteesta "normi" wifi ssid:n, missä on nämä googlen tms. dns:t.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 135
Onko jossain flixable tyylistä listaa primevideosta?
Justwach toki, mutta sillä ei saa kieliä. ts. Onko suomi dubbeja missään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 288
Onko jossain flixable tyylistä listaa primevideosta?
Justwach toki, mutta sillä ei saa kieliä. ts. Onko suomi dubbeja missään?
Yks nopea tapa primessä nähdä onko suomitekstejä, on videon kuvaus. Jos sekin on suomeksi niin yleensä tekstitkin löytyy.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Onko jossain flixable tyylistä listaa primevideosta?
Justwach toki, mutta sillä ei saa kieliä. ts. Onko suomi dubbeja missään?
Yks nopea tapa primessä nähdä onko suomitekstejä, on videon kuvaus. Jos sekin on suomeksi niin yleensä tekstitkin löytyy.
Lisäyksenä se, että Prime Video ohjelmien sivut näkee kyllä ilman tilausta tai edes tiliä.
Googleen vaan esim: "man in the high castle" site : primevideo.com
Välilyönnit vaan pois tuosta : -merkin ympäriltä, kun tää kakka muuntaa muuten hymiöksi.

Tällä voi sitten ne subit/dubit tarkistaa.
 
Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
53
Muropaketin haukkuma Upload on kyllä itselle ollut ihan kelpo sarja. Yrittää tavallaan olla realistinen tulevaisuudennäkymä, eikä niinkään surrealistinen kuin Good Place. Kyseessä on draamakomedia sitcomin sijaan ja mukana on myös mysteeri joka 3 jakson perusteella on kylläkin katsojan tiedossa, mutta silti kiva seurata miten tarinan hahmot sen ratkaisee. Mukavaa futurista hömppää, joka ei jää yhden kategorian vangiksi.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
Sais tulla Expanse Season 5 mahdollisimman pian.

Toivottavasti vaivautuisivat myös ostamaan oikeudet Colonyyn ja tekemään siitä vielä neloskauden. Jäi niin kutkuttavaan tilanteeseen sekin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Toivottavasti vaivautuisivat myös ostamaan oikeudet Colonyyn ja tekemään siitä vielä neloskauden. Jäi niin kutkuttavaan tilanteeseen sekin.
Olisiko todennäköisempää että Netflix ostaa?
Mietin vain kun siellä kuitenkin ne 3 kautta.

Itse kyllä pidin tuosta sarjasta, onhan se hömppää mutta ihan viihdyttävää.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
Olisiko todennäköisempää että Netflix ostaa?
Mietin vain kun siellä kuitenkin ne 3 kautta.

Itse kyllä pidin tuosta sarjasta, onhan se hömppää mutta ihan viihdyttävää.
Siellähän ne on näkyvillä, mutta onko Netflix toiminut aikaisemmin näin että ostaa sarjan ja tekee sen loppuun toiselta tuotantoyhtiöltä?

Tälläisestä en ole kuullut, voi toki olla mahdollistakin ja niin että näin on tehtykin mutta en vain tiedä asiasta, mutta tiedän Expansen kohdalla varmuudella että Amazonille tuollainen toiminta on realismia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 330
Viestejä
4 198 264
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom