Olen saanut nyt pari yksityisviestiä joissa kerrotaan kaupoista joista saa 60-70€ hintaan uuden perusmallisen emolevyn.
Mainitsen tässä että olen tietoinen että tuohon hintaan saa uuden emolevyn kaupasta.
Pääasiassa etsin siis käytettyä käytetyn hinnalla. En ole kiinnostunut ostamaan kaupasta kaikkein perusmallisinta 60-70€ hintaan, mutta jos alle 50€ hintaan löytyy esim. tarjouksesta niin saa toki vinkata sellaistakin. Muistan että olen sellaisia joskus itsekin nähnyt, tosin en ihan viimeaikoina.
Tosiaan käytetystäkin voin maksaa jopa 70€, mutta hinta riippuu mallista ja ominaisuuksista (lähinnä lisäarvoa tuovat ominaisuudet minulle ovat ITX-koko, integroitu langaton verkkokortti, M.2-paikka, ARGB-liittimet ja hieno ulkonäkö). En siis tarkoita että 70€ hinta on se jolla kiinnostaa kaikkein perusmallisin emolevy mitä löytyy ilman mitään noita lisäominaisuuksia. Perusmallinenkin siis kelpaa kyllä mutta siitä maksan tuon max 40€ (tai ehkä 50€ jos esim. jossain kaupassa on tarjouksessa uusi tms).
Edelleen siis emolevy haussa mutta en siis etsi minimivaatimuksia maksimihinnalla jos tämä vähän selventäisi.