Onko kenelläkään ollut ongelmaa saada eSIM / LTE:tä aktivoitua Galaxy watch active 2:n kanssa? Puhelimena itsellä Oneplus 6. Kellon paritus onnistuu hyvin ja ilmoitukset tms. tulee bluetoothin yli normaalisti. Galaxy wearable apin kautta kun yrittää aktivoida verkkoa, niin hakee hetken, mutta pyytää sitten QR-koodia tai aktivointikoodia. Tässä vaiheessa sovellus kehoittaa olemaan yhteydessä operaattoriin. Oltu teliaan yhteydessä, ja heidän ohjeistuksensa mukaisesti tämmöistä kyselyä ei pitäisi tulla, vaan pitäisi suoraan päästä näkymään jossa tilataan uusi "multi" -liittymä. Tähän on myös tällähetkellä menossa tarjous, jolla saa 3 ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi.
Telian asiakaspalvelija totesi tässä vaiheessa että enempää neuvoja ei ole antaa, mutta kertoi voivansa ohjata minut maksulliseen "telia helppiin", jossa ongelman ratkomista voitaisiin jatkaa. Aivan käsittämätön tilanne että pitäisi maksaa siitä, että saan tilattua heiltä liittymän : D
Olen kokeillut puhelimen ja kellon rebootin, kellon resetoinnin ja uudelleenparituksen mutta aina vaan jää samaan ruutuun jumiin.