Älykello lapselle

Nastojen etäisyys nastan keskeltä toisen nastan keskelle on noin 10mm. Kuvissa myös muita mittoja.

IMG_20241211_192756.jpg

IMG_20241211_192810.jpg

IMG_20241211_192826.jpg

Suuri kiitos!

Täällä alkanut kello tippumaan verkosta, eli kello toimii mutta ei voi soittaa eikä Zte Kids-softasta näe missä kello kulkee. Tätä tapahtunut kymmenkunta kertaa, ensin tapahtui harvoin mutta nyt viimeisen kolmen viikon aikana tapahtunut viikottain ainakin kerran. Tympeä tilanne kun lapseen ei saa yhteyttä, ja toisaalta lapsikaan ei voi soittaa ennenkui huomaa buutata kellon. Uusin ohjelmisto on sisässä. Tympeää Onko muilla samoja ongelmia, pitääkö ottaa Elisaan yhteyttä takuuhuoltoa ajatellen?

Oletteko jonkinlaista näytönsuojaa käyttäneet Xplora XGO3:lle? Itse ostin tällaisen:

Ongelma on siinä, että näytön kosketusherkkyys muuttui radikaalisti ja sormella saa painaa ihan kunnolla, että näyttö reagoi.

Olisiko tällainen pelkkä lasi herkempi - onko kokemuksia?

Oletteko jonkinlaista näytönsuojaa käyttäneet Xplora XGO3:lle? Itse ostin tällaisen:

Ongelma on siinä, että näytön kosketusherkkyys muuttui radikaalisti ja sormella saa painaa ihan kunnolla, että näyttö reagoi.

Olisiko tällainen pelkkä lasi herkempi - onko kokemuksia?
Laitoin itse ihan kirkasta auton kiveiskuteippiä. Kosketusherkkyys ei muuttunu, mutta kalvo ei toki ole erityisen liukas kun ei ole tuohon tarkoitettu. Toimii kuitenkin jo säröllä olevan kellon lasilla kelvollisesti

Statistiikka

Viestiketjuista
266 973
Jäsenet
75 946
Uusin jäsen
slobbisto

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom