Tuote: Vesijäähdyteltävä Tesla P40-projekti..
Hinta: 120€ VARATTU FOORUMILAISELLE.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
www.techpowerup.com
www.io-tech.fi
www.gigantti.fi
Eli mukana tulee:
TÄMÄ ON KESKENERÄINEN PROJEKTI, JOLLE TOIVOISIN OSAAVAA JATKAJAA. OLEN KOVIN VIHAINEN , JOS TÄMÄ MENEE OSIKSI JÄLLEENMYYNTIIN.
OSIA EI OLE TESTATTU, NIIN PIENI RISKI ON, MUTTA SE NÄKYY HINNOISSA.
(tosin jos teet tästä etäpelipalvelimen, en ole edes vihainen, olen kiinnostunut)
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: MobilePay / käteinen
Hinta: 120€ VARATTU FOORUMILAISELLE.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:

NVIDIA Tesla P40 Specs
NVIDIA GP102, 1531 MHz, 3840 Cores, 240 TMUs, 96 ROPs, 24576 MB GDDR5, 1808 MHz, 384 bit

NZXT:ltä Kraken G12 -näytönohjainadapteri Kraken-sarjan nestejäähdytysjärjestelmille - io-tech.fi
NZXT:n uusi Kraken G12 -adapteri mahdollistaa valmisnestejäähdytysratkaisun asentamisen AMD:n ja NVIDIAn näytönohjaimiin.

NZXT Kraken X62 nestejäähdytin (280 mm)
With NZXT Kraken X62 liquid cooler, you can provide heavy-duty cooling to your Intel or AMD processor. The cooler uses 280 mm radiator with two high-performance Aer P PWM fans and adds adjustable RGB lighting for cool color effects.
Eli mukana tulee:
- Tesla P40 24GB AI-kiihdytin x 1 (ebay, ei kuittia) Tämä on otettu paljaaksi, eli valmiiksi vesijäähylle, ei testattu
- NZXT Kraken G12 x 1 (ostettu Jimm's 30.12.2023, kuitti löytyy, takuu voimassa)
- NZXT Kraken X62 x 2 (ostettu täältä foorumin ylläpitäjiltä hyväntekeväisyyshuutokaupassa jouluna 2023, niin näiden osuus hinnasta on 0€), näitä on kaksi, eli riittää, että toinen toimii
- Aliexpress alumiinisiilejä muisteille
- Ebaystä tilattuja varaosia noille AIO-jäähyille (For NZXT Kraken X42 X52 X62 X72 Water Cooler 9-Pin Connector Cable Cord Wire)
- En nyt muista, miksi tilasin ja nämä pitäisi olla tallella muutenkin
- Ehkä vaan laitan nämä muutenkin mukaan..
TÄMÄ ON KESKENERÄINEN PROJEKTI, JOLLE TOIVOISIN OSAAVAA JATKAJAA. OLEN KOVIN VIHAINEN , JOS TÄMÄ MENEE OSIKSI JÄLLEENMYYNTIIN.
OSIA EI OLE TESTATTU, NIIN PIENI RISKI ON, MUTTA SE NÄKYY HINNOISSA.
- pelkkä Tesla P40 on yli 200€ yleensä
- Krakeneistä voi riittää myös koneen prosessorille..
- GPU-sovitin on uusi ja takuullinen
(tosin jos teet tästä etäpelipalvelimen, en ole edes vihainen, olen kiinnostunut)
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: MobilePay / käteinen
Viimeksi muokattu: