Alkoholittomat oluet

Heineken (pulloversio):
1754884523191.png

Ehdoton voittaja tähän mennessä! Pullosta kylmänä nautittuna oli kyllä hurjan hyvää! Tätä tulee kyllä ostettua toistekkin.

Crisp IPA.
1754884612506.png

Ihan jees. En ole IPAn ystävä, mutta tää on ihan juotavaa kyllä.
Ja itse asiassa vasta nyt huomasn että tosiaan on puoli prosenttia alkoholia, mutta joku viesti sitten oli että lasketaan nämä 0,5% mukaan tähän.

Kymmeniä eri holittomia olen maistanut, mutta nykyään ainoa jota aktiivisesti ostan on Suomenlinnan Panimon Ton IPA. Mielestäni erittäin hyvää ja tuo montaa muuta alkoholitonta olutta vaivaava imelyys puuttuu tästä. Lisäksi kevyttä juotavaakin vielä, jos sillä on jollekin merkitystä.

6430042420018.jpeg

Kymmeniä eri holittomia olen maistanut, mutta nykyään ainoa jota aktiivisesti ostan on Suomenlinnan Panimon Ton IPA. Mielestäni erittäin hyvää ja tuo montaa muuta alkoholitonta olutta vaivaava imelyys puuttuu tästä. Lisäksi kevyttä juotavaakin vielä, jos sillä on jollekin merkitystä.

6430042420018.jpeg
Tuo kyllä menee ehdottomasti testiin. Hiilihydraattia 0,5 g/100ml. Itseäni yleensä näissä häiritsee ylenmääräinen makeus, monessa alkoholittomassa jopa 10X määrä hiilihydratteja/sokeria.

• Tykkää
Reactions: xcn

6430042420018.jpeg
Kyllä se keveys on ainakin itselle yksi tärkeimpiä alkoholittoman ominaisuuksia.
Koska on mahdollista tehdä muutakin kuin veden makuista alkoholitonta ilman, että siihen on jäänyt sokeria karkkipussillisen verran( alkoholittomissa oluissa kilokalorit vaihtelevat muutamasta aina pariin sataan) niin esimerkiksi tätä mainitsemaasi ja kukkoja voi aika surutta juoda joka urheilusuorituksen jälkeen( alkoholiton olut yleistäen on tutkitusti yksi parhaista palautusjuomista heti maidon ja piimän jälkeen), ja muutenkin. 40 asteen helteessä täällä kovasti kehuttu Heineken oli ihan omaa luokkaansa( erittäin kevyt, hieman jälkimauton mutta viilentävä esimaulla) eikä tämä tai kukot oikein tee tehtäväänsä. Ruoan kanssa taas kunnon IPA on paikallaan.

• Tykkää
Reactions: xcn

Statistiikka

Viestiketjuista
283 752
Jäsenet
78 701
Uusin jäsen
MildlyToxicPony

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom