V vemkki Liittynyt 05.02.2017 Viestejä 5 881 tänään klo 06:23 #51 Mun suosikki on Brooklyn Special Effects. Lager muuten, mutta IPA-versio on tosi hyvä sushin kanssa.
Mikkos Liittynyt 17.10.2016 Viestejä 17 156 44 minuuttia sitten #52 Heineken (pulloversio): Ehdoton voittaja tähän mennessä! Pullosta kylmänä nautittuna oli kyllä hurjan hyvää! Tätä tulee kyllä ostettua toistekkin.
Heineken (pulloversio): Ehdoton voittaja tähän mennessä! Pullosta kylmänä nautittuna oli kyllä hurjan hyvää! Tätä tulee kyllä ostettua toistekkin.
Mikkos Liittynyt 17.10.2016 Viestejä 17 156 42 minuuttia sitten #53 Crisp IPA. Ihan jees. En ole IPAn ystävä, mutta tää on ihan juotavaa kyllä. Ja itse asiassa vasta nyt huomasn että tosiaan on puoli prosenttia alkoholia, mutta joku viesti sitten oli että lasketaan nämä 0,5% mukaan tähän.
Crisp IPA. Ihan jees. En ole IPAn ystävä, mutta tää on ihan juotavaa kyllä. Ja itse asiassa vasta nyt huomasn että tosiaan on puoli prosenttia alkoholia, mutta joku viesti sitten oli että lasketaan nämä 0,5% mukaan tähän.