Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
07.11.2019
Viestejä
45
Tilasin alkostore24:sta satsiin kokeeksi yhden laatikon Harboen julebryg -olutta kun oli edullisesti myynnissä, 4,99€. Yllättävän hyvä olut vaikka isosti oli epäilyksiä kun jouluoluen nimellä on.
Itse olen tähän mennessä tilannut useamman, maistuu itselleni ympäri vuoden. Oikein mainiota "karkkimallasolutta" pienellä metallisella häivähdyksellä. Tuborgin Julebryg on tuota vielä hitusen parempaa.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
585
Mutta palataanpa tähän SuperMarkt24h.de -myymälään. Harkinnassa olisi tilata tuolta kesän sangriat, 10 x 1,5 litran tölkit ois 22,90 €, sivuston arvioimat postikulut postinumeron perusteella 20,11 €
Ei todellakaan paha. Vähän kuitenkin hiertää kaupan saamat negatiiviset palautteet suomalaisten ostajien toimesta.
Itsekin joskus tilanneena myös hieman negatiivisia kokemuksia tuolta SM24:stä.
Vääriä tuotteita esim. halpis "viskit" oli kermalikööriä!
No molemmat oli toki samaa merkkiä Mac Percy eli pieni virhe!
Väännön jälkeen sain viimein korvauksen tuosta niiden hintaerosta.
Jotain muutakin pientä säätöä taisi olla. Seurantaa en muista oliko?
 
Liittynyt
19.02.2021
Viestejä
18
Heh ensin toista viikkoa Shippii / Budbee sanoivat että paketti on hukassa ei löydy mistään, ei ole skannattu jne. Eilen sanoin tosiaan Shippi että kun ei kerran löydy niin aloitetaan rahat takas prosessi.
Nyt sitten Budbee sovellus kyseli että mihin aikaan sopisi toimittaa.

On tuo Shippii / Budbee pakettien seuranta aika surkuhupaisaa, mitään tietoa ei tule matkalta vaan sitten vasta suurinpiirtein kun ovat tuomassa.
Toisen laatikon osalta peruutus toimi hyvin, Shippii palautti rahat heti ja ilmoitti samalla Discandoolle, itsekin laitoin heille meiliä. Seuraavana päivänä Discandoo kyseli mitä siinä laatikossa oli, sen jälkeen heti palauttivat rahat ja antoivat vielä +10EUR kun oli päässyt näin käymään. Iso peukku kummallekin.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
716
Oliko Discandooohon toimivaa alennuskoodia? Uutiskirjeen tilaamalla saatu Welcome-10 ei toimi.

Nyt sain jotenkin bugittamalla toimimaan toiseen tuotteeseen, mutten toiseen. Kumpikin on siis alennuksessa. Normaalihintaisiin tuo toimii aina. Ei kyllä missään sanota, ettei toimis alennustuotteisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
1
Joo ei tarvitse aloittaa :) olen ollut pitkällä breikillä sivustolta, en tullut katsoneeksi miten paljon tätä on käyty läpi.

Harmaalla mennään - omat tilaukset tulleet normaalisti ja hyvin, tosin määrätilaukset ovat sellaista 60-80kg joten eikai kukaan tuollaisia pieniä kyylääkkään.
Uskaltaako sitten tuollaista isompaa eurolavallista tilata, vai jääkö tullin hampaisiin? Säästö olisi merkittävä kun porukalla tilaisi useamman sataa kiloa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Uskaltaako sitten tuollaista isompaa eurolavallista tilata, vai jääkö tullin hampaisiin? Säästö olisi merkittävä kun porukalla tilaisi useamman sataa kiloa.
En osaa sanoa isommista tilauksista, itsellä on tuollaiset kohtuullisen pienet setit. Täällä on varmaan porukkaa ketkä ovat isompaan käyttöön tilanneet.
 
Liittynyt
09.04.2018
Viestejä
1 989
Kyllä minäkin olen nyt pariin otteeseen oluet ja lonkerot alkc:stä tilannut. Tulee tavara viikon sisään, kun taas alkostoresta kestää aina vähintään kaksi viikkoa ja pahimmillaan pari kuukautta. Ovat nyt vielä sitä pesäeroa lähetyshommaan tehneet, niin tulee kyllä jatkossa vältettyä, niin voi säästyä mahdollisilta ongelmilta.

Kympin häviää alkostoreen verrattuna, mutta sen olen valmis häviämään nopeassa toimituksessa ja helppoudessa.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
644
Netprisistä olen tekemässä tilausta.. näyttää että tuota mun suosikki-rommia ei enää siellä ole, Hansen Rum merkkistä:
Hansen Rum Blue 40% 70 cl
Oli tosi halpa mutta silti sellainen "puhtaan" makuinen eikä ollenkaan sokerinen (esim noi Captain Morganit kuten monet muut halvat rommit on mun makuun sokerisen ja epäpuhtaan makuisia). Onko Tecciläisillä mitään suosituksia hyvistä ja halvoista rommeista? Cokisen kans tai sit kuumaa vettä+ hunajaa tulee juotua tuota eli ei todellakaan mitään +40e pulloja (tiedossa on että rommeissa on vähän samaa kuin viskeissä että noi colan kans juotavat pitää erotella oikeasti laatujuomista).
 
Liittynyt
09.04.2018
Viestejä
1 989
Netprisistä olen tekemässä tilausta.. näyttää että tuota mun suosikki-rommia ei enää siellä ole, Hansen Rum merkkistä:
Hansen Rum Blue 40% 70 cl
Oli tosi halpa mutta silti sellainen "puhtaan" makuinen eikä ollenkaan sokerinen (esim noi Captain Morganit kuten monet muut halvat rommit on mun makuun sokerisen ja epäpuhtaan makuisia). Onko Tecciläisillä mitään suosituksia hyvistä ja halvoista rommeista? Cokisen kans tai sit kuumaa vettä+ hunajaa tulee juotua tuota eli ei todellakaan mitään +40e pulloja (tiedossa on että rommeissa on vähän samaa kuin viskeissä että noi colan kans juotavat pitää erotella oikeasti laatujuomista).
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Alkostoresta ainakin itselle ovat tulleet alle viikossa. poislukien tunnetut juhannus ja joulu joiden alla käytännössä jokainen paikka menee täysin jumiin.

Netpri-Budbee toi ekan lähetyksen viikossa, toiseen meni reilu kaksi viikkoa. En ole ihan varma onko kyse Netprisistä vai Budbeestä kun viivettä syntyy, joidenkin kommenttien perusteella budbee toimittaa hitaammin, ja kasaa paketteja ennen toimitusta. Sinänsä ei haittaa tuo parikaan viikkoa kun tilaa vaan ajoissa ja pitää varaston kunnossa ;)

Supermarkt24h:stä on itselläkin samaa kokemusta, että homma ei toimi ihan täydellisesti. Tai toimii periaatteessa hyvin, valikoima on todella laaja, ja hinnat perinteiselle saksabulkille ihan siedettäviä koska kaiken saa lasipulloissa, toimitus nopeaa jne., mutta niiden nettikauppa ei toimi oikein kunnolla. Niinkuin joskus aiemmin neuvoin, kannattaa tilata vain 48 1/2 litran pulloa kerralla vaikka ostoskori antaisi laittaa muutaman enemmän. Ne eivät kuitenkaan lähetä enempää ja joutuu sähköpostilla pyytää palautuksen. Suurin osa negatiivisesta palautteesta vaikuttaa liittyvän tuohon. Ja jos eivät ole korjanneet, sama vaiva korillisten kanssa. Ne eivät myy koreja suomeen vaikka niiden alusta antaisi niitä ladella ostoskoriin mitättömillä postikuluilla.

Mutta kokonaisuutena tuota jälkimmäistäkin voi suositella. Toi on kuitenkin yksi peruskaupoista, joista väki tilaa suomeen laajemmaltikin ilman ongelmia.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
842
Sellaista että jos olet tilaamassa Alkc Koronaa nyt kun ovat laittaneet pieneen alennukseen niin syy on että exp. 10.7.2021.

Tätä ei sivuilla missään mielestäni mainittu joten hyvä tiedostaa
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Noh omat kokemukset kuljetuksista, aluksi tilailin vain viinikaupasta ja siellä taisi 60kg setti maksaa 47€ ja toimitus oli aika stabiilisti 2viikkoa (Nettikuski).

Sitten eka tilaus Netprisilt (koska Budbeen hinnat) - viikossa kotia.

Testasin nyt Discandoota myös (koska Budbee myös). Lähetys viipyi ja kyselin ensin kuljetukselt että missä on ja selvisi että Discandoo viivytteli. Kyselin sieltä ja selvisi että yksi olutlaatikko oli loppunut.. joten sitä odottelivat, pari viikkoa. Korvasivat sitten toisella kun pyysin ja tilaus lähti ja tuli 5 päivässä.

Joten omat kokemukset vievät kyllä noihin kauppoihin kuitenkin, sen verta ero kuljetusten kotiinkuljetuksessa. Tietty tilauskama on ains bulkkiolut & siideripuolel, mutta kun maistuu niin maistuu.
 
Liittynyt
24.08.2020
Viestejä
6
Oon tässä pläränny näitä sivuja vaikka kui pirusti. Muutama vuosi takaperi tuli vielä tilailtua viskejä briteistä, mutta nyt seki on menny mahdottomaks..

Eli kysymys kuuluu: Mistä löytyy paras valikoima -viskejä- kohtuullisilla toimituksilla?
 
Liittynyt
09.04.2018
Viestejä
1 989
Oon tässä pläränny näitä sivuja vaikka kui pirusti. Muutama vuosi takaperi tuli vielä tilailtua viskejä briteistä, mutta nyt seki on menny mahdottomaks..

Eli kysymys kuuluu: Mistä löytyy paras valikoima -viskejä- kohtuullisilla toimituksilla?
Tuo kannattaa tarkastaa.

 
Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
42
Netprississä näyttäisi olevan nyt alennukset käynnissä to-ma. Todella halpaa ja vahvaa olutta näytti olevan myynnissä päiväysten takia. Budbeen posteilla tulee vielä todella halvaksi.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Mariestads Export 5,3% ja tuosta se väkevä versio, muuta en hokannut "erityishalvalla".

Minkähän makuista tuo, noi vahvemmat ei ole omaan makuun.
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
435
Netpris/discandoo alennuskoodi otettaisiin kiitollisuudella vastaan (esim. yv:nä), jos jollain ylimääräisenä :smile:
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
340
Netpris/discandoo alennuskoodi otettaisiin kiitollisuudella vastaan (esim. yv:nä), jos jollain ylimääräisenä :smile:
Netprisissä ainakin tulee kohtuu usein alennuskoodi sähköpostiin, jos jättää ostoskoriin tuotteita. Taisi olla yli 120€:n tilauksesta 10€ alennus.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 236
Alkc.fi tilaus tuli R-kiskalle 4 arkipäivässä ja kaikki ehjänä, huomiselle näyttäisi saapuvan alkostore24:n tilaus myös. Molemmista todennäköisesti hyvä kokemus joten voi tilata lisää myöhemminkin. @Kaotik @solidton

1614879285018.png
 
Viimeksi muokattu:

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onko Licorea edelleen paras (=halvin kokonaishinnaltaan) paikka tilata tiukkaa alkoholia (esim. brandya) vai onko mukaan kisaan noussut muitakin myyjiä?
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
on, itse on ole parempaa paikkaa ainakaan löytänyt
Yhdistelmä halvimpia hintoja ja järkeviä toimituskuluja kyllä toimii. Saa nähdä pitääkö tuolta kokeilla tilata ensimmäisen kerran, jos isältä brandy loppuu.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Vinosonlinella näyttää olevan myös mukavat toimituskulut, jos tilaa 12 litran pulloa. Ainakin brandylla ja ginillä näyttää olevan edulliset hinnat.
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
390
Oon tässä pläränny näitä sivuja vaikka kui pirusti. Muutama vuosi takaperi tuli vielä tilailtua viskejä briteistä, mutta nyt seki on menny mahdottomaks..

Eli kysymys kuuluu: Mistä löytyy paras valikoima -viskejä- kohtuullisilla toimituksilla?
Kyllä 1awhisky on paras, mikäli ei ole kiirettä. Posti- ja tuotehinnat Espanjalaisia paremmat ja valikoima kova. Ainoa miinus 4 vkon toimitusaika.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
907
Netpris Budbee tarjoo aika edulliset iltatoimitukset postinumeron mukaan. 01690 on Vantaan postinumero vaikka sivuilla sanotaan että Helsinki. Onko niin, että tuo postinumero on määräävä?
edit: postinumero määrää
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
390
Panokset kovenee, lakialoitetta laitettu tarjolle: LA 8/2021 vp
Jännää nähdä mitä se Don Tuominen runoilee vastalauseeksi tälle.
Taitaa Tuomisen sedän runot tämän osalta olla runoiltu ja oikein hyvä niin. Kun lakialoite on pöydällä, niin lienee rakkikoirat (Stm, Avi, Tulli) kopitettu ainakin sen käsittelyn ajaksi. Eli tuhannen taalan paikka tilata lava- (ei siis laatikko-) kaupalla juotavaa. Kukaan ei nyt valvo, joten annetaan mennä kaasu pohjassa!!!
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Ohhoh sunnuntaina tilattu ja maanantaina lähtenyt tilaus a24:lta tänään perjantaina klo 16 ovella, toivottavasti myös kun tuun töistä. Ellei satu "aamulähetys", mutta harvemmin itelle osuu noita. Toinen tulossa maanantaina. Nyt on nopeaa :)
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
96
Alkciin maanantaina tekemä tilaus saapui eilen paikalliselle Ärrälle, 5 laatikkoa Hartwallin mustaa lonkeroa ja laatikko täälläkin kehuttua Karl Friedrich olutta. Säästöä tuli suomen hintoihin pelkästään lonkuista 170 euroa. Hyvin oli tuotteissa päiväystä, lonkeroissa ensi vuoden heinäkuulle ja oluessa ensi vuoden tammikuulle. Taas 5/5 Alkc kokemus.
Oli muuten hemmetin hyvä tuo Karlin olut, kun muutaman saunan päälle nautiskelin. Kiitokset vaan suosittelijoille
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Näkeekö jostain mihin toi budbee toimittaa ilman että asentelee heidän softia yms? Pk-seutu ja muutama suomen kaupunki, mutta voiko jostain testata postinumerolla? Itse asustan vähän reunaseudulla enkä usko että toimittavat, siksi ei jaksaisi mitään turhaa appia latailla.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
377
Näkeekö jostain mihin toi budbee toimittaa ilman että asentelee heidän softia yms? Pk-seutu ja muutama suomen kaupunki, mutta voiko jostain testata postinumerolla? Itse asustan vähän reunaseudulla enkä usko että toimittavat, siksi ei jaksaisi mitään turhaa appia latailla.
Myös Vantaan ja Espoon postinumeroiden perässä lukee Helsinki. Postinumero ratkaisee.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Kiitos, varmistui että vierestä löytyy mutta tämä postinumero on pihalla :(
Mulle tuli suorastaan piiritetty olo, kun katselin taannoin tuota postinumero-listaa. Vähän joka suuntaan naapuripostinumero-alueille toimitukset kyllä hoituu, mutta ei tänne. Ihan täysin en ymmärrä tuota logiikkaa, sillä ihan kuljetusliikkeen kulkusuunnasta riippumatta, pakkohan tämän postinumero-alueen on olla läpikulkumatkalla jonkun naapuruston postinumero-alueelle lähetyksiä toimitettaessa. Mutta näillä mennään.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 445
Kiitos, varmistui että vierestä löytyy mutta tämä postinumero on pihalla :(
Ei kannata heittää kirvestä kaivoon, sillä ne ottaa koko ajan uusia postinumeroalueita toimitusalueiksi, kun saavat pusinessia laajennettua ja jengiä lisää rekryttyä. Omakin postinumero tuli toimitusalueeksi vasta puoli vuotta sitten siinä missä 4km päässä asuvalle kaverille on saanu Budbeellä romut kotiin jo vuoden ajan.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
162
Moikka tytöt ja pojat! Saako kertoa alkc-kokemuksen? Ai saa, kiva!

Tilasin 2x 24x 0,568L (josta pelkkä juoma painaa 27,26kg + tietty pahvit ja laatikot ja tölkit). Sain silti 19€ hinnalla, eli laskettiin 25,5kg rajaan meneväksi.

Otin keissin Aldaris Luksusta 5,2% ja keissin Lacplesis Dzintara 4,8% - jotka molemmat on todella hyvää kaljaa!

Tuli alle viikossa noudettavaksi. Oli yllätyksenä pakattu kahteen laatikkoon, mutta sehän ei ketään haittaa. Meni kylläkin suunnitelmat uusiksi: yleensä oon sähköpotkulaudalla jalkojen välissä (kanssakansalaisten huvittuneista katseista huolimatta) kuljettanut laatikon kotiin.

Tällä kertaa tilasin Yangon. Aito keltakyltti-taksi suhasi paikalle (uusi farkku-passatti), kuski nosteli kaljat takakonttiin ja ajettiin kotiosoitteeseen.

Okei, matkaa on alle 2km, mutta taksin hinnaksi tuli 2,20€!!! Arvatkaa hymyilyttääkö narskauttaa laatuolut noin kivan kokemuksen jälkeen
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
DHL/Posti kuljetuksissa on muuten lisääntynyt ainakin omalla kohdalla tämä, et esim nyt ei ole kumpaankaan a24 tilaukseen tullut postilta tekstiviestillä toimitustapakyselyä, eli hyvin mahdollista, että olen jo lähtenyt illaks töihin kun tuppaavat usein juuri ~14 aikoihin käymään ovella kun en enään kotona ole. Melki vuoden tuo palvelu toimi ihan hyvin et joka lähetystä ennen toimittaessa oli kysely ja mahdollisuus valita pakettiautomaatti (riski sekin kun usein ovat nykyään täynnä ja sitten viedään lähimpään postiin joka on 5km päässä). Ja sama homma taitaa taas käydä jos ei satu nyt aamupäivällä tulemaan et vievät postiin. Ennen valitsin aina et saa jättää oven taakse kuittattuna, ilman että olen paikalla, nyt ei edes kysytä.. ja kotiinkuljetuksesta maksaa aivan turhaan kun ne painavat paketit joutuu hakemaan postista. Hyvin toimiva systeemi oli toi, minkähän takia noi on poistunut?
 
Liittynyt
04.10.2020
Viestejä
22
Netpriss + Budbee(iltakalja kuljetus), killeri yhdistelmä ja pakko oli ottaa miedompaa "päiväys" kaljaa...(kutsu maahanlaskijaisiin jos myrkyksi muuttuu, lolz)... katellaan tuleeko perille viikossa, :whistling: :drool:
 

SK.

Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
44
Licorea + BerlinBottle combo vähän tuotteista ja tilausmäärästä riippuen itselle parhaat viskin hommaamiseen. Licorea halvempaa jos pieniä määriä yleisempää kamaa, heikohkot valikoimat. BerlinBottlessa hyvät valikoimat mutta hintataso ja postit kalliimmat, tosin enemmän tilatessa postit taas halvemmat.
 
Liittynyt
30.05.2019
Viestejä
112
DHL/Posti kuljetuksissa on muuten lisääntynyt ainakin omalla kohdalla tämä, et esim nyt ei ole kumpaankaan a24 tilaukseen tullut postilta tekstiviestillä toimitustapakyselyä, eli hyvin mahdollista, että olen jo lähtenyt illaks töihin kun tuppaavat usein juuri ~14 aikoihin käymään ovella kun en enään kotona ole. Melki vuoden tuo palvelu toimi ihan hyvin et joka lähetystä ennen toimittaessa oli kysely ja mahdollisuus valita pakettiautomaatti (riski sekin kun usein ovat nykyään täynnä ja sitten viedään lähimpään postiin joka on 5km päässä). Ja sama homma taitaa taas käydä jos ei satu nyt aamupäivällä tulemaan et vievät postiin. Ennen valitsin aina et saa jättää oven taakse kuittattuna, ilman että olen paikalla, nyt ei edes kysytä.. ja kotiinkuljetuksesta maksaa aivan turhaan kun ne painavat paketit joutuu hakemaan postista. Hyvin toimiva systeemi oli toi, minkähän takia noi on poistunut?
Maanantaina illalla tilasin ja eilen tuli spostiin mahdollisuus toimitustapa muutoksesta ym
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Netpriss + Budbee(iltakalja kuljetus), killeri yhdistelmä ja pakko oli ottaa miedompaa "päiväys" kaljaa...(kutsu maahanlaskijaisiin jos myrkyksi muuttuu, lolz)... katellaan tuleeko perille viikossa, :whistling: :drool:
Tuolta on kyllä ilo tilata oikeastaan ihan mitä vaan olutta noilla postikuluilla.

Ihmeen kauan on mennyt, ettei Alkostore24 ole lähtenyt Budbeelle. Hinnat siellä muutenkin kilpailukykyisiä ja asiakaskunta iso. Budbeen mukaan ottaminen räjäyttäisi pankin. Nyt kun Netprisin ei tarvitse ainakaan hinnoilla kilpailla, niin myyjää ei välttämättä tarjousten pitäminen kauaa motivoi.
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Maanantaina illalla tilasin ja eilen tuli spostiin mahdollisuus toimitustapa muutoksesta ym

On mullekin satunnaisesti tullut, mutta 2020 alle puolet tilauskerroista, entiedä mikä mättää, mutta aika ikävä juttu. Itselle aiheuttaa vaivaa tuo hakeminen, kun tarvii auto lainata aina tai sitten mennä taksilla ja siinä sitten postimaksut tuplaantuu äkkiä ja alkaa edullisuus rapiseen siinä.. No mutta katotaan nyt jos vaikka sattuisin oleen kotona kun tuovat tai jättäisivät vanhasta tottumuksesta oven taakse (tuskin saavat tehdä sitä vaan ilman erillistä lupaa).
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
On mullekin satunnaisesti tullut, mutta 2020 alle puolet tilauskerroista, entiedä mikä mättää, mutta aika ikävä juttu. Itselle aiheuttaa vaivaa tuo hakeminen, kun tarvii auto lainata aina tai sitten mennä taksilla ja siinä sitten postimaksut tuplaantuu äkkiä ja alkaa edullisuus rapiseen siinä.. No mutta katotaan nyt jos vaikka sattuisin oleen kotona kun tuovat tai jättäisivät vanhasta tottumuksesta oven taakse (tuskin saavat tehdä sitä vaan ilman erillistä lupaa).
Tarkasta, että sun laskutusosoite ja toimitusosoite on prikulleen samat. Mulla posti/DHL ei antanut enää mahdollistuutta vaihtaa toimtustapaa kun muuton jäljiltä osoitteet jäivät eri muotoon.
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Samat ovat, en ole niihin koskenut, samassa osoitteessa yli 6vuotta asunut ja tosiaan satunnaisesti noita toimituskyselyitä tulee, mutta harvemmin enään. Pitäis varmaan pistää ihan postin aspaan kyselyä asiasta, ehkä siellä tietäisivät sen syyn ja toivottavasti myös "korjaisivat" tämän palvelun.

Tarkastin muuten miten viimeks meni, vaikkei kyselyä tullut silloinkaan, ensimmäinen paketti tuotiin 10:30 ja olin kotona, seuraava paketti seuraavana päivänä 14:10 ja en ole ollut kotona, ovat jättäneet ovelle (mutta vielä kahlasin sähköposteja läpi, tuohon toiseen eivät kysyneet toimitustapaa, toiseen kysyivät, sen takia se olikin oven takana. No nyt ei ole kumpaankaan tullut ja toisen pitäisi tulla jo tänään (eli senkin saa hakea postista, meh). No eipä tästä enempää, Postilta kysymällä varmaan selviää tämä parhaiten.
 
Viimeksi muokattu:

KUK

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
501
Pitihän se vinosonlinen ilmaiset postit hyödyntää viskikaapin täydennykseen, vaikka hintataso onkin noussut sitten viime kerran ..... reilu 380€ (6 singlemalttia ja 6 halpissekoitetta), samat tuotteet Alkosta yli 600€ :oops: :cool:
 
Viimeksi muokattu:

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Pitihän se vinosonlinen ilmaiset postit hyödyntää viskikaapin täydennykseen, vaikka hintataso onkin noussut sitten viime kerran ..... reilu 380€ (6 singlemalttia ja 6 halpissekoitetta), samat tuotteet Alkosta yli 600€ :oops: :cool:
Onko siellä joku tarjous toimituskuluista?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 665
Viestejä
4 188 049
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom