Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Saakohan mistään ulkomailta Suomeen enää tilattua vehnäoluita lasipulloissa? Taisi olla Gourmondo mistä sai aikoinaan tilattua ja oli meinaan hyvää vehnäolut lasipullosta vehnäolutlasiin kaadettuna.
Supermarkt24 taitaa olla mitä haluat.

About 1.50 - 1.90 jää postikuluineen hintaa pullolle perus saksan olutta. Ihan siis kotiin kannettuna. Toi paikka, tai yrittäjä, aloitti lebensmittelinä mistä moni aloitti saksan oluen tilailun käsittääkseni jo ennen Gourmondoa.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Mitäs p(ot)askaa tämä on? Miksi postikuluja ei tulisi huomioida tilantessa? Rahaa sekin on?

Jos Alkc:sta tilaa Aldaris Gaisaista niin tulee 19 € posteineen korille hintaa. Jos tilaa vaikka Karl Friedrichiä niin hintaa tulee 21 €.

Yleisesti tilantessa hyvää bulk olutta mistä vaan niin hinta on about 19 € per kori posteineen.

Olen joka kerta saanut Alkc:sta mitä olen tilannutkin.

Kuka täällä on tyhmä?
Niin, kotiin kannettuna ei taida kuitenkaan ihan tuohon hintaan saada. Ja en hirveästi hehkuttaisi 19-27 euron korillisen hintaa jos oikeasti laadukasta saksalaista, tsekkiläistä tai puolalaista olutta saa kotiin kannettuna käytännössä jokaisesta kaupasta ihan samaan hintaan tai usein huomattavasti halvemmalla.

Viitasin tuossa noin sataan täällä olleeseen viestiin, esimerkiksi kun joku kysyy netrpisin/alkostoren/discandoon/viinahuudon/ihan nimkä tahansa kaupan tilaamisesta, niin ensimmäisenä joku alkc-uskovainen tulee mainostamaan sitä kuinka kannattaa tilata alkcista jotain halpaa bulkkia kalliimmalla.

Tääällä kun kaikki järkevät viestit, hintavertailut, informaatio ja uusien paikkojen mainostaminen jää tuon spämmäämisen alle.
 
Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
664
Supermarkt24 taitaa olla mitä haluat.

About 1.50 - 1.90 jää postikuluineen hintaa pullolle perus saksan olutta. Ihan siis kotiin kannettuna. Toi paikka, tai yrittäjä, aloitti lebensmittelinä mistä moni aloitti saksan oluen tilailun käsittääkseni jo ennen Gourmondoa.
Pelkällä supermarkt24 ei löytynyt, mutta supermarkt24h.de löytyi, sitä varmaan tarkoitit?
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
388
Todella hyvää kyllä tuo Rekorderligin Strawberry-Lime siideri, muijalle oli tuo koppa mutta maistoin hieman ja maistuu & tuoksuu aivan tuoreille mansikoille ja vielä 7%! Iso suositus kyllä.
Höpö-löpö, ei muijat mitään 7,0% siideriä juo (paitsi ehkä rekkalesbot), eli itelles oot tilannu! :rofl: Ei siinä mitään, viinahan tuossa kyllä maistuu jo läpi kun olen itsekin joskus maistanut. Se perusversio, olikohan 5,0%, on kyllä paljon parempaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
586
Mitäs p(ot)askaa tämä on? Miksi postikuluja ei tulisi huomioida tilatessa? Rahaa sekin on?

Jos Alkc:sta tilaa Aldaris Gaisaista niin tulee 19 € posteineen korille hintaa. Jos tilaa vaikka Karl Friedrichiä niin hintaa tulee 21 €.
Noh, Discandooo: 48 tölkkiä ihan ok Tre Kronor Guld 5,9% -olutta 17 € posteineen per laatikko, vaikka Budbee ei tänne kuljeta (2x6,99 + 19,99).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
42
Höpö-löpö, ei muijat mitään 7,0% siideriä juo (paitsi ehkä rekkalesbot), eli itelles oot tilannu! Ei siinä mitään, viinahan tuossa kyllä maistuu jo läpi kun olen itsekin joskus maistanut. Se perusversio, olikohan 5,0%, on kyllä paljon parempaa.
En kyllä itse maistanut mitään läpi, tuore mansikka vaan maistui. Ihan selvänä maistoin, että ei ollut humala osana makuelämykseen :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
586
Pelkällä supermarkt24 ei löytynyt, mutta supermarkt24h.de löytyi, sitä varmaan tarkoitit?
Taitaa olla eri kauppa: "SuperMarkt24h on Saksalainen supermarketti josta löytyy yli 20 000 tuotetta. Sivuilta saa ostettua yksittäisiä olutpulloja sekä koreja."
SuperMarkt24 - Alkoholia-netista.info
Beyond Beer sopisi paremmin Jetulan kuvaukseen, mutta tämä nyt on vain arvailua.

Mutta palataanpa tähän SuperMarkt24h.de -myymälään. Harkinnassa olisi tilata tuolta kesän sangriat, 10 x 1,5 litran tölkit ois 22,90 €, sivuston arvioimat postikulut postinumeron perusteella 20,11 €
Ei todellakaan paha. Vähän kuitenkin hiertää kaupan saamat negatiiviset palautteet suomalaisten ostajien toimesta.
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
52
Niin, kotiin kannettuna ei taida kuitenkaan ihan tuohon hintaan saada. Ja en hirveästi hehkuttaisi 19-27 euron korillisen hintaa jos oikeasti laadukasta saksalaista, tsekkiläistä tai puolalaista olutta saa kotiin kannettuna käytännössä jokaisesta kaupasta ihan samaan hintaan tai usein huomattavasti halvemmalla.

Viitasin tuossa noin sataan täällä olleeseen viestiin, esimerkiksi kun joku kysyy netrpisin/alkostoren/discandoon/viinahuudon/ihan nimkä tahansa kaupan tilaamisesta, niin ensimmäisenä joku alkc-uskovainen tulee mainostamaan sitä kuinka kannattaa tilata alkcista jotain halpaa bulkkia kalliimmalla.

Tääällä kun kaikki järkevät viestit, hintavertailut, informaatio ja uusien paikkojen mainostaminen jää tuon spämmäämisen alle.
Chill, bro! Alkc-uskovainen... TV- palstalla on Sony- ja Philips-uskovaisia tappelemassa keskenään, eikä tämäkään ole uskonkysymys vaan erilaisista kokemuksista kerätyn tiedon perusteella itselle sopiva kauppa/toimittaja.
Itse en omaa arvoisan pro-alkoholintilaajan ilmeistä kokemusta eri paikoista, jonka aiemmin tunnustinkin. Alkc on ollut ok koska 3ltk (25,5kg) paketti 19 eurolla vikkelästi matkahuollon toimipisteeseen, tuon kokoinen paketti kulkee kainalossa ja noudon voin sovittaa omiin menoihini. Lisäksi heidän myymänsä Tes Cerveza olut on Jumalaista nektaria NYT VAIN 12,99! HALLELUJAH!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 431
En kyllä itse maistanut mitään läpi, tuore mansikka vaan maistui. Ihan selvänä maistoin, että ei ollut humala osana makuelämykseen :D
Alkaa jo mennä vähän offtopiciksi, mutta tuoretta mansikkaa tuosta sokerisiirappisesta esanssisotkusta ei löydy omaan suuhun etsimälläkään. Liikaa makeutta, liikaa esansseja ja liikaa läpi tunkevaa pirtunmakua samassa paketissa.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
29
Tilasin alkc:stä juomapaketin, joka tuli peräti kahdessa päivässä Vantaalle. Matkahuollon tekstiviestinä tulleessa saapumisilmoituksessa ei sanota mitään noutokoodia, jolla sen saa. Tekstiviestin perässä on vain E ja sen perässä 4 numeroa, mutta matkahuollon sivuilla sanotaan, että koodin pitäisi olla 6-8 numeroinen. Onko kellään käynyt näin? Lähetyksenseurannassa sanotaan nimenomaan, että olisi pakettipisteeseen tullut, mutta silti viestissä sanotaan, että henkkarit mukaan. Vai onkohan vain jokin geneerinen saapumisilmoitus. Outoa.

Edit. Pakettipisteen aspasta sanoivat, että olisi noutopiste, eikä automaatti, vaikka sain toisenlaisen mielikuvan lähetyksenseurannasta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.05.2020
Viestejä
184
Moro miten maksoit? Minulla sanoo että väliaikaisesti luottokorttimaksu pois pelistä sekä paypal. Ei ihan suoraan viitsisi alkamaan rahojakaan siirtelemään.
Koitin kanssa jonkinmoista tilausta tehdä.
PayPalilla sain maksettua, piti muistaakseni vaihtaa Chromesta Edgeen, että sain PayPal valikon näkymään.

Laitoin tilauksen perään mailia, että ilmoittavat jos jotain pulloa ei löydy varastosta. Parin päivän päästä sain viestin, että kaksi pulloa puuttui ja korvasin yhdellä toisella.
Pyysin vielä DHL seurannan ja sain sen mailiin.

Siitä sitten viisi päivää, niin paketti kannettiin ovelle.

Pitämällä aktiivisesti yhteyttä näyttäisi homma toimivan. Hintataso ja valikoima on loistava tollasille keskihintaisille perusviskeille.
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
52
Tilasin alkc:stä juomapaketin, joka tuli peräti kahdessa päivässä Vantaalle. Matkahuollon tekstiviestinä tulleessa saapumisilmoituksessa ei sanota mitään noutokoodia, jolla sen saa. Tekstiviestin perässä on vain E ja sen perässä 4 numeroa, mutta matkahuollon sivuilla sanotaan, että koodin pitäisi olla 6-8 numeroinen. Onko kellään käynyt näin? Lähetyksenseurannassa sanotaan nimenomaan, että olisi pakettipisteeseen tullut, mutta silti viestissä sanotaan, että henkkarit mukaan. Vai onkohan vain jokin geneerinen saapumisilmoitus. Outoa.
Tuo 4-numeroinen kerrottuna riittää, sen perusteella paketti on haettu (raahattu) ja sitten tsekattu henkkarit että hakija on tilaaja, näin aina mulla.
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
156
Tuohon alkc.fi keskusteluun sen verran, että ainakin joulun alla se oli janoisen pelastus kun alkostorella kesti helposti kuukauden toimittaminen ja Latvian pojat toimittaa kerta kerrasta viikossa.

Plus että energiajuoma battery on Latviassa 15,99€ lava ja alkostoressa 19.99€, jos tykkää jekkubatteryistä tai pelkistä batteryistä.
 
Liittynyt
14.05.2020
Viestejä
317
Niin, kotiin kannettuna ei taida kuitenkaan ihan tuohon hintaan saada. Ja en hirveästi hehkuttaisi 19-27 euron korillisen hintaa jos oikeasti laadukasta saksalaista, tsekkiläistä tai puolalaista olutta saa kotiin kannettuna käytännössä jokaisesta kaupasta ihan samaan hintaan tai usein huomattavasti halvemmalla.

Viitasin tuossa noin sataan täällä olleeseen viestiin, esimerkiksi kun joku kysyy netrpisin/alkostoren/discandoon/viinahuudon/ihan nimkä tahansa kaupan tilaamisesta, niin ensimmäisenä joku alkc-uskovainen tulee mainostamaan sitä kuinka kannattaa tilata alkcista jotain halpaa bulkkia kalliimmalla.

Tääällä kun kaikki järkevät viestit, hintavertailut, informaatio ja uusien paikkojen mainostaminen jää tuon spämmäämisen alle.
Ei saa kotiin kannettuna, mutta omalla kohdallani on aivan helppoa kauppareissulla ottaa kärryt ja viedä autoon. Budbee ei esim. kuljeta sinne missä asun, vaikka olen pääkaupunkiseudulla.

Itse sanoin 19-21 € hinnan "oikeasti laadukkaille oluille", enkä 22-27 €. Heikko argumentti.
 
Liittynyt
14.05.2020
Viestejä
317
Noh, Discandooo: 48 tölkkiä ihan ok Tre Kronor Guld 5,9% -olutta 17 € posteineen per laatikko, vaikka Budbee ei tänne kuljeta (2x6,99 + 19,99).
Ei kuljeta tännekään, joten ei ole edes vaihtoehto.

Tuossa on 2-4 € säästö verrattuna minun ehdotuksiini, ja kyse on 5,9 % oluesta jollaista en ikinä osta. 5 % on minulle optimi, mutta voin joustaa hieman molemmin puolin.

Lisäksi esim. ratebeerissä tuo olut on selvästi huonompi kuin ehdotukseni, joka ei tietenkään tarkoita että se olisi huonoa perusbulkiksi, mutta kyse oli hyvistä bulk-oluista.
 
Liittynyt
07.11.2019
Viestejä
44
Tilasin alkostore24:sta satsiin kokeeksi yhden laatikon Harboen julebryg -olutta kun oli edullisesti myynnissä, 4,99€. Yllättävän hyvä olut vaikka isosti oli epäilyksiä kun jouluoluen nimellä on.
Itse olen tähän mennessä tilannut useamman, maistuu itselleni ympäri vuoden. Oikein mainiota "karkkimallasolutta" pienellä metallisella häivähdyksellä. Tuborgin Julebryg on tuota vielä hitusen parempaa.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
585
Mutta palataanpa tähän SuperMarkt24h.de -myymälään. Harkinnassa olisi tilata tuolta kesän sangriat, 10 x 1,5 litran tölkit ois 22,90 €, sivuston arvioimat postikulut postinumeron perusteella 20,11 €
Ei todellakaan paha. Vähän kuitenkin hiertää kaupan saamat negatiiviset palautteet suomalaisten ostajien toimesta.
Itsekin joskus tilanneena myös hieman negatiivisia kokemuksia tuolta SM24:stä.
Vääriä tuotteita esim. halpis "viskit" oli kermalikööriä!
No molemmat oli toki samaa merkkiä Mac Percy eli pieni virhe!
Väännön jälkeen sain viimein korvauksen tuosta niiden hintaerosta.
Jotain muutakin pientä säätöä taisi olla. Seurantaa en muista oliko?
 
Liittynyt
19.02.2021
Viestejä
18
Heh ensin toista viikkoa Shippii / Budbee sanoivat että paketti on hukassa ei löydy mistään, ei ole skannattu jne. Eilen sanoin tosiaan Shippi että kun ei kerran löydy niin aloitetaan rahat takas prosessi.
Nyt sitten Budbee sovellus kyseli että mihin aikaan sopisi toimittaa.

On tuo Shippii / Budbee pakettien seuranta aika surkuhupaisaa, mitään tietoa ei tule matkalta vaan sitten vasta suurinpiirtein kun ovat tuomassa.
Toisen laatikon osalta peruutus toimi hyvin, Shippii palautti rahat heti ja ilmoitti samalla Discandoolle, itsekin laitoin heille meiliä. Seuraavana päivänä Discandoo kyseli mitä siinä laatikossa oli, sen jälkeen heti palauttivat rahat ja antoivat vielä +10EUR kun oli päässyt näin käymään. Iso peukku kummallekin.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
712
Oliko Discandooohon toimivaa alennuskoodia? Uutiskirjeen tilaamalla saatu Welcome-10 ei toimi.

Nyt sain jotenkin bugittamalla toimimaan toiseen tuotteeseen, mutten toiseen. Kumpikin on siis alennuksessa. Normaalihintaisiin tuo toimii aina. Ei kyllä missään sanota, ettei toimis alennustuotteisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
1
Joo ei tarvitse aloittaa :) olen ollut pitkällä breikillä sivustolta, en tullut katsoneeksi miten paljon tätä on käyty läpi.

Harmaalla mennään - omat tilaukset tulleet normaalisti ja hyvin, tosin määrätilaukset ovat sellaista 60-80kg joten eikai kukaan tuollaisia pieniä kyylääkkään.
Uskaltaako sitten tuollaista isompaa eurolavallista tilata, vai jääkö tullin hampaisiin? Säästö olisi merkittävä kun porukalla tilaisi useamman sataa kiloa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Uskaltaako sitten tuollaista isompaa eurolavallista tilata, vai jääkö tullin hampaisiin? Säästö olisi merkittävä kun porukalla tilaisi useamman sataa kiloa.
En osaa sanoa isommista tilauksista, itsellä on tuollaiset kohtuullisen pienet setit. Täällä on varmaan porukkaa ketkä ovat isompaan käyttöön tilanneet.
 
Liittynyt
09.04.2018
Viestejä
1 989
Kyllä minäkin olen nyt pariin otteeseen oluet ja lonkerot alkc:stä tilannut. Tulee tavara viikon sisään, kun taas alkostoresta kestää aina vähintään kaksi viikkoa ja pahimmillaan pari kuukautta. Ovat nyt vielä sitä pesäeroa lähetyshommaan tehneet, niin tulee kyllä jatkossa vältettyä, niin voi säästyä mahdollisilta ongelmilta.

Kympin häviää alkostoreen verrattuna, mutta sen olen valmis häviämään nopeassa toimituksessa ja helppoudessa.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
640
Netprisistä olen tekemässä tilausta.. näyttää että tuota mun suosikki-rommia ei enää siellä ole, Hansen Rum merkkistä:
Hansen Rum Blue 40% 70 cl
Oli tosi halpa mutta silti sellainen "puhtaan" makuinen eikä ollenkaan sokerinen (esim noi Captain Morganit kuten monet muut halvat rommit on mun makuun sokerisen ja epäpuhtaan makuisia). Onko Tecciläisillä mitään suosituksia hyvistä ja halvoista rommeista? Cokisen kans tai sit kuumaa vettä+ hunajaa tulee juotua tuota eli ei todellakaan mitään +40e pulloja (tiedossa on että rommeissa on vähän samaa kuin viskeissä että noi colan kans juotavat pitää erotella oikeasti laatujuomista).
 
Liittynyt
09.04.2018
Viestejä
1 989
Netprisistä olen tekemässä tilausta.. näyttää että tuota mun suosikki-rommia ei enää siellä ole, Hansen Rum merkkistä:
Hansen Rum Blue 40% 70 cl
Oli tosi halpa mutta silti sellainen "puhtaan" makuinen eikä ollenkaan sokerinen (esim noi Captain Morganit kuten monet muut halvat rommit on mun makuun sokerisen ja epäpuhtaan makuisia). Onko Tecciläisillä mitään suosituksia hyvistä ja halvoista rommeista? Cokisen kans tai sit kuumaa vettä+ hunajaa tulee juotua tuota eli ei todellakaan mitään +40e pulloja (tiedossa on että rommeissa on vähän samaa kuin viskeissä että noi colan kans juotavat pitää erotella oikeasti laatujuomista).
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Alkostoresta ainakin itselle ovat tulleet alle viikossa. poislukien tunnetut juhannus ja joulu joiden alla käytännössä jokainen paikka menee täysin jumiin.

Netpri-Budbee toi ekan lähetyksen viikossa, toiseen meni reilu kaksi viikkoa. En ole ihan varma onko kyse Netprisistä vai Budbeestä kun viivettä syntyy, joidenkin kommenttien perusteella budbee toimittaa hitaammin, ja kasaa paketteja ennen toimitusta. Sinänsä ei haittaa tuo parikaan viikkoa kun tilaa vaan ajoissa ja pitää varaston kunnossa ;)

Supermarkt24h:stä on itselläkin samaa kokemusta, että homma ei toimi ihan täydellisesti. Tai toimii periaatteessa hyvin, valikoima on todella laaja, ja hinnat perinteiselle saksabulkille ihan siedettäviä koska kaiken saa lasipulloissa, toimitus nopeaa jne., mutta niiden nettikauppa ei toimi oikein kunnolla. Niinkuin joskus aiemmin neuvoin, kannattaa tilata vain 48 1/2 litran pulloa kerralla vaikka ostoskori antaisi laittaa muutaman enemmän. Ne eivät kuitenkaan lähetä enempää ja joutuu sähköpostilla pyytää palautuksen. Suurin osa negatiivisesta palautteesta vaikuttaa liittyvän tuohon. Ja jos eivät ole korjanneet, sama vaiva korillisten kanssa. Ne eivät myy koreja suomeen vaikka niiden alusta antaisi niitä ladella ostoskoriin mitättömillä postikuluilla.

Mutta kokonaisuutena tuota jälkimmäistäkin voi suositella. Toi on kuitenkin yksi peruskaupoista, joista väki tilaa suomeen laajemmaltikin ilman ongelmia.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
838
Sellaista että jos olet tilaamassa Alkc Koronaa nyt kun ovat laittaneet pieneen alennukseen niin syy on että exp. 10.7.2021.

Tätä ei sivuilla missään mielestäni mainittu joten hyvä tiedostaa
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Noh omat kokemukset kuljetuksista, aluksi tilailin vain viinikaupasta ja siellä taisi 60kg setti maksaa 47€ ja toimitus oli aika stabiilisti 2viikkoa (Nettikuski).

Sitten eka tilaus Netprisilt (koska Budbeen hinnat) - viikossa kotia.

Testasin nyt Discandoota myös (koska Budbee myös). Lähetys viipyi ja kyselin ensin kuljetukselt että missä on ja selvisi että Discandoo viivytteli. Kyselin sieltä ja selvisi että yksi olutlaatikko oli loppunut.. joten sitä odottelivat, pari viikkoa. Korvasivat sitten toisella kun pyysin ja tilaus lähti ja tuli 5 päivässä.

Joten omat kokemukset vievät kyllä noihin kauppoihin kuitenkin, sen verta ero kuljetusten kotiinkuljetuksessa. Tietty tilauskama on ains bulkkiolut & siideripuolel, mutta kun maistuu niin maistuu.
 
Liittynyt
24.08.2020
Viestejä
6
Oon tässä pläränny näitä sivuja vaikka kui pirusti. Muutama vuosi takaperi tuli vielä tilailtua viskejä briteistä, mutta nyt seki on menny mahdottomaks..

Eli kysymys kuuluu: Mistä löytyy paras valikoima -viskejä- kohtuullisilla toimituksilla?
 
Liittynyt
09.04.2018
Viestejä
1 989
Oon tässä pläränny näitä sivuja vaikka kui pirusti. Muutama vuosi takaperi tuli vielä tilailtua viskejä briteistä, mutta nyt seki on menny mahdottomaks..

Eli kysymys kuuluu: Mistä löytyy paras valikoima -viskejä- kohtuullisilla toimituksilla?
Tuo kannattaa tarkastaa.

 
Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
42
Netprississä näyttäisi olevan nyt alennukset käynnissä to-ma. Todella halpaa ja vahvaa olutta näytti olevan myynnissä päiväysten takia. Budbeen posteilla tulee vielä todella halvaksi.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Mariestads Export 5,3% ja tuosta se väkevä versio, muuta en hokannut "erityishalvalla".

Minkähän makuista tuo, noi vahvemmat ei ole omaan makuun.
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
431
Netpris/discandoo alennuskoodi otettaisiin kiitollisuudella vastaan (esim. yv:nä), jos jollain ylimääräisenä :smile:
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
337
Netpris/discandoo alennuskoodi otettaisiin kiitollisuudella vastaan (esim. yv:nä), jos jollain ylimääräisenä :smile:
Netprisissä ainakin tulee kohtuu usein alennuskoodi sähköpostiin, jos jättää ostoskoriin tuotteita. Taisi olla yli 120€:n tilauksesta 10€ alennus.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 228
Alkc.fi tilaus tuli R-kiskalle 4 arkipäivässä ja kaikki ehjänä, huomiselle näyttäisi saapuvan alkostore24:n tilaus myös. Molemmista todennäköisesti hyvä kokemus joten voi tilata lisää myöhemminkin. @Kaotik @solidton

1614879285018.png
 
Viimeksi muokattu:

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onko Licorea edelleen paras (=halvin kokonaishinnaltaan) paikka tilata tiukkaa alkoholia (esim. brandya) vai onko mukaan kisaan noussut muitakin myyjiä?
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
on, itse on ole parempaa paikkaa ainakaan löytänyt
Yhdistelmä halvimpia hintoja ja järkeviä toimituskuluja kyllä toimii. Saa nähdä pitääkö tuolta kokeilla tilata ensimmäisen kerran, jos isältä brandy loppuu.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Vinosonlinella näyttää olevan myös mukavat toimituskulut, jos tilaa 12 litran pulloa. Ainakin brandylla ja ginillä näyttää olevan edulliset hinnat.
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
388
Oon tässä pläränny näitä sivuja vaikka kui pirusti. Muutama vuosi takaperi tuli vielä tilailtua viskejä briteistä, mutta nyt seki on menny mahdottomaks..

Eli kysymys kuuluu: Mistä löytyy paras valikoima -viskejä- kohtuullisilla toimituksilla?
Kyllä 1awhisky on paras, mikäli ei ole kiirettä. Posti- ja tuotehinnat Espanjalaisia paremmat ja valikoima kova. Ainoa miinus 4 vkon toimitusaika.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
906
Netpris Budbee tarjoo aika edulliset iltatoimitukset postinumeron mukaan. 01690 on Vantaan postinumero vaikka sivuilla sanotaan että Helsinki. Onko niin, että tuo postinumero on määräävä?
edit: postinumero määrää
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
388
Panokset kovenee, lakialoitetta laitettu tarjolle: LA 8/2021 vp
Jännää nähdä mitä se Don Tuominen runoilee vastalauseeksi tälle.
Taitaa Tuomisen sedän runot tämän osalta olla runoiltu ja oikein hyvä niin. Kun lakialoite on pöydällä, niin lienee rakkikoirat (Stm, Avi, Tulli) kopitettu ainakin sen käsittelyn ajaksi. Eli tuhannen taalan paikka tilata lava- (ei siis laatikko-) kaupalla juotavaa. Kukaan ei nyt valvo, joten annetaan mennä kaasu pohjassa!!!
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Ohhoh sunnuntaina tilattu ja maanantaina lähtenyt tilaus a24:lta tänään perjantaina klo 16 ovella, toivottavasti myös kun tuun töistä. Ellei satu "aamulähetys", mutta harvemmin itelle osuu noita. Toinen tulossa maanantaina. Nyt on nopeaa :)
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
96
Alkciin maanantaina tekemä tilaus saapui eilen paikalliselle Ärrälle, 5 laatikkoa Hartwallin mustaa lonkeroa ja laatikko täälläkin kehuttua Karl Friedrich olutta. Säästöä tuli suomen hintoihin pelkästään lonkuista 170 euroa. Hyvin oli tuotteissa päiväystä, lonkeroissa ensi vuoden heinäkuulle ja oluessa ensi vuoden tammikuulle. Taas 5/5 Alkc kokemus.
Oli muuten hemmetin hyvä tuo Karlin olut, kun muutaman saunan päälle nautiskelin. Kiitokset vaan suosittelijoille
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 457
Näkeekö jostain mihin toi budbee toimittaa ilman että asentelee heidän softia yms? Pk-seutu ja muutama suomen kaupunki, mutta voiko jostain testata postinumerolla? Itse asustan vähän reunaseudulla enkä usko että toimittavat, siksi ei jaksaisi mitään turhaa appia latailla.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
377
Näkeekö jostain mihin toi budbee toimittaa ilman että asentelee heidän softia yms? Pk-seutu ja muutama suomen kaupunki, mutta voiko jostain testata postinumerolla? Itse asustan vähän reunaseudulla enkä usko että toimittavat, siksi ei jaksaisi mitään turhaa appia latailla.
Myös Vantaan ja Espoon postinumeroiden perässä lukee Helsinki. Postinumero ratkaisee.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 574
Viestejä
4 166 761
Jäsenet
70 425
Uusin jäsen
Juhizi

Hinta.fi

Ylös Bottom