Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
11.11.2018
Viestejä
187
Ei ihan mennyt nappiin Brewdogin tilaus. 18:sta tuotteesta neljä puuttuu, kaikki etiketit jne. litimärkiä ja päällä teippi "repacked by dhl". Pitää laittaa mailia perään et mitäs nyt.
Brewdog lupasi laittaa korvaavat tuotteet tulemaan. Yksi oli päässyt loppumaan ja ilmoittivat vaihtavansa toiseen vastaavaan. Lisäksi tuli 10 puntaa krediittiä seuraavaa tilausta varten. Ihan ok meni omasta mielestä, mutta nyt pitää ennen brexitiä muistaa tilailla uudelleen.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Kyllähän tuolta kahden tilauksen jälkeen se tilausvahvistus on tullut noin 5minsan sisään eikä oo menny ees roskapostiin mutta käytän paypalia joten ehkä toi klarna tekee jonkumoisen viiveen?
Klarnan sivuilla näkyi heti "käsittelyssä" tms. teksti. Nyt aamukuudelta Klarnaan päivittyi tieto, että tilaus on maksettavissa ja Alkc:ltä tuli myös se tilausvahvistus. Eli sen ajan se otti. Nyt on Kuljetus.eu:lta tilattu toimitus. Sen maksoin PayPalilla, josta tuli normaalisti vahvitus heti, mutta itse firmalta ei tullut mitään tilausvahvistusta. Mutta sen muistankin lukeneeni tästä ketjusta aiemmin, että tuolta taisi olla turha odottaa mitään lähetyskoodeja tai lähetysten tilan päivityksiä, vaan voin suosilla jäädä odottamaan ilmoitusta, että paketti on noudettavissa lähikaupasta?
 
Viimeksi muokattu:

Tso

Liittynyt
07.08.2020
Viestejä
36
Tää on just paha jos hyvitetään osa tuotteista kun isoin osa kustannuksia on se postituskulu! (nehän ei toimita uudelleen ilmaiseksi puuttuneita tavaroita) Ymmärrän että ärsyttää. Jos noin iso osa jäi tulematta niin voiko olla että tulee parin päivän päästä toisessa laatikossa? Mulla tuli kerran toinen/kolmas laatikko viikon päästä. Laitoin sinne tiukkaa palautetta että "MISSÄ MUN LAATIKKO ON??" ja huomasin tutkia tarkemmin lähetysseurantaa niin yks laatikko oli vielä matkalla :D pistin pahoittelut perään hätäilystä..
Sain vain yhden seurantakoodin, ja se on kuitattu toimitetuksi. Lähetyslappusessa myös lukee Parcel 1/1 eli ei ainakaan kuljetusfirma ole tuota monipakettilähetykseksi merkannut. Noh, katsellaan ja raportoin sitten kuinka tässä kävi.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 429
Sain vain yhden seurantakoodin, ja se on kuitattu toimitetuksi. Lähetyslappusessa myös lukee Parcel 1/1 eli ei ainakaan kuljetusfirma ole tuota monipakettilähetykseksi merkannut. Noh, katsellaan ja raportoin sitten kuinka tässä kävi.
Minulla myös tuli eilen 6 pulloa, NetPrisin sivut kertoivat kaiken toimitetuksi. Tänään onneksi saapui loput romut. Tarkemmin kun aloin tutkia niin gmail oli laskostanut kaksi lähes identtistä sähköpostia seurantalinkkeineen päällekäin, joten olin huomioinut niistä inboxissa vain toisen.
 
Liittynyt
29.01.2020
Viestejä
225
Ei ole litran lekoja :cry:
Herran jestas, tuollaisia pikku pulloja mistä ei tuu kuin vihaiseksi ja sitten pyydetään kalenterista rahaa satasen molemmin puolin, voi herran jestas mitä sieltä tulee. Alle 0,5l juotavaa kalenterissa ja hintaa noin 100€ tai enemmän tekee litrahinnaksi sitten palttia rallaa 200€. Kyllä mää nyt sanon että pitää olla aika paha kalenteri jano että tuohon diiliin lähtee.

Perkele, vaikka hätäpäissään joisi koko kalenterin tyhjäksi niin ei siitä nyt kyllä hirveästi kostuisi vaikka omaisi huonohkon viinapään. Tuommoisella laskutuksella pitäis alkaa itse jo vääntää viinakalenteria, kyllä siinä pääsis jo tunti palkoille.

Alkojuomat paketti otti hurjan loppukirin ja posti ilmoittaa että se saapuukin jo tänään, elikkäs oli sit taas se 10 arkipäivää mutta ei sen enempää. Ens viikolla pääsee sit kiusaa lähikaupan tyttöjä kun pihinä miehenä tilaan noi alkc paketit paketti pisteeseen... siellä ne sit taas ihmettelee mitä tiiliä tai kiviä oon tilannut, viimeksi avasin vähän tilannetta etteivät päätään puhki pohdi, kerroin sit että siellä on jotain nestemäistä. Kauppiasta se tieto tuntui vähän vituttavan mutta minkäs teet, ei se mun vika oo jos kauppias itse myy A-olutta ja lonkeroa ryöstöä lähentävillä hinnoilla...
Mikäli K- ja S-ryhmä alkais vähän edes painostaa eduskuntaa niin ehkä ei alkoholivero nousisi ihan joka helkatin vuosi.
 
Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
71
Tuon alko24plus omistajan "Vingrossen GmbH" Trustpilot-arvostelut eivät ainakaan herätä ollenkaan luottamusta.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
377
Kukaan tilannu foodistin joulukalenteria ja tietää mitä se sisältää ? Sisältö kiinnostaisi kovasti...
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
45
Jotenkin tuntuu, että en nyt löydä oikeaa informaatiota, mutta ei kai alc.fi:n kautta ole pelkkä painorajoitus tuotteiden tilaamisessa? Melko edulliset postit jo olisi jos 25kg saa tavaraa tuohon 26,99€ hintaan, mutta missään ei puhuta laatikkopaikoista yms. niinkuin yleensä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
85
Empähän saa tilattua kuljetusta Norrlogilta, tuosta alko24plus tilauksesta.
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
375
Herran jestas, tuollaisia pikku pulloja mistä ei tuu kuin vihaiseksi ja sitten pyydetään kalenterista rahaa satasen molemmin puolin, voi herran jestas mitä sieltä tulee. Alle 0,5l juotavaa kalenterissa ja hintaa noin 100€ tai enemmän tekee litrahinnaksi sitten palttia rallaa 200€. Kyllä mää nyt sanon että pitää olla aika paha kalenteri jano että tuohon diiliin lähtee.

Perkele, vaikka hätäpäissään joisi koko kalenterin tyhjäksi niin ei siitä nyt kyllä hirveästi kostuisi vaikka omaisi huonohkon viinapään. Tuommoisella laskutuksella pitäis alkaa itse jo vääntää viinakalenteria, kyllä siinä pääsis jo tunti palkoille.
Onhan tuo hinta kova köyhälle, mutta onko tullut mieleen että tuossa on 24 erimerkkistä viskiä?
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Sama yhtiö, joka oli edesmenneen juomakeisarin taustalla :D
Täytyyhän sitä elämäänsä jännitystä ja murhetta hankkia :) No, useimmilla meillä on mennyt firmalle PayPalin kautta kymmpi rahaa (+rahtifirmalle oma osuus), joten riskienhallinta ei ole nyt ihan pahasti vielä pielessä. Jos firmalla jatkuu vanha meno, niin luulisi ettei näiden uuden nettikaupan alkutaipaleen kympin tilausten kanssa vielä aleta perseilemään, vaan keskitytään positiivisen palautteen hankkimiseen.
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
476
Perkele, vaikka hätäpäissään joisi koko kalenterin tyhjäksi niin ei siitä nyt kyllä hirveästi kostuisi vaikka omaisi huonohkon viinapään. Tuommoisella laskutuksella pitäis alkaa itse jo vääntää viinakalenteria, kyllä siinä pääsis jo tunti palkoille.
Kannattaa varmaan ostaa se litran votka ja vetää mahdollisimman nopeasti niin saa sitten rahalle haluamaansa vastinetta.

Vaikka esim. tuossa onkin litrahinta pulloina ostettuun verrattuna melkoinen, jää se silti ihan kelvolliseksi jos vertaa ravintolahintoihin. Ihan mukavia settejä nuo ovat ja pääsee maistamaan aika läjän satkun nurkilla (Saksan hintoja) olevia viskejä kotisohvalla.

Adventskalender Whisky Premium 2020 24 x 20ml 40% Vol. - 60,7% Vol. | 10836
 
Liittynyt
29.01.2020
Viestejä
225
Onhan tuo hinta kova köyhälle, mutta onko tullut mieleen että tuossa on 24 erimerkkistä viskiä?
Onhan se tullut mieleen ja on tullut mieleen myös paljon maksaa noi pikku pullot per kappale vaikka jopa Alkossakin, saati jos tilaa pikku pulloja ulkomailta. Kyllä tuossa kalenterin pahveille tulee aika kova hinta.
 
Liittynyt
10.12.2019
Viestejä
77
Jotenkin tuntuu, että en nyt löydä oikeaa informaatiota, mutta ei kai alc.fi:n kautta ole pelkkä painorajoitus tuotteiden tilaamisessa? Melko edulliset postit jo olisi jos 25kg saa tavaraa tuohon 26,99€ hintaan, mutta missään ei puhuta laatikkopaikoista yms. niinkuin yleensä.
Oluessa nuo kilot menee 1 yhteen paikkojen kanssa. 3 lootaa on sen 25kg tai 2 lootaa 0.5l tölkkejä. Viineissä näkyy saavan 7 hanapakkausta alimmilla kuluilla kun slottipaikkoihin myyvillä mahtuu vain 6 hanaa. Tk on itseasiassa 17.99e jos noutaa itse matkahuollon pisteestä ja tuo kalliimpi hinta sitten kotiin asti.
 
Liittynyt
09.07.2018
Viestejä
186
Empähän saa tilattua kuljetusta Norrlogilta, tuosta alko24plus tilauksesta.
Mä laitoin linkin kautta ja onnistu. Alkostoren kuljetusta taas en saa laitettua ku eivät linkkiä toimita. Nyt tulee vaan virhesanomaa... No seurataan tilannetta.
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
375
Onhan se tullut mieleen ja on tullut mieleen myös paljon maksaa noi pikku pullot per kappale vaikka jopa Alkossakin, saati jos tilaa pikku pulloja ulkomailta. Kyllä tuossa kalenterin pahveille tulee aika kova hinta.
Itse tilasin tämän kalenterin Amazonin kautta
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Eilen jotkut raportoivat, että Alko24plussan tilauksen kerrottiin jo tulleen pakatuksi ja lähetetyksi. Onko kenelläkään myöhemmin eilen iltapäivällä tai tänään tilauksensa tehneen tilauksissa tapahtunut mitään päivitystä? Itse kun katsoin sivua, niin status-osio, jossa vielä eilen luki jotain tilauksen vastaanottamiseen liittyvää, on muuttunut tyhjäksi. Tilaus lähetetty -osiossa näkyy pelkkä viiva, mutta se kai onkin ihan normia ennen toimitusta.

Ps. Tuo Slots-alennuskoodi näyttää toimivan varsin poukkoilevasti, mitä sitä nyt olen testiksi muutamaan kertaan ostoskorissa testannut. Tämä siis tiedoksi niille, jotka aiemmin raportoivat ettei koodi toimi. Ja kyllä, juuri tällä hetkellä se ei taas näytä toimivan.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 463
Alko24plus ei vastaa yhteydenottooni, joten avasin disputen Paypaliin rahojen palauttamiseksi. Tällä erää ei voi ko.paikkaa suositella.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 331
Alko24plus ei vastaa yhteydenottooni, joten avasin disputen Paypaliin rahojen palauttamiseksi. Tällä erää ei voi ko.paikkaa suositella.
Ja syynä oli tuo jo edellämainittu että laitoit liikaa tavaraa tilaukseen jotka eivät mahtuneetkaan yhteen laatikkoon ja se kostautui postikuluissa? En sanoisi tuon perusteella että vika on kaupan toiminnassa
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Alko24plus ei vastaa yhteydenottooni, joten avasin disputen Paypaliin rahojen palauttamiseksi. Tällä erää ei voi ko.paikkaa suositella.
Sä olet ripeä toiminnassasi. Siis jos tilauksestasi ja yhteydenotostasi on vasta alle vuorokausi aikaa. Itse en nyt tässä vaiheessa vielä tekisi oikein muita johtopäätöksiä, kuin uteliaana katselen miten tilausprosessi toimii ja kulkee. Nettikaupan toimintalogiikka ja firman maine toki hämmentävät. Ja varmasti huolestuttaisivat, jos maksutapa tai tilauksen koko antaisi siihen aihetta. Mutta onneksi ei anna.

Ps. Tilausprosessista puheen ollen, tiistaina uusi tilaus Spritboxilta. Ihan yhtä ripeästi ei nyt hommat edennyt kuin viimeksi, mutta eipä ole moitteelle sijaa, kun paketti on tänään lähtenyt maailmalle.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 463
Ja syynä oli tuo jo edellämainittu että laitoit liikaa tavaraa tilaukseen jotka eivät mahtuneetkaan yhteen laatikkoon ja se kostautui postikuluissa? En sanoisi tuon perusteella että vika on kaupan toiminnassa
Kauppa ei vastaa viestiin, niin on jokseenkin yhdentekevää mikä syy on. Kuluttajalla on kuitenkin etäkaupassa 14 vuorokauden peruutusoikeus. Toivottavasti saatte mitä tilasitte, sillä näyttää siltä ettei sieltä mitään vastausta tule jos tilauksen kanssa on ongelmia. Tilaustani ei ole muuten edes pakattu.

Alkc paketti tuli eilen 4 päivän kuluttua tilauksesta hyvin pakattuna. Erinomaista toimintaa jälleen kerran.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
54
Eilen jotkut raportoivat, että Alko24plussan tilauksen kerrottiin jo tulleen pakatuksi ja lähetetyksi. Onko kenelläkään myöhemmin eilen iltapäivällä tai tänään tilauksensa tehneen tilauksissa tapahtunut mitään päivitystä? Itse kun katsoin sivua, niin status-osio, jossa vielä eilen luki jotain tilauksen vastaanottamiseen liittyvää, on muuttunut tyhjäksi. Tilaus lähetetty -osiossa näkyy pelkkä viiva, mutta se kai onkin ihan normia ennen toimitusta.
Tilasin eilen 16.46. Eilen ei tapahtunut mitään muutoksia, mutta nyt tänään tunti sitten Norrlog seurannassa on tila "maksettu" vaihtunut tilaan "rahtidokumentit tulostettu" by von alko24plus-packer.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Tilasin eilen 16.46. Eilen ei tapahtunut mitään muutoksia, mutta nyt tänään tunti sitten Norrlog seurannassa on tila "maksettu" vaihtunut tilaan "rahtidokumentit tulostettu" by von alko24plus-packer.
Uteliaisuudesta kysyn, että merkitsitkö sinä rekisteröitymisvaiheessa kaupan kysymiin hetu-tietoihin jotain? Itse jätin sen rivin tyhjäksi. Vaan eipä luulisi tuon asian kauheasti menoa haittaavan.... Ja menitkö ihan tuolla halvan kaljan tilauksella vai ostitko jotain muutakin?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 331
Kauppa ei vastaa viestiin, niin on jokseenkin yhdentekevää mikä syy on. Kuluttajalla on kuitenkin etäkaupassa 14 vuorokauden peruutusoikeus. Toivottavasti saatte mitä tilasitte, sillä näyttää siltä ettei sieltä mitään vastausta tule jos tilauksen kanssa on ongelmia. Tilaustani ei ole muuten edes pakattu.

Alkc paketti tuli eilen 4 päivän kuluttua tilauksesta hyvin pakattuna. Erinomaista toimintaa jälleen kerran.
On toki oikeus eikä siinä mitään, mutta hieman huvittavalta vaan vaikuttaa kun ensin valitetaan että kaupan sivuilla annetaan väärää tietoa toimituskuluista joka paljastuukin omaksi virheeksi, ja kun myyjä ei vastaa yhteydenottoon välittömästi tuomitaan myyjä epäluotettavaksi.

Välillä ihmisiltä (tässä ketjussa etenkin)
taitaa unohtua että se oma tilaus ei ole ainut sille alkoholin myyjälle eikä kuljetusliikkeelle. Voisi kuvitella että tuota slots-tarjousta on hyödyntänyt aika moni muukin. Ja sitten lisäksi ihmetellään kun se eurolavallinen bisseä ei ole ovella seuraavana päivänä. Oikeat kämmit kuten puuttuvat tai väärät tuotteet on toki oma juttunsa, ja olishan se suotavaa niihin yhteydenottoihin vastata mutta jos vastauksistasi tähän ketjuun voi päätellä laitoit alko24plussalle viestiä eilisen tilauksesi jälkeen niin eihän tässä ole edes vuorokautta kulunut, ja tuo "ongelmakin" oikeastaan itse aiheutettu.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
16
Lähti alkoholin nettitilausneitsyys sitten. Tilauksena kolme lootaa halpaa alku24plus:san Slotsia. Mikäs kannattaa valita toimittajaksi? Helsinkiin tulis.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 331
Tuolla logiikalla nyt sopimaton vaatekin pitäisi pitää, kun on itse aiheutettu tilaamalla väärää kokoa :facepalm: .
Vastauksessa voi toki kestää, odotetaan. Ripeä asiakaspalvelu lisää luottoa myyjään.
No eivät kyllä ole vertailu kelpoisia asioita nämä. Vaatteiden koko sentään vaihtelee merkkienkin välillä huomattavasti jolloin väärää kokoa voi tilata tahtomattaankin. Sen sijaan jos ei osaa sisäistää lukemaansa siitä paljonko tavaraa laatikkoon mahtuu,vaikka se on kyllä selitetty niin yksinkertaisesti että jokaisen pitäisi se tajua, voidaan pitää jo omana tyhmyytenä. Etenkin kun kyse ei ole tilatusta tuotteesta tai sen laadusta.
 
Liittynyt
09.07.2018
Viestejä
186
Lähti alkoholin nettitilausneitsyys sitten. Tilauksena kolme lootaa halpaa alku24plus:san Slotsia. Mikäs kannattaa valita toimittajaksi? Helsinkiin tulis.
Norrlogissa on se viitekin siinä emailissa valmiina, eli kannattaa ottaa se omasta mielestä. Muista vaihtoehdoista en tiiä miten toimii ja mitä maksaisi..
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
16
Norrlogissa on se viitekin siinä emailissa valmiina, eli kannattaa ottaa se omasta mielestä. Muista vaihtoehdoista en tiiä miten toimii ja mitä maksaisi..
Tattista. Sieltä lähti. Näytti olevan melkein kaks kybää halvempi, mitä DHL:n sivuilta yytsin..
 
Liittynyt
29.01.2020
Viestejä
225
ALKC toiminta alkaa olee kyllä aika maagista, tein sieltä tilauksen keskiviikko aamuna ja tilaus on nyt noudettavissa, en asu missään PK:seudulla. Pitää illemmalla hakea ostokset, ja tarkistaa että tilaus on oikein mutta aikaisempien kokemusten perusteella kaikki on melko varmasti OK.
Norrlog on käytännössä DHL:n yritys/tukku hinta (+plus Norrlogin kate) ja se mitä yksityishenkilönä näet DHL:n sivuilla on sit tää tavallisen tallaajan hinta.
 
Liittynyt
27.01.2020
Viestejä
69
Piti kokeeksi pistää tilaukseen tuo brewdogin joulukalenteri. Ilmeisesti joskus marraskuun alussa alkavat toimittamaan. Vähän spoileri sivua katselin, mutta muutaman jälkeen päätin että hyvältä näyttää ja suljin sivun ja pistin tilaten. Ensimmäinen tilaus/uutiskirjeen kun tilasi niin alekoodin sai, joten posteineen n.70€ tuli maksamaan. Ei paha hinta mielestäni
Onko jollain ollut tuota kalenteria joskus, että onko tölkkejä vai pulloja, vai sekä että?

Alkciin pitäisi varmaan tilausta pistää myös , kun lonkerot alkaa loppua
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
377
Piti kokeeksi pistää tilaukseen tuo brewdogin joulukalenteri. Ilmeisesti joskus marraskuun alussa alkavat toimittamaan. Vähän spoileri sivua katselin, mutta muutaman jälkeen päätin että hyvältä näyttää ja suljin sivun ja pistin tilaten. Ensimmäinen tilaus/uutiskirjeen kun tilasi niin alekoodin sai, joten posteineen n.70€ tuli maksamaan. Ei paha hinta mielestäni
Onko jollain ollut tuota kalenteria joskus, että onko tölkkejä vai pulloja, vai sekä että?

Alkciin pitäisi varmaan tilausta pistää myös , kun lonkerot alkaa loppua
Ite kattelin brewdogin kalenterin sisältöä tänään, mut jäi tilaamatta. Hieman pettymys, että melkein ipaa ja neipaa täynnä. Oli jopa 1 stout. Tummempi maistuis myös näin talvikaudella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
54
Uteliaisuudesta kysyn, että merkitsitkö sinä rekisteröitymisvaiheessa kaupan kysymiin hetu-tietoihin jotain? Itse jätin sen rivin tyhjäksi. Vaan eipä luulisi tuon asian kauheasti menoa haittaavan.... Ja menitkö ihan tuolla halvan kaljan tilauksella vai ostitko jotain muutakin?
En laittanut hetua ja ihan halvan kaljan tilauksella mentiin (3kpl).
 

Sepek

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Foodist Joulukalenterissa on näiltä panimoilta tuote, näyttäis olevan 0,33pll. Mukana kirjanen auf Deutch.

Foodist 1 7.jpg
Foodist 9 18.jpg
Foodist 19 24.jpg


.
 
Liittynyt
28.08.2019
Viestejä
366
onkohan kysymykseni vähän off-topic mutta mistä saa valittua tilatut juomat postiautomaattiin? Itse tilannut Discandooo ja Netpris jotka toimittavat automaattiin (Shippii/Nordpost). Olen paljon reissussa poissa kotoa niin kotiintoimitus ei toimi eikä nouto Postista/Matkahuollosta (Nordpost) myöskään.

PS. Shippii/Nordpost kussu viimoset kolme tilausta melko huolella :(
 

Sepek

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Minulle tuli Norpostilta kysely, mihin haluan toimituksen, kotiin tai valittuun toimipaikkaan. Hain sitten ite, koska sain päivää aikaisemmin ja ylimääräistä matkaa kertyi 3 km.
 
Liittynyt
28.08.2019
Viestejä
366
Puhutko nyt Nordpostista vai Norrlogista? Nordpostilta kuljetusta tilatessa AINA olen voinut tilata kuljetuksen haluttuun paikkaan. Ikinään en ole saanut puhelua Nordpostilta.
 
Liittynyt
30.12.2019
Viestejä
53
Minkä kokoisia tilauksia muuten tullut berlin bottlesta vielä 22€ posteilla? 12 pulloa nyt ainakin pitäis onnaa, mutta entä sen yli?
 
Liittynyt
08.09.2020
Viestejä
26
Onkos kukaan tässä lähiaikoina tilaillut Alkostore24:stä mitään sen jälkeen kun muuttivat kaikki Norrlogiin viittaavat asiat pois? Itsellä paketti tuloillansa ja jos tulliin jää niin tulisi n. 100€ lisälaskua. Jännityksellä odotellaan miten käypi. Tiesin kyllä tämän keskustelupalstan olemassaolon mutta en tyhmänä käynyt vilkaisemassa tarkemmin ennenkuin tilasin.
Hyvin tuli paketti perille murheista huolimatta. Onhan tuossa kyllä silti riskinsä olemassa.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onko noilla firmoilla koskaan mitään alennuskampanjoita toimituskuluista?
 

Sepek

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Anteeksi nämä: DPD, TNT, FEDEX, POSTNORD. Minulla on aivan sama, kaikki posti-/noutopaikat on alle 5km päässä. Jos tuo kotiin, hyvä, voin myös noutaa.
 
Liittynyt
09.07.2018
Viestejä
186
Onkos kukaan tässä lähiaikoina tilaillut Alkostore24:stä mitään sen jälkeen kun muuttivat kaikki Norrlogiin viittaavat asiat pois? Itsellä paketti tuloillansa ja jos tulliin jää niin tulisi n. 100€ lisälaskua. Jännityksellä odotellaan miten käypi. Tiesin kyllä tämän keskustelupalstan olemassaolon mutta en tyhmänä käynyt vilkaisemassa tarkemmin ennenkuin tilasin.
Edit. ei mitään enää olitki just vastannut. No katotaan tuleeko mun lähetys tullista läpi, tuskin niitä yks laatikko kiinnostaa...
 

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Testitilaus tulivesi.com tehty, ensviikkoon menee varmaan käsittely kun näin vklp tilailee. Saas nähdä miten nopeaa tulee virosta päin tämä. Toimitus volts.ee (bring eli posti?) 18e/25kg.

Ei pahoja hintoja, hartwall ainakin tarjouksessa 25.10 saakka, pantteineen 21.89€ koppa, verrattuna alkc jossai tarjous 23.99€ koppa.:cool:
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
Testitilaus tulivesi.com tehty, ensviikkoon menee varmaan käsittely kun näin vklp tilailee. Saas nähdä miten nopeaa tulee virosta päin tämä. Toimitus volts.ee (bring eli posti?) 18e/25kg.

Ei pahoja hintoja, hartwall ainakin tarjouksessa 25.10 saakka, pantteineen 21.89€ koppa, verrattuna alkc jossai tarjous 23.99€ koppa.:cool:
Edit: olihan se rahti tuossa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 561
Viestejä
4 166 356
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom