Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Osaakos joku kokeneempi kertoa mitä noista postin/bringin seuranta tiedoista pitäisi tulkita? Postilla viimeisin info eilisestä klo. 17.33 että on kuljetuksessa. Bringillä taas viimeisin päivitys klo. 21.27 "the shipment has been sorted and forwarded".
Pohdin vaan, että jos ei tänään enää ole tullut päivityksiä mistään, niin onko realistista olettaa ettei ne paketit vielä tänään saavu perille?
No nyt tuli kuittaus postilta, että 1/4 kähetyksestä olis noudettavissa. Loput kollit ilmeisesti edelleen matkalla. 🫣

Saatana taas hävisin F5 -kisat näytönohjainten kanssa mutta sattuipa silmään netprississä Paulaneria 11€ loota päiväystarjouksissa joten pistimpä lohduksi tulemaan pari kappaletta noita että on ees jotakin mitä hörppiä kun valmistautuu seuraavaan koitokseen... :rolleyes:
Kiitti vinkistä. Täytyipä antaa Netprisille vuosien tauon jälkeen mahdollisuus tämän tarjouksen myötä. Kuljetus fransbergilla. Vähän viiniä ja väkeviä myöskin täydennyksenä toiseen kuljetuslaatikkoon.

Saatana taas hävisin F5 -kisat näytönohjainten kanssa mutta sattuipa silmään netprississä Paulaneria 11€ loota päiväystarjouksissa joten pistimpä lohduksi tulemaan pari kappaletta noita että on ees jotakin mitä hörppiä kun valmistautuu seuraavaan koitokseen... :rolleyes:
Mitähän ittua taas, miksi netpris valittaa tuon 25kg rajan ylityksestä, jos tilaat 2x24x0,5l. Eli ei mahtuisi yhteen laatikkoon.

Osaakos joku kokeneempi kertoa mitä noista postin/bringin seuranta tiedoista pitäisi tulkita? Postilla viimeisin info eilisestä klo. 17.33 että on kuljetuksessa. Bringillä taas viimeisin päivitys klo. 21.27 "the shipment has been sorted and forwarded".
Pohdin vaan, että jos ei tänään enää ole tullut päivityksiä mistään, niin onko realistista olettaa ettei ne paketit vielä tänään saavu perille?
Jos posti ilmoittaa että kuljetuksessa niin voi mennä vielä 3pv että ovella.Mulla kävi näin.

Mitähän ittua taas, miksi netpris valittaa tuon 25kg rajan ylityksestä, jos tilaat 2x24x0,5l. Eli ei mahtuisi yhteen laatikkoon.
kyllä toi mulla näyttää tasan 25kg eikä herjaa mitään... ja vaikka vähän menee yli tossa laskurissakin niin siltikin se perinteinen 3 kertaa 24 x 0.33l mahtuu tuollakin yhteen lootaan ja tulee perille alta 30€ rahdilla. Helmikuun alussa tuli just netprissistä niitä tarjousslotseja laatikko.

Näyttökuva 2025-03-08 114729.png

Vein isäukolle 76v kassillisen näitä tilaamiani eri oluita (ujutin myös muutaman melassi Albanin, jotta pääsee niistä eroon) ja kerroin hinnoista. Ukko ei paljon hapanta ota, mutta sanoi että näytähän miten se homma toimii. Ei mennyt kuin muutama tunti, niin eka tilaus äijällä sisällä. Otti mökin mottitalkoisiin pari kaljalaatikkoa, pari Larsenin VSOP:tä ja saman mokoman Kossun vodkaa. Oli tehnyt vertailua monopoliin ja säästöä 125e. Totesi, että jatkossa lähtee konjakit Saksasta valumaan.

Ja jälleen Suomen rikollinen verotus sai kynsilleen!

Pitkästä aikaa tilausta Alksista tulille. Pari laatikkoa saksalaista Franziskanerin vehnäolutta lähtee tulemaan. On muuten kyseinen olut hinnoissaan Suomessa. Alkon sivujen mukaan litrahinta yli 8 euroa, joten kuljetuksineenkin säästöä tulee yli 100 euroa. Tuskin mitään ihmeempää tulee tapahtumaan, mutta tulen raportoimaan perinteiseen tapaan, että jääkö tilaus tullin kynsiin.

Vein isäukolle 76v kassillisen näitä tilaamiani eri oluita (ujutin myös muutaman melassi Albanin, jotta pääsee niistä eroon) ja kerroin hinnoista. Ukko ei paljon hapanta ota, mutta sanoi että näytähän miten se homma toimii. Ei mennyt kuin muutama tunti, niin eka tilaus äijällä sisällä. Otti mökin mottitalkoisiin pari kaljalaatikkoa, pari Larsenin VSOP:tä ja saman mokoman Kossun vodkaa. Oli tehnyt vertailua monopoliin ja säästöä 125e. Totesi, että jatkossa lähtee konjakit Saksasta valumaan.

Ja jälleen Suomen rikollinen verotus sai kynsilleen!
Itse pilanpäitten vein viiking olutta porukoille, sanoivat "hyi helvetti" :D haluaisivat minun tekevän tilauksen, mutta mieluummin opettaisin heille tilaamisen jalon taidon. ATK taidot ovat heillä vain hieman puutteelliset.

Itse pilanpäitten vein viiking olutta porukoille, sanoivat "hyi helvetti" :D haluaisivat minun tekevän tilauksen, mutta mieluummin opettaisin heille tilaamisen jalon taidon. ATK taidot ovat heillä vain hieman puutteelliset.
Tuo Viking on kyllä karsean makuista, viina puskee armottomasti läpitte. Yhen korillisen olen tuota kurppinut eikä toiste tarvii tilailla, toki maku asioita. Mulla on ykskaveri joka taasen tykkää tuosta. Hinta/humala suhde on kyllä kohdillaan.

Tuo Viking on kyllä karsean makuista, viina puskee armottomasti läpitte. Yhen korillisen olen tuota kurppinut eikä toiste tarvii tilailla, toki maku asioita. Mulla on ykskaveri joka taasen tykkää tuosta. Hinta/humala suhde on kyllä kohdillaan.
Itseltäkin löytyy sosiaalisesta piiristä yksi, joka sanoi tykkäävänsä. Tässä kun olen vuosien varrella tilaillut sitä ja tätä, niin vihdoinkin tuntuu siltä, että olen löytänyt omat oluet. Tässä piakkoin tulee täytettyä pyöreitä, niin ei tarvitse empiä verkkokaupan äärellä pitkään tilauslistaa. :kippis:

Täytyypä sitten omissa juhlissa vielä mainostaa tätä verkkokaupasta tilaamista, kun omassa lähipiirissä muutama kysellyt voinko tilata pullon sitä tai salkun tätä. Mieluummin opetan, kun silloin ei mene omista tilauksista laatikkopaikkoja. Täytyy vain toivoa, että innostuvat itse tilaamaan. Näin saataisiin muutama tyyppi lisää protestoimaan alkoa ja alkoholiveroja. :thumbsup:

Minulla on periaate että jos juoma ei ole pilalla niin juon pois,muutaman kerran on joutunut tekemään sekoituksen jonkun toisen oluen kanssa ja on tullut ihan juotavaa.Tuon Viking olen kyllä jättänyt väliin,tuosta tietää jo ennakkoon että mihin se on tarkoitettu.
Juu, harvapa tuota varmaan nautiskeltavaksi ottaa. Hyvin nopeat kännit sillä kyllä saa. Itselle kävi vähän ohraisesti, kun verkkokaupan sivuilta osui Grimbergen niminen olut silmiin. Otin testiin ja totesin, että ei mene minun kurkusta helposti alas, hampaat irvessä joutui väkisin juomaan.

Itselläkin tuo sama periaate, vaikka kuinka kuraa niin kurkusta alas vaan. Näitä olueita on kyllä ollut todella kiva maistella vuosien mittaan, vaikka huteja tuleekin.

Milloinkahan Postilla loppuu huumori ja halu toimittaa 26kg noutopistepaketteja ilmaiseksi kotiovelle? :D

Kikka todettu vielä toimivaksi ja ei voi kuin suositella, jos vain viunalastilla ei ole niin parin päivän kiirettä. Itselläni tuli tuosta öbaut 3 päivän viivästys varsinaiseen kotitoimitustilaukseen verrattuna.

Metioissa on kyllä syyllistetty Kiinan-kirjepaketteja ja Temu-romukansaa, muttei meitä nappohenkilöitä.

Saattaa olla, että sihauttelen illalla saunan päälle muutaman huurtehisen. :p

Onko kanssaeläjillä tietoa missä järkevässä kaupassa ois minimissä nuo pakkauskulut? Aikanaan netprissistä paljon tilaillut ja viimeisen pari vuotta alks saksa. Nyt muutamat tilaukset alkostar.eu koska ollut samat viinit halvempana. Toki sen että viini maksaa euron tai kaksi halvempana muualla niin ne kulut kuittaantuu mut ketuttaa silti maksaa ns. Ylimääräistä. Ja ei, ei ole elämä siitä kiinni, säästöä tulee silti paljon. Kyse on periaatteesta. Uskon ja toivon etten ole ainut tätä mieltä oleva nautiskelija.

Jacks Juomavarasto (vanha alko24plus?)
Onko täysin huijausta, vai tilauksia tullut perille?
Voipi olla vanhat metkut päällä.
Parit viikot sitten halvan Nemiroffin vuoksi tilasin. 4 päivän päästä ilmoittivat, että pakattu ja noudettavissa joten informoin kuljetusliikkeelle. Kysellyt nyt perään ja Frans sanoo ettei ole pakettia 'toimitettu heille'. Jack ei ole postiin minulle vastannut mitään, sivuilta näkyy vain että kaikki olisi kerätty toissaviikon lopulla.

Alko24plus - meno vahvana läsnä.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 543
Jäsenet
76 640
Uusin jäsen
JarkkoS

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom