Eilen tuli kotiovelle kaksi pahvilaatikkoa netpris+ fransberg. Eli noin viikon kesti tilauksesta kotiin tuloon.Onko joku saanut jo netpris pakettejaan? Uskaltaako sieltä taas tilata...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen tuli kotiovelle kaksi pahvilaatikkoa netpris+ fransberg. Eli noin viikon kesti tilauksesta kotiin tuloon.Onko joku saanut jo netpris pakettejaan? Uskaltaako sieltä taas tilata...
Pakkaakohan Netpris esim 3 olutlaatikkoa yhteen pakettiin riippumatta niiden omasta painolaskurista? Se laskurihan jakaisi ne painon perusteella 2 paketiksi, mutta Fransberg ei kiloista välitä.Eilen tuli kotiovelle kaksi pahvilaatikkoa netpris+ fransberg. Eli noin viikon kesti tilauksesta kotiin tuloon.
Ei oo näkynyt eikä kuulunut mitään, viikko sitten tilasin netpris & fransberg.Onko joku saanut jo netpris pakettejaan? Uskaltaako sieltä taas tilata...
Joo itse laitoin 2 olutlaatikkoa ja 20 tölkin siiderilaatikon ja tulee yhdessä paketissa.Pakkaakohan Netpris esim 3 olutlaatikkoa yhteen pakettiin riippumatta niiden omasta painolaskurista? Se laskurihan jakaisi ne painon perusteella 2 paketiksi, mutta Fransberg ei kiloista välitä.
e: näemmä edellissivun postiesi perusteella toimii juuri noin. Saatan kokeilla itsekin.
Kyllä, vastaukseni oli asiallinen ja fiksu. Viestissäsi "Mikä lava ?" ihmettelet selvästi mikä on lava. Hitaampikin ymmärtää aiemman viestin "n. 19e lava." tarkoittavan laatikkoa/lavaa johon menee 24 tölkkiä.Olipa fiksu vastaus, ei mitään vänkyytä vaan kysyin mitä tarkoitti. Jos kerran tiedät niin olisit vastannut kysymykseen.
Varmaan aika lailla kaikki. Viime kerralla käytin Norrlogia.Mikä kuljetus firma kuljettaa berlin bottlesta.Toimiiko samoin kun alks ja as24? Paljon mahtuu kuljetus laatikkoon?
Siihen ne sit loppuikin. Tällä hetkellä vain yksi päiväys 24tlk slots 100 4,99€ tilattavissa. Tai ainakaan itse en saa enempää lisättyä ostoskoriin. "Could not update the product with SKU 50196: The requested qty is not available"Netprisiä sen verran kehuttava että selkeästi on ryhmitelty päiväystuotteet joissa päiväys hyvin esillä. Halpaa Slotsia tyrkyllä.
Köstritzer Schwarzbier | 4,8% | 24x0,50 l Tätä olen muutaman 24-päkin (onko selvempi ilmaus kuin salkku, laatikko tai lavaOsaisiko joku ehdottaa edullista tummaa olutta tilattavaksi?
Ja toinen ot kysymys, onko velkon kozel darkissa mitä suomessa myydään kaupoissa, jotain muuttunut lähivuosina?
Mielestäni ei maistu samalle, toki mielikuvat voi tehdä tepposia... Paikanpääällä alkulähteillä en ole muutamaan vuoteen käynyt tosin maistelemassa.
Itsekin tilailin netpriissistä mutta paikka jäi tauolle kun ketjussa tuli raporttia ettei homma pelitä mutta testasin 3 "yksiköllä" tota päiväys slotsia ja laskurista huolimatta meni yhteen "kuljetusmoduuliin" joka näköjään fransun noutopistetilauksen sijaan saapuu tänään postin kotiinkantamana kotiovelle... Siirappimönjäähän noi slotsit varmaan on mutta oon kuolematta selvinny viking -laatikoistakin niin todistetusti mulla ei oo makunystyjä jäljellä muutenkaanOnko joku saanut jo netpris pakettejaan? Uskaltaako sieltä taas tilata...
Sain juuri varmistuksen korvanappiini, että BerlinBottle pakkaa vain 12 pulloa per laatikko, eli kannattaa ottaa tuo huomioon jo tilaamista suunnitellessa. Aikaisemmin heiltä saattoi tilata haluamansa läjän ja se tuli lootassa kuin kuin lootassa jossa yleensä oli vielä joutoslottejakin.Varmaan aika lailla kaikki. Viime kerralla käytin Norrlogia.
Rahtifirman antamien painorajojen mukaiseen viskilaatikkoon menee se jotakuinkin 12-20 putelia. Berlinbottlessa näkyy se pullokohtainen paino siellä jossain välilehdellä ja tilauksen tehtyäsi näet myös kokonaispainon. Kokonaispaino on muistaakseni aina jostain syystä alempi kuin putelien yhteispaino omin päin ynnättynä.
Ei todellakaan fiksu vaan hyökkäävä fittuilu, asiallisen vastauksen sijaan. Aika vähän olen täällä vielä ollut joten vanhoista vänköistä en tiedä ja se siitä.Kyllä, vastaukseni oli asiallinen ja fiksu. Viestissäsi "Mikä lava ?" ihmettelet selvästi mikä on lava. Hitaampikin ymmärtää aiemman viestin "n. 19e lava." tarkoittavan laatikkoa/lavaa johon menee 24 tölkkiä.Hinnan voinee yhdistää yhteen 24pack/lava/laatikko/case. Tuskin mistään eurolavallista batterya saa 19€ hintaan. Tästä on varmaan turha enempää jatkaa, menee ohi aiheen muuten.
Anna olla voi hyvänen aikaNyt se sitten sattui kerrankin omalle kohdalle, kuljetusvaurio paketissa, Alksista tilattuna 12 pulloa väkeviä.
Postin seuranta näytti että "Lähetys on puutteellisesti sidottu tai suojattu kuljetusalustalla, pakkausmateriaali on puutteellinen tai lähetys on täysin pakkaamaton. Paikkaamme lähetyksen pakkausta tarvittaessa. Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä."
Edellinen päivitys oli torstaina 23.1 ja siitä asti jumitti seuraavalle viikolle niin maanantaina otin yhteyttä Postin aspaan chatin kautta että mitenkä tämän kanssa nyt edetään.
Kohtelias ja asiallinen asiakaspalvelija kehotti odottelemaan huomiselle, koska tuon vaurion havaitsemisen jälkeen oli kuulemma lisää skannauksia ja että paketti todennäköisesti lähtee eteenpäin uudelleenpakattuna.
Noh, 29.1 paketti tuli kuin tulikin pakettiautomaattiin. Kotona pakkausta purkaessa tein havainnon että paketti oli todellakin uudelleen pakattu uuteen laatikkoon kuplamuoveineen, 1 pullo puuttui ja Postin henkilökunta oli pakannut sen rikkoontuneen pullon korkin lasijuuren kanssa pikku pakettiin todisteeksi.
Nyt vain herää kysymys että kehtaanko edes tehdä reklamaatiota Fransbergille/Alksille yhden rikkoutuneen pullon takia (arvo 12€) vai antaako vain olla?
Onko muilla vastaavia kokemuksia tästä? Jos vaikka reklamoi tuon, niin heittääkö ne vaikka jonkun kupongin että seuraavalla kerralla ilmainen toimitus tai jotain?
Kiitokset vastauksista etukäteen.
Onhan tässä tullut tilailtua aktiivisesti elintarvikkeita netistä jo vuodesta 2013, nyt ainoa kerta kun jotain sattui jotain negatiivista. Ja tuo rikkoutunut pullo oli siitä halvimmista päästä tässä lastissa, kalleimmat onneksi selviytyivät vaurioitta, eli ei edes vituta yhtään.
![]()
Otin sen 1,5€ vakuutuksen aina Fransbergiltä, mutta taidanpa antaa olla koko keissin.Anna olla voi hyvänen aikaOta vakuutus ens kerralla.
Jaa no sitten ei muuta kuin rekkulaa ja taistelet henkeen ja vereen loppuun saakka. Ei niitä vakuutuksia turhasta makseta.Otin sen 1,5€ vakuutuksen aina Fransbergiltä, mutta taidanpa antaa olla koko keissin.
Ei varmaan ole asiakkaan tehtävä ottaa vakuutuksia myyjäyritysten vahinkojen varalta.Anna olla voi hyvänen aikaOta vakuutus ens kerralla.
Itse olisin yhteydessä myyjään tai kuriiriin, jolle olen maksanut tuotteiden kuljettamisesta ehjänä perille, mutta se on just eikä melkeen sinun asiasi teetkö niin vai etkö. Maksun palautus tuotteen hinnan osalta lienee yleisin käytäntö. Hattua nostan Postille esimerkillisestä toiminnasta.Otin sen 1,5€ vakuutuksen aina Fransbergiltä, mutta taidanpa antaa olla koko keissin.
ihan oma osoite tuohon tulee.Mitenkäs Fransbergin kanssa kun yrittää tilata noutopisteeseen... Ilmeisesti pitää itse kaivella osoite. Toimittaako tuo matkahuollon noutopisteisiin, vai mihin?
![]()
Laitat vaan oman osoitteesi noihin kenttiin. Riippuu paikkakunnastasi mikä toimija tällä hetkellä kulmillasi operoi näitä tilauksia päätepysäkillensä.Mitenkäs Fransbergin kanssa kun yrittää tilata noutopisteeseen... Ilmeisesti pitää itse kaivella osoite. Toimittaako tuo matkahuollon noutopisteisiin, vai mihin?
![]()
Aivan, tänks. Aikaisemmin tilannut vain kotiinkuljetuksia, niin tuo vähän hämäsi, että mitäs tuohon pitäisi laittaa. Noutopiste tosiaan valitaan seuraavassa vaiheessa.ihan oma osoite tuohon tulee.
Joo itse laitoin 2 olutlaatikkoa ja 20 tölkin siiderilaatikon ja tulee yhdessä paketissa.
24.1 tilaus netpris ja fransberg ja huomenna ilmeisesti perillä lähikaupasssa.
Ei varmaan ole asiakkaan tehtävä ottaa vakuutuksia myyjäyritysten vahinkojen varalta.
Itse olisin yhteydessä myyjään tai kuriiriin, jolle olen maksanut tuotteiden kuljettamisesta ehjänä perille, mutta se on just eikä melkeen sinun asiasi teetkö niin vai etkö. Maksun palautus tuotteen hinnan osalta lienee yleisin käytäntö. Hattua nostan Postille esimerkillisestä toiminnasta.
Miten nopeesti tuli kuittaus että paketti laitettu matkaan? Torstaina samalla kombolla tilaus, jos tuuri käy niin ens vkl ois janojuomat kotona.Nyt oli nopeaa. Sunnuntaina 26.1. tilattu Alkostar.eu+Fransberg ja tänään 31.1. perille.
N muutama päivä kauemmin kuin saksasta samalla combolla ainakin mitä itse tilaillu. 10-12 päivä omien kokemusten mukaanihmisillä tuntu olevan ongelmia alks croatia + fransberg? onko yhä semmosta? kestää kauan että tulee?
ihmisillä tuntu olevan ongelmia alks croatia + fransberg? ...
Kattoo postaushistoriaa niin vaikuttaa että haluaa vaan aiheuttaa epäluottamusta tilailuunIhan jännä yleistys, oisko heittää jotain perusteluja ? Ollut jo kauan niin luotettava kombo myös meillä foorumin ihmisillä.
ihmisillä tuntu olevan ongelmia alks croatia + fransberg? onko yhä semmosta? kestää kauan että tulee?
Mutta on myös hyvä, että muutama postaaja tulee heti kumoamaan nää epäilykset (tai trollailut jos ne niitä nyt on) koska aika helposti yksikin negatiivinen kommentti alkoholin tilaamisesta voi vaikuttaa jonkun tai joidenkin haluun tilata itse. Mutta ihan muutama vastaus tietysti riittää.Turha vaivata päätään tämän yhden hermannin tulliteippi trollailulla. Paketit näyttäisi kulkevan taas ilman ongelmia.
Puoli vuotta sitten Alks+Fransberg kombolla Kroatiasta tilatessa oli ongelmia kyllä monilla, minut mukaan lukien. Reilu kolme viikkoa meni silloin omassa tilauksessa. Nykyään tosin tuntuu taas toimivan paremmin.Ihan jännä yleistys, oisko heittää jotain perusteluja ? Ollut jo kauan niin luotettava kombo myös meillä foorumin ihmisillä.
Puoli vuotta sitten Alks+Fransberg kombolla Kroatiasta tilatessa oli ongelmia kyllä monilla, minut mukaan lukien. Reilu kolme viikkoa meni silloin omassa tilauksessa. Nykyään tosin tuntuu taas toimivan paremmin.
No juuri. Juhannus, joulu, vappu saa tilausmäärillään kuljetukset jumittamaan. Elokuun alusta syyskuun puoliväliin keskieuroopan lomasesongit saa myös myyjäliikkeet kyykkäämään, kun henkilökunta on enemmän tai vähemmän lomilla.Varmasti ennen juhannusta ja tehovalvonnan uhkailut aiheuttaa ruuhkaa mutta kyllä itselle parissa viikossa sieltä on tavarat tulleet.. tuota lonkeroa tulee tilattua suht usein
No eipä se juhannusta kyllä ollut. 8.7. tilaus ja 31.7. perillä. Tuolloin jo vannoin, että Fransbergillä en enää tilaa, mutta eipä taida oikein vaihtoehtojakaan olla ja onhan se nyt taas pelittänyt muilla. Eikä tuo reilu kolme viikkoa niin pahalta enää jälkeenpäin kuulosta, kuin miltä silloin tuntuiVarmasti ennen juhannusta ja tehovalvonnan uhkailut aiheuttaa ruuhkaa mutta kyllä itselle parissa viikossa sieltä on tavarat tulleet.. tuota lonkeroa tulee tilattua suht usein