Mukavasti kotiin asti tuodaan, vaikka otti toimituksen noutopisteeseen. Hinnaksi jäi 1,47€ tölkki, kelpaa.Alksilta 3 laatikkoa aitoa lonkeroa tilaukseen 11.1., odotetaan nopeaa toimitusta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mukavasti kotiin asti tuodaan, vaikka otti toimituksen noutopisteeseen. Hinnaksi jäi 1,47€ tölkki, kelpaa.Alksilta 3 laatikkoa aitoa lonkeroa tilaukseen 11.1., odotetaan nopeaa toimitusta
No pistin pari pahvilaatikkoa tulee netpris+fransberg kombolla. Toivottavasti homma toimii nykyään hyvin siinäkin kaupassa.Ainakin netpris toimi joulukuun lopulla
SuperAlko.de oli mutta ne meni.Tuolla on yleensä aika kovat alet kun päiväys lähestyy.Mites, oletteko bongaillut hyviä oluttarjouksia nyt ja jos niin mistä ? Alkaa olemaan janojuomat juotuna.
Oli kyllä ihan jees alennukset ja kaikki jotain 03/25 päiväyksellä. Osa paikoista myy surutta tyyliin 4kk ylivanhoja pikkualennuksella.SuperAlko.de oli mutta ne meni.Tuolla on yleensä aika kovat alet kun päiväys lähestyy.
Tätä tuli tilattuu, eli siis 4,99€/24tlkMites, oletteko bongaillut hyviä oluttarjouksia nyt ja jos niin mistä ? Alkaa olemaan janojuomat juotuna.
Tätä tuli tilattuu, eli siis 4,99€/24tlk
Slots 100 5,2% 24x0,33 L - BBF 19.04.25
Oli kyllä ihan jees alennukset ja kaikki jotain 03/25 päiväyksellä. Osa paikoista myy surutta tyyliin 4kk ylivanhoja pikkualennuksella.
Nuo nykyiset tarjoukset on vaan paljon huonompia mitä ne oli joskus pari vuotta sitten.. Pari vuotta sitten tilasin Royalin X-mas jouluoluita hintaan 2,99€/laatikko.
Joo, en itsekään ole rohjennut vielä tuolta Netprisistä tilaamaan, juuri epävarmuuden takia tosta kuljetuskustannusten arvion määrittelystä painorajan perusteella.Joo nuo Slotsit huomasin, mutta eikös tuo liike justiin ole ollut huonossa huudossa. Ihmettelin myös kun ei ostoskorissa näytä pakettien määrää, mutta painoraja näkyy ja sen perusteella vain 2 koppaa mahtuisi laatikkoon.
Itse jätin huomioimatta sen heidän (netpris) laskurin ja tilasin 6x24tlk olutta, ja kahden pahvilootan kuljetuksen fransbergiltä. Saa nähdä sit et miten käy.Joo, en itsekään ole rohjennut vielä tuolta Netprisistä tilaamaan, juuri epävarmuuden takia tosta kuljetuskustannusten arvion määrittelystä painorajan perusteella.
Ja itse enimmäkseen kun vaan olutta tilailen niin mietityttää toi että laittaa 3 koppaa ostoskoriin niin kuljetuksen hinta-arvio pamahtaa 50 euroon. Jos se on ihan totta että heillä ei mahdu sitä kolmea koppaa yhteen lootaan, niin eihän siinä rahallisesti ole järkeä olutta tosta puljusta tilata, vaikka saisikin oluet itsessään hyvään hintaan.
Esim. Alksista kun ottaa sen 3 koppaa niin ne menee sujuvasti siihen yhteen laatikkoon (taisi jäädä tilaakin vielä jokuselle pullolle ellen väärin muista), jolloin (Fransun kuljettaessa) laatikon sisältö ja kuljetuskulut menee aikalailla 50/50. Jos saan kunnon olutta sillä parilla kympillä per koppa, niin se on ihan kohtuuhyvä diili.
Mutta tosiaan, jos joku viisaampi tietää tarkemmin miten käytännössä toi Netprisin kuljetushinnoittelu toimii ja miten he tilauksensa pakkaavat niin saa avata.
Kerro sit miten kävi, jään odottamaan päivitystä.Itse jätin huomioimatta sen heidän (netpris) laskurin ja tilasin 6x24tlk olutta, ja kahden pahvilootan kuljetuksen fransbergiltä. Saa nähdä sit et miten käy.
Itsellä sen verran kokemusta että en tuolta tilaa enään( jos ei nyt ala muilta käyttäjiltä tulemaan positiivista palautetta ) Viimeksi tilasin niin meni yli kaksi kuukautta, kaikki juomat kyllä tuli perille mutta hidasta oli. Mihinkään viesteihin sieltä ei saanut vastaustaJoo nuo Slotsit huomasin, mutta eikös tuo liike justiin ole ollut huonossa huudossa. Ihmettelin myös kun ei ostoskorissa näytä pakettien määrää, mutta painoraja näkyy ja sen perusteella vain 2 koppaa mahtuisi laatikkoon.
Kerro sit miten kävi, jään odottamaan päivitystä.
Täytyypä laittaa pari Koffin pinkkiä tulemaan (on muuten omasta mielestä parempaa kuin Hartwallin harmaa) ja joku jokeri kolmanneksi. Jos nyt kerran taas kuljetukset pelittää tuolta Kroatiastakin vähän paremmin kuin joku aika sitten.Lonkerot kotiutuneet ilman ylimääräisiä käpälöintejä.
11.1. tilattu Alks + fransberg ja tänään (23.1.) posti toi kotia Oulussa.
Tätä tuli tilattuu, eli siis 4,99€/24tlk
Slots 100 5,2% 24x0,33 L - BBF 19.04.25
Onko vielä joku kauppa missä ei ole mitään "pakkausmaksua"? Jos on, niin eiköhän se yleensä hinnoissa ole integroituna.Superalko.de pakkausmateriaalit maksaa yhdelle pahvilaatikolle 6.28e
Ei sinällään maailmoja kaada mutta katellaan vielä muita paikkoja.
Myöskin Viinikauppa.com pientoimituslisä oli viimeeksi 7e alle 75 ostoksissa (vähään aikaan en ole tuolla käynyt), aina jotakin koiruuksia ilmenee kun kassalle menee
Taidat muistaa väärin. Kaikilla menee kolme olutkeissiä pakkauslaatikkoon. Alks taitaa muutoin olla ahtaimmasta päästä.Alksista kun ottaa sen 3 koppaa niin ne menee sujuvasti siihen yhteen laatikkoon (taisi jäädä tilaakin vielä jokuselle pullolle ellen väärin muista)
Kun päiväykset tuli taas puheeksi, niin pakko mainita, että viime pyhänä nautin A.le Coqin Porterin päiväyksellä 6.10.-23, klo 21:03, ja erinomaista oli. Säilytetty kylmässä, annettu toki lämmetä ennen nauttimista. Kellariin jäi vielä pari pulloa muutaman kuukauden vanhempaa brittiläistä herkkua.Oli kyllä ihan jees alennukset ja kaikki jotain 03/25 päiväyksellä. Osa paikoista myy surutta tyyliin 4kk ylivanhoja pikkualennuksella.
Riippuu kuka katsotaan verovelvolliseksi. Oli kumpi vaan niin vähintään verot maksat sinä, mutta jos sinut katsotaan verovelvolliseksi niin päälle tulee alkoholiveron laiminlyöntimaksu sekä pakkausveron laiminlyöntimaksu.Mitäs tuosta tulee muuten jos unohtuu ennakkoilmoituksen teko verottajalle, ja tulli nappaa lähetyksen? Selviääkö verojen maksulla, vai minkälainen lisämaksu seuraa?
Ja kysymys oli?Onko tämä siis totta vai osaisko joku mulle kertoa suorat sanat?
Itse olen alkoholisti ....yllätys tottakai menee omaan käyttöön.
Ostaminen ja tilaaminen toisesta EU-maasta
EU:n valmistevero direktiivin (2008/118/EY) 32. artiklan 1. momentin mukaan “Yksityishenkilön omaan käyttöönsä hankkimien ja yhdestä jäsenvaltiosta toiseen itse kuljettamien valmisteveron alaisten tavaroiden valmistevero kannetaan ainoastaan jäsenvaltiossa, josta valmisteveron alaiset tavarat hankitaan”. Valmisteverolain (182/2010) 72. pykälän 1. momentin mukaan valmistevero ei koske toisessa jäsenvaltiossa kulutukseen tarkoitettuja tuotteita, jotka yksityishenkilö hankkii omaan käyttöönsä ja tuo itse kotiin. Savukkeita, sikareita, piippu- ja savuketupakkaa, nikotiininesteitä ja tupakointiin tarkoitettuja kasvisperäisiä tuotteita voidaan tuoda maahan rajoitettu määrä. Alkoholia ja tupakkatuotteita voi tuoda verovapaasti maahan omaan tarpeeseen eli itselle, perheelle tai lahjaksi.
Suomessa neuvostoliittolaiset virkamiehet pitävät kiinni siitä, että henkilön itsensä tekemä tuonti on eri asia kuin että tilaat jotain ja se toimitetaan sinulle.Onko tämä siis totta vai osaisko joku mulle kertoa suorat sanat?
EU:n valmistevero direktiivin (2008/118/EY) 32. artiklan 1. momentin mukaan “Yksityishenkilön omaan käyttöönsä hankkimien ja yhdestä jäsenvaltiosta toiseen itse kuljettamien valmisteveron alaisten tavaroiden valmistevero kannetaan ainoastaan jäsenvaltiossa, josta valmisteveron alaiset tavarat hankitaan”. Valmisteverolain (182/2010) 72. pykälän 1. momentin mukaan valmistevero ei koske toisessa jäsenvaltiossa kulutukseen tarkoitettuja tuotteita, jotka yksityishenkilö hankkii omaan käyttöönsä ja tuo itse kotiin. Savukkeita, sikareita, piippu- ja savuketupakkaa, nikotiininesteitä ja tupakointiin tarkoitettuja kasvisperäisiä tuotteita voidaan tuoda maahan rajoitettu määrä. Alkoholia ja tupakkatuotteita voi tuoda verovapaasti maahan omaan tarpeeseen eli itselle, perheelle tai lahjaksi.
Kai tuossa on ajatus, että matkustajatuonti on kokonaisuuden kannalta pienimuotoista ja verovalvonta vaatisi enemmän henkilötarkastuksia ja muuta ikävää, kun taas rahtikuljetuksista jää asiakirjoja eri osapuolille, joten niitä voi valvoa jälkikäteenkin.Oikeustajua vastaan tämä on ja tässä maassa on liikaa julkista sektoria eli kilometritehtaalle laitettavia virkamiehiä, mutta se on toinen asia eikä enää liity alkoholin tilaamiseen.
Laitahan tillauksseen.Onko tämä siis totta vai osaisko joku mulle kertoa suorat sanat?
Ja siitä maksuliikenteestä jää jäljet, mahdollista tutkia yhdellä kertaa firman tilit.Kai tuossa on ajatus, että matkustajatuonti on kokonaisuuden kannalta pienimuotoista ja verovalvonta vaatisi enemmän henkilötarkastuksia ja muuta ikävää, kun taas rahtikuljetuksista jää asiakirjoja eri osapuolille, joten niitä voi valvoa jälkikäteenkin.
Superalko.de pakkausmateriaalit maksaa yhdelle pahvilaatikolle 6.28e