Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Superalko + Fransberg tilattu automaattiin 29.11 ja eilen posti toi kotiovelle kun liian painavia. 3 pakettia ehjänä ja ilman ylimääräisiä teippejä. Oli ihan hyvät black friday alet silloin niin piti ottaa useampi laatikko. Täältäkin puuttui salmari :)

Rasberry.png

Positiivinen yllätys. Alks Rasberry Original lonkerossa oli pantit. 8.99-3.60=5.39e Ei paha hinta korillisesta lonkeroa.
Negatiivinen yllätys. Maku vähän pliisu mehumainen ei tyypillistä lonkeron kirpeää potkua. Voi johtua myös siitä että tämä vain 4,5 volttista. No kyllä ne tuolla hinnalla pystyy kurlauttaan alas.

Tilasin alks + norrlog ja alks ei näemmä nykyään enää luovuta paketteja norrlogille:

1733934857268.png
Tuli kanssa, tuo sama sähköposti samalla tilaus kombolla alks+norrlog ja vastasin vaan eilen, että laittakaa tulemaan. On otettu norrlogin lisävakuutus paketeille niin ei ole teidän vastuulla jos hajottavat.. Mainitsin myös sivulauseessa, että pakkaatte/pakkaisivat niin ettei tulisi ongelmia..
Tänään tuli vastaus, että lähettävät norrlogilla kuten olin tilannutkin.

Tiedä sitten oliko vaan tämmöinen ajatus tässä, että saisivat fransbergille eli alksin "omalle" kuljetusfirmalle enemmän tilauksia kuin norrlogille joka fransun tarjouksesta huolimatta oli pari euroa halvempi. Toki fransun tarjous on vuoden loppuun..

Norrlog vastas myös hyvityspyyntöön:

1734009544720.png

Taidan kuitenkin käyttää tässä tapauksessa norrlogia niin etenee asiat. Laitoin tähän vastineeksi että btw teidän disclaimer rikkoutuneesta alkoholilähetyksestä ei toimi luottoyhtiötä vastaan niin voisitte poistaa :-)

Tuli kanssa, tuo sama sähköposti samalla tilaus kombolla alks+norrlog ja vastasin vaan eilen, että laittakaa tulemaan. On otettu norrlogin lisävakuutus paketeille niin ei ole teidän vastuulla jos hajottavat.. Mainitsin myös sivulauseessa, että pakkaatte/pakkaisivat niin ettei tulisi ongelmia..
Tänään tuli vastaus, että lähettävät norrlogilla kuten olin tilannutkin.

Tiedä sitten oliko vaan tämmöinen ajatus tässä, että saisivat fransbergille eli alksin "omalle" kuljetusfirmalle enemmän tilauksia kuin norrlogille joka fransun tarjouksesta huolimatta oli pari euroa halvempi. Toki fransun tarjous on vuoden loppuun..

Minulla täsmälleen samalla kombolla tilattu eilen. Kuitenkaan mitään sähköposteja tähän mennessä ei ole tullut. Otin myös vakuutuksen tuohon tilaukseen. Seurataan tilannetta...

Löytyi roskapostikansiosta näköjään myös Shippii joulutarjous jos joku sitä käyttää kuriirina. Noin vuosi sitten itse käytin viimeksi ja Suomen puolella kotiinkuljetuksen hoiti Budbee.

ship.png

Statistiikka

Viestiketjuista
261 447
Jäsenet
74 799
Uusin jäsen
STW1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom