Kyllä ne luottokorttiyhtiölle kumartaa. Ei paljoa paina noi itse keksityt rahastuskeinot kuluttajaa kohtaan."Jos tilauksesi sisältää alkoholia, tarvitaan lisävakuutus. Ilman tätä ei ole oikeutta korvaukseen."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne luottokorttiyhtiölle kumartaa. Ei paljoa paina noi itse keksityt rahastuskeinot kuluttajaa kohtaan."Jos tilauksesi sisältää alkoholia, tarvitaan lisävakuutus. Ilman tätä ei ole oikeutta korvaukseen."
Se on juurikin näin nimimerkillä "kokemusta on"Kyllä ne luottokorttiyhtiölle kumartaa. Ei paljoa paina noi itse keksityt rahastuskeinot kuluttajaa kohtaan.
Tuli kanssa, tuo sama sähköposti samalla tilaus kombolla alks+norrlog ja vastasin vaan eilen, että laittakaa tulemaan. On otettu norrlogin lisävakuutus paketeille niin ei ole teidän vastuulla jos hajottavat.. Mainitsin myös sivulauseessa, että pakkaatte/pakkaisivat niin ettei tulisi ongelmia..Tilasin alks + norrlog ja alks ei näemmä nykyään enää luovuta paketteja norrlogille:
Tuli kanssa, tuo sama sähköposti samalla tilaus kombolla alks+norrlog ja vastasin vaan eilen, että laittakaa tulemaan. On otettu norrlogin lisävakuutus paketeille niin ei ole teidän vastuulla jos hajottavat.. Mainitsin myös sivulauseessa, että pakkaatte/pakkaisivat niin ettei tulisi ongelmia..
Tänään tuli vastaus, että lähettävät norrlogilla kuten olin tilannutkin.
Tiedä sitten oliko vaan tämmöinen ajatus tässä, että saisivat fransbergille eli alksin "omalle" kuljetusfirmalle enemmän tilauksia kuin norrlogille joka fransun tarjouksesta huolimatta oli pari euroa halvempi. Toki fransun tarjous on vuoden loppuun..
Tein eilen tilauksen ja vielä toimi.Onko tietoa, toimiiko Norrlogilla vielä fin15-koodi?