BerlinBottle + OPO lauantaina 27.1 tilattu täysi laatikko viskejä kotiutui juuri. Ei mitään ylimääräisiä teippauksia. Oli pakko tilata, kun halvalla sai (-10% kampanja kaikista juomista).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ainakin allekirjoittaneelle on tullut vastaava ilmoitus L- koon paketista.
superalko+opo ja päiväysvanhat ale-neipat kotieutettu tänään (tilattu 29.1). Postilla kesti poikkeuksellisesti maanantai-aamun lajittelusta torstai-iltaan saada paketti vantaalta helsingin kantakaupunkiin. Eivät maistu pilaantuneilta. Kuvittelin pakkasessa roudatessa, että ompahan ainakin kylmiä kun pääsee kotiin. Olivatkin hyvin lämpöisiä. En tiedä sitten missä pannuhuoneessa olivat seisoneet.
Oma kuljetusyhtiöni oli OPO.delivery ja heidän kanssaan olen kommunikoinut hyvin onnistuneesti, vastaavat asiallisesti kaikkiin viesteihin n. vuorokaudessa. Heiltä varmistelin, että yhteistyö Superalko.de:n kanssa toimii hyvin. Sieltä siis aion tehdä seuraavan tilauksen, kunhan rahani palautuvat PayPalin kautta luottokortille.Ylempänä oli hieman omituisuuksia Netprisin kanssa, kuin myös itselläni.
17.1 tehty tilaus Netprisille ja Shippiille. Samana päivänä Omapostin seurantaan ilmestyi kolme pakettia
23.1 ilmoitettiin tuotteiden lähteneen Netprisin varastolta
26.1 yksi paketti kolmesta saapui Suomeen
29.1 yksi paketti toimitettiin minulle
Kaksi muuta pakettia ei ole seurannan mukaan liikahtanutkaan. "ready for pickup". Shippii ja Netpris kumpikaan ei vastaa sähköposteihin.
Maksut on suoritettu Paypalilla.
Tilaukset kannattaa pääsääntöisesti tehdä suht selvinpäin. Tai pyytää tarvittaessa holhoojaa/edunvalvojaa jeesaamaan ihan livenä.Noita saitteja on vaikka kuinka monta, on ee eu saksa yms???
Pyytäkööt anteeksi ne, joilla on siihen jotain syytä. Kun selaat vähän taaksepäin viestejä, huomaat kyllä, että SuperAlko Germany, superalko.de, on se, josta ihmiset näyttävät tilaavan. Osta tavarat ja tilaa kuljetus Opolta. Ei ole vaikeaa. Ohjeita, miten se tapahtuu, löydät kyllä tästä ketjusta.No anteeksi että kysyin.. ikää kyllä on ihan tarpeeksi
En minä tiedä...Pyytäkööt anteeksi ne, joilla on siihen jotain syytä. Kun selaat vähän taaksepäin viestejä, huomaat kyllä, että SuperAlko Germany, superalko.de, on se, josta ihmiset näyttävät tilaavan. Osta tavarat ja tilaa kuljetus Opolta. Ei ole vaikeaa. Ohjeita, miten se tapahtuu, löydät kyllä tästä ketjusta.
Edit: Sinänsä ihan hauska, kun epäiltiin, että olet joko humalassa tai alaikäinen ja sinä vastasit, että ikää on kyllä tarpeeksi. Mitä tästä voisi päätellä?
Kunhan et superalko.lv nimisestä tilaa mitään.En minä tiedä...Mutta melko varmasti olen vanhempi ku suurin osa tästä porukasta mutta sen takia vaan kyselin kun en halua menettää rahojani.. Mutta joo... eiköhän tästä ryhmästä löydy tietoa tarpeeksi että saan tilauksen tulille...
Ensimmäinen tilaus lähdössä super Alkoon niin voisko joku neuvoa maksamisessa ja kuljetuksessa?
Hinta-laatu-suhteeltaan ihan hyviä oluita noi kaikki, ainakin omasta mielestäni. Åbro tosin omaan makuun liian mautonta, joka on tietysti parempi kuin pahan makuinen, ja toisaalta joku kokee mauttomuuden hyvänä asiana, kun on tottunut mauttomiin Suomi-bulkkeihin.Torstaina 8.2 minäkin tilasin Alks + Opo klo. 11.00, ja jo parin tunnin päästä tuli Opolta seurantakoodi, ja Matkahuoltoon ilmestyi "odotamme kuljetettavaksi". Saa nähdä tulisiko uusi ennätys, tähän mennessä ei ole tullut kertaakaan alta viikon tänne Meri-Lapin alueelle.
Tilasin noita halpoja väkeviä oluita, saa nähdä miltä maistuu. Edelliset 5'9% oluet oli kaikki kolme merkkiä yllättävän hyvän makuisia. Jos joku on noita maistellut, saa kertoa oman mielipiteensä.
![]()
Mikset vaan tilaa sortimenttia maisteltavaks?Suosituksia Alksin halvoista viinipulloista?
Ajatus olikin tilata loota erilaisia viinejä maisteluun. Ajattelin vaan jos pahimmiita etikoilta välttyisi.Mikset vaan tilaa sortimenttia maisteltavaks?
Kaikkia, varmaan n.puolet lootasta tulee tilattua punkkua, toiseen puolikkaaseen sit valkkaria ja roseeta. JP Chenet onkin ihan kelvoksi todettu, pitää Faustinoa ottaa pullo testiin.Puna, valko vai rose?
Mikä on hintahaitari halvalle?
Ainakin nopeasti vilkaistuna punaviineistä J P Chenet ja Faustino varmasti hyviä.
Nyt matkahuollon seuranta näyttää että juomat olisi saapunut vantaalle ja huomiseksi toimitusta.Torstaina 8.2.2024 tilaus Saksan SuperAlkoon ja opolla kuljetus.
9.2.2024 tuli opolta seurantakoodi ja SuperAlkolta viesti että lähetetty.
Nyt matkahuollon seuranta näyttää että juomat olisi saapunut vantaalle ja huomiseksi toimitusta.
Pitkä aika taas viime tilauksesta, mutta Alks ja Fransberg toiminee edelleen vanhaan malliin?
Mahtuu ne vaikka se näyttää sellaista. Mulla on tulossa laatikko missä on just tuo 2 x 24 x 0.5L olutta. Kun tilaat, valitse noudan itse ja tee kuljetustilaus OPOlta. Säästää pakkauskuluja.Superalko.de ei näköjään mahdu 1 laatikkoon 2x 24x0.5L olutta.Olisi tuo eichbaum helles ja laakeri kiinnostanut.Tuleeko muuten sivujen kauttakuljetus firmat.
Onko näin että noudan itse voi valita, vaikka tarvitsee myös pakkauslaatikon sekä tuotteiden pakkauksen? Erikoista että tämän palvelun saa ilmaiseksi vaikkei siitä maksa.Mahtuu ne vaikka se näyttää sellaista. Mulla on tulossa laatikko missä on just tuo 2 x 24 x 0.5L olutta. Kun tilaat, valitse noudan itse ja tee kuljetustilaus OPOlta. Säästää pakkauskuluja.
Jahas, odottelin tälle viikolle alkostorelta pahvilaatikkoa (8.2 viimeviikolla lähti Suomeen), mutta tässähän on nyt keskiviikosta perjantaihin taas lakkoilemassa näemmä vähän kaikki, taitanee vaikuttaa noiden pakettienkin liikkeisiin? Mahtaapi ainakin ensiviikkoon siirtyä (tai näin mutuilen, mut saa nähdä).
(Edit: jaa no en tiedä, puoliltapäivin tullut vantaalle ja lajiteltu, kuljetuksessa 15:sta aikoihin, luulis selviävän lakoista huolimatta perjantaiksi Tampereelle tuolta.. posti ei lakossa nyt ole tietääkseni)?
Ei kun vaan testaamaan. On tässä ketjussa muutkin näin sanonut, kun vilkaiset vähän taaksepäin.Onko näin että noudan itse voi valita, vaikka tarvitsee myös pakkauslaatikon sekä tuotteiden pakkauksen? Erikoista että tämän palvelun saa ilmaiseksi vaikkei siitä maksa.
Selitä ihmeessäEi noista painoista kannata välittää, mutta tuosta sun viestistä saat varmaan kohta kuulla missä mokasit![]()
Voisko olla, että lähettävät lavan kerrallaan?Tilailin tuossa ensimmäistä kertaa ikinä alks + fransberg kombolla. Heittivät jo matkahuollon seurantakoodin ja siellä näyttäisi olevan painoksi merkattu noin yhden lavan paino vaikka tilasin kaksi. Onko ihan normaalia toimintaa vai mokasinkohan tilatessa jotain? Juomat eivät vielä ole matkahuollolle asti selvinnyt niin voi olla joku placeholder paino tai jotain. Lievästi kuumotus kuitenkin.