Tullut tunne että kuskit haluaa kiusallaan viedä mahdollisimman hankalaan paikkaan painavat laatikot.
Juu, ja istuvat plösöt donitsikahvilla abc:llä ja kliksuttavat "koitettu toimittaa" viestejä joka paikkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tullut tunne että kuskit haluaa kiusallaan viedä mahdollisimman hankalaan paikkaan painavat laatikot.
Veikkaan että semmonen kolmen olutlaatikon pakkauslaatikko.Mikä on ykköskolli?
Juurikin tämä.Veikkaan että semmonen kolmen olutlaatikon pakkauslaatikko.
Mitenkäs tää mahtaa mennä, onko kellään tietoa tai kokemusta. Kun olin tilaamassa superalko.de:stä kahta laatikollista 24x0.5 niin ilmoittaa, että Lähetyksesi sisältää tällä hetkellä 2 laatikkoa Viimeisessä laatikossa on 86.5% vapaata tilaa. Mutta kuitenkin shipping bigbucks-lähetyksessä on mahdollisuus valita 2 * Laatikkoa vakiokokoisia 24x50cl tölkkejä. Kokeilin monella eri merkillä puolen litran oluita. Aina sama.
Tuleekohan tässä jo kohta Suomen nykyinen alkoholipolitiikka tiensä päähän?
Todennäköisesti heillä koot pielessä. Näitä on nähty muillakin kaupoilla. Tilaa vaan kuljetus yhdelle laatikolle. Jos siis kyseessä 0.5 litran tölkit. 0.5l pullot voi sit olla eri juttu.Mitenkäs tää mahtaa mennä, onko kellään tietoa tai kokemusta. Kun olin tilaamassa superalko.de:stä kahta laatikollista 24x0.5 niin ilmoittaa, että Lähetyksesi sisältää tällä hetkellä 2 laatikkoa Viimeisessä laatikossa on 86.5% vapaata tilaa. Mutta kuitenkin shipping bigbucks-lähetyksessä on mahdollisuus valita 2 * Laatikkoa vakiokokoisia 24x50cl tölkkejä. Kokeilin monella eri merkillä puolen litran oluita. Aina sama.
Tuleekohan tässä jo kohta Suomen nykyinen alkoholipolitiikka tiensä päähän? Oli sen verran ripeä toimitus jopa tänne peräpohjolan perukoille että taidanpas itsekin siirtyä tilailemaan. Siis tilaus varhain aamulla 20.10 pe Alksille, OPO kuskiksi ja juuri toimitettiin, on keskiviikko. Yksi kolmen pakkauksen olutlaatikko ja toinen täynnä hanaviinejä. Säästöä kertyi yli 60% Suomen hintoihin verrattuna.
Mariestad on muuten oikein hyvää olutta, kumpainenkin 5,3% ja 6,9%.
![]()
Mariestad on muuten oikein hyvää olutta, kumpainenkin 5,3% ja 6,9%.
Mitä tarkottaa, että olit tilaamassa "kahta laatikollista"? Jos ajatus liittyy kuljetukseen, niin eikö kaikki kuljetukset / niiden hinnoittelu perustu painoon, paitsi BigBucks, jolle taas Shippii kertoo sivuillaan rautalangantarkasti hinnoitteluperusteen?Mitenkäs tää mahtaa mennä, onko kellään tietoa tai kokemusta. Kun olin tilaamassa superalko.de:stä kahta laatikollista 24x0.5 niin ilmoittaa, että Lähetyksesi sisältää tällä hetkellä 2 laatikkoa Viimeisessä laatikossa on 86.5% vapaata tilaa. Mutta kuitenkin shipping bigbucks-lähetyksessä on mahdollisuus valita 2 * Laatikkoa vakiokokoisia 24x50cl tölkkejä. Kokeilin monella eri merkillä puolen litran oluita. Aina sama.
En tiedä (ja sitäkään mitä tiedän, en yleensä muista), siksipä esitinkin tuon kysymyksen. Tai siis tiedän, että BigBucks ei perustu painoon JA, että Opolla on maksimimitat laatikolle, painon lisäksi: LxWxH: 27x36x40.5 cm (max. 28 kg), mutta en tiedä mikä näiden mittojen merkitys on käytännössä normi alkoholilähetyksissä.Eikös kaikki perustu painoon ja voit unohtaa sinäkin mietinnän? ;-D
Ei ne painorajat niin jyrkkiä ole. Ennemmin vaikuttaa se tilauksen fyysinen koko.Edit 2: Superalkossa (De) 0,5l olutkeissien paino näyttää olevan 14,4 kg, joten eihän Opon L-laatikkoon menekään kahta sellasta painon puolesta.
Oho! Samana päivänä tilasin Alks+fransberg, tänään Oulussa ja huomiselle sai kotiinkuljetusajan.![]()
Itse laitoin ”mystery” boksin tulemaan. Kuljetus laskutetaan samalla ja näköjään DHL toimii firmana. Eli en erikseen tilannut kuljetusta, 12kpl viinejä ja kuljetus noin 12€.Bottle of italysta tilanneet onko paketit tulleet normaalisti perille ilman erikseen tilattavaa kuljetusyhtiötä?
Tuskin tarvii lähettää takaisin. Tulee niille kalliimmaksi.Tilattu alks.fi reilu viikko sitten 2 koria siideriä 24x0.5l
Tänää haettu paketti ja laatikossa 3kpl 24x0.33 olut laatikkoa.
Pikkasen huvitaa tilanneOluset sinällään ihan juotavia merkkejä itselle mutta emäntähän noita siidereitä oli kaipaillut.
Kai tuosta rekla pitää kirjoittaa, tiedä sitten pitääkö oluet lähetää takaisin vai mten sumplivat asian?
Kiitos vastauksesta!Ei ne painorajat niin jyrkkiä ole. Ennemmin vaikuttaa se tilauksen fyysinen koko.
Se tilaamani 9x 3l bib painoi superalkon tilausvahvistuksen mukaan 28,8 kg.
Postin seurannassa paino oli 29,4 kg .
Ja aivan L laatikon hinnaston mukaisesti tapahtui laskutus opodeliveryllä.
Jos se laatikkolaskuri ei anna laittaa noita kahta 0,5l keissiä yhteen laatikkoon ( mutta esim. 3 0,33l keissiä menee) ottaisin yhteyttä superalkoon ja vinkkaisin ongelmasta järjestelmässä. Koon ja painon puolesta tuon pitäisi mennä. Varmasti myisivät mieluusti sinulle noita 0,5l keissejä.Kiitos vastauksesta!
Miten se tilaaminen sitte mahtaa onnistua, kun tuotteiden mittoja ei kerrota ja tetriksen pelaaminen pulloilla, viinitölkeillä ja olutkeisseillä voi muutenkin olla haastavaa? (Ja ei, Superalkon laatikkolaskuri ei auta, koska ainakaan kahta 0,5l olutkeissiä ei sen mukaan mahdu yhteen pakkauslaatikkoon.)
Viimeksi tilattu As24/OPO juurikin tuo 6x0.33x24. Kotiin tuotuna 44e sisältää vakuutuksen.deleted
Viime sunnuntaina tein tilauksen. Tänään kuriiri soitti toimituksesta mutta siirtyi ensi maanantaille, koska olemme reissussa. Niin ja he hoitavat kuljetuksen. Nopeaa on ja etämyynti.Bottle of italysta tilanneet onko paketit tulleet normaalisti perille ilman erikseen tilattavaa kuljetusyhtiötä?
Viime sunnuntaina tein tilauksen. Tänään kuriiri soitti toimituksesta mutta siirtyi ensi maanantaille, koska olemme reissussa. Niin ja he hoitavat kuljetuksen. Nopeaa on ja etämyynti.
No eikö se näin toimi yleensäkin sama mitä verkosta ostat? En mää ainakaan oo saanu mitään hyvitystä sen kummemmin verkkokaupasta tai virolaiselta varaosa myyjältäkään kun väärää tavaraa on postissa tulluAlks keissistä tullut vastaus. Virhe alks päässä, olivat laputtaneet jonkun muun oluet minun osoitetiedoillani.
Kökkönen suhtautuminen, minun pitää uudelleen paketoida oluet ja sopia kuljetusyhtiön kanssa että he noutavat sen ensiviikolla.
Tämän jälkeen jäädä odottelemaan omaa oikeaa pakettia ja toistamiseen käydä noutamassa se postitoimipaikasta ja kantaa se kotiin.
Mitään hyvitystä vaivannäöstä ei ehdotettu.
Laitoin molemmille postia että vkl aikana paketista saattaa olla "kadonnut" 1/3 osaa, saapa nähdä mitä siihen vastaavat ja jos tulee väärä vastaus siitä tosiaan katoaakin se 1/3![]()
Kyllä minä ainakin olen aina saanut rahat takaisin ja pitää väärät juomat,toki ei ole pariin kolmeen vuoteen sattunut vääriä tuotteita.No eikö se näin toimi yleensäkin sama mitä verkosta ostat? En mää ainakaan oo saanu mitään hyvitystä sen kummemmin verkkokaupasta tai virolaiselta varaosa myyjältäkään kun väärää tavaraa on postissa tullu
En juomia oo ikään väärin saanut mutta monia muita tilauksia kylläKyllä minä ainakin olen aina saanut rahat takaisin ja pitää väärät juomat,toki ei ole pariin kolmeen vuoteen sattunut vääriä tuotteita.
Hyvä tietää.En juomia oo ikään väärin saanut mutta monia muita tilauksia kyllä
Näköjään jäi lainaus pois tuosta viestistäHyvä tietää.
Pistäisin kyllä pientä reklamaatiota/hyvityspyyntöä. Ainakin Superalko ja Juomavarasto ovat mulle hyvittäneet omia mokiaan. Esim 10€ ale-koodi tms vois tulla kyseeseen.Alks keissistä tullut vastaus. Virhe alks päässä, olivat laputtaneet jonkun muun oluet minun osoitetiedoillani.
Kökkönen suhtautuminen, minun pitää uudelleen paketoida oluet ja sopia kuljetusyhtiön kanssa että he noutavat sen ensiviikolla.
Tämän jälkeen jäädä odottelemaan omaa oikeaa pakettia ja toistamiseen käydä noutamassa se postitoimipaikasta ja kantaa se kotiin.
Mitään hyvitystä vaivannäöstä ei ehdotettu.
Laitoin molemmille postia että vkl aikana paketista saattaa olla "kadonnut" 1/3 osaa, saapa nähdä mitä siihen vastaavat ja jos tulee väärä vastaus siitä tosiaan katoaakin se 1/3![]()
DHL seurannassa ei näkynyt mitään. Postin seurannassa sitten kun paketti Suomessa.Opo, eli näemmä DHL, onko joku nähnyt seurannasta Saksan jälkeen jotain, vai onko tuo maakohtainen koodi?
DHL seurannassa ei näkynyt mitään. Postin seurannassa sitten kun paketti Suomessa.
Sama vanha: AS24 tilausnumero-> liitä OPO:n sivuille. AS24 lähettää meiliin tilausvahvistuksen ja uhkailee ettei tilaus lähde, jos et ilmoittele heille toimittajaa-> paskat ei tarvitse ilmoittaa mitään. Opolle tuo tilausnumero ja seuraavana päivänä pakattu ja lähtee tulemaan janoisiin suihin.Alkostore24:sta tilaamisesta tovi ja nyt tullut Opo ilmeisesti vahvasti kuvioihin mukaan. Miten toimituksen tilaus käytännössä hoituu? Tuleeko tilausvahvistuksessa jokin linkki, vaikka muuta väittävät sivuillaan?
Kiitos jo etukäteen.
Selitä miten liittyy ketjun aiheeseen rätti tai elekroniikkatilaukset?En juomia oo ikään väärin saanut mutta monia muita tilauksia kyllä