"Lähiaikoina" eli 7.10 tilattu, 17.10 shipped. Pariin kyselyyn aiemmin vastattu, että huomenna pitäsi jo näkyä, vaan eipä näy. Näin vastattiin perjantaina:Beerdomesta lähiaikoina tilanneita? Oma tilaus lähetetty 25.10. ja seurantakoodikin tuli, mutta ei vaan toimi seuranta. Sähköpostiakin laitoin 4 päivää sitten ja kyselin toimivaa seurantaa mutta eivät vastaa. Onko muut havainneet vastaavaa?
" I checked with DHL. We have some packages that are not updated yet. I should have a response by Monday. Today is a public holiday. It will be solved. "
Eipä toimi vieläkään.

siitäs saavat vähän vähän nokilleen ja paniikkia kun itse hoitivat homman huonosti. He eivät siis tiedä että paketti on jo minulla eikä se koskaan mennyt heidän ilmoittamaan kohteeseen, ei siellä ole mitään muuta kuin pakettiautomaatti, ja he eivät ole antaneet edes pakettiautomaatin koodia vaan seurantanumeron jolla nyt pakettiautomaatit eivät toimi. Selvittäkööt itse missä paketti on kun moisen sotkun aiheuttivat.
 siitäs saavat vähän vähän nokilleen ja paniikkia kun itse hoitivat homman huonosti. He eivät siis tiedä että paketti on jo minulla eikä se koskaan mennyt heidän ilmoittamaan kohteeseen, ei siellä ole mitään muuta kuin pakettiautomaatti, ja he eivät ole antaneet edes pakettiautomaatin koodia vaan seurantanumeron jolla nyt pakettiautomaatit eivät toimi. Selvittäkööt itse missä paketti on kun moisen sotkun aiheuttivat. 

Siihen sitten vastasin, että ettekö voi vaan kysyä, että onko valmis, kun mulle sanoivat, että odottivat teitä jo sitä hakemaan.. No, samaan aikaan oli tullu Nielsseniltä ilmo, että paketti on valmis..
 Siihen sitten vastasin, että ettekö voi vaan kysyä, että onko valmis, kun mulle sanoivat, että odottivat teitä jo sitä hakemaan.. No, samaan aikaan oli tullu Nielsseniltä ilmo, että paketti on valmis..  Paketti lähti samantien liikkumaan. Elettiin torstai-iltapäivää. Pe-aamuna paketti oli Hampurin satamassa ja lähti merille. Tänään ti-iltapäivällä lähetys on tullu Postin haltuun (ja toivottavasti jo Tullin lonkeroiden ulottumattomiin). Edit: paketti noudettavissa.
 Paketti lähti samantien liikkumaan. Elettiin torstai-iltapäivää. Pe-aamuna paketti oli Hampurin satamassa ja lähti merille. Tänään ti-iltapäivällä lähetys on tullu Postin haltuun (ja toivottavasti jo Tullin lonkeroiden ulottumattomiin). Edit: paketti noudettavissa. Huomenna haen tilaukset ja saa nähdä onko lähetyslistoja katseltu.
 Huomenna haen tilaukset ja saa nähdä onko lähetyslistoja katseltu.