Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
05.04.2021
Viestejä
133
Se ei mua kiinnosta, menee sitten pankin kautta
Kuten arvata saattoi, muutaman kerran vastasivat saman copypasten ja sen jälkeen ghostaukseen. Tein tänään pankille reklamaatioilmoituksen, saavat sitten vääntää pankin kanssa seuraavaksi kun ei nähtävästi kiinnosta maksavat asiakkaat.
 
Liittynyt
17.06.2021
Viestejä
40
Heittäkääpä ehdotuksia nettikaupoista jotka toimittavat laadukkaita viskejä (Laphroaig, Ardbeg, Lagavulin, Macallan...) Suomeen ilman pelleilyä eri kuljetusfirmojen kanssa. Kiitos!
eWhisky - Der Whisky Online Shop - Günstig Einkaufen voin ainakin suositella, tuolta löytyy vähän spessumpiakin pullotteita jos lompakon paksuus kestää.. eikä oo rahtikaan pahanhintainen ja harvinaisen selkeästi ilmoitettu minkä määrän saa rahdattua milläkin hinnalla.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
84
Heittäkääpä ehdotuksia nettikaupoista jotka toimittavat laadukkaita viskejä (Laphroaig, Ardbeg, Lagavulin, Macallan...) Suomeen ilman pelleilyä eri kuljetusfirmojen kanssa. Kiitos!
Tcm gourmet tälläkin sivustolla moneen kertaan mainittu. oletettavasti aikaisemmalla sivulla viimeisin juttu. kerran kuussa ilmainen toimitus yli 800€ ostoksiin.
Itsekin tuli tehtyä nyt ekaa kertaa sinne tilaus. 2 tuotetta oli loppu joista kyselivät eri viesteillä mitä tehdään. ekassa viestissä kysyttiin haluanko vaihtaa toiseen samaan hintaiseen tuotteeseen, joka onnistui.
Toisessa viestissä oli ainoastaan vaihtoehtona että palauttavat rahat siitä tai lähettävät perästä päin puuttuvat. Laitoin että rahat takaisin tai 3 eri esimerkki pulloa millä voivat korvata. Lupasivat palauttaa rahan mutta ei ole vielä tullut. Viime viikolla tilattu
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Tcm gourmet tälläkin sivustolla moneen kertaan mainittu. oletettavasti aikaisemmalla sivulla viimeisin juttu. kerran kuussa ilmainen toimitus yli 800€ ostoksiin.
Itsekin tuli tehtyä nyt ekaa kertaa sinne tilaus. 2 tuotetta oli loppu joista kyselivät eri viesteillä mitä tehdään. ekassa viestissä kysyttiin haluanko vaihtaa toiseen samaan hintaiseen tuotteeseen, joka onnistui.
Toisessa viestissä oli ainoastaan vaihtoehtona että palauttavat rahat siitä tai lähettävät perästä päin puuttuvat. Laitoin että rahat takaisin tai 3 eri esimerkki pulloa millä voivat korvata. Lupasivat palauttaa rahan mutta ei ole vielä tullut. Viime viikolla tilattu
No en kyllä suosittelisi noiden mainittujen tuote-esimerkkien pohjalta TCM:ää. Esimerkiksi Lagavulin 16 maksaa yli 120 euroa, kun se kotoisasta Alkostakin lähtee reilu 96 eurolla. Ja litran Ardbeg 10 maksaa yli 84 euroa. Espanjalaiset kaupat noin muutenkaan taida olla kauhean kilpailukykyisiä viskeistä puhuttaessa, paitsi jos puhutaan niistä kympin-kahden-kolmen viskeistä. Parempaa kilpailukykyä löytyy sitten vaikkapa rommien ja vodkien hinnoissa.
 
Liittynyt
28.10.2021
Viestejä
207
Itse tilailin alkuvuodesta viskejä Amazon De:n kautta Ewhiskey-nimisestä puljusta. En tiedä onko halvin paikka, mutta postimaksujen maksaminen tilauksen yhteydessä ja liikkeen järjestäessä kokonaan kuljetuksen, kyse on selvästä etämyynnistä.
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 350
Mikähän Alko2 Plus tökkii.. Parikin tilausta laitettu 30.9 eikä vielä rahtikirjojakaan tulostettu.. yleensä kyllä on jo seuraavana päivänä tulostettu.

E: just näköjään vaihtu status että tulostettu. No kesti yllättävän pitkään joka tapauksessa.
Pari viikkoa (15pv tilauksesta) kesti hetki sitten toimitus eli vähän pidempään kuin normaalisti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
191
Liittynyt
15.05.2019
Viestejä
18
Tilaus Superalko.de 12 pulloa väkeviä, toimitus Shippiiltä. Tarkastin Shippiin toimitusmaksun PostNord noutopiste 25.99, maksoin Superalkon tilauksen ja Shippiin sivulle ostamaan kuljetus, vaihtoehtoina oli vain UPS collect 14.99 ja Shippii pallet 309.99. UPS collect lähin noutopiste 120 km, ja Shippii pallet turhan kallis...Ei ole eka kerta kun Shippiin sivut "valehtelee".
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
158
S-posti äsken. Alksin sivut tuntuu olevan alhaalla

0513A1D1-1584-487D-A72E-C4E8CB018DA3.jpeg
EDIT. tosiaan ei ”kaikki” ole tarjouksessa, vaan linkin takaa löytyvät muutamat tuotteet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
640
Joku ylempänä kyseli viskeistä..voi olla itsestäänselvyys mut jos asuu pohjoisemmassa Suomessa niin Ruotsin puolella on melko edullisia nuo tietyt juomat koska kruunun kurssikin on heikentynyt. Systembolagetin sivuilta löytyy kaikki mutta ihan näitä perus laatuviskejä, esim Laphroaig:
Laphroaig 10 Years ~41.4€
(vrt Alkon Laphroaig 10 Year Old Single Malt , 56€)
 
  • Tykkää
Reactions: |le

JiiTee

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.02.2018
Viestejä
215
Viime torstaina tilattu berlinbottle tilaus tuli tänään, viikossa ja hyvin pakattuna perille. Shippii/UPS. Kiitos vielä alekoodista vinkanneelle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Viime torstaina olut tilaus superalkoon shippii/ups bigbuck$ kombolla ja tänään tuli ups kuski ovelle klo 13.29. Eli viikko tuossa meni ja tuotteet olivat täysin oikein. Tällä kertaa otin maisteluun karjalan export 5,2% olutta, perus bulkkien lisäksi.
 

Odi_

Tukijäsen
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
1 398
Beerdome.cz ei ilmeisesti petä taaskaan. Toimittaja nyt DHL ja tulossa 30kg/22€ laadukkaita oluita 0.5l pari koppaa ja yksi 0.5l likööri.
Eihän ne halvimpia litkuja ole mutta reilusti alle kotimaan hintojen kuitenkin (lupailevat viikon toimitusaikaa).
Kesällä tilasin tuolta ekan kerran 2 laatikkoa 0.5L Tshekki bissejä, viikko meni et tuli.
Nyt tilasin uudestaan 48kpl 0.5L 6 eri Tshekki oluita kun kaikki on -10%, 73€ dhl kuluineen, ei paha noista oluista :kippis:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Melkoisen artesaani-oluen oot löytänyt :love:
Hyvät naurut sain itsekkin tuosta :D :thumbsup:
Otin sitä karjalaa testailuun vaihtelun vuoksi kun alkaa olla kaikki saksa/tanska/ruotsi bulkki oluet jo testattuna.
Otin tilaukseen mukaan myös lapin kulta premium 5,2% kun se oli pari euroa halvempaa kuin perus lapin kulta 5,2%. Tiedä sitten mikä ero niissä on.
Tai nyt kun tarkistin niin toi minulle toimitettu, halvempi lapin kulta premium 5,2% on hartwallin lahden tehtaalla valmistettu ja se kalliimpi on sitten sitä tanskalaista lisenssi lapparia, mitä joskus talvella testasin.
Kiva että on näin päin että halvemmalla saa aitoa suomalaista olutta, vaikka yleensäkään lapin kulta ei ole ollut mikään suosikki mulle maultaan (ainakaan kolmonen ja se tanskan nelonen), mutta kyllä tuota varmaan alas saa kurkusta tuohon 7,99€/24tlk hintaan.
Artesaani oluet saa olla mun puolesta kaupan hyllyssä, kun itselle maistuu parhaiten perus lager/pilsner 4,2-5,9% vahvuudella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
44
Viime torstaina tilattu berlinbottle tilaus tuli tänään, viikossa ja hyvin pakattuna perille. Shippii/UPS. Kiitos vielä alekoodista vinkanneelle.
Täällä tilaus tehty 29.9 ja ennuste toimituksen noudolle noutopaikasta 10.10. Saa muuten laittaa seuraavankin kerran alekoodeista vinkkiä, vai tuleeko ne nyt itsellekin sähköpostiin mahdollisesti.. oon kyllä ennenkin tuolta tilaillut, mutten alekoodeja ole tietääkseni saanut.
 
Liittynyt
18.04.2022
Viestejä
122
Tuosta superalko.de:stä, itellä 2 viikkoa sitte (taas) pieni tilaus sisään ja tilassa payment accepted vieläkin. Laitoin kuiten viestiä että mikä homma sieltä sivujen kautta niin tänään vastasivat ettei ole noutoa kuulunut. Kuljetus kuiten tilattu shippiillä ja sieltä labelit pamahti postiin että tiedä sitten onko kaikki tuo perseily pelkästään shippii/UPS heiniä..
Updatea eli 7.9 tilattu ja sähköpostiselvitysten jälkeen tilaus kotiutettu eilen - ei siis superalkolta oltu indikoitu shippiitä että saa noutaa.. No anyway tilasin yhden aura-lootan kun aattelin että kuitenkin on vanhaa ja niinhän se oli, päiväys 1.9.2022. Itse voin tuon nautiskella mutta kun myyjä ei ilmoittanut että on ns päiväystuote niin pitäskö tuosta jaksaa valittaa? Lähinnä tuli mieleen vain tän toimitushankaluuden takia jos pikkasen pistäs takas tuskaa..
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
50
Kesällä tilasin tuolta ekan kerran 2 laatikkoa 0.5L Tshekki bissejä, viikko meni et tuli.
Nyt tilasin uudestaan 48kpl 0.5L 6 eri Tshekki oluita kun kaikki on -10%, 73€ dhl kuluineen, ei paha noista oluista :kippis:
Tulossa kanssa 53kpl krucovitsia ja konradia.Joku 6x tilannut jo.1 lähetys katosi.Laittoivat tulemaan uuden.Ilmeisesti muuttaneet kuljetus reittiä?
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
50
[QUOTE="masafi,
Lisäys.22 euroa mulla maksaa toi kuljetus tsekin postilla?[/QUOTE]
 
Liittynyt
17.06.2021
Viestejä
40
Täällä tilaus tehty 29.9 ja ennuste toimituksen noudolle noutopaikasta 10.10. Saa muuten laittaa seuraavankin kerran alekoodeista vinkkiä, vai tuleeko ne nyt itsellekin sähköpostiin mahdollisesti.. oon kyllä ennenkin tuolta tilaillut, mutten alekoodeja ole tietääkseni saanut.
Vähän lotolla noita näköjään pakkailevat kun mun ei edes matkalla vielä.. Mutta eipä kiirusta, lähdössä kuulemma lähipäivinä; kiirusta ja koronaakin varastolla sain vastauksen aspalta.

Pakko oli kysäistä heiltä tuosta tilauksen tilasta kuitenkin kun ovat tupanneet lähettää vajaita paketteja jonkin tuotteen loppuessa ja sitä en nimenomaan halua vaan vaikka jonkin korvaavan tilalle, nyt kaikkea pitäisi olla siis kuitenkin vaikka viimeisiä pulloja saldot muutamassa ostamassani vetelivätkin..

Yksilöityjä alekoodeja en tuolta muista saaneeni, näitä -15 kamppiksia on aika ajoin ja se tulee ihan perus newsletterissä.
 
Liittynyt
05.10.2022
Viestejä
53
Alks/fransberg tilaus tehty 28pv eikä vieläkään liikkunut mihinkään, "Shipment data registered (29.09.2022 10:41)" lukee vaan seurannassa. Puolisen vuotta tilannut joka kuukausi yhden paketin kroatiasta ja aina ollut sama toimitusaika (tilaa keskiviikkona ja seuraavan viikon perjantaina paketti mulla) paitsi nyt ja juhannuksen alla meni yhden päivän pidempään.
Onko muilla tilausta tehtynä tässä lähiaikoina ja onko ollu normaalia pidemmät toimitusajat?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Superalkosta tilatusta ja elokuussa jo toimitetusta tilauksesta tuli tänään sähköpostia, että tilaus lähetetty :D
 
Liittynyt
16.10.2020
Viestejä
129
Omasta mielestä tuo 5,2% lappari on ihan juotava olut, jos se on sillä perinteisen näköisellä tölkillä, ilmeisesti tuo Tanskan malli on juurikin siinä "hienommassa" tölkissä.
Updatea eli 7.9 tilattu ja sähköpostiselvitysten jälkeen tilaus kotiutettu eilen - ei siis superalkolta oltu indikoitu shippiitä että saa noutaa.. No anyway tilasin yhden aura-lootan kun aattelin että kuitenkin on vanhaa ja niinhän se oli, päiväys 1.9.2022. Itse voin tuon nautiskella mutta kun myyjä ei ilmoittanut että on ns päiväystuote niin pitäskö tuosta jaksaa valittaa? Lähinnä tuli mieleen vain tän toimitushankaluuden takia jos pikkasen pistäs takas tuskaa..

Aina kannattaa kokeilla, eihän siinä ainakaan häviä mitään. Onhan tuote jo lähtökohtaisesti vanhaa, koska tilaus tapahtunut parasta ennen päivän jälkeen mistä ei ole ilmoitettu.
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
180
Superalkosta vastaus puuttuvasta olutcasesta. Ilmeisesti ollut loppu kun ei ole enää listoillakaan. Sain olutcasen verran hyvityslaskua. Tiedä sitten miten tuo käytetään.
 
Liittynyt
09.06.2021
Viestejä
40
Alks/fransberg tilaus tehty 28pv eikä vieläkään liikkunut mihinkään, "Shipment data registered (29.09.2022 10:41)" lukee vaan seurannassa. Puolisen vuotta tilannut joka kuukausi yhden paketin kroatiasta ja aina ollut sama toimitusaika (tilaa keskiviikkona ja seuraavan viikon perjantaina paketti mulla) paitsi nyt ja juhannuksen alla meni yhden päivän pidempään.
Onko muilla tilausta tehtynä tässä lähiaikoina ja onko ollu normaalia pidemmät toimitusajat?
Ite tilasin 30pvä samalla setillä, alks+frans, liikkunut täällä ainakin jo, ensi viikolla luulisi olevan tuolla lähikaupan matkahuollon pisteessä. Edit. Tämä tilaus tosin saksasta.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Superalkosta vastaus puuttuvasta olutcasesta. Ilmeisesti ollut loppu kun ei ole enää listoillakaan. Sain olutcasen verran hyvityslaskua. Tiedä sitten miten tuo käytetään.
Siis maksoivatko takaisin tilille vai että antavat seuraavaan tilaukseen tuon verran alea? Itselle superalko maksoi puuttuvan olut casen takaisin minun op-tilille, tuossa noin kuukausi sitten.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Omasta mielestä tuo 5,2% lappari on ihan juotava olut, jos se on sillä perinteisen näköisellä tölkillä, ilmeisesti tuo Tanskan malli on juurikin siinä "hienommassa" tölkissä.
Juu, tuo minulle tullut on ihan sillä perinteisemmän näköisellä tölkillä ja tölkissä lukee lapin kulta premium export ja valmistus tehty Hartwall LTD Lahti.

Tässä siis ne erot.

Tässä kuvassa on hartwallin tehtaalta tulevat 5,2% export olut tölkit/pakkaukset joita myydään esim viking linen tax free myymälöissä. Tämä on sama kun minulle tulleet lapin kulta oluet

lapinkulta hartwall.jpg lapinkulta koppa hartwall.jpg

Ja tässä, esim viinikaupassa/alkostoressa ja muissa ulkomaan kaupoissa myynnissä olevat tanska lisenssi lapin kulta 5,2% olut tölkit/pakkaukset

lapinkulta tanska.jpg lapinkulta koppa tanska.jpg

Täytyy joku päivä testata tuota lapparia, sitten kun olen saanut karjala exportit juotua. Aika vahvan makuista tämä karjala 5,2%, kun olin tottunut jo noihin 4,6% pilsnereihin, mutta hyvinhän tämä nyt perjantaina maistuu :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 104
Juu, tuo minulle tullut on ihan sillä perinteisemmän näköisellä tölkillä ja tölkissä lukee lapin kulta premium export ja valmistus tehty Hartwall LTD Lahti.

Tässä siis ne erot.

Tässä kuvassa on hartwallin tehtaalta tulevat 5,2% export olut tölkit joita myydään esim viking linen tax free myymälöissä. Tämä on sama kun minulle tulleet lapin kulta oluet



Ja tässä, esim viinikaupassa/alkostoressa ja muissa ulkomaan kaupoissa myynnissä olevat tanska lisenssi lapin kulta 5,2%



Täytyy joku päivä testata tuota lapparia, sitten kun olen saanut karjala exportit juotua. Aika vahvan makuista tämä karjala 5,2%, kun olin tottunut jo noihin 4,6% pilsnereihin, mutta hyvinhän tämä nyt perjantaina maistuu :)
Karjala ei varmaan ole lisenssillä muualla valmistettua? Lisenssi-Sandelsia maistaneena (0,5l tölkki) olin huomaavinani makueroa kotimaiseen verrattuna, liekö lapparissa sama juttu. Kaipa vaikka käytetty vesi jo vaikuttaa makuun jonkin verran.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Superalkosta tilatusta ja elokuussa jo toimitetusta tilauksesta tuli tänään sähköpostia, että tilaus lähetetty :D
Itselle on tullut viime viikolla ja tällä viikolla monta sähköpostia sieltä vanhoista tilauksista, että nyt on tilaus lähetetty.
Kai ne vaan harjoittelee vielä tuon varastosaldo/ lähetetyt tilaukset hommansa kanssa, kun viime viikolla tuli heinäkuun tilauksestakin pahoittelut että tilaus on vielä backorderissa vaikka tuotteet sain jo silloin heinäkuussa kotiin.
Mutta nyt on sitten kaikki tilaukset siellä sivuilla päivitetty muotoon "shipped"
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
951
...
Täytyy joku päivä testata tuota lapparia, sitten kun olen saanut karjala exportit juotua. Aika vahvan makuista tämä karjala 5,2%, kun olin tottunut jo noihin 4,6% pilsnereihin, mutta hyvinhän tämä nyt perjantaina maistuu :)
Oletko tosissasi?
 
Liittynyt
02.01.2018
Viestejä
806
Karjala ei varmaan ole lisenssillä muualla valmistettua? Lisenssi-Sandelsia maistaneena (0,5l tölkki) olin huomaavinani makueroa kotimaiseen verrattuna, liekö lapparissa sama juttu. Kaipa vaikka käytetty vesi jo vaikuttaa makuun jonkin verran.
Juu, ei ollut lisenssi lappari kotimaisen veroista mun mielestä. Kumma vaikka reseptiikka luulisi olevan saman. Kokemuksia lisenssi Tuborgista, Sandelsista , Lapin Kullasta.
 
Liittynyt
18.04.2022
Viestejä
122
Omasta mielestä tuo 5,2% lappari on ihan juotava olut, jos se on sillä perinteisen näköisellä tölkillä, ilmeisesti tuo Tanskan malli on juurikin siinä "hienommassa" tölkissä.


Aina kannattaa kokeilla, eihän siinä ainakaan häviä mitään. Onhan tuote jo lähtökohtaisesti vanhaa, koska tilaus tapahtunut parasta ennen päivän jälkeen mistä ei ole ilmoitettu.
Joo laitoin mailia ja hyvitys luvattu pahoittelujen kera. Jos juokasis vanhat ilmaiset oluet pois :cool: Toki niistä maksettu kolmannes lootan kuljetusmaksusta mutta kun sekin tilattu noutopisteeseen 15e hintaan ja tuotiin kotiin asti
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Itselle tuli eilen Saksan Superalkosta rommia 12 pulloa ja 3 Olutlaatikkoa.
Toimitukseksi otin UPS Collect noutopisteeseen mutta tuotiin kotiin.
 
Liittynyt
03.10.2022
Viestejä
4
Onko tämä superalko nyt yhtäkkiä ihan käytettävä kauppa?
Olinkin juuri kirjoittamassa kokemuksia tästä, joten voin vastata kysymykseen. Tämä siis lähinnä oluiden tilaajan näkökulmasta, toimitukset big bucksilla.

Plussaa:
Kelvollinen valikoima perusoluita, melko edullisesti.
Aiemmin huono paketointi oli ainakin viime tilauksen (ja mitä muilta myös täältä luin) perusteella parantunut.

Miinusta:
Tiedätkö sen tunteen, kun vesi kielellä odottamasi belgialainen pintahiiva-laager-pööger on vaihdettu edullisempaan merkkiin, ja se syystäkin ärsyttää? Noh, tässä kaupassa varastosta loppunut olut saatetaan vaihtaa kuplamuoviin ja jätesäkkeihin asiakkaalta kysymättä. Minulle kävi (ja muillekin on käynyt) juuri näin, ja palauttivat kyllä rahat puuttuvasta salkusta, mutta mieluummin sitä siemailee olutta ja selailee vaikka tätä ketjua kuin naputtelee reklmaatioita. Eli lisää vaivaa tuottaa, ja kuljetuskustannukset nousee, kun maksat esim. kuuden salkun toimituksesta ja saatkin vain viisi.
Saattavat myös surutta lähettää parasta ennen -päiväyksen ylittäneitä tuotteita. Näistäkin käsittääkseni saa hyvityksen, mutta tuottaa jälleen kerran lisävaivaa.

Summarum: on ihan käytettävä kauppa, mutta jos haluat että homma toimii kuin junan vessa, kannattaa ehkä katsella muualle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Olinkin juuri kirjoittamassa kokemuksia tästä, joten voin vastata kysymykseen. Tämä siis lähinnä oluiden tilaajan näkökulmasta, toimitukset big bucksilla.

Plussaa:
Kelvollinen valikoima perusoluita, melko edullisesti.
Aiemmin huono paketointi oli ainakin viime tilauksen (ja mitä muilta myös täältä luin) perusteella parantunut.

Miinusta:
Tiedätkö sen tunteen, kun vesi kielellä odottamasi belgialainen pintahiiva-laager-pööger on vaihdettu edullisempaan merkkiin, ja se syystäkin ärsyttää? Noh, tässä kaupassa varastosta loppunut olut saatetaan vaihtaa kuplamuoviin ja jätesäkkeihin asiakkaalta kysymättä. Minulle kävi (ja muillekin on käynyt) juuri näin, ja palauttivat kyllä rahat puuttuvasta salkusta, mutta mieluummin sitä siemailee olutta ja selailee vaikka tätä ketjua kuin naputtelee reklmaatioita. Eli lisää vaivaa tuottaa, ja kuljetuskustannukset nousee, kun maksat esim. kuuden salkun toimituksesta ja saatkin vain viisi.
Saattavat myös surutta lähettää parasta ennen -päiväyksen ylittäneitä tuotteita. Näistäkin käsittääkseni saa hyvityksen, mutta tuottaa jälleen kerran lisävaivaa.

Summarum: on ihan käytettävä kauppa, mutta jos haluat että homma toimii kuin junan vessa, kannattaa ehkä katsella muualle.
Hyvin kiteytetty superalkon toiminta :thumbsup:
Itse uskallan sieltä vielä tilailla kun on 8 tilausta jo takana ja silloin kesällä sai kossuakin sieltä hintaan 4,99€/litra.
Mulla oli tosiaan yhdessä big buck$ toimituksessa yhden kaljasalkun tilalla mustaa muovia, mutta kun laitoin englanniksi viestiä sinne niin muutamassa päivässä salkun hinta korvattiin tililleni.
Muuten on toiminut kuin junan vessa ja tilaukset on toimitettu noin viikossa kotiin.

Edit. Ja mulla ei ole ollut vaihdettuja tuotteita eikä päiväystuotteita missäkään tilauksessa. Viime tilauksessa tulleissa suomi lapin kulta IV oluissakin on päiväystä yli vuosi eteenpäin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Tämä on siis juurikin sitä paremman makuista, tuo toinen on jotenkin siirappisen makuista omasta mielestä. On tainnut mennä itsellä tölkit sekaisin.
Nyt kun olen maistellut tätä suomi lapin kultaa niin tämä on kyllä paremman makuista, ainakin omaan makuun, kuin se tanska lisenssi lapin kulta
Tässä ei ainakaan lue että olisi sitä siirappia käytetty, kun valmistus aineet ovat tölkin kyljen mukaan : Vesi, ohramallas ja humala.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 104
Nyt kun olen maistellut tätä suomi lapin kultaa niin tämä on kyllä paremman makuista, ainakin omaan makuun, kuin se tanska lisenssi lapin kulta
Tässä ei ainakaan lue että olisi sitä siirappia käytetty, kun valmistus aineet ovat tölkin kyljen mukaan : Vesi, ohramallas ja humala.
Tunturipurojen raikkautta.. tai no nykyisin raikasta lahtelaista. Olisiko sitten vesi selittävä tekijä makuerolle kun se on varmastikin paikallista lisenssikaljoissa.
 
Liittynyt
16.10.2020
Viestejä
129
Ainakin tuossa kyseisessä tölkissä ei lue muutakuin vesi ohramallas ja humala. Mitäs siitä toisenlaisen tölkin kyljestä löytyy? Tälläkin hetkellä hyvin maistuu.
 
Liittynyt
25.06.2020
Viestejä
42
Tervehdys olis tarkotus tehä tilausta tässä loppu vuotta varten joten mitä kuljetusyritystä ootte käyttäny kun ootte superalkosta tilannu juomia ja tietty muitakii paikkoja saa ehottaa mistä ois hyvä tilata.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
957
Tervehdys olis tarkotus tehä tilausta tässä loppu vuotta varten joten mitä kuljetusyritystä ootte käyttäny kun ootte superalkosta tilannu juomia ja tietty muitakii paikkoja saa ehottaa mistä ois hyvä tilata.
Varmaan aluksi kannattaa kertoa minkä maan superalko kyseessä ja mitä olet tilaamassa.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Hei saksan superalkosta ajattelin tilata ihan olutta ja lonkeroa vai onko noita muitakii superalkoja mistä pystyy tilaamaan?
Shippiitä olen itse käyttänyt Saksan SuperAlkon tilauksille.

FBS Deliveryä ja Voltsia on tullut käytettyä Latvian SuperAlkon tilauksille.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 367
Viestejä
4 158 690
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom