Kuulisin mielelläni tämän paikan huijauksista. Vielä en ole täällä tällaista koskaan lukenut täältä. En edes luokittele tuota sinun kuvailemaasi asiaa sellaiseksi, paitsi jos nuo vajaiden laatikoiden keissit ei selviä. Sittenhän se on jo huijausta. Luottokorttimaksu siellä ainakin vähän aikaa sitten myös toiminnassa, mitä näitä postauksia olen lukenut. Riitauttaa tilauksen, jos maan lainsäädäntö kieltää myymästä parasta ennen tuotteita, joiden päiväys on mennyt. Vajaista laatikoista sama toimenpide, jos ei muuten rahojaan takaisin saa. Minun paikkahan tuo ei siis ole. Liian sekavaa settiä ja ongelmia tilausten kanssa usein. En aio tuolta jatkossakaan tilata. Ei tuo kyllä silti minun mielestäni mikään kusetusfirma ole, sen perusteella, mitä olen tästä firmasta lukenut. Teillä on täällä hippasen mopo keulimassa noissa "seuraavat tätä sivustoa" setissäkin. Tää on yks pikkupaikka pikkumaassa, jossa on vakkarit laulamassa hoosiannaa, sellaisella määrällä ihmisiä, jotka mahtuisi pikkuiseen bussiin matkailemaan yhdessä