Mulla aina mennyt UPS toimituksella vähintään kaksi viikkoa, viimeksi tilannut 19.5 Alkojuomista ja rahtikirjat luotu, mutta UPS ei ole vieläkään hakenut paketteja...viikon päähän tuli UPS toimituspäivä, nyt näyttää että toimituspäivä ilmoitetaan lähiaikoina.Itse laitoin tilauksen eilen Alko24plus kautta, 9 salkkua olutta, eli 3 big bucks laatikkoa shippiin kautta. 50e toimitus ja tuli tänään ilmoitus että lähetetty ja olisi keskiviikkona perillä. Toistaiseksi vaikuttaa lupaavalta kun jännitin, että ehtiikö vielä juhannukseksi.
Ööh, oletat aina saavasi tilauksen pikarahtina? Ihan normaalia tuollainen yli viikon toimitusaika..Kuukausi alkaa olee täynnä kun superalko.de laitoin tilauksen. Tavara alko-ovelle mukaan lähteny 26.5. eikä ole näkynyt.
Tuli siis kaks tilausta samalla, eka ja vika kerta ku tilaan superalkosta yhtään mitään.
Ok, no aika samahan tuo on kunhan vain tuo perille asti lavanPosti toi lavan pihaan. Hinnaltaan on tosiaan ylivertainen tällä hetkellä, eli mitään muuta laitosta en voi suositella.
Edit. Muistini on väärässä, kaveri oli vastaanottamassa lastia ja sano, että ei ollu Postin ukko. Mutta eipä muistanu hänkään firmaa.
Mulle sanottiin 3 viikkoa sitten että ens viikolla, sit piti tulla viime viikolla ja sitten että viimeistään ensi viikolla... Että öööh oletan saavani tilauksen kuukaudessa... varsinkin kun alunperin tilauksen piti lähteä jo heti samana viikkona kun tilauksen tein.Ööh, oletat aina saavasi tilauksen pikarahtina? Ihan normaalia tuollainen yli viikon toimitusaika..
Sama juttu, kuukausipäivää viettää tilaus. Alkoovelle tuli jo yli viikko sitten seurantakoodit, mutta ne ei toimi edelleenkään.Kuukausi alkaa olee täynnä kun superalko.de laitoin tilauksen. Tavara alko-ovelle mukaan lähteny 26.5. eikä ole näkynyt.
Tuli siis kaks tilausta samalla, eka ja vika kerta ku tilaan superalkosta yhtään mitään.
Mulla napsahti superalko.lv + alkoovelle kombolla tolla nimellä paketit omapostiin ja posti toi ovelle asti.Dionysos Trading LTD/Netlux
Nuolitie 9
01740 Vantaa
0400 547 947
info@alkoovelle.com
www.alkoovelle.com
BG206569284
Superalko.lv lähetys firma mikä mukana huijauksessa. Suomea puhuva ukko mikä kiistää kaiken vastailee.
Koska on tilauksesi onnistunut ? Lähiaikoina?Mulla napsahti superalko.lv + alkoovelle kombolla tolla nimellä paketit omapostiin ja posti toi ovelle asti.
vai oletko superalkon palkkalistoilla? kun muut ei saa. kattelin vaa tuoretta nimimerkkiä.Mulla napsahti superalko.lv + alkoovelle kombolla tolla nimellä paketit omapostiin ja posti toi ovelle asti.
Tilasin itse viime viikon torstaina pari laatikkoa, eikä tullut perille.eusta mitään infoa. Tänään ilmestyi OmaPostiin kaksi lähetystä "ei vielä saapunut Postille" -tilassa.Tilaus tehty drinksut komiin tossa viimeviikon perjantaina ja perille.eu:sta kuljetus, drinksuilta sain tilausvahvistuksen, mutta perille eu:sta ei tullut mitään kuittausta että kuljetus maksettu, onko normaalia?
Koska on tilauksesi onnistunut ? Lähiaikoina?
Tuohon edit että kaikki oli OK, 3xleffe oli yhdessä lootassa ilman pehmusteita mustaan kelmuun kääritty, toisessa laatikossa 2xleffeä + ~10 irtotölsää pehmusteiden kanssa.Superalko lv tilaus eteni mulla näin (kuletus alkoovelle kautta)
tilattu 18.5
seuranta omapostiin 23.5
lähetys lajiteltu 31.5
kotiintoimitus soittamalla varmistettu 1.6 eli tänään
Ei moitittavaa, katotaan mitä tulee mutta tilauksessa oli parempia oluita ja yksittäisiä puolen litran tölkkejä 50kg ja yhdestä yksittäisestä 0.5l tölsästä ilmoitettiin ettei ole ja palautettiin rahat 0,85e
Olen palkkalistoilla mutta ihan muun firman. Toki jos kattoo mun postauksia niin voisin olla shippiin, superalko de ja lv ja alkoovelle listoilla, tilaushistoria toki +10v vaikka nick ei vanha olekkaan.vai oletko superalkon palkkalistoilla? kun muut ei saa. kattelin vaa tuoretta nimimerkkiä.
Kiljupanos käymään.. Todella paska hommaElämäni kolmas tilaus, tällä kertaa Superalko.de ja Shippiin kautta UPS -kuljetus ja nyt kuljetus sakkaa todella pahasti.
Laatikoista 4/5 on Suomessa. Yhtä pitää itse selvittää, että onko noudettu tai mitä? Superalko ei ole vastannut sähköpostiin.
Maanantaista asti on pitänyt lastin saapua vaan ei. Silloin vaihtui seurantaan että toimitusta yritetty, vastaanottajaa ei tavoitettu. Sama tiistaina. Kuitenkaan ovipuhelin tai puhelin ei ole soinut, joten mahdoton vastaanottaa. Keskiviikkopäivän lähetys oli varastossa ja torstaiaamun jälkeen ollut matkalla.
UPS Aspaan soitettu päivittäin, yrittävät viestiä paikalliselle toimijalle. Shippiille sähköpostia, ei vastaa. Mitähän tästä tulee?
UPS on viikon aikana edistynyt siten, että heillä on jonotiedotteena, että kaikkia muita kuin kriittisiä lähetyksiä tulisi seurata netissä ja virtuaaliavustaja neuvoo tarvittaessa. Minusta haiskahtaa isommilta ongelmilta...
Tais tulla kuiva loma ja juhannus. Otan kaikkia neuvoja vastaan ja en tietenkään tajunnut maksaa luottokortilla.
Mihin ne on toimitettu?24.5 tilattu kaksi boxia olutta Superalko.de. 48x0.5L ja 72x0.33. Äsken tuli UPSltä viesti, että paketit toimitettu. Illemmalla näkee mitä on sisällä.
Alko on aina loistava vaihtoehto jos helppoa ja toimivaa haluaa.Loppui itsellä juomien tilaaminen, koska Shippii perseilee jatkuvasti lähetyksien kanssa ja näköjään myös yleisellä tasolla.
Pari edellistä Netpris lähetystä on tullut UPS:llä Shippiin kautta ja niissä on ollut älyttömiä viiveitä ja muita ongelmia.
Netpris ilmoittaa kyllä tilauksen lähetyksestä, mutta Shippiin tai UPS:n seurannassa ei näy muuta kuin, että lähetys on luotu järjestelmään.
Edellisellä kerralla kysyin parin viikon jälkeen Netprisiltä, että ovatko oikeasti lähettäneet jotain ja yhtäkkiä seuranta päivittyi aiemmasta " Shipper created a label, UPS has not received the package yet. " -statuksesta ja lähetys oli noudettavissa seuraavana päivänä lähimmästä Access Pointista
Viimeisin (ja näillä näkymin viimeinen) tilaus on tehty ja maksettu 7.5.2022. Sekin jumitti alkuun samassa " Shipper created a label, UPS has not received the package yet. " statuksessa, mutta 18.5 lähetys saapui Suomeen.
Lähetystä ei kuulunut ja seurannan mukaan se oli UPS:n varastolla Vantaalla. 25.5 UPS:n seurantaan ilmestyi tieto, että lähetys palautetaan lähettäjälle. Ennen tätä seurannassa ei näkynyt ainuttakaan toimitukseen liittyvää tapahtumaa, vaan paketti oli pelkästään varastolla.
Otin yhteyttä UPS:n aspaan josta sanottiin, että pakettia on yritetty toimittaa, mutta että se ei ole onnistunut, koska joko osoite on väärin tai ovikoodi puuttuu. Kysyin että miksei seurannassa näy mitään tapahtumia toimitusyrityksistä, miksei mitään yhteydenottoa ole tullut ja miksei lähetystä ole
viety yhteen UPS:n Access Pointeista (kuten useasti ennenkin), joita tässä lähistöllä on vähintään kolme kappaletta. Aspa lupasi "yrittää" saada palautuksen vielä peruttua ja laitettua lähetyksen menemään lähimpään toimipaikkaan. Pian tämän jälkeen seurantaan ilmestyikin tapahtuma toimitusyrityksestä, joka oli "tehty" samana päivänä kun lähetys saapui maahan.
No, palautus saatiin ilmeisesti peruttua, mutta 27.5 oli taas "tapahtunut" epäonnistunut toimitusyritys ja 32 minuuttia myöhemmin lähetys olikin jo palautettu lähettäjälle. Ilmeisesti myös kaikki > 3 Access Pointia oli saavuttamattomissa, väärän osoitteen ja puuttuvan ovikoodin lisäksi Tuolta osin aika ripeää toimintaa, kun ajoaika täältä sinne UPS:n Vantaan varastolle on suunnilleen tuota luokkaa, jos ajaa sinne suoraan ilman isompaa ruuhkaa Lähetyksen kahden kollin tapahtumat on myös epäsynkassa keskenään, ensimmäinen on merkitty palautetuksi ja sitten toimitetuksi(?) 27.5, kun taas toinen 30.5 Palautuksen seurantakoodeilla ei myöskään löydy mitään tapahtumia.
Tein Shippiille reklamaation melkein viikko sitten, mutta en ole saanut siihen mitään vastausta. Lähetyksellä oli vielä se Shippiin oma vakuutus, joten silläkään ei nähtävästi ole mitään merkitystä mihinkään, muuhun kuin Shippiin katteeseen.
UPS on nyt tiedetty aina huonoimmaksi mahdolliseksi kuljetusfirmaksi, mutta jotain hämärää tuossa on myös Shippiin puolelta kun lähetyksissä on aina jotain ongelmia.
Koska UPS ja Budbee on ainoat järkevän hintaiset kuljetustavat ja Budbeetä ei ole saatavilla esim. Norrlog kautta, niin vähän huonot on vaihtoehdot.
Joskus tekis mieli mennä ja ajaa sen luo ku oon AINA viimeisenä jakolistallaÄsken tuli 19.5 tehty Netpris-tilaus kotiovelle. Shippii+budbee kombo toimi oikein hyvin.
Hyvä toi Budbeen seurantasysteemi josta näkee aika tarkkaan milloin kuski on tuomassa paketit kotiovelle
Voi olla jo vähän vaikea perustella tuommoista määrä omaan käyttöönNyt tuli omaan tietoon ensimmäinen tulliin jäänyt isompi lasti. Entiset työkaverit tilasivat ilmeisesti jostain Virosta 1200 litran lastin ja verot napsahti maksuun. Kuljetuksen järjestämisestä ei ole itsellä tarkempaa tietoa. Oli yksi osallinen suht vittuuntunut. Eli on tuossa isojen lastien osalta riski olemassa, jos hölmöilee kuljetuksen järjestelyjen kanssa.
Kaikenkokoisissa lähetyksissä tuo riski on olemassa, ja verovelvollisuus koskee yhdenkin pullon tilauksia. Olihan FedEx jo kovaa vauhtia siirtämässä kuukausi sitten minun muutaman kymmenen pullon pakettilähetystilausta tulliselvitykseen. Toki mieli muuttui aspan kanssa asiasta vääntäessä.Nyt tuli omaan tietoon ensimmäinen tulliin jäänyt isompi lasti. Entiset työkaverit tilasivat ilmeisesti jostain Virosta 1200 litran lastin ja verot napsahti maksuun. Kuljetuksen järjestämisestä ei ole itsellä tarkempaa tietoa. Oli yksi osallinen suht vittuuntunut. Eli on tuossa isojen lastien osalta riski olemassa, jos hölmöilee kuljetuksen järjestelyjen kanssa.
Aukasehan tapausta enempi sitten kun tiedät. Nopeasti laskien tossa olis 150 keissiä, eli n. 2 lavaa.Nyt tuli omaan tietoon ensimmäinen tulliin jäänyt isompi lasti. Entiset työkaverit tilasivat ilmeisesti jostain Virosta 1200 litran lastin ja verot napsahti maksuun. Kuljetuksen järjestämisestä ei ole itsellä tarkempaa tietoa. Oli yksi osallinen suht vittuuntunut. Eli on tuossa isojen lastien osalta riski olemassa, jos hölmöilee kuljetuksen järjestelyjen kanssa.
Kotiin, mut itse en ollu paikalla. Laatikot oli vedetty mustaan muoviin, tuotteet oikein, yhtä lukuunottamatta. Ja tässä oli myös päiväys juuri mennyt. Mutta kaikkinensa odotuksiin nähden ok suoritus. Helvetin halpa putiikki kyseessä, vaikka toimintamalleissa kaikesta päätelleen löytyykin vielä kosolti hiomista.Mihin ne on toimitettu?
72 laatikkoa. Sivuilla on myös laskuri joka päivittyy sitä mukaa, kun lappaat tuotteita ostoskoriin.Olisi tarkoitus tehdä tilaus Alks.fistä, paljonko lavalliseen lavalliseen mahtuu laatikkoja/tonkkia? Yksi keissi on 4 yksikköä niin lavalliseen menee ainakin 100 yksikköä? Kokemuksia?
Olisi tarkoitus tehdä tilaus Alks.fistä, paljonko lavalliseen lavalliseen mahtuu laatikkoja/tonkkia? Yksi keissi on 4 yksikköä niin lavalliseen menee ainakin 100 yksikköä? Kokemuksia?
72 keissiä/24 laatikkoa/288 paikkaa.72 laatikkoa. Sivuilla on myös laskuri joka päivittyy sitä mukaa, kun lappaat tuotteita ostoskoriin.
Alkostore24 kannattaa ottaa lava, menee yli 100 kaljalootaa (900kg) ja rahti on silti sama 249e (shippii).72 keissiä/24 laatikkoa/288 paikkaa.
Sehän riippuu aivan siitä mitä juomia on ostamassa. Shippii ei ainakaan vielä ole yhtä luotettava kuin fransberg.Alkostore24 kannattaa ottaa lava, menee yli 100 kaljalootaa (900kg) ja rahti on silti sama 249e (shippii).
Kumpikin firma tuonut ainakin omat tilaukset perille ajallaan ja ehjänä. Alksin valikoima vähän suppeampi vs. alkostore24 mutta lonkeroita tilatessa alks ollut se ykköspaikka.Sehän riippuu aivan siitä mitä juomia on ostamassa. Shippii ei ainakaan vielä ole yhtä luotettava kuin fransberg.
Jos yhtään enemmän olutta tai viiniä aikoo lonkeron lisäksi tilata on halvin, ja lopputuloksen kannalta varmempikin, kun tilaa pelkät lonkerot alksilta ja sitten lavatilauksen muuta Alkostoresta. Ellei ola tarkoitus tilata yli puolta lavaa lonkeroita.Kumpikin firma tuonut ainakin omat tilaukset perille ajallaan ja ehjänä. Alksin valikoima vähän suppeampi vs. alkostore24 mutta lonkeroita tilatessa alks ollut se ykköspaikka.
UPS:n järjestelmät taitaa olla sekaisin kuin seinäkelloLoppui itsellä juomien tilaaminen, koska Shippii perseilee jatkuvasti lähetyksien kanssa ja näköjään myös yleisellä tasolla.
Pari edellistä Netpris lähetystä on tullut UPS:llä Shippiin kautta ja niissä on ollut älyttömiä viiveitä ja muita ongelmia.
Netpris ilmoittaa kyllä tilauksen lähetyksestä, mutta Shippiin tai UPS:n seurannassa ei näy muuta kuin, että lähetys on luotu järjestelmään.
Edellisellä kerralla kysyin parin viikon jälkeen Netprisiltä, että ovatko oikeasti lähettäneet jotain ja yhtäkkiä seuranta päivittyi aiemmasta " Shipper created a label, UPS has not received the package yet. " -statuksesta ja lähetys oli noudettavissa seuraavana päivänä lähimmästä Access Pointista
Viimeisin (ja näillä näkymin viimeinen) tilaus on tehty ja maksettu 7.5.2022. Sekin jumitti alkuun samassa " Shipper created a label, UPS has not received the package yet. " statuksessa, mutta 18.5 lähetys saapui Suomeen.
Lähetystä ei kuulunut ja seurannan mukaan se oli UPS:n varastolla Vantaalla. 25.5 UPS:n seurantaan ilmestyi tieto, että lähetys palautetaan lähettäjälle. Ennen tätä seurannassa ei näkynyt ainuttakaan toimitukseen liittyvää tapahtumaa, vaan paketti oli pelkästään varastolla.
Otin yhteyttä UPS:n aspaan josta sanottiin, että pakettia on yritetty toimittaa, mutta että se ei ole onnistunut, koska joko osoite on väärin tai ovikoodi puuttuu. Kysyin että miksei seurannassa näy mitään tapahtumia toimitusyrityksistä, miksei mitään yhteydenottoa ole tullut ja miksei lähetystä ole
viety yhteen UPS:n Access Pointeista (kuten useasti ennenkin), joita tässä lähistöllä on vähintään kolme kappaletta. Aspa lupasi "yrittää" saada palautuksen vielä peruttua ja laitettua lähetyksen menemään lähimpään toimipaikkaan. Pian tämän jälkeen seurantaan ilmestyikin tapahtuma toimitusyrityksestä, joka oli "tehty" samana päivänä kun lähetys saapui maahan.
No, palautus saatiin ilmeisesti peruttua, mutta 27.5 oli taas "tapahtunut" epäonnistunut toimitusyritys ja 32 minuuttia myöhemmin lähetys olikin jo palautettu lähettäjälle. Ilmeisesti myös kaikki > 3 Access Pointia oli saavuttamattomissa, väärän osoitteen ja puuttuvan ovikoodin lisäksi Tuolta osin aika ripeää toimintaa, kun ajoaika täältä sinne UPS:n Vantaan varastolle on suunnilleen tuota luokkaa, jos ajaa sinne suoraan ilman isompaa ruuhkaa Lähetyksen kahden kollin tapahtumat on myös epäsynkassa keskenään, ensimmäinen on merkitty palautetuksi ja sitten toimitetuksi(?) 27.5, kun taas toinen 30.5 Palautuksen seurantakoodeilla ei myöskään löydy mitään tapahtumia.
Tein Shippiille reklamaation melkein viikko sitten, mutta en ole saanut siihen mitään vastausta. Lähetyksellä oli vielä se Shippiin oma vakuutus, joten silläkään ei nähtävästi ole mitään merkitystä mihinkään, muuhun kuin Shippiin katteeseen.
UPS on nyt tiedetty aina huonoimmaksi mahdolliseksi kuljetusfirmaksi, mutta jotain hämärää tuossa on myös Shippiin puolelta kun lähetyksissä on aina jotain ongelmia.
Koska UPS ja Budbee on ainoat järkevän hintaiset kuljetustavat ja Budbeetä ei ole saatavilla esim. Norrlog kautta, niin vähän huonot on vaihtoehdot.
Ainakin drinksut.com näyttää myyvän Original Lightia, jos siis pitää nimen omaan sitä olla.Viimein tuli ilmoitus Alksilta, että Light lonkeroa sais vaan on näköjään tullut rajoitus ettei ostoskoriin saa kuin yhden 24-packin per tilaus. Onpa hanurista kun noitahan sitä ois ottanu rahtilootan täyteen.
Vinkkiä mistä muualta tuota "oikeeta" irtoais helposti/luotettavasti ilman kaupan/rahdin perseilyjä ?
Jos nyt oikein muistelen niin eikös tuolta ollut jotain ankeitakin kokemuksia arvon foorumilaisilla (?)Ainakin drinksut.com näyttää myyvän Original Lightia, jos siis pitää nimen omaan sitä olla.
drinksut on oikein hyvä. Itsellä ei mitään ongelmia, kunhan vain muistaa sen, että mitään seurantakoodeja ei tule, vaan viikon parin päästä Omapostiin ilmestyy lähetys.Jos nyt oikein muistelen niin eikös tuolta ollut jotain ankeitakin kokemuksia arvon foorumilaisilla (?)
Mulla meinasi olla mutta "Einari" soitteli vielä perään pahoittelut ja homma loppujen lopuksi kunnossa. Ota kuljetus perille.euJos nyt oikein muistelen niin eikös tuolta ollut jotain ankeitakin kokemuksia arvon foorumilaisilla (?)