Itsellä tavoitteena on hyödyntää EU:n sisällä saatavilla olevaa Suomea paljon laajempaa alkoholijuomavalikoimaa, jonka hinnat ovat myös Suomen hintoja matalampia. Olen kiinnostunut esim. Karhua ja Karjalaa parempien saunaoluiden ja -siidereiden lisäksi mm. amerikkalaisista sour-oluista, joita Suomen monopolista ei edes saa - siitä yksinkertaisesta syystä, että tölkkihinta Suomen ulkopuolellakin on jo noin 10 euron luokkaa. Joten tilataan sitten muualta. Ja joka ikinen kerta, kun olen tilannut - ja tulen tilaamaan - olen ollut valmis maksamaan verot, jos sellainen pyyntö tullilta tulee. Ei se oikeasti sen kummempaa ole. Toki ennen tilaamista kannattaa itse kunkin tehdä hieman tutkimusta siitä, kannattaako jostakin puljusta tilata - tämä viestiketju on erinomainen väline osana tuota selvitystyötä. On myös hyvä olla tietoinen siitä, että monet täällä ovat halvan bulkkioluen perässä ja venyttävät penniä viimeiseen asti toiveena vain mahdollimman halpa ja edes suurin piirtein juomakelpoinen litku kurkkuun kaadettavaksi, todennäköisesti suuremmissa määrin kuin oma sour-olutlipittelyni. Eli monia kiinnostaa mahdollisimman halvat diilit ja kenties jopa kokeilut vähän epämääräisempien kauppojen suuntaan. Ja mikäs siinä. Meitä ostajiakin on moneen junaan, kaikilla omat tarpeensa ja toiveensa. Omien juomamieltymysten lisäksi en uhraa ajatuksia sen kummemmin myyjän marginaaleihin ja veronmaksuasioihin tms., sillä ne eivät ole minun vaikutuspiirissäni. Kaiken kaikkiaan: elämässä on paljon suurempiakin huolenaiheita kuin juomatilaukset. En ota niistä ressiä.Olen itse töissä yhdessä nettikaupassa ja olen oikeasti kiinnostunut, että mikä on täällä tavoite.