Ei ole ollut kertaakaan jäässä.Sellainen tyhmä kysymys. Täällä kun jengi tilaillut kaljaa tällein kunnon pakkasilla, niin onko ne juomat ollut jäässä kun saapuvat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole ollut kertaakaan jäässä.Sellainen tyhmä kysymys. Täällä kun jengi tilaillut kaljaa tällein kunnon pakkasilla, niin onko ne juomat ollut jäässä kun saapuvat?
Thanks tilasin kans itse tätä, voi sanoa että omaan suuhun hinta ja laatu kohtaa. Olutta tulee nykyisin tosi vähän juotua, tölkki sillon ja toinen tällöin ja tummat lagerit on mun mielestä hyviä (ja tämähän on hyvin miedon makuinen olut että ei juuri normi-laagerista edes eroa) ja varsinkin tuolla hinnalla kelpaa.Kuten aiemmin raportoitu, Tuborgin jouluolut oli oikein positiivinen yllätys, kun sitä joskus taannoin Netprisistä tarjoushintaan tilasi. Nyt tuota juomaa lähtisi taas kuuden euron laatikkohintaan. Itse tein juuri tilauksen.
Jotain hämärää tässä kyllä nyt on kun koko ajan tarjoukset vaan kasvavat. Harmi kun tuli tehtyä tilaus "vain" tuolla -30% alennuksella. En rupea muutaman euron tähden perumaan tilaustani ja tekemään uutta. Täältä lukenut että monessa firmassa kun rupeaa säätämään niin menee helposti vi*uiksi.Pullo24 se jaksaa mainostella, nyt tuli viestiä -40% alennuksista. Esim. Hartwallin miedommat lonssit 18e per koppa
Toimituskulut näyttäisi olevan samat kuin aiemmin tilatessa, esim. 4 koppaa 18 eurolla.
Kukaan vissiin saanut ees seuranta numeroa vielä täältä. Itse jätän tän paikan väliin siihen saakka kun useampi ihminen on saanut juomansa. (Jos nyt ikinä mitään juomiaJotain hämärää tässä kyllä nyt on kun koko ajan tarjoukset vaan kasvavat. Harmi kun tuli tehtyä tilaus "vain" tuolla -30% alennuksella. En rupea muutaman euron tähden perumaan tilaustani ja tekemään uutta. Täältä lukenut että monessa firmassa kun rupeaa säätämään niin menee helposti vi*uiksi.
Käyttääkö erliner logistics postin vaiko matkahuollon palveluita pienissä laatikko tilauksissa?
Itsellä tilauksen tila näyttää tällä hetkellä näin.Muistakaahan kaikki heti jäädytellä Klarnan lasku / luottokorttimaksu ketkä tilanneet tuolta Pullo24:lta. Sen käsittääkseni pystyy tekemään n. 7-10 päivän kuluttua ostoksesta mikäli firmasta ei ole kuulunut mitään. Itse en tilaillut täältä niin en voi tätä tarkistaa.
Tällä saadaan varmaan Klarna heräämään ko. puljun suhteen ja mikäli tämä on kusetus (kuten nyt vaikuttaa, ensi viikolla Sergei varmaan laittaa loppiaisen "lähtöön" varmaan -50%) niin pulju ei ehdi jatkamaan tuota loputtomiin ja Klarnakaan ei anna luottoa enää.
Sama mullakinItsellä tilauksen tila näyttää tällä hetkellä näin.
Odotellaan... Josko ne sieltä tulee, niin pian kyntää viikkari, tallink ja eckerö kaikki pohjassa.Alkaa kyllä pullo24 touhu haisemaan vahvasti
Alkaa kyllä pullo24 touhu haisemaan vahvasti
Tiedostakaa tuon pullo24:n edeltäjän toiminta:
ViiniVodka.fi - Kokemuksia, tilaaminen ja kuljetus
ViiniVodka.fi kokemuksia, tilaaminen ja kuljetus. ViiniVodka.fi on vuodesta 2020 saakka toiminut Virolainen yritys jonka valikoimasta löytyy paljon Suomalaisia tuotteitaalkoholia-netista.info
Aika pitkälti ollut jokainen omissa lokeroissaan + siihen vielä lisäks niitä vaahtomuovipapanoita täytteenä ettei pääse liikkumaan.Mitenkäs netprisillä on paketoitu lasipullot yleensä? Onko särkymisiä tapahtunut usein? Jos tilaisi pari laatikkoa tuota tuborgia ja kyytipojaksi muutama lasipullo
Väkevistä tosiaan oli kyseAinakin omalla kohdalla Netprisin väkevien lasipullot on aina hyvin olleet pakattuina. Ovat olleet erikseen pahvilla eristettynä muista ja tarpeeksi käytetty pehmustetta. Miedoista lasipulloista ei kokemuksia.
Muuttunut hieman eikä kaikilla pulloilla enää sama paino.Paljonkos netpris on laittanut painoa yhdelle 0.7l pullolle?
Mulla ei näy laskuria, vielä ~pari kk sitten näkyi kun viimeksi tilailinMuuttunut hieman eikä kaikilla pulloilla enää sama paino.
Näkee näytön oikeasta alakulmasta sitä mukaan kun laittaa ostoskoriin.
Chromella laskuri toimii vähän huonommin kuin Firefoxilla.
Nyt oli jo tilattava, vaikka ehdin jo laittaa ensin Alks tilauksenPullo24 se jaksaa mainostella, nyt tuli viestiä -40% alennuksista. Esim. Hartwallin miedommat lonssit 18e per koppa
Toimituskulut näyttäisi olevan samat kuin aiemmin tilatessa, esim. 4 koppaa 18 eurolla.
No kun ottaa Klarna laskulla, niin aika riskitöntä.Alkaa kyllä pullo24 touhu haisemaan vahvasti
No kun ottaa Klarna laskulla, niin aika riskitöntä.
Kuljettavatko kaikki paketit suoraan kotiin vai käyttävätkö heisän omaa pakettiautomaattia hyväkseen esim alle 30kg lähetyksissä?Postnordia.
Kokeilin Vinosonlinesta tilata täydennystä kaappiin, muttei onnistunut. Kyselin aspasta niin taitaa olla vain väliaikanen tilanne.
Tuo mainitsemasi Cesu on vähän perus lageria tuhdimman makuista. Mezpils Tumsais on hyvä tumma lager, suositeltava jos tummista lagereista pitää. Aldaris Gaisais on ihan hyvä perus lager. Germanian pilseneristä ei ole mitään kokemusta.Osaatteko suositella jotain oluita Pullo24.fistä? Onko tuo halvin Germania Pilsener 4.8 % esimerkiksi juotavaa? Entä Cēsu Brūža Grauzdētais 5,4% 24x33cl? Mitä tarkoittaa maun kannalta, että se on "roasted"?
Tänään tuli nuo Frühin kölschit jälkitoimituksena. Tilaus 8.11. ja ensimmäinen osatoimitus 19.11. Täydet pinnat supermarkt24h.de lle, toimitukset UPS:llä kotiovelle molemmilla osatoimituksilla vaikka olin ostanut alun perin vain noudon Postista. Pitivät koko ajan kärryillä missä mennään ja lisäksi oluissa hyvin päiväykset 19.5. asti (Parasta ennen Früh llä 6,5kk pullotuksesta).
Hyvin oli pakattu, korissa pullot ei päässeet liikkumaan, jokainen pullo kääritty pakkauspaperiin. Korin ympärillä, alapuolella myös, muovipehmikkeet.
Oluet tosin pakkasen puolella -2 astetta, tämä tietenkin UPS:n paikallisen toimijan vastuulla. Oluet ei ollu onneksi jäähyhmässä..
Kolmas tilaus tuolta ja näköjään toimii ilman suurempia ongelmia
Edit: Tämä tietty selkeästi etämyynti, koska kuljetus valitaan ja maksetaan tämän kaupan ostoskorissa.
Miten siulla toi postikulujen arviointi meni, kun tuolla ei taida laskurissa hinta muuttua vaikka lisäisi kuinka paljon pulloja? Sinulla tilaus taisi olla alun perin 73x0,5l - paljonko noissa toimitus oli?
Osaatteko suositella jotain oluita Pullo24.fistä? Onko tuo halvin Germania Pilsener 4.8 % esimerkiksi juotavaa? Entä Cēsu Brūža Grauzdētais 5,4% 24x33cl? Mitä tarkoittaa maun kannalta, että se on "roasted"?
Olen itse töissä yhdessä nettikaupassa ja olen oikeasti kiinnostunut, että mikä on täällä tavoite.
Oletteko miettineet nyt vaikka tätä Pullo24.fi hommaa - jos joku tarjoaa juomaa -40% alennuksella niin voisiko olla niin että tarjous jolla ei kauppias voi kertakaikkiaan tienata mitään ei olekaan tosi ?
Jos sivuilta ei löydy edes yrityksen nimeä joka on homman takana niin eikö se herätä kysymyksiä ?
Jos kauppias myy tuotetta hintaan joka ei voi sisältää alvia ja paikallisia veroja (Pullo24.fi tapauksessa siis Eestin) puhumattakaan siitä, että kauppias voisi edes teoriassa tienata yhtään mitään - ehkä tarjous on liian hyvää ollakseen totta ?
Mutta tämä vain tällaisen ajatuksena ...
Ei muuten kannata uskoa kaikkia mitä verottajan (tässä tapuksessa yksittäisen virkailijan/virkailijoiden aloitteesta) sivuilla julkaistaan verovelvollisuudesta - laki kuitenkin ratkaisee asian viimekädessä.
Valmisteverotuslaki 182/2010 - Ajantasainen lainsäädäntö - FINLEX ®
Finlex ® on oikeusministeriön omistama oikeudellisen aineiston julkinen ja maksuton Internet-palvelu.www.finlex.fi
Laissa määritellään yhdeksi verovelvollisuuden perusteeksi tämä:
"4) se, joka pitää hallussaan sellaisia valmisteveron alaisia tuotteita, joista ei ole valmisteveroja suoritettu Suomessa, tai osallistuu tällaisten tuotteiden hallussapitoon väliaikaisen verottomuuden järjestelmän ulkopuolella;"
eli huolimatta siitä mitä ajatellaan kauppiaan mahdollisesta verovelvollisuudesta niin lain mukaan verovellinen on myös ostaja joka pitää hallussaan verottamattomia tuotteita ... eli ei kannata antaa liikaa tilaa itsepetokselle.
Nyt ei ole kysymys alveista tai työnantajamaksuista - valmistevero on vähän erikoistapaus ... huolimatta siitä mitä verottaja sivuillaan lupailee.
Ja ei - vetoomus tietämättömyyteen tai piittaamattomuuteen ei vapauta sinua valmisteveron maksusta ... usko pois.
Olen itse töissä yhdessä nettikaupassa ja olen oikeasti kiinnostunut, että mikä on täällä tavoite.
Oletteko miettineet nyt vaikka tätä Pullo24.fi hommaa - jos joku tarjoaa juomaa -40% alennuksella niin voisiko olla niin että tarjous jolla ei kauppias voi kertakaikkiaan tienata mitään ei olekaan tosi ?
Jos sivuilta ei löydy edes yrityksen nimeä joka on homman takana niin eikö se herätä kysymyksiä ?
Jos kauppias myy tuotetta hintaan joka ei voi sisältää alvia ja paikallisia veroja (Pullo24.fi tapauksessa siis Eestin) puhumattakaan siitä, että kauppias voisi edes teoriassa tienata yhtään mitään - ehkä tarjous on liian hyvää ollakseen totta ?
Mutta tämä vain tällaisen ajatuksena ...
Ei muuten kannata uskoa kaikkia mitä verottajan (tässä tapuksessa yksittäisen virkailijan/virkailijoiden aloitteesta) sivuilla julkaistaan verovelvollisuudesta - laki kuitenkin ratkaisee asian viimekädessä.
Valmisteverotuslaki 182/2010 - Ajantasainen lainsäädäntö - FINLEX ®
Finlex ® on oikeusministeriön omistama oikeudellisen aineiston julkinen ja maksuton Internet-palvelu.www.finlex.fi
Laissa määritellään yhdeksi verovelvollisuuden perusteeksi tämä:
"4) se, joka pitää hallussaan sellaisia valmisteveron alaisia tuotteita, joista ei ole valmisteveroja suoritettu Suomessa, tai osallistuu tällaisten tuotteiden hallussapitoon väliaikaisen verottomuuden järjestelmän ulkopuolella;"
eli huolimatta siitä mitä ajatellaan kauppiaan mahdollisesta verovelvollisuudesta niin lain mukaan verovellinen on myös ostaja joka pitää hallussaan verottamattomia tuotteita ... eli ei kannata antaa liikaa tilaa itsepetokselle.
Pienestäpä sitä ärsyynnytään.
Itse aloittelevana olen kokenut että täältä on saanut paljon apua ja oppinut "kikkoja" tilauksiin tms. Muiden kokemuksien perusteella on tullut tehtyä tilauksia ja löytänyt uusia sivuja kokeiltavaksi. Itse menen sillä mentaliteetilla että laitetaan hyvä kiertämään.
Mites ne kuljetukset tuolta nykyään - mitkä ovat mahdolliset kuriirit? Entä mahtaako jotain paino-hintataulukkoa olla olemassa, että osaisi optimoida ostoksiaan?Hey JSON ja muut Berlin Bottle tilaajat.
Uutiskirjeessa tuli juuri uusi 10% alekoodi koko valikoimaan: Happy-2022
Osa tuotteista on muutenkin jonkinlaisessa alennuksessa ja tämä 10% ale lasketaan käytännössä alehinnasta. Esim. jekkulitra maksaa 13,40eur, joka on kai melko mainio, jos sellaista välittää. Black Friday aikoihin tais olla jopa -20% kamppis.
jos joku tarjoaa juomaa -40% alennuksella niin voisiko olla niin että tarjous jolla ei kauppias voi kertakaikkiaan tienata mitään ei olekaan tosi ?