Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
17.05.2021
Viestejä
9
Sellainen tyhmä kysymys. Täällä kun jengi tilaillut kaljaa tällein kunnon pakkasilla, niin onko ne juomat ollut jäässä kun saapuvat?
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
647
Kuten aiemmin raportoitu, Tuborgin jouluolut oli oikein positiivinen yllätys, kun sitä joskus taannoin Netprisistä tarjoushintaan tilasi. Nyt tuota juomaa lähtisi taas kuuden euron laatikkohintaan. Itse tein juuri tilauksen.
Thanks :) tilasin kans itse tätä, voi sanoa että omaan suuhun hinta ja laatu kohtaa. Olutta tulee nykyisin tosi vähän juotua, tölkki sillon ja toinen tällöin ja tummat lagerit on mun mielestä hyviä (ja tämähän on hyvin miedon makuinen olut että ei juuri normi-laagerista edes eroa) ja varsinkin tuolla hinnalla kelpaa.

Budbeen kautta otin taas pienen tilauksen -> toiseksi pienimmät postit niin tulee kyllä tosi edulliseksi. Ja tää kombo on toimittanut tänä vuonna ainakin hyvällä prosentilla, toivotaan että homma toimisi hyvin myös 2022!
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Tuli eilen kysyttyä Pullo24 tilauksesta milloin lähtee tulemaan ja vastasivat näin.
Screenshot 2021-12-28 at 10-51-33 Sähköposti – matiksa1 outlook com – Outlook.png


Saa nähdä tuleeko tänään seurantakoodia.
 
Liittynyt
23.09.2021
Viestejä
135
Käyttääkö erliner logistics postin vaiko matkahuollon palveluita pienissä laatikko tilauksissa?
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
Pullo24 se jaksaa mainostella, nyt tuli viestiä -40% alennuksista. Esim. Hartwallin miedommat lonssit 18e per koppa :beye:
Toimituskulut näyttäisi olevan samat kuin aiemmin tilatessa, esim. 4 koppaa 18 eurolla.
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
180
Pullo24 se jaksaa mainostella, nyt tuli viestiä -40% alennuksista. Esim. Hartwallin miedommat lonssit 18e per koppa :beye:
Toimituskulut näyttäisi olevan samat kuin aiemmin tilatessa, esim. 4 koppaa 18 eurolla.
Jotain hämärää tässä kyllä nyt on kun koko ajan tarjoukset vaan kasvavat. Harmi kun tuli tehtyä tilaus "vain" tuolla -30% alennuksella. En rupea muutaman euron tähden perumaan tilaustani ja tekemään uutta. Täältä lukenut että monessa firmassa kun rupeaa säätämään niin menee helposti vi*uiksi.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Jotain hämärää tässä kyllä nyt on kun koko ajan tarjoukset vaan kasvavat. Harmi kun tuli tehtyä tilaus "vain" tuolla -30% alennuksella. En rupea muutaman euron tähden perumaan tilaustani ja tekemään uutta. Täältä lukenut että monessa firmassa kun rupeaa säätämään niin menee helposti vi*uiksi.
Kukaan vissiin saanut ees seuranta numeroa vielä täältä. Itse jätän tän paikan väliin siihen saakka kun useampi ihminen on saanut juomansa. (Jos nyt ikinä mitään juomia
tulee)
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
650
Muistakaahan kaikki heti jäädytellä Klarnan lasku / luottokorttimaksu ketkä tilanneet tuolta Pullo24:lta. Sen käsittääkseni pystyy tekemään n. 7-10 päivän kuluttua ostoksesta mikäli firmasta ei ole kuulunut mitään. Itse en tilaillut täältä niin en voi tätä tarkistaa.

Tällä saadaan varmaan Klarna heräämään ko. puljun suhteen ja mikäli tämä on kusetus (kuten nyt vaikuttaa, ensi viikolla Sergei varmaan laittaa loppiaisen "lähtöön" varmaan -50%) niin pulju ei ehdi jatkamaan tuota loputtomiin ja Klarnakaan ei anna luottoa enää.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Muistakaahan kaikki heti jäädytellä Klarnan lasku / luottokorttimaksu ketkä tilanneet tuolta Pullo24:lta. Sen käsittääkseni pystyy tekemään n. 7-10 päivän kuluttua ostoksesta mikäli firmasta ei ole kuulunut mitään. Itse en tilaillut täältä niin en voi tätä tarkistaa.

Tällä saadaan varmaan Klarna heräämään ko. puljun suhteen ja mikäli tämä on kusetus (kuten nyt vaikuttaa, ensi viikolla Sergei varmaan laittaa loppiaisen "lähtöön" varmaan -50%) niin pulju ei ehdi jatkamaan tuota loputtomiin ja Klarnakaan ei anna luottoa enää.
Itsellä tilauksen tila näyttää tällä hetkellä näin.
Screenshot 2021-12-28 at 13-09-46 Order history pullo24 fi - pehmeä ja vahva alkoholi vodka, o...png
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Voihan se olla et viinivodkan varaston myyvät äkkiä pois ennenkö ehtii takavarikkoon jos konkurssi tuli. Mut aika näyttää
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
180
Itselläni pullo24 tilaus on "packing" statuksella. Osalla näköjään jotain on jo lähetetty. Kyllä sieltä jotain vissiin on lähtenyt. Noh elämässä pitää olla jännitystä.
 
Liittynyt
29.10.2021
Viestejä
58
Mitenkäs netprisillä on paketoitu lasipullot yleensä? Onko särkymisiä tapahtunut usein? Jos tilaisi pari laatikkoa tuota tuborgia ja kyytipojaksi muutama lasipullo
 
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
80
Ainakin omalla kohdalla Netprisin väkevien lasipullot on aina hyvin olleet pakattuina. Ovat olleet erikseen pahvilla eristettynä muista ja tarpeeksi käytetty pehmustetta. Miedoista lasipulloista ei kokemuksia.
 
Liittynyt
29.10.2021
Viestejä
58
Ainakin omalla kohdalla Netprisin väkevien lasipullot on aina hyvin olleet pakattuina. Ovat olleet erikseen pahvilla eristettynä muista ja tarpeeksi käytetty pehmustetta. Miedoista lasipulloista ei kokemuksia.
Väkevistä tosiaan oli kyse
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
978
Paljonkos netpris on laittanut painoa yhdelle 0.7l pullolle?
Muuttunut hieman eikä kaikilla pulloilla enää sama paino.
Näkee näytön oikeasta alakulmasta sitä mukaan kun laittaa ostoskoriin.
Chromella laskuri toimii vähän huonommin kuin Firefoxilla.
 
Liittynyt
29.10.2021
Viestejä
58
Muuttunut hieman eikä kaikilla pulloilla enää sama paino.
Näkee näytön oikeasta alakulmasta sitä mukaan kun laittaa ostoskoriin.
Chromella laskuri toimii vähän huonommin kuin Firefoxilla.
Mulla ei näy laskuria:hmm:, vielä ~pari kk sitten näkyi kun viimeksi tilailin
[edit]: näköjään firefoxilla näkyy
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 972
Joulunalus tarjous alko24plus 3x24 saapui tänään joka siis meni matkalla särki. Yksi tölkki oli rikki. En tiedä mitä noin muuten tapahtunut kun kaikki 24 bissee pahvilootassa oli kaikki ihan klommoilla :D
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
46
Netpris / shippii tilattu 2.12 ja UPS toimitti tänään 2/5 pakettia ovelle ilman erillistä varoitusta. Olin kyllä siinä luulossa että budbee toimittaa kun heille sain myös seurantakoodin. Hyvin paketoitu ja juomat valmiiksi viileitä.
 
Liittynyt
02.12.2021
Viestejä
53
Tänään tuli nuo Frühin kölschit jälkitoimituksena. Tilaus 8.11. ja ensimmäinen osatoimitus 19.11. Täydet pinnat supermarkt24h.de lle, toimitukset UPS:llä kotiovelle molemmilla osatoimituksilla vaikka olin ostanut alun perin vain noudon Postista. Pitivät koko ajan kärryillä missä mennään ja lisäksi oluissa hyvin päiväykset 19.5. asti (Parasta ennen Früh llä 6,5kk pullotuksesta).

Hyvin oli pakattu, korissa pullot ei päässeet liikkumaan, jokainen pullo kääritty pakkauspaperiin. Korin ympärillä, alapuolella myös, muovipehmikkeet.
Oluet tosin pakkasen puolella -2 astetta, tämä tietenkin UPS:n paikallisen toimijan vastuulla. Oluet ei ollu onneksi jäähyhmässä..

Kolmas tilaus tuolta ja näköjään toimii ilman suurempia ongelmia :thumbsup:

Edit: Tämä tietty selkeästi etämyynti, koska kuljetus valitaan ja maksetaan tämän kaupan ostoskorissa.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Osaatteko suositella jotain oluita Pullo24.fistä? Onko tuo halvin Germania Pilsener 4.8 % esimerkiksi juotavaa? Entä Cēsu Brūža Grauzdētais 5,4% 24x33cl? Mitä tarkoittaa maun kannalta, että se on "roasted"?
 
Liittynyt
28.10.2021
Viestejä
214
13. joulukuuta Netpris/Budbee combolla tilattu, ja parin tunnin päästä pitäisi sovelluksen mukaan lasti tulla kotiin. Eli noin 2 viikkoa meni vaikka varmasti joulupyhät ja ruuhkat vähän hidasti toimintaa.
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
Osaatteko suositella jotain oluita Pullo24.fistä? Onko tuo halvin Germania Pilsener 4.8 % esimerkiksi juotavaa? Entä Cēsu Brūža Grauzdētais 5,4% 24x33cl? Mitä tarkoittaa maun kannalta, että se on "roasted"?
Tuo mainitsemasi Cesu on vähän perus lageria tuhdimman makuista. Mezpils Tumsais on hyvä tumma lager, suositeltava jos tummista lagereista pitää. Aldaris Gaisais on ihan hyvä perus lager. Germanian pilseneristä ei ole mitään kokemusta.
 
Liittynyt
10.04.2021
Viestejä
218
Tänään tuli nuo Frühin kölschit jälkitoimituksena. Tilaus 8.11. ja ensimmäinen osatoimitus 19.11. Täydet pinnat supermarkt24h.de lle, toimitukset UPS:llä kotiovelle molemmilla osatoimituksilla vaikka olin ostanut alun perin vain noudon Postista. Pitivät koko ajan kärryillä missä mennään ja lisäksi oluissa hyvin päiväykset 19.5. asti (Parasta ennen Früh llä 6,5kk pullotuksesta).

Hyvin oli pakattu, korissa pullot ei päässeet liikkumaan, jokainen pullo kääritty pakkauspaperiin. Korin ympärillä, alapuolella myös, muovipehmikkeet.
Oluet tosin pakkasen puolella -2 astetta, tämä tietenkin UPS:n paikallisen toimijan vastuulla. Oluet ei ollu onneksi jäähyhmässä..

Kolmas tilaus tuolta ja näköjään toimii ilman suurempia ongelmia :thumbsup:

Edit: Tämä tietty selkeästi etämyynti, koska kuljetus valitaan ja maksetaan tämän kaupan ostoskorissa.
Miten siulla toi postikulujen arviointi meni, kun tuolla ei taida laskurissa hinta muuttua vaikka lisäisi kuinka paljon pulloja? Sinulla tilaus taisi olla alun perin 73x0,5l - paljonko noissa toimitus oli?
 
Liittynyt
02.12.2021
Viestejä
53
Miten siulla toi postikulujen arviointi meni, kun tuolla ei taida laskurissa hinta muuttua vaikka lisäisi kuinka paljon pulloja? Sinulla tilaus taisi olla alun perin 73x0,5l - paljonko noissa toimitus oli?
Tuo onkin jännä juttu, koska kaikilla tuotesivuilla ei ole painoja mainittu. Ne tuotteet jäävät tuosta rahtilaskurista pois.. Eli saat käytännössä rajattoman määrän pulloja vaikka 20€ rahdeilla jos tuotesivulla ei painoa ole mainittu. En tiedä millä kohtaa kaupan sietoraja tulee vastaan tuossa, itse maksoin 40 € rahdit. No, tulivat sitten kuitenkin UPS:llä kotiovelle asti kahdessa erässä :D
 
Liittynyt
02.12.2021
Viestejä
53
Osaatteko suositella jotain oluita Pullo24.fistä? Onko tuo halvin Germania Pilsener 4.8 % esimerkiksi juotavaa? Entä Cēsu Brūža Grauzdētais 5,4% 24x33cl? Mitä tarkoittaa maun kannalta, että se on "roasted"?
1000 Getränke Tuolta voi käydä katselemassa saksalaisten tekemiä olutarvosteluja kattavasti, saa vähän osviittaa arvosanojen muodossa. En ole maistellut tuota Germaniaa, mutta sakut ei korkealle arvostaneet, 4 verran.
Yleisesti saksalaiset tekee ihan kelpo oluita, myös halvemmat hyvinkin juotavia. Oettinger on heidän halppismerkki, ja siitä esim. Schwarzbier on kyllä tosi hyvää jos stoutin tyyppisistä paahteisista oluista tykkää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.12.2020
Viestejä
43
Olen itse töissä yhdessä nettikaupassa ja olen oikeasti kiinnostunut, että mikä on täällä tavoite.

Oletteko miettineet nyt vaikka tätä Pullo24.fi hommaa - jos joku tarjoaa juomaa -40% alennuksella niin voisiko olla niin että tarjous jolla ei kauppias voi kertakaikkiaan tienata mitään ei olekaan tosi ?

Jos sivuilta ei löydy edes yrityksen nimeä joka on homman takana niin eikö se herätä kysymyksiä ?

Jos kauppias myy tuotetta hintaan joka ei voi sisältää alvia ja paikallisia veroja (Pullo24.fi tapauksessa siis Eestin) puhumattakaan siitä, että kauppias voisi edes teoriassa tienata yhtään mitään - ehkä tarjous on liian hyvää ollakseen totta ?

Mutta tämä vain tällaisen ajatuksena ...

Ei muuten kannata uskoa kaikkia mitä verottajan (tässä tapuksessa yksittäisen virkailijan/virkailijoiden aloitteesta) sivuilla julkaistaan verovelvollisuudesta - laki kuitenkin ratkaisee asian viimekädessä.


Laissa määritellään yhdeksi verovelvollisuuden perusteeksi tämä:

"4) se, joka pitää hallussaan sellaisia valmisteveron alaisia tuotteita, joista ei ole valmisteveroja suoritettu Suomessa, tai osallistuu tällaisten tuotteiden hallussapitoon väliaikaisen verottomuuden järjestelmän ulkopuolella;"

eli huolimatta siitä mitä ajatellaan kauppiaan mahdollisesta verovelvollisuudesta niin lain mukaan verovellinen on myös ostaja joka pitää hallussaan verottamattomia tuotteita ... eli ei kannata antaa liikaa tilaa itsepetokselle.
 
  • Tykkää
Reactions: jll
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Olen itse töissä yhdessä nettikaupassa ja olen oikeasti kiinnostunut, että mikä on täällä tavoite.

Oletteko miettineet nyt vaikka tätä Pullo24.fi hommaa - jos joku tarjoaa juomaa -40% alennuksella niin voisiko olla niin että tarjous jolla ei kauppias voi kertakaikkiaan tienata mitään ei olekaan tosi ?

Jos sivuilta ei löydy edes yrityksen nimeä joka on homman takana niin eikö se herätä kysymyksiä ?

Jos kauppias myy tuotetta hintaan joka ei voi sisältää alvia ja paikallisia veroja (Pullo24.fi tapauksessa siis Eestin) puhumattakaan siitä, että kauppias voisi edes teoriassa tienata yhtään mitään - ehkä tarjous on liian hyvää ollakseen totta ?

Mutta tämä vain tällaisen ajatuksena ...

Ei muuten kannata uskoa kaikkia mitä verottajan (tässä tapuksessa yksittäisen virkailijan/virkailijoiden aloitteesta) sivuilla julkaistaan verovelvollisuudesta - laki kuitenkin ratkaisee asian viimekädessä.


Laissa määritellään yhdeksi verovelvollisuuden perusteeksi tämä:

"4) se, joka pitää hallussaan sellaisia valmisteveron alaisia tuotteita, joista ei ole valmisteveroja suoritettu Suomessa, tai osallistuu tällaisten tuotteiden hallussapitoon väliaikaisen verottomuuden järjestelmän ulkopuolella;"

eli huolimatta siitä mitä ajatellaan kauppiaan mahdollisesta verovelvollisuudesta niin lain mukaan verovellinen on myös ostaja joka pitää hallussaan verottamattomia tuotteita ... eli ei kannata antaa liikaa tilaa itsepetokselle.
Ei alennusprosenteilla ole mitään väliä, jos kate on kohdallaan. Siksi toisekseen, uusi yritys voi ihan perustellustikin myydä tuotteita ilman katetta - tai jopa tappiolla - asiakaskunnan tavoittamiseksi. Mutta joo, silti ei kauheasti luottamusta herätä tuo kyseinen pulju.

Mitä verotukseen tulee, niin verohallinnon sivuilla on ihan selkeät ohjeet etämyyntiin liittyen: Valmisteveron alaisten tuotteiden etämyynti Suomeen Niillä mennään, ja mitään muuta on turha murehtia. Asiakkaan tehtävä ei ole selvittää sitä, onko etämyyjä hoitanut omat verovelvoitteensa. En minä K-kaupassakaan tee selvitystä siitä, onko kauppias maksanut alvit ja työnantajamaksut ajallaan.

Myös sellainen laintulkinta on väärä, että toisen kauppaosapuolen vastuulla olevat verot siirtyisivät toisen osapuolen vastuulle, mikäli verovelvollinen ei niitä asiallisesti suorita.
 
Liittynyt
23.12.2020
Viestejä
43
Nyt ei ole kysymys alveista tai työnantajamaksuista - valmistevero on vähän erikoistapaus ... huolimatta siitä mitä verottaja sivuillaan lupailee.

Ja ei - vetoomus tietämättömyyteen tai piittaamattomuuteen ei vapauta sinua valmisteveron maksusta ... usko pois.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Nyt ei ole kysymys alveista tai työnantajamaksuista - valmistevero on vähän erikoistapaus ... huolimatta siitä mitä verottaja sivuillaan lupailee.

Ja ei - vetoomus tietämättömyyteen tai piittaamattomuuteen ei vapauta sinua valmisteveron maksusta ... usko pois.
Valmistevero ei ole mikään erikoistapaus. Suomessa on näitä keissejä käsitelty oikeudessakin ties kuinka paljon, ja riippumatta tilanteista joissa etämyyjältä ei ole saatu valmisteveroja perittyä, ei niitä laskuja ole myöskään ostajille osoitettu. Päinvastoin, kun tulli joskus on takavarikoinut tällaisia lähetyksiä, on se joutunut ne tilaajille palauttamaan ja pilaantuneiden tuotteiden osalta myös korvaamaan.

Se mihin uskon, on oikeuskäytäntö ja verottajan viralliset ohjeet.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
872
Olen itse töissä yhdessä nettikaupassa ja olen oikeasti kiinnostunut, että mikä on täällä tavoite.

Oletteko miettineet nyt vaikka tätä Pullo24.fi hommaa - jos joku tarjoaa juomaa -40% alennuksella niin voisiko olla niin että tarjous jolla ei kauppias voi kertakaikkiaan tienata mitään ei olekaan tosi ?

Jos sivuilta ei löydy edes yrityksen nimeä joka on homman takana niin eikö se herätä kysymyksiä ?

Jos kauppias myy tuotetta hintaan joka ei voi sisältää alvia ja paikallisia veroja (Pullo24.fi tapauksessa siis Eestin) puhumattakaan siitä, että kauppias voisi edes teoriassa tienata yhtään mitään - ehkä tarjous on liian hyvää ollakseen totta ?

Mutta tämä vain tällaisen ajatuksena ...

Ei muuten kannata uskoa kaikkia mitä verottajan (tässä tapuksessa yksittäisen virkailijan/virkailijoiden aloitteesta) sivuilla julkaistaan verovelvollisuudesta - laki kuitenkin ratkaisee asian viimekädessä.


Laissa määritellään yhdeksi verovelvollisuuden perusteeksi tämä:

"4) se, joka pitää hallussaan sellaisia valmisteveron alaisia tuotteita, joista ei ole valmisteveroja suoritettu Suomessa, tai osallistuu tällaisten tuotteiden hallussapitoon väliaikaisen verottomuuden järjestelmän ulkopuolella;"

eli huolimatta siitä mitä ajatellaan kauppiaan mahdollisesta verovelvollisuudesta niin lain mukaan verovellinen on myös ostaja joka pitää hallussaan verottamattomia tuotteita ... eli ei kannata antaa liikaa tilaa itsepetokselle.
Samasta laista löytyvät myös nämä kohdat ja maininta verohallinnon ja tullin toimimisesta asiassa vastaavana viranomaisena, jolloin verottajan antamia ohjeita voi pitää luotettavina ja huoletta ostaa verottajan ohjeiden mukaisilta etämyyjiltä.

74 § (13.11.2020/766)
Yksityishenkilön hankinnat


Jos yksityishenkilö muuten kuin 72 §:ssä tarkoitetulla tavalla tai etämyynnillä hankkii toisesta jäsenvaltiosta omaan käyttöönsä valmisteveron alaisia tuotteita, jotka toinen yksityishenkilö tai ammattimainen elinkeinonharjoittaja kuljettaa Suomeen, tuotteet hankkinut yksityishenkilö on verovelvollinen. Tuotteiden kuljettamiseen osallistunut sekä tuotteita Suomessa hallussaan pitävä ovat myös vastuussa tuotteet hankkineen yksityishenkilön suoritettavasta verosta kuin omasta verostaan.

Valmisteveroa on suoritettava sinä päivänä voimassa olevien säännösten mukaan, jona tuotteet luovutetaan tai luovutukseen tarkoitettuja tuotteita pidetään hallussa Suomessa

79 §
Etämyynti


Valmistevero kannetaan etämyynnillä Suomeen myydyistä tuotteista.


Etämyyjä on verovelvollinen. Jos etämyyjällä on veroedustaja, hän on etämyyjän sijasta verovelvollinen. Etämyyjä on vastuussa veroedustajan suoritettavasta valmisteverosta kuin omasta verostaan.


Valmisteverovelvollisuus syntyy, kun valmisteveron alaiset tuotteet luovutetaan Suomessa. Valmisteveroa on suoritettava sinä päivänä voimassa olevien säännösten mukaan, jona tuote luovutetaan Suomessa.


80 § (13.11.2020/766)
Menettely etämyynnissä


Etämyyjän, jolla ei ole Suomessa veroedustajaa, on ilmoitettava Verohallinnolle tuotteista ennen niiden lähettämistä toisesta jäsenvaltiosta Suomeen ja annettava vakuus valmisteverojen suorittamisesta.
 
Liittynyt
29.01.2020
Viestejä
227
Päivät vierii, viikot vierii kuukaudet vierii ja samat jutut pyörii täällä vaan. Mikäli vero jutut omatuntoa painaa tulee käydä aina vaan Alkossa taikka siinä Prismassa joka lähellä sydäntä sattuu olemaan. Ei niihin vuosia voimassa olleisiin vakiintuneisiin verotuskäytäntöihin siinä tapauksessa kannata uskoa saati siihen tietoon mitä täällä liikkuu.

Tässä taannoin saatiin keskustelu näille "Hifi" olut tilaajille niin ehkä olisi kohta aika sille että saatais näille aloittelija tilaajille oma keskustelunsa ja meille enemmän "ammattilaisille" omansa. Jotenkin pikku hiljaa alkaa kyllästyttää nää "tilasin paikasta "x" tilinsiirrolla, mistä en oo ikinä mitään positiivista lukenut ja en oo saanut tuotteitani mitä teen nyt? Tai "tein testi tilauksen "alks.fi" ja yllätyin kun sain juomani kahdessa viikossa111!!!!111!!!.

Edit: paha typo
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
180
Pienestäpä sitä ärsyynnytään.
Itse aloittelevana olen kokenut että täältä on saanut paljon apua ja oppinut "kikkoja" tilauksiin tms. Muiden kokemuksien perusteella on tullut tehtyä tilauksia ja löytänyt uusia sivuja kokeiltavaksi. Itse menen sillä mentaliteetilla että laitetaan hyvä kiertämään.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Pienestäpä sitä ärsyynnytään.
Itse aloittelevana olen kokenut että täältä on saanut paljon apua ja oppinut "kikkoja" tilauksiin tms. Muiden kokemuksien perusteella on tullut tehtyä tilauksia ja löytänyt uusia sivuja kokeiltavaksi. Itse menen sillä mentaliteetilla että laitetaan hyvä kiertämään.
Niin, kyllä minun mielestäni on ainakin ihan ymmärrettävää, että hihkutaan kuinka se ensimmäinen tilaus tuli niin ja niin nopeasti perille. Todennäköisesti suunnilleen meille kaikille sen ensimmäisen tilauksen tekeminen on aikoinaan ollut enemmän tai vähemmän jännittävä kokemus ja tunne upea, kun kotiovelle kannetaan pilkkahintaan viinaksia.

Myös esim. huomautukset Pullo24:n nettisivujen omituisuudesta ovat ihan asiaa. Puhumattakaan aiemmassa keskustelussa esille tuodut faktat, että kyseessähän on sama yritys kuin tämä: ViiniVodka - Alkoholia-netista.info Itse en ainakaan tilaisi noilla näytöillä firmasta mitään, oli sitten kuinka tahansa Klarna-maksu käytössä.

Sen sijaan tuo ainainen verovelvollisuus-vänkääminen alkaa jo hieman tympimään, kun joka toinen kokee olevansa pätevä laintuntija asioissa, johon edes oikeuslaitos ei osaa muodostaa kantaansa. Saati esittää väitteitä, jotka eivät ole missään linjassa esim. verottajan ohjeistuksen tai oikeuskäytännön kanssa. Mutta ei siinä mitään, paljon turhaa nettiin kirjoitetaan, ja paljon turhaa kirjoitan itsekin. Silti veroista väittelemisessä ei kamalasti ole mieltä ennen kuin: 1) Oikeuslaitos tekee uusia linjauksia aiheen tiimoilta; 2) Verottaja muuttaa ohjeistustaan; 3) Tulli muuttaa laintulkintaansa; 4) Lainsäädäntö muuttuu; 5) Suomi eroaa EU:sta; 6) Ismo Tuominen sanoo "pöö".

Ps. Jotta saadaan jotain asiaakin, niin Netprisiltä näytti tulleen viiden prossan alekoodi sähköpostiin, kun jätti aiemman sisällön roikkumaan ostoskoriin. Paha kyllä, tuo tarjouskoodi ei toiminut noiden muutama päivä sitten tilaamieni halpisjouluoluiden kanssa. Tein uuden testin: lisäsin ko. juomaa koriin, ja eikös taas seuraavana päivänä, eli nyt tiistaina, tullut koodi, joka tällä kertaa toimi noidenkin juomien kanssa. Nyt mulla on siis tulossa kaksi lähetystä jouluolutta tuolta. No, sitähän on mukava juoda esim. juhannuksenakin joulukinkun kera. Kun Netprisiltä tilasi kesällä tuota samaa jouluolutta, siinä oli päiväystä lokakuuhun asti. Toivotaan, että tässä erässä päiväystä riittäisi puolestaan ensi lokakuuhun saakka.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
393
Hey JSON ja muut Berlin Bottle tilaajat.
Uutiskirjeessa tuli juuri uusi 10% alekoodi koko valikoimaan: Happy-2022

Osa tuotteista on muutenkin jonkinlaisessa alennuksessa ja tämä 10% ale lasketaan käytännössä alehinnasta. Esim. jekkulitra maksaa 13,40eur, joka on kai melko mainio, jos sellaista välittää. Black Friday aikoihin tais olla jopa -20% kamppis.
Mites ne kuljetukset tuolta nykyään - mitkä ovat mahdolliset kuriirit? Entä mahtaako jotain paino-hintataulukkoa olla olemassa, että osaisi optimoida ostoksiaan?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 359
Viestejä
4 212 502
Jäsenet
71 048
Uusin jäsen
inkogn

Hinta.fi

Ylös Bottom