Maaliskuussa tuo oli tarjouksessa 21€ ja risat kun tilasin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä just tämmöset pikkutilaukset on oikein käteviä. Varsinkin, koska Saksasta lähtee semmosia tuotteita, mitä ei suomesta löydä.Suurin osa täällä tilaajista/kyselijöistä harrastaa ihan "maapähkinäkauppaa". Jos 49 € minimitilaus on kynnyskysymys ja 14 € postit iso juttu, niin miksi edes harkitsee tilausta ulkomailta? Yhden keissin voi varmasti jokainen ostaa siitä lähikaupastakin. Ja jos ostaa jollain 70 eurolla ja joutuisi maksamaan jonkun kympin tulleja pahimmassa tapauksessa niin mitä sitten? Joka leikkiin lähtee niin se leikin kestäköön.
Onkos kellään osunut silmiin mistä saisi Climax moonshineä ja Ron De Jeremyn rommia? Koittanut viikon verran koluta googlen kanssa mutta aina on ettei toimite suomeen
Kyllä. Isot bileet meinaa. No eiku 60 laatikkoa tarkoitin, anteeksi.60 konttia?
Tuota ensimmäistä ei saa, mutta Licoreassa on tosi hyvä rommivalikoima kohtuuhintaan. Postikulut keskimäärin 2-3e pullo.Onkos kellään osunut silmiin mistä saisi Climax moonshineä ja Ron De Jeremyn rommia? Koittanut viikon verran koluta googlen kanssa mutta aina on ettei toimite suomeen
Miten nyt verotus menee näissä, jos tilaan nettikaupasta ja he sitten ohjaavat minut tekemään itse kuljetustilauksen? Joudunko maksamaan jotain ihme-veroja vielä Suomessa?
Mistäs tällä hetkellä jengi tilaa järkihintaan (hinta/laatu-suhde) viinit?
Itse olen tilannut Alkostore24. Tällä viikolla pitäisi saapua 109 laatikkoa Olutta.Olen tilailemassa häihin juotavaa ja paljon. Tyyliin 60 laatikkoa*(EDIT: Charlien mieliksi) olutta, siideriä, valkoviiniä ja punaviiniä. Nyt olen katsonut Juomakeisarin sivuilta esimerkiksi juotavia.
Kuljetukset tulevat maksamaan joku 300€, mutta ennemmin maksan sen kuin teen viikonloppu reissun Latviaan, sillä oma aikakin maksaa jonkun verran.
Miten nyt verotus menee näissä, jos tilaan nettikaupasta ja he sitten ohjaavat minut tekemään itse kuljetustilauksen? Joudunko maksamaan jotain ihme-veroja vielä Suomessa?
Näistä tilausmääristä tulee aina hyvälle mielelle itse pitää laittaa tilaus tulemaan mutta on ehkä 1/10 osa tuosta tai pikkasen allekin.Itse olen tilannut Alkostore24. Tällä viikolla pitäisi saapua 109 laatikkoa Olutta.
Itse olen tilannut Alkostore24. Tällä viikolla pitäisi saapua 109 laatikkoa Olutta.
Tänään tuli lähetys , ja viikon se kesti tilauksesta.Mites toimituksen kesto? Kun on tuota "kesäruuhkaa" sivujen mukaan.
Sivujen mukaan kesäruuhka viivästyttää lavatilauksia, eikä tässä ole kyse 24 tölkin olutlaatikoista.Mites toimituksen kesto? Kun on tuota "kesäruuhkaa" sivujen mukaan.
Onko kellään kokemusta Landbierparadiesistä? Torstai-aamuna tein tilauksen ja status on edelleen Noch nicht versendet!
Sivujen mukaan kesäruuhka viivästyttää lavatilauksia, eikä tässä ole kyse 24 tölkin olutlaatikoista.
Ei tuosta Bringin seurannasta ole mitään iloa. Itsellä tuli ilmoitus lajittelusta vuorokausi ennen kuin oli noudettavissa. Viisi arkipäivää meni.Tänään tuli lähetys , ja viikon se kesti tilauksesta.
Netprisissä ensimmäistä kertaa kestää. 10 päivän jälkeen tilauksesta shippii/bring lähetysseuranta ilmoittaa edelleen: No shipment has been received yet, only notification of the shipment.
Yks parhaista "bulkki" nelosista muutes löytyy lidlistä 1,31€ hintaan tölkki... Perlenbacher 5,3%
apaan viestiä ja sivun päivityskikkailu auttoi. Rasittavaa kyllä tällainen säätäminen helpon tilauksen kanssa. Noista kun ei edes ota selvää toimitaanko englanniksi, saksaksi vai suomeksi. Silmät tosiaan pidettävä auki ettei joku pieni viinitilaus tule vahingoissa ostettua jonkun lavan päällä. Saatana.Mitäs nyt... tilasin taas alkostore24:stä 6x3l punkkuboxia.. norrlogille siirtyessä se antaa vain pellet tilauksen vaihtoehdoksi?
1,16€.
Pitää muistaa se pantti, jota ei saa ulkomailta tilatuista tölkeistä.
Sillä pantilla ostetaan seuraavana päivänä korjaussarja.1,16€.
Pitää muistaa se pantti, jota ei saa ulkomailta tilatuista tölkeistä.
Sillä pantilla ostetaan seuraavana päivänä korjaussarja.
Itse olen käyttänyt joka kerta Paypalia, niin ei tarvitse kirjoitella ja levitellä luottokorttitietoja. Se on ainakin toiminut moitteetta.Tein pienen tilauksen alkostoreen ja valitsin maksutavaksi luottokortti. Ei ollut kuitenkaan mahdollisuutta syöttää luottokortin numeroo mihinkään Tilauksen jälkeen lensin takaisin etusivulle. Tilaus meni läpi, kun se löytyy omista tilauksista kirjautuessa. Onko muilla toiminut luottokortti ihan moitteetta ?
Ei oo ollut tarvetta/edes mahdollisuutta käyttää Paypalia muutamaan vuoteen, joten en ollut varma salasanasta. Lisäksi tiliin liitetty luottokortti vanhentunut eikä paypal-tilillä yhtään rahaa, joten katsoin helpommaksi valita luottokorttimaksun. Ei sit menny niin kuin strömssössäItse olen käyttänyt joka kerta Paypalia, niin ei tarvitse kirjoitella ja levitellä luottokorttitietoja. Se on ainakin toiminut moitteetta.
Paypal maksussa oli samanlaista häikkää alkostoressa viimeviikolla. Kuljetuksenkin ehdin maksamaan ja tilaus jäi roikkumaan omiin tilauksiin muttei maksu mennyt läpi.Tein pienen tilauksen alkostoreen ja valitsin maksutavaksi luottokortti. Ei ollut kuitenkaan mahdollisuutta syöttää luottokortin numeroo mihinkään Tilauksen jälkeen lensin takaisin etusivulle. Tilaus meni läpi, kun se löytyy omista tilauksista kirjautuessa. Onko muilla toiminut luottokortti ihan moitteetta ?
onkohan viinahuuto skarpannu toimitusten kanssa kun 6.5 tehty tilaus lähtikin matkaan jo 9.5 normaalisti tottunut odottamaan 3viikkoa ennenkuin paketti edes liikahtaa
Milläs naapuri palkitsi sinut toimeliaisuudestasi? Oluella ehkä..?Eilen naapurille saapui juomakeisarilta täyslava slotsia, rahtipainolla 865kg.
Melkoinen episodi. Olin pihalla terassia tekemässä kun silmiin osui epämääräinen mieshenkilö ja tien päässä puolipressu perällinen Volvo. Ajattelin kuskilta kysyä hyväsydämmisyyttäni, että onko hukassa joku. Hoonolla soomella sain selville että eurolavallinen kaljaa tulossa, puh.numerosta puuttuu 2 numeroa ja ei pysty purkamaan, kun ei ole perälautaa, pumppua, eikä mtn muutakaan.
Joten siinä sitten illan ratoksi purettiin kuskin kanssa lavalta käsipelillä 60 lavaa kaljaa maassa olevalle lavalle. Naapuri oli vielä töissä joten toinen vaihtoehto oli viedä eurolava terminaaliin 100km päähän. Ja kuski tosiaan eestimees.
Tästä nyt vain esimerkki lava tilaajalle liittymättä mihinkään tai kehenkään.
Ei taida enää Suomeen toimittaa tuo kauppa.Onkos kukaan viimeaikoina tilannut beoweinistä mitään, kun ei anna valita toimitustapaa ollenkaan?
Joo niin vastasivat kun aspasta kyselin. Harmi sillä heillä oisi ollut hyvä valikoimaEi taida enää Suomeen toimittaa tuo kauppa.
Mitäköhän p**kelettä tuolla DHLn syövereissä tapahtuu. Kuun alussa Discandooosta kahden pahvilaatikon tilaus, toinen saapui normaalisti, mutta toinen jämähti johonkin Saksan päähän. Viime viikolla Alkostoreen niinikään kahden laatikon tilaus, toinen tulossa kovaa vauhtia kohti Suomea, ja toinen on taas jumittunut tuohon "The international shipment has been processed in the export parcel center" -tilaan. Ikinä ennen ei ole ollut mitään ongelmia, mutta nyt kahdessa peräkkäisessä tilauksessa. Onko siellä DHLn varastolla joku piilojuoppo töissä, joka on keksinyt minun nimellä kulkevien pakettien sisällön ja vetää välistä? Alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän.
Discandooohon otin yhteyttä, ja lähettivät uuden paketin. Propsit heille. Jos tämä toinen paketti ei nyt liikahda muutamaan päivään, niin saa nähdä, miten homma toimii Alkostoren/Norrlogin kanssa, sillä en tuota Norrlogin tarjoamaa vakuutusta ottanut.
Minulla on kanssa ollut yksi alkostoren paketti 7.5 asti jumissa tuolla export centterissä. Niiden kommentti vain oli, että odotellaan ja tehdään selvityspyyntö norrlogille, josta ei sittemmin ole kuulunut mitään.
Paljonko pitää aikaa antaa, ennenkuin lähtee paypalista rahoja takaisin kyselemään?
Yksi laatikko tuli kylki teipattuna, että varmaan paiskovat tuolla niitä sen verran kovakouraisesti, että on oluet ollut pitkin hallin lattiaa.
Milläs naapuri palkitsi sinut toimeliaisuudestasi? Oluella ehkä..?
tilaa töihin kuten minäViime viikon torstaina kello 23 tilaus alkostore24:stä, eilen oli noudettavissa postista (koska olin töissä kun kotiin yrittivät toimittaa), eli viikon toimitusaika ja kaikki toimi hyvin. Voisin tilata jatkossakin alkostoresta, tosin Discandoon kohdalla toimii paremmin, kun pystyi tekstiviestillä valitsemaan että toimittaavat pakettiautomaattiin (kun sitä kuitenkin on aina töissä silloin kun yrittävät toimittaa kotiin).
tilaa töihin kuten minä
Tosin 30kg asti saa 16,90€ kuluilla rahti.eu:n kautta. Silti hieman kalliimpi kuin Alcoshop tai Viinahuuto. Original on tuolla yksittäishinnoiteltuna 1,34€, mutta niitä ei voi kuitenkaan ostaa erikseen joten ostoskoriin pitää lisätä 24 tölkkiä jotta pystyy ostamaan .Mydrinkissä myynnissä nyt uusi HARTWALL ORIGINAL LONG DRINK ORANGE 5,5%
Melko kova hinta, 3 laatikkoa 96,50 e
Kuka tilaa yhden lonkeron ulkomailta?Tosin 30kg asti saa 16,90€ kuluilla rahti.eu:n kautta. Silti hieman kalliimpi kuin Alcoshop tai Viinahuuto. Original on tuolla yksittäishinnoiteltuna 1,34€, mutta niitä ei voi kuitenkaan ostaa erikseen joten ostoskoriin pitää lisätä 24 tölkkiä jotta pystyy ostamaan .