Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 521
Hartsun "Original" lonkeroa menossa tilaukseen.
Paikkoja ei ole enää kuin viinahuuto ja alcoshop, hintakin lähes eurolleen sama.

En ole koskaan tilannut kummastakaan, onko toimitusajassa eroja, ja jos kyllä niin kumman hyväksi?
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
264
Hartsun "Original" lonkeroa menossa tilaukseen.
Paikkoja ei ole enää kuin viinahuuto ja alcoshop, hintakin lähes eurolleen sama.

En ole koskaan tilannut kummastakaan, onko toimitusajassa eroja, ja jos kyllä niin kumman hyväksi?
Viimeksi tilasin alcoshopista ja n. 6 arkipäivää meni tilauksesta kotiin. Rahdin tilaus oli hieman erikoista.
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Viimeksi tilasin alcoshopista ja n. 6 arkipäivää meni tilauksesta kotiin. Rahdin tilaus oli hieman erikoista.
Eilen laitoin itsekin alcoshopiin tilauksen lonkusta menemään. Katsotaan miten kauan menee.

Rahti oli suht edullinen 22€/30kg. Sai vielä kolmen laatikon päälle pari pulloa mahtumaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
789
Testasinpa pitkästä aikaa miten Netpris toimii. Tilasin äsken 4 x 24 x 0,33 olutta (Harboe 5,9%).

Kun kirjoitin katuosoitetta ja postinumeroa, niin kaikki näytti normaalilta, mutta tilausvahvistus-sähköpostissa luki kotikaupungin perässä ,Kainuu

Lähetin asiakaspalveluun viestiä, että heidän web-järjestelmä arpoi tuon Kainuun jostakin osoitteeseen, eikä se kuulu sinne. Arvelen kuitenkin että oikea katu, postinumero ja kaupunki tuovat paketin oikeaan paikkaan vaikka tuo Kainuu sinne jääkin.

Toimituspisteeksi valitsin kaupan tuosta naapurista, joka ei myöskään ole Kainuun lähelläkään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 236


Tuollaisia lähti pari settiä tilaukseen Alkostore24:sta kaverin kanssa kimppaan, hinta toimituskuluineen per nenä oli noin 97€. Alkon vastaavista laskin halvimmat noin 265€, eli ihan mukavasti säästöä.
Pysyykö tuollaisissa hanaviinoissa käyttökelpoisena kuinka kauan?
 
Liittynyt
09.07.2018
Viestejä
186
Testasinpa pitkästä aikaa miten Netpris toimii. Tilasin äsken 4 x 24 x 0,33 olutta (Harboe 5,9%).

Kun kirjoitin katuosoitetta ja postinumeroa, niin kaikki näytti normaalilta, mutta tilausvahvistus-sähköpostissa luki kotikaupungin perässä ,Kainuu

Lähetin asiakaspalveluun viestiä, että heidän web-järjestelmä arpoi tuon Kainuun jostakin osoitteeseen, eikä se kuulu sinne. Arvelen kuitenkin että oikea katu, postinumero ja kaupunki tuovat paketin oikeaan paikkaan vaikka tuo Kainuu sinne jääkin.

Toimituspisteeksi valitsin kaupan tuosta naapurista, joka ei myöskään ole Kainuun lähelläkään.
Itsellä on Netpris-tilauksissa ollut aina omassa osoitteessa jotain häikkää, mutta kuitenkin on paketin jättöpaikka ollut oikein. Perille on tullut aina.

Sieltä Shippiin kuljetuksen tilauksesta en ainakaan itse ole saanut osoitteita korjattua. Maa on ollut muistaakseni joka kerta Tanska, välillä maakuntana Pohjois-Karjala ja joskus osoite muutettu ihan erilaiseksi. Mikä lie ongelmana tuossa...
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 521
Hartsun "Original" lonkeroa menossa tilaukseen.
Paikkoja ei ole enää kuin viinahuuto ja alcoshop, hintakin lähes eurolleen sama.

En ole koskaan tilannut kummastakaan, onko toimitusajassa eroja, ja jos kyllä niin kumman hyväksi?
Hah! Tilasin nyt alcoshopista. Maksutavan valinnassa ajattelin etten ainakaan maksa verkkopankilla ja napautin sitä toista kun tajusin että se oli "tilisiirto"
Eli ei mahdollista maksaa luottokortilla tai paypalilla???

Kaiken kukkuraksi tuo tilisiirto jäi ilmeisesti jotenkin jumiin:
Maksutietoja ei tullut mutta tilaus näkyy kuitenkin tilattuna..?
 
Liittynyt
15.05.2019
Viestejä
18
Discandoo ollut hyvä ennen, mutta 49€ minimitilaus...postikulut nousseet, tuotteiden hinnat nousee jatkuvasti. Täytyy alkaa käyttään Alkostore24, se tulee halvimmaksi.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
330
Discandoo ollut hyvä ennen, mutta 49€ minimitilaus...postikulut nousseet, tuotteiden hinnat nousee jatkuvasti. Täytyy alkaa käyttään Alkostore24, se tulee halvimmaksi.
Mitä itse katsoin niin hinnat ovat laskeneet verrattuna syyskuussa ja marraskuussa tehtyihin tilauksiin. Ainoastaan Harboe 7,7 oli nyt kalliimpaa kuin tuolloin aiemmin. Postikulut tosin ovat nousseet, mutta nopeasti laskettuna saisin tällä hetkellä samat tilaukset jokusen euron halvemmalla.
 
Liittynyt
15.05.2019
Viestejä
18
Mitä itse katsoin niin hinnat ovat laskeneet verrattuna syyskuussa ja marraskuussa tehtyihin tilauksiin. Ainoastaan Harboe 7,7 oli nyt kalliimpaa kuin tuolloin aiemmin. Postikulut tosin ovat nousseet, mutta nopeasti laskettuna saisin tällä hetkellä samat tilaukset jokusen euron halvemmalla.
Vertasin noihin omiin tämän vuoden puolella tehtyihin tilauksiin: falcon, pripps, viinilaatikot ym. nousseet...vähänkin laadukkaammat väkevät kovissa hinnoissa verrattuna esim. Alkostore24.
 
Liittynyt
09.07.2018
Viestejä
186
Olis muutama -5% koodi netprisiin jos joku haluaa... Yyveellä lähtee.
Mulle kyllä kelpais. Netprisiin ei ookkaan koskaan löytynyt koodeja... Kohtapuoliin varmaan tilausta sinne.

Laitoin nyt tilauksen Alkostoreen. Siellä on muuten tarjouskaljaa hintaan 5,99€, jos jotakuta kiinnostaa!
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Discandoo ollut hyvä ennen, mutta 49€ minimitilaus...postikulut nousseet, tuotteiden hinnat nousee jatkuvasti. Täytyy alkaa käyttään Alkostore24, se tulee halvimmaksi.
Ite asustelen täällä Rovaniemen korkeudella ja vertailin näitä paikkoja ja postikuluja, discandooo oli kirkkaasti edukkain kun ostoskorissa oli tällä kertaa 17 lootaa harboe classikkia ja 4 lootaa cool grapea...

e: jos katsoo netprissiltä samat juomat niin kalia discandooon hyväksi 1,5e halvempi per loota mut posteissa discandooo n. 100e vs netpris 268e
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Mulle kyllä kelpais. Netprisiin ei ookkaan koskaan löytynyt koodeja... Kohtapuoliin varmaan tilausta sinne.

Laitoin nyt tilauksen Alkostoreen. Siellä on muuten tarjouskaljaa hintaan 5,99€, jos jotakuta kiinnostaa!
Onkohan noissa tarjouskaljoissa päiväykset menossa umpeen?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Vertasin noihin omiin tämän vuoden puolella tehtyihin tilauksiin: falcon, pripps, viinilaatikot ym. nousseet...vähänkin laadukkaammat väkevät kovissa hinnoissa verrattuna esim. Alkostore24.
Vertasin tuossa nopeasti hintoja vuoden 2017 sekä 2018 tilauksiin ja pari viikkoa sitten tekemääni tilaukseen ja en kyllä näe mitään merkittävää eroa. Bulkkikaljaa ja edullisia viinilaatikoita saa nyt jopa halvemmalla kuin edellisinä vuosina.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
441
Onko kellään kokemusta Landbierparadiesistä? Torstai-aamuna tein tilauksen ja status on edelleen Noch nicht versendet!
 

hazaski

Merssu und och Saab
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
245
Yritin juuri tilata lonkeroa Alcoshopista, mutta kuljetuksen tilaus ei onnistunut, niin piti perua tilaus. Ei vissii sitten oikeaa lonkeroa saa tilattua enää.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Testasinpa pitkästä aikaa miten Netpris toimii. Tilasin äsken 4 x 24 x 0,33 olutta (Harboe 5,9%).

Kun kirjoitin katuosoitetta ja postinumeroa, niin kaikki näytti normaalilta, mutta tilausvahvistus-sähköpostissa luki kotikaupungin perässä ,Kainuu
Itsellä on Netpris-tilauksissa ollut aina omassa osoitteessa jotain häikkää, mutta kuitenkin on paketin jättöpaikka ollut oikein. Perille on tullut aina.

Sieltä Shippiin kuljetuksen tilauksesta en ainakaan itse ole saanut osoitteita korjattua. Maa on ollut muistaakseni joka kerta Tanska, välillä maakuntana Pohjois-Karjala ja joskus osoite muutettu ihan erilaiseksi. Mikä lie ongelmana tuossa...
Mulla on kans ollut tuo Kainuu osoitteena vaikka muuten oikein, ei ole haitannut asiaa mutta varmaan hyvä kun sinne laitettu viestiä.

Olen about vuoden aikana muutaman kerran tilannut Netprisiltä ja vaikka olen laittanut noutopaikaksi tuon lähikaupan niin olisiko 4 viimeistä tilausta 2 mennyt oikeaan paikkaan ja 2 muualle (ja kahteen eri paikkaan). Onneksi tuo nyt ei ole niin haitannut kun kaikki paikat on kuitenkin suhteellisen lähellä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
789
Mulla on kans ollut tuo Kainuu osoitteena vaikka muuten oikein, ei ole haitannut asiaa mutta varmaan hyvä kun sinne laitettu viestiä.
Sain vastauksen Netpris asiakaspalvelusta koskien Kainuu-asiaa. He eivät korjaile, vaan pitäisi ottaa yhteyttä Shippiin asiakaspalveluun. En taida jaksaa. Ehkä vuoden kuluttua kun tilaan seuraavan kerran, asia on jo kunnossa. Vuotta aiemmin tilatessani ei ollut Kainuu-ongelmaa.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Mulle kyllä kelpais. Netprisiin ei ookkaan koskaan löytynyt koodeja... Kohtapuoliin varmaan tilausta sinne.

Laitoin nyt tilauksen Alkostoreen. Siellä on muuten tarjouskaljaa hintaan 5,99€, jos jotakuta kiinnostaa!
Son ilimeisesti tosta matkasta kiinni kun tuoltakin näyttää mulle 182e posteja... Nooh tilaillaan discandooolta lootat... Tuossa on vaan se perkkaleen 21 lootan rajoitus kertatilaukselle, mainitsin töissä halapakaliasta nii 30min meni niin oli 70 lootan tillaus kasassa...
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Yritin juuri tilata lonkeroa Alcoshopista, mutta kuljetuksen tilaus ei onnistunut, niin piti perua tilaus. Ei vissii sitten oikeaa lonkeroa saa tilattua enää.
Kuinka niin ei onnistunut? Kyllä minulla wesendin kautta tehty kuljetustilaus onnistui. Tänään kai pitäisi lähteä tulemaan.
 

hazaski

Merssu und och Saab
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
245
Kuinka niin ei onnistunut? Kyllä minulla wesendin kautta tehty kuljetustilaus onnistui. Tänään kai pitäisi lähteä tulemaan.
Ei päässyt siitä Wesendin tilauslomakkeesta eteenpäin, vaikka kaikki tiedot oli oikein, sitten ku refreshasi niin ei löytänyt koko Wesendin sivua enää
 
Liittynyt
09.07.2018
Viestejä
186
Son ilimeisesti tosta matkasta kiinni kun tuoltakin näyttää mulle 182e posteja... Nooh tilaillaan discandooolta lootat... Tuossa on vaan se perkkaleen 21 lootan rajoitus kertatilaukselle, mainitsin töissä halapakaliasta nii 30min meni niin oli 70 lootan tillaus kasassa...
Tilasitteko 70 laatikkoa tuota axel beeriä? Itse laitoin vaan yhden laatikon testiin. Ehkä lisää sitten, jos tuo on edes jonkunmoista. :)
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Tilasitteko 70 laatikkoa tuota axel beeriä? Itse laitoin vaan yhden laatikon testiin. Ehkä lisää sitten, jos tuo on edes jonkunmoista. :)
Ei tilattu kun kurkkasin tuolla discandooolta tilatulla 21lootan määrällä ja vertasin posteja niin ne postit tuppaa vaan olemaan suolaset muualla...

e: kalia ei voi olla kovinkaan pahaa, kunnolla jäähdytettynä menee melkeempä kaikki. Oluet on erikseen mutta ite en niitä juo...

ee: ja siis posteja vertasin tuolla 21lootan määrällä minkä discandooolta saan kerralla tilattua.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
197
Yritin juuri tilata lonkeroa Alcoshopista, mutta kuljetuksen tilaus ei onnistunut, niin piti perua tilaus. Ei vissii sitten oikeaa lonkeroa saa tilattua enää.
jos pelkkää lonkeroa tilaat kannattaa kokeilla mydrink.ee verkkokauppaa hinta laatikolle hiukan kalliimpi mutta toimituskulut 3 laatikolle on 16,90e ja kun joskus tilailin tuolta niin toimituskin oli suht nopeaa
 

Jammaz

Kirka Saatana
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
jos pelkkää lonkeroa tilaat kannattaa kokeilla mydrink.ee verkkokauppaa hinta laatikolle hiukan kalliimpi mutta toimituskulut 3 laatikolle on 16,90e ja kun joskus tilailin tuolta niin toimituskin oli suht nopeaa
On hieman kalliimpi joo. Toimitettuna 3 keissiä Hartwallin harmaata yli 90e.
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Alcoshopista lähti tavarat ihan joutuisaan liikenteeseen. Eilen päivällä tilasin ja nyt on matkalla. Wesend/postnord uhkaa muka huomenna jo toimittaa perille. Saas nähdä...
 
Liittynyt
15.05.2019
Viestejä
18
Discandoosta pari viikkoa sitten tilattu paketti tuli Suomeen, postin seuranta näytti "luovutettu vastaanottajalle". Otin yhteyttä postiin kun en ole saanut pakettia, sanoivat paketin olleen rikki ja palautuu todennäköisesti vastaanottajalle...Kuinkahan toimia tässä tilanteessa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Discandoosta pari viikkoa sitten tilattu paketti tuli Suomeen, postin seuranta näytti "luovutettu vastaanottajalle". Otin yhteyttä postiin kun en ole saanut pakettia, sanoivat paketin olleen rikki ja palautuu todennäköisesti vastaanottajalle...Kuinkahan toimia tässä tilanteessa?
Ei kokemusta, mutta laittaisin alkuun viestiä sinne mistä tilasit. Luulisi heidänkin näkevän seurannasta paketin tilan. Kyllä he ohjeistaa myös, näin uskoisin. Ehkä laittavat heti uutta tulemaan?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
726
Mistä kannattaa tilata original lonkkua? Eli halvat hinnat ja postit :D 107e tulisi alcoshopista posteineen 3 konttia (laatikkoa)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
249
Mistä kannattaa tilata original lonkkua? Eli halvat hinnat ja postit :D 107e tulisi alcoshopista posteineen 3 konttia.
No nyt on kyllä halpaa o_O

Alkostoresta eilen tilattu, tänään lähetetty. Toivottavasti ehtii ensi viikonlopun polttareihin.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
197
On hieman kalliimpi joo. Toimitettuna 3 keissiä Hartwallin harmaata yli 90e.
3 keissiä harmaata alcoshopissa ja viinahuudossa 84e+ toimituskulut eli ei se yhtään halvempaa sielläkään ole. toisaalta jos miettii niin laatikko kustantaa suomessa n.60e joten 3 laatikkoa maksaa suomessa n.180e
 
Viimeksi muokattu:

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
koittakaa nyt tollot jo tajuta että se alkostoren cool grape hiiva kilju ei ole ORIGINAL gini lonkeroa 2 täysin eri asiaa
Haksahdin tuohon itsekin, kun alkostoresta tilasin. No vähän giniä sekaan, niin kyllä sekin alas menee. Oli se sentään halpaa, niin ei niinpaljoa vituta.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
17
Good for you. 10pv sitten tilattu ja vieläkin jossain keräilyssä......
Itse just laitoin tilaukseen ja normisti tullut 7-9 päivässä, saa nähdä miten nyt käy... Postikulut kulut oli aina ennen 14,90 € mut näytti olevan 17,90 € / 20 kg kilon kohdalla
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 075
Viestejä
4 194 694
Jäsenet
70 845
Uusin jäsen
sami01

Hinta.fi

Ylös Bottom