Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hartsun "Original" lonkeroa menossa tilaukseen.
Paikkoja ei ole enää kuin viinahuuto ja alcoshop, hintakin lähes eurolleen sama.
En ole koskaan tilannut kummastakaan, onko toimitusajassa eroja, ja jos kyllä niin kumman hyväksi?
Eilen laitoin itsekin alcoshopiin tilauksen lonkusta menemään. Katsotaan miten kauan menee.Viimeksi tilasin alcoshopista ja n. 6 arkipäivää meni tilauksesta kotiin. Rahdin tilaus oli hieman erikoista.
Ei se ole edes lähtenyt vielä. Alcostoressa ruuhkaa..
Tuliko muuten Suomen päässä millä jakelijalla perille vai roudasko tanskalainen rahtari pihaan asti? Mietin tuossa nimittäin sopivatko/soittavatko, että olisivat kuorman tuomassa niin osaa olla väijyssä.
Näköjään uusi kauppa avattu.
Janojuoma
Tuollaisia lähti pari settiä tilaukseen Alkostore24:sta kaverin kanssa kimppaan, hinta toimituskuluineen per nenä oli noin 97€. Alkon vastaavista laskin halvimmat noin 265€, eli ihan mukavasti säästöä.
Hermeettisesti suljettu pakkaus, niin paremmin siinä säilyy kuin lasipullossa joka on puolillaan ilmaa.Pysyykö tuollaisissa hanaviinoissa käyttökelpoisena kuinka kauan?
Siis sama kuin Viinatukku.fiNäköjään uusi kauppa avattu.
Janojuoma
Itsellä on Netpris-tilauksissa ollut aina omassa osoitteessa jotain häikkää, mutta kuitenkin on paketin jättöpaikka ollut oikein. Perille on tullut aina.Testasinpa pitkästä aikaa miten Netpris toimii. Tilasin äsken 4 x 24 x 0,33 olutta (Harboe 5,9%).
Kun kirjoitin katuosoitetta ja postinumeroa, niin kaikki näytti normaalilta, mutta tilausvahvistus-sähköpostissa luki kotikaupungin perässä ,Kainuu
Lähetin asiakaspalveluun viestiä, että heidän web-järjestelmä arpoi tuon Kainuun jostakin osoitteeseen, eikä se kuulu sinne. Arvelen kuitenkin että oikea katu, postinumero ja kaupunki tuovat paketin oikeaan paikkaan vaikka tuo Kainuu sinne jääkin.
Toimituspisteeksi valitsin kaupan tuosta naapurista, joka ei myöskään ole Kainuun lähelläkään.
Hartsun "Original" lonkeroa menossa tilaukseen.
Paikkoja ei ole enää kuin viinahuuto ja alcoshop, hintakin lähes eurolleen sama.
En ole koskaan tilannut kummastakaan, onko toimitusajassa eroja, ja jos kyllä niin kumman hyväksi?
Discandoo ollut hyvä ennen, mutta 49€ minimitilaus...postikulut nousseet, tuotteiden hinnat nousee jatkuvasti. Täytyy alkaa käyttään Alkostore24, se tulee halvimmaksi.
Näköjään uusi kauppa avattu.
Janojuoma
Vertasin noihin omiin tämän vuoden puolella tehtyihin tilauksiin: falcon, pripps, viinilaatikot ym. nousseet...vähänkin laadukkaammat väkevät kovissa hinnoissa verrattuna esim. Alkostore24.Mitä itse katsoin niin hinnat ovat laskeneet verrattuna syyskuussa ja marraskuussa tehtyihin tilauksiin. Ainoastaan Harboe 7,7 oli nyt kalliimpaa kuin tuolloin aiemmin. Postikulut tosin ovat nousseet, mutta nopeasti laskettuna saisin tällä hetkellä samat tilaukset jokusen euron halvemmalla.
Mulle kyllä kelpais. Netprisiin ei ookkaan koskaan löytynyt koodeja... Kohtapuoliin varmaan tilausta sinne.Olis muutama -5% koodi netprisiin jos joku haluaa... Yyveellä lähtee.
Discandoo ollut hyvä ennen, mutta 49€ minimitilaus...postikulut nousseet, tuotteiden hinnat nousee jatkuvasti. Täytyy alkaa käyttään Alkostore24, se tulee halvimmaksi.
Mulle kyllä kelpais. Netprisiin ei ookkaan koskaan löytynyt koodeja... Kohtapuoliin varmaan tilausta sinne.
Laitoin nyt tilauksen Alkostoreen. Siellä on muuten tarjouskaljaa hintaan 5,99€, jos jotakuta kiinnostaa!
Vertasin tuossa nopeasti hintoja vuoden 2017 sekä 2018 tilauksiin ja pari viikkoa sitten tekemääni tilaukseen ja en kyllä näe mitään merkittävää eroa. Bulkkikaljaa ja edullisia viinilaatikoita saa nyt jopa halvemmalla kuin edellisinä vuosina.Vertasin noihin omiin tämän vuoden puolella tehtyihin tilauksiin: falcon, pripps, viinilaatikot ym. nousseet...vähänkin laadukkaammat väkevät kovissa hinnoissa verrattuna esim. Alkostore24.
Testasinpa pitkästä aikaa miten Netpris toimii. Tilasin äsken 4 x 24 x 0,33 olutta (Harboe 5,9%).
Kun kirjoitin katuosoitetta ja postinumeroa, niin kaikki näytti normaalilta, mutta tilausvahvistus-sähköpostissa luki kotikaupungin perässä ,Kainuu
Mulla on kans ollut tuo Kainuu osoitteena vaikka muuten oikein, ei ole haitannut asiaa mutta varmaan hyvä kun sinne laitettu viestiä.Itsellä on Netpris-tilauksissa ollut aina omassa osoitteessa jotain häikkää, mutta kuitenkin on paketin jättöpaikka ollut oikein. Perille on tullut aina.
Sieltä Shippiin kuljetuksen tilauksesta en ainakaan itse ole saanut osoitteita korjattua. Maa on ollut muistaakseni joka kerta Tanska, välillä maakuntana Pohjois-Karjala ja joskus osoite muutettu ihan erilaiseksi. Mikä lie ongelmana tuossa...
Mulla on kans ollut tuo Kainuu osoitteena vaikka muuten oikein, ei ole haitannut asiaa mutta varmaan hyvä kun sinne laitettu viestiä.
Mulle kyllä kelpais. Netprisiin ei ookkaan koskaan löytynyt koodeja... Kohtapuoliin varmaan tilausta sinne.
Laitoin nyt tilauksen Alkostoreen. Siellä on muuten tarjouskaljaa hintaan 5,99€, jos jotakuta kiinnostaa!
Yritin juuri tilata lonkeroa Alcoshopista, mutta kuljetuksen tilaus ei onnistunut, niin piti perua tilaus. Ei vissii sitten oikeaa lonkeroa saa tilattua enää.
Ei päässyt siitä Wesendin tilauslomakkeesta eteenpäin, vaikka kaikki tiedot oli oikein, sitten ku refreshasi niin ei löytänyt koko Wesendin sivua enääKuinka niin ei onnistunut? Kyllä minulla wesendin kautta tehty kuljetustilaus onnistui. Tänään kai pitäisi lähteä tulemaan.
Ei päässyt siitä Wesendin tilauslomakkeesta eteenpäin, vaikka kaikki tiedot oli oikein, sitten ku refreshasi niin ei löytänyt koko Wesendin sivua enää
Ei ole työpainkan koneella mahdollista, no peruin sen tilauksen ja tilaan viinat muualta.Kokeile toista selainta.
Tilasitteko 70 laatikkoa tuota axel beeriä? Itse laitoin vaan yhden laatikon testiin. Ehkä lisää sitten, jos tuo on edes jonkunmoista.Son ilimeisesti tosta matkasta kiinni kun tuoltakin näyttää mulle 182e posteja... Nooh tilaillaan discandooolta lootat... Tuossa on vaan se perkkaleen 21 lootan rajoitus kertatilaukselle, mainitsin töissä halapakaliasta nii 30min meni niin oli 70 lootan tillaus kasassa...
Tilasitteko 70 laatikkoa tuota axel beeriä? Itse laitoin vaan yhden laatikon testiin. Ehkä lisää sitten, jos tuo on edes jonkunmoista.
jos pelkkää lonkeroa tilaat kannattaa kokeilla mydrink.ee verkkokauppaa hinta laatikolle hiukan kalliimpi mutta toimituskulut 3 laatikolle on 16,90e ja kun joskus tilailin tuolta niin toimituskin oli suht nopeaaYritin juuri tilata lonkeroa Alcoshopista, mutta kuljetuksen tilaus ei onnistunut, niin piti perua tilaus. Ei vissii sitten oikeaa lonkeroa saa tilattua enää.
jos pelkkää lonkeroa tilaat kannattaa kokeilla mydrink.ee verkkokauppaa hinta laatikolle hiukan kalliimpi mutta toimituskulut 3 laatikolle on 16,90e ja kun joskus tilailin tuolta niin toimituskin oli suht nopeaa
Ei kokemusta, mutta laittaisin alkuun viestiä sinne mistä tilasit. Luulisi heidänkin näkevän seurannasta paketin tilan. Kyllä he ohjeistaa myös, näin uskoisin. Ehkä laittavat heti uutta tulemaan?Discandoosta pari viikkoa sitten tilattu paketti tuli Suomeen, postin seuranta näytti "luovutettu vastaanottajalle". Otin yhteyttä postiin kun en ole saanut pakettia, sanoivat paketin olleen rikki ja palautuu todennäköisesti vastaanottajalle...Kuinkahan toimia tässä tilanteessa?
Viidessä päivässä Discandoon paketti terassilla. Kiitos
Mistä kannattaa tilata original lonkkua? Eli halvat hinnat ja postit 107e tulisi alcoshopista posteineen 3 konttia.
3 keissiä harmaata alcoshopissa ja viinahuudossa 84e+ toimituskulut eli ei se yhtään halvempaa sielläkään ole. toisaalta jos miettii niin laatikko kustantaa suomessa n.60e joten 3 laatikkoa maksaa suomessa n.180eOn hieman kalliimpi joo. Toimitettuna 3 keissiä Hartwallin harmaata yli 90e.
Mistä kannattaa tilata original lonkkua? Eli halvat hinnat ja postit 107e tulisi alcoshopista posteineen 3 konttia (laatikkoa)
koittakaa nyt tollot jo tajuta että se alkostoren cool grape hiiva kilju ei ole ORIGINAL gini lonkeroa 2 täysin eri asiaaNo nyt on kyllä halpaa
Alkostoresta eilen tilattu, tänään lähetetty. Toivottavasti ehtii ensi viikonlopun polttareihin.
koittakaa nyt tollot jo tajuta että se alkostoren cool grape hiiva kilju ei ole ORIGINAL gini lonkeroa 2 täysin eri asiaa
Good for you. 10pv sitten tilattu ja vieläkin jossain keräilyssä......