Eilen tuli Netprisin tilaus ja tällä kertaa meni kaikki ok. Vaikka noiden toimitusten kanssa on ollut joskus ongelmia eli tuotteet vaihtunu/puuttunu niin onhan se aina vähän jouluinen meininki kun avaa pakettia ja vetää rommia, punkkua yms esille. Kaikki meni tosiaan nyt hyvin, tilaus oli n. 250€ kaikkineen (reilu 200€ juomat ja 40€ kuljetus). Aikaa meni melkein 3vkoa mutta tuo ei itsellä yleensä haittaa kun tilaan reilusti ennakkoon ja lyön juomat kaappiin. Mun tilaus oli vissiin jäänyt alkuun johonkin hold-tilaan n. viikoksi kun rahatkaan ei lähteny kortilta eli sen takia meni kauan. Itse toimitus eli kuljetus oli se about viikko.
Kaikki oli ehjinä ja jälleen hyvin pakattuina. Lähetyksessä tuli:
väkeviä:
Hansen Rom 40% 1 L
Boris Jelzin Vodka 37,5% 3L
J.P. Chenet French Brandy XO 36% 50 cl
pari laatikkoviiniä:
J.P. Chenet Cabernet/Syrah 12,5% 3 L
J.P. Chenet Merlot 13% 3 L
ja sit tällä kertaa yksittäisiä viini/skumppa pulloja:
J.P. Chenet ICE Edition Sparkling Medium Dry 11% 75 cl
Black Tower White Bubbly 9,5% 75 cl
THR3 Monkeys Fruity Red Wine 12,5% 75 cl
Gato Negro Merlot 13% 75 cl
Yellow Tail Shiraz 13,5% 75 cl
Casillero del Diablo Carmenere 13,5% 75 cl
pullojen määrät ei näemmä oo tossa listalla mut suurinta osaa tosta listan tuotteista oli aina 1-2 kpl (Black Tower White Bubbly oli 6 plo). Yksittäisiä pulloja tosiaan tilasin nyt kaapin täytteeksi, vaikka laatikkoviiniä tulee juotua kotona melkein aina niin nuo on käteviä jos menee johonkin kylään tai jotain niin voi ottaa tuollaisen mukaan, laatikon kanssa ei viitsi mennä. Lisäksi tuo vaimoke juo enemmän noita pulloja, en itse esim skumppaa tai valkkaria juo ollenkaan. Mulle väkevät ja laatikkoviinit, rouvalle pari pulloa kuohuvaa
Mietin jo että kokeilis jostain muualta mutta taitaa olla että parin kk päästä laitan seuraavankin tilauksen samaan paikkaan. As.pa. on noissa ongelmatilanteissa ainakin mulle vastannut aina nopeasti ja kun tuolla on itselle toimiva valikoima ja kohtuu edulliset hinnat niin mikäs siinä.