Siis sinä luotat mieluummin viinikauppa.comin mainostekstiin kuin verohallinnon virallisiin sivuihin, mielenkiintoista.
Olisi mukavaa lukea tuo koko käräjäoikeuden päätös, mutta ainakaan minä en sitä verkosta löytänyt.
Viranomaisilla on oma agendansa ja kauppiailla omansa, joutuu hieman päätään vaivaamaan kuten monessakin asiassa, että kokonaisuus aukeaa..
Väität, että Viinikauppa.com on itse säveltänyt ""lainauksen"" oikeuden päätöksestä?
Oikeuden julkisia päätöksiä voi tiedustella suoraan oikeuslaitoksilta..
"...joista oikeus teki yhteenvedon seuraavin sanoin (
lainaus oikeuden päätöksestä perusteluineen):
"he ovat yhdensuuntaisesi kertoneet, että myyjä voi osallistua kuljetuksen järjestämiseen, mikäli ostajalla on valinnanvaraa kuljetuksen järjestämisessä ... Alkoholituotteiden omistusoikeuden on siirryttävä ulkomailla, jolloin ostaja tuo alkoholituotteet itse maahan ... Kuljetussopimus on tehtävä sallitussa alkoholin maahantuonnissa ostajan ja kuljetusyhtiön välillä erillisellä sopimuksella. Ostajan järjestäessä kuljetuksen itse kaupan katsotaan tapahtuvan ulkomailla. Paaso on selventänyt, että myyjä voi osallistua kuljetusjärjestelyihin välittämällä tietoa ostetuista tuotteista kuljetusyhtiölle."
Edelleenkin luuletteko tosiaan, ettei Suomen valtio olisi halunnut Viinikaupalta 300 000€ korvauksia, jos asia olisi mennyt vastoin Suomen lakia ja Viinikauppa olisi toiminut laittomasti????
Olen ottanut itse selvää tuosta Viinikauppa.com verkkokaupasta ja uskallan jopa väittää, että z0tiak on kys. lafkan palkkalistoilla. Samaa tuubaa ja hyökkäävää asennetta he esittävät myös Facebook -sivuillaan.
Ööööö, mielestäni olen ollut kaikkea muuta kuin markkinointihenkinen Viinikaupan suhteen. He kuten monet muut toimijat kyllä siirtää verovastuun aivan täysin vastaanottajan/tilaajan harteille .
Viinikaupan meininki on hyvin ylimielistä FBssaFja ei, en todellakaan työskentele tai kanna euroja siihen lafkaan sentin senttiä
Kertokaa minulle miksi Tulli ei laittaisi stoppia kaupoille samantien JOS ne ovat kerta verovastuullisia? Kaikki DHLn lähetykset tulee Vantaan Postiterminaalin läpi sisään, ei ole kovin kummoinen homma laittaa Alkostore, Juomakeisari, Discandoo ja Netpris kiinni yhdeltä istumalta. Viinikauppa menee kiinni kun napsitaan Matkahuollon paketit todennäköisesti Kampista...
Tullia ei taida vaan hirveästi nyt kiinnostaa koska hävisivät ja EU... Verottajaa varmaan kiinnostaisi, mutta resurssit on suunnattu muualle
Mutta kuten sanottua, on kauppoja, joka ovat verovastuussa ja niitä, jotka ei ole...
Miksi luulette Belvinin sulkeneen Suomen valloituksensa?