Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Onko kukaan tilannut juomatnetista.com ista? Uskaltaako tilata?
Voi näköjään maksaa Paypalilla ja kuljetuskin lisätään hintaan tilauksen loppuvaiheessa.
 
Norrlogilta lähiaikoina tilanneet, pitääkö tässä vielä toimittaa heille jokin dokumentti superalkosta tehdystä tilauksesta? En nimittäin vielä ole mitään tilausdokumenttia ladannut, vaikka tuo niin väittää. Tottunut jo siihen, ettei kuljetusyritykselle tai viinakaupalle tarvitse ilmoittaa erikseen mitään.

1729115188592.png

Tilauksesta kotiin kesti yhteensä 11 päivää. Annoin kaupalle 2 päivää aikaa pakata, ennen kuin tilasin kuskauksen Norrlogilta. Norrlogin sivuilla ei muutu mikään status, edes sen jälkeen kun paketti on kotiutettu. Sanovat itsekin tuolla, että seuraa DHL / Posti seurannasta. Kauppa pyysi rahtaajan (Norrlog) tilauskoodin maililla heti siinä vaiheessa, kun olin tehnyt tilauksen kauppaan. Ja toki kuljetusta tilattaessa piti ilmoittaa kauan tilausnumero Norrlogille. Eli sinun itse pitää jakaa tieto molempien osapuolien kesken.

En tiedä mistä ja miten kalliita kuskauksia hankitte (tai mille tuotteille), mutta ei nuo kuskauksen hinnat edelleenkään päätä huimaa, jos ne ovat (jonkun 3€ vakuutuksen kera) 30 € / 25 kg.
18 viski / rommi pullolle postit olivat 1,67 € / pullo.
 
Voi hemmetti miks matkahuolto haluu luovuttaa vaan henkilökohtasesti.
Onkoha ku o se perkl takuu?
No matkahuoltoukko on vihainen perjantaina ei voi mittee.
en tiiä onko tää joku matkahuollon uus ohjeistus mutta enne on varsinais-suomessa jätetty kuistille paketit samallalailla kuin postillakin mutta ainakin tänävuonna ollu kaikki matkahuollon paketit ns. henkilökohtaisesti luovutettavia eikä oo yksikään kuski niitä suostunut jättämään kuistille
 
En tiedä mistä ja miten kalliita kuskauksia hankitte (tai mille tuotteille), mutta ei nuo kuskauksen hinnat edelleenkään päätä huimaa, jos ne ovat (jonkun 3€ vakuutuksen kera) 30 € / 25 kg.
18 viski / rommi pullolle postit olivat 1,67 € / pullo.
8 euron olutkeissille postit on 10 euroa tuolla hinnalla. Yritä selittää miten se on halpa, kiitos.
 
en tiiä onko tää joku matkahuollon uus ohjeistus mutta enne on varsinais-suomessa jätetty kuistille paketit samallalailla kuin postillakin mutta ainakin tänävuonna ollu kaikki matkahuollon paketit ns. henkilökohtaisesti luovutettavia eikä oo yksikään kuski niitä suostunut jättämään kuistille
Lienee kuskista kiinni. Mulla jätti toissapäivänä rappusille, vaikka olikin henkilökohtaisesti luovutettava.
 
En tiedä mistä ja miten kalliita kuskauksia hankitte (tai mille tuotteille), mutta ei nuo kuskauksen hinnat edelleenkään päätä huimaa, jos ne ovat (jonkun 3€ vakuutuksen kera) 30 € / 25 kg.
18 viski / rommi pullolle postit olivat 1,67 € / pullo.
Nimeätkö kaupan mikä pakkaa nuin että mahtuu tuo 18 pulloa lootaan kiitos? Ja niinkuin aiemmin jo mainittiin, oluen hintaan se on aika kova jos 24-packille tulee 9e postia oli se sitten miten erikoista tai halpaa tahansa..
 
Lienee kuskista kiinni. Mulla jätti toissapäivänä rappusille, vaikka olikin henkilökohtaisesti luovutettava.

Näinpä. Osa haluaa nähdä paperit ja kuittauksen, toiselle riittää pelkkä kuittaus.

Joku sitten soittaa ovikelloa ja kun avaat oven kuski kaasuttaa jo pihasta pois. Paketit kuistin kulmaan pudotettuna tietysti.
 
Nimeätkö kaupan mikä pakkaa nuin että mahtuu tuo 18 pulloa lootaan kiitos? Ja niinkuin aiemmin jo mainittiin, oluen hintaan se on aika kova jos 24-packille tulee 9e postia oli se sitten miten erikoista tai halpaa tahansa..
Mut jos ajatellaan,että 72 tlk. Hinta onkin vain 37,5snt / tlk.
 
8 euron olutkeissille postit on 10 euroa tuolla hinnalla. Yritä selittää miten se on halpa, kiitos.
Tää kyllä kieltämättä vähän kirpaisee, mutta tosiaan vaikka se perus Sandels 4,7% salkku on täällä päässä ilman pantteja n. 28e. Tohon 16-20e/ salkku - hintaan saa jo ihan ok bulkki saksalaista 5-6% täysmallasolutta toimituskuluineen niin itse ainakin suosin niitä jos mahdollista. Lisäksi oon sen verran laiska sekä ilman autoa, että on kiva kun se reipas kuski kantaa ne kaljat tohon ovelle niin ei itse joudu hikoilemaan sen suhteen.
 
8 euron olutkeissille postit on 10 euroa tuolla hinnalla. Yritä selittää miten se on halpa, kiitos.
Niin, siksi kirjoitinkin: En tiedä mistä ja miten kalliita kuskauksia hankitte (tai mille tuotteille)...
Jos tilaa edullisia tuotteita, niin toki se postien prosentuaalinen osuus kokonaishinnasta on suuri. Yhden lootan kokonaishinnaksi jää silti vain 18€ / loota, mikä on 10€ vähemmän kuin Suomessa, siis verrattuna perus lageriin. Säästäähän tuossakin joo, itse otin mieluummin lonkeroa tai jotain Suomessa arvokkaita, koska säästö on niissä huomatavasti suurempi. Omat olut ja lonkero tilailut ovat jääneet vain pariin kertaan tuon painon aiheuttaman huonon "hyötysuhteen" vuoksi. Olen silti sitä mieltä, että 30 € on suht maltillinen korvaus siitä, että joku kuskaa meikeläisen kotiovelle 25 kg painoisen paketin Keski-Euroopasta.
Nimeätkö kaupan mikä pakkaa nuin että mahtuu tuo 18 pulloa lootaan kiitos? Ja niinkuin aiemmin jo mainittiin, oluen hintaan se on aika kova jos 24-packille tulee 9e postia oli se sitten miten erikoista tai halpaa tahansa..
Berlin Bottlen paketin maksimipaino on 25 kg, suurimpaan lootaan mahtuu 18 pulloa ja paketti tuli perille ~30€ posteilla. Tuosta määrästä ja painosta en pidä hintaa pahana, 1,67 € / pullo. Postit mukaanluettuna tilauksen "aleprosentiksi" muodostui 42%. Tuo liike ei myy olutta, siideriä tai vastaavaa. Pakkaus oli hoidettu todella hyvin. Jämy muovitettu laatikko, pohjalla "papuja" ja sisällä kuusi kappaletta kolme pulloa vetäviä paksuja pahvikehyksiä, reunoilla lisä pahvia ja lopuksi "papuja" täytteenä niin että niitä on joka raossa.

1729191649913.png
 
Viimeksi muokattu:
Berlin Bottlen paketin maksimipaino on 25 kg, suurimpaan lootaan mahtuu 18 pulloa ja paketti tuli perille ~30€ posteilla. Tuosta määrästä ja painosta en pidä hintaa pahana, 1,67 € / pullo. Postit mukaanluettuna tilauksen "aleprosentiksi" muodostui 42%. Tuo liike ei myy olutta, siideriä tai vastaavaa.

Thanks, onpa hyvä tietää tuo BB toimituskyky kun näillä mistä normisti tilaan on se 12slottia/loota eli 12 pulloa oli se 700ml tai 1000ml.
 
netprisiltä sai joskus vielä 2 laatikkoa kaljaa 12e postikuluilla. Monesti oli vielä alennuksia niin 20euroa saatto maksaa koko setti.
 
netprisiltä sai joskus vielä 2 laatikkoa kaljaa 12e postikuluilla. Monesti oli vielä alennuksia niin 20euroa saatto maksaa koko setti.
Ostin juuri eilen kolme laatikkoa olutta Alkostore24 ja Norrlogin kuljetuksella jossa 15% ale niin siinä 50e paikkeilla koko setti. Ihan jees ottaen huomioon että kunnon olutta eikä laimeaa suomilitkua.
 
tein koetilauksen, mutta hiukan epäilyttää...
Koska näyttää yhtäläiseltä Drinksujen kanssa sijaintia myöten, niin kannattaa muistaa maksaa luottokortilla. Sieltä nimittäin pari viime tilausta on tullut vajaina ja kompensaation joutunut hommaamaan luottoyhtiön kautta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 987
Viestejä
4 445 841
Jäsenet
73 647
Uusin jäsen
mjkappa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom