Vie case euroopan kuluttajariitalautakuntaan. Ei maksa mitään ja suomesta ne forwardoi sen sinne. Sulla kun on käsitys noista kuljetusehdoista niin saat asian selitettyä lähdeviittauksineen puolikkaalla A4:lla. Norrlokki joutuu niille vastaamaan niin työtä kerryttää heille ja jos tuo on noin kuin väität niin lautakunta tulee puoltamaan sitä 10€/kg maksimikorvausta.Kyllä, tuota luokkaa se on, mutta he eivät suostu korvaamaan mitään. Norrlog sulki (taas, kuten joka viestin jälkeen) tiketin ja Karsten totesi että asia on jo käsitelty, he eivät ehtojensa mukaan järjestäneet tätä kuljetusta josta heille maksoin, joten eivät ole korvausvelvollisia alan säädösten mukaisesti. Eivät siis korvaa kuljetusta eikä kadonneita tuotteita. Ai että, mikähän helvetti sai tilaushetkellä käyttämään debitiä eikä paypal/luottokorttia. Tyhmyydestä sakotettiin nyt ja tuskin tuon asian eteenpäin vieminen mitään hyödyttää. Pitää keskittyä levittämään tietoisuutta tästä kusetuksesta ja yrittää jatkaa selvitystä suoraan Postin kanssa.
Norrlog ei siis ota mitään vastuuta lähetysten kunnosta tai perille saapumisesta sen jälkeen kun on saanut rahasi. Jokainen toki käyttäköön jos haluaa ja kokee toimivaksi, mutta huomattavasti turvallisempia ja vastuunsa kantavia vaihtoehtojakin on.