Hieno paikka toi TCM. Tässä tilailtiin 3500eurolla. Tiukkaa 176litraa ja vähän bissee, mitä oikein muualta saa 10 litran verran. Kaikki toiminut hyvin 4 tilauksen suhteen ja mitään ongelmia koskaan ollut (toki joku laskee ongelmiksi asioita, joita en itse noteeraa) Törmäsin kans täällä puhuttuun halpaan viinaan SuperAlko.de sivuilla ja kuten tässä todettukin, ei enää saa halpaa, vaan palauttavat rahat. Sen verran vaan lisättävä, että SuperAlko korvasi myös postikulut, kun kerroin heidän jo toimittaneen ko hinnalla todistetusti Suomeen (joku täällä kuvan postas) ja avauduttuani siitä ja ongelmista, mitä joudun shippiin kanssa heidän mokansa takia säätämään, niin korvasivat myös shippiin postikulut mukisematta, mitään faktoja pyytämättä (summan jonka heille ilmoitin shippiin kuluiksi), eli saan nyt sit vähän voittoakin siitä, että hillosivat rahojani tilillään, kun myös myöhemmin shippiiltä jotain palautusta saan. Olen tilannut paljon myös alksin sivuilta ja sielläkään mitään ongelmia koskaan ollut. Mitä ois kiva saada tietoon, ois päiväykset. Kun täällä ostellaan sieltä juttuja, niin mua ainakin helpottais tietää, mitä päiväyksiä tuotteissa on (voi miettiä jo ens kesänkin juomia) Tässä muutama päiväys suht uusista tilauksista: Kopparberg pear sider 7.0% 10.2023. Kopparberg wildberries 7.5% 8.2023. Happy joe crispy sider 28.11.2023. Happy joe cloudy apple 6.4.2023. Alkostarista sen verran, että vaikka he kyllä ottavat yhteyttä silloin, kun joku on päässyt varastosta loppumaan ja etsitään yhdessä korvaavia tuotteita, ei itse enää viitti sieltä tilaa mitään jatkossa, kun kuitenkin sitä haluis mitä tilas ja korvaavat tuotteet ei koskaan korvaa sitä, ainakaan omasta mielestäni. Viimeksi noin 2viikkoa sitten oli loppu Saku originaal export 5.2% ja edelleen myyvät sitä sivuillaan, vaikka sitä tosiaan heillä ole. Samaa firmaahan tuo on alksin kanssa, mutta taitaa olla kyseessä jotkut kaverukset, tai jotain muuta sellaista säätöä, kun alks kyllä päivittää saatavuudet sivuilleen heti, mutta alkostarin koodaajat ovat jossain metsässä näiden asioiden kanssa.
Aikaisemmin mainitsemani juhannustilaus Alksilta Hartwallin aidossa lonkerossa oli päivämäärä 22.11.2023 ja viinassa ei päivämäärä ole niin tärkeä.
Tuo tilaus ei mene läpi omaan käyttöön perusteella.....