Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
179
Tosin nyt tuonne on tullut Paypal maksuvaihtoehto.
Onko fransberg.eu:lla tosiaan Paypal vaihtoehto? Ti en ainakaan itse nähnyt valittavana, joten kuittasin maksun perinteisesti kortilla. Hyvä tuo Paypal mahdollisuus silti olisi. en tiedä vaikuttiko asiaan se, että käytin mobiiliselainta.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
58
Onko fransberg.eu:lla tosiaan Paypal vaihtoehto? Ti en ainakaan itse nähnyt valittavana, joten kuittasin maksun perinteisesti kortilla. Hyvä tuo Paypal mahdollisuus silti olisi. en tiedä vaikuttiko asiaan se, että käytin mobiiliselainta.
Ei ole ollut ainakaan itsellä kun 3krt sieltä tavaraa ottanut.

Juuri tuli viesti, että aikaisemmin täällä keskusteltu alkc huippuasiakaspalvelun väärän oluen tilalle tullut laatikko + 2 extra laatikkoa ostettuna ovat saapuneet noudettavaksi. Tilattu 18.8 ja tänään saa noutaa. Tuli nyt nopeammin kuin viimeksi mikä selittyy varmasti sillä, että tilaus lähti keskellä viikkoa (mitä nyt seurannut täällä tiistai - keskiviikko akselilla tilattuja). Eli vaikuttaa lyhyen empiirisen tutkimuksen mukaan, että ti-ke alkc:stä tilatut tulevat aika lailla viikko + 1pvä tilauksesta, kun taas loppuviikosta tilatut menee hieman pidempään. Tutkimuksen otanta liian pieni, että varmuudeksi voisi sanoa. :D
 
Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
134
Ei ole ollut ainakaan itsellä kun 3krt sieltä tavaraa ottanut.

Juuri tuli viesti, että aikaisemmin täällä keskusteltu alkc huippuasiakaspalvelun väärän oluen tilalle tullut laatikko + 2 extra laatikkoa ostettuna ovat saapuneet noudettavaksi. Tilattu 18.8 ja tänään saa noutaa. Tuli nyt nopeammin kuin viimeksi mikä selittyy varmasti sillä, että tilaus lähti keskellä viikkoa (mitä nyt seurannut täällä tiistai - keskiviikko akselilla tilattuja). Eli vaikuttaa lyhyen empiirisen tutkimuksen mukaan, että ti-ke alkc:stä tilatut tulevat aika lailla viikko + 1pvä tilauksesta, kun taas loppuviikosta tilatut menee hieman pidempään. Tutkimuksen otanta liian pieni, että varmuudeksi voisi sanoa. :D
Missähän mun tilaus menee kun sama 18.8 ja käsitelty 20min tilauksesta, 23.8 lähtien matkahuolto odottanut pakettia kuljetettavaksi :itku:
edit
Ja heti päivittyi seuranta mutta ei kyllä huomiseksi tule kuitenkaan :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 016
Onko kukaan enää Alkostore24:stä tilannut? Kuljetus pitää kaiketi Norrlogilta tilata erikseen, mutta eikai tuo kummoinen homma? Tuolta saisi Blancia mitä ei muualta löydy.
 
Liittynyt
08.02.2020
Viestejä
83
Kalliiksi tulee kun saa maksaa 26 euron postit yhdestä laatikosta, Blancia siis jos tilaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 016
Kalliiksi tulee kun saa maksaa 26 euron postit yhdestä laatikosta, Blancia siis jos tilaa.
Onpa yllättävän painavia nuo lasipullot, tosiaan saisi vain laatikollisen muuta lisäksi jos painoraja 25kg. Noh eipä sitten kannata. Jos olisi edes toisen laatikon vaikka 0,5L Paulaneria saanut samoilla posteilla niin säästö olisi jo lähemmäs satasen luokkaa ihan parilla laatikolla. 0,33 tölkkeinä vain jotain bulkkikuraa niin sellaisia ei kyllä jaksa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
58
Missähän mun tilaus menee kun sama 18.8 ja käsitelty 20min tilauksesta, 23.8 lähtien matkahuolto odottanut pakettia kuljetettavaksi :itku:
edit
Ja heti päivittyi seuranta mutta ei kyllä huomiseksi tule kuitenkaan :D
Samaa ihmeteltiin tutun kanssa kun tilasi 18.8 illalla ja ei tullut tänään ilmoitusta vaikka asutaan samassa kaupungissa tai itseasiassa mun paketti kulkee saman pisteen kautta mistä tutulla on nouto.
 
Liittynyt
23.02.2020
Viestejä
282
Onkos joku törmännyt jo, että DHL palauttaisi alkoholilähetyksiä takaisin lähettäjälle, koska toimitusehdot kieltävät alkoholin toimittamisen. Tästä nyt yhdessä viskiryhmässä ollut toistuvia huomioita. Koskee ilmeisesti DHL Express -kuljetuksia. Tässä nyt vähän kusi sukassa odotetaan mitä omalle DHL paketille tapahtuu.
Joku olikin jo kysellyt asiasta DHL:ltä ja niinhän se on, että DHL Express ei kuljeta enää paitsi yrityksille.

 
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
557
Alkcilta tilaamassa pitkästä aikaa. Kuljetu.eu näköjään vaihtunut fransberg.eu nimiseksi. Mites kun tuon kuljetusfirman yhden pakkauskoon/yksikön max paino on 26kg niin voiko tuohon siis tilata/valita alkcilta niin monta laatikkoa kunhan kokonaispaino edullisimpaan lähetysluokkaan jää alle 26kg vai onko yksi laatikko = yksi fransbergin "laatikko"?
 
Liittynyt
07.08.2020
Viestejä
35
Alkcilta tilaamassa pitkästä aikaa. Kuljetu.eu näköjään vaihtunut fransberg.eu nimiseksi. Mites kun tuon kuljetusfirman yhden pakkauskoon/yksikön max paino on 26kg niin voiko tuohon siis tilata/valita alkcilta niin monta laatikkoa kunhan kokonaispaino edullisimpaan lähetysluokkaan jää alle 26kg vai onko yksi laatikko = yksi fransbergin "laatikko"?
Alat vain lapata tavaraa ostoskoriin niin se kertoo sulle samalla monenko fransbergin laatikon edestä sulla on tavaraa ostoskorissa. Heleppoa!
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Joku olikin jo kysellyt asiasta DHL:ltä ja niinhän se on, että DHL Express ei kuljeta enää paitsi yrityksille.

Kyllähän tämä lysti loppuu kohta kokonaan muidenkin kanssa. Tilaakkaa viinaa nyt perkeesti varastoon. Menee taas vuosia ennenkö EU ehtii puuttua Suomen soolouluun taas
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 500
Kyllähän tämä lysti loppuu kohta kokonaan muidenkin kanssa. Tilaakkaa viinaa nyt perkeesti varastoon. Menee taas vuosia ennenkö EU ehtii puuttua Suomen soolouluun taas
"Hei, tämä on tosiaan konsernimme linjaus ja pätee koko EU:n sisällä."

Mikä tällaisen turhan ja epäloogisen pelottelun motiivina on sulla?
 
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
6
Tilasin kaksi laatikkoa netprisiltä (budbee) 8.8. Monta viikkoa lukenut shippiin seurannassa "in transit" eikätkä vastaa edes kyselyihin. Onkohan paketti jo todellisuudessa budbeellä? Ihmetyttää kun joidenkin paketit on tilattu minun jälkeen ja toimitettu jo aikoja sitten. Joku mättää.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Tilasin kaksi laatikkoa netprisiltä (budbee) 8.8. Monta viikkoa lukenut shippiin seurannassa "in transit" eikätkä vastaa edes kyselyihin. Onkohan paketti jo todellisuudessa budbeellä? Ihmetyttää kun joidenkin paketit on tilattu minun jälkeen ja toimitettu jo aikoja sitten. Joku mättää.
Vastaa ne kun laittaa oikeaan paikkaan viestiä. Kokeileppa tuohon contact@shippii.com arvaan et oot laittanut siihen toiseen niinkö moni muukin
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
158
Onko kukaan tilannut netrpisistä tai discandoosta tuota shippiin posti pallettia, johon voi ladata 250kg ja hintaa tulee 150€? (Olen nimittäin tilaillut tähän asti itse maksimissaan 9 salkun eriä lähinnä alkc.fi puodista kotiinkuljetuksella)

Tuohon 150 euroon ja 250 kiloon saisi näet 29 salkkua olutta, jolloin salkkukohtaiseksi kuljetushinnaksi tulisi 5,2€. Lähinnä tuo lienee on siis postin rullakko, mutta tuodaako se kotiin vai pitääkö postin pisteessä purkaa rullakosta itse 29 salkkua olutta autoon?
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Onko kukaan tilannut netrpisistä tai discandoosta tuota shippiin posti pallettia, johon voi ladata 250kg ja hintaa tulee 150€? (Olen nimittäin tilaillut tähän asti itse maksimissaan 9 salkun eriä lähinnä alkc.fi puodista kotiinkuljetuksella)

Tuohon 150 euroon ja 250 kiloon saisi näet 29 salkkua olutta, jolloin salkkukohtaiseksi kuljetushinnaksi tulisi 5,2€. Lähinnä tuo lienee on siis postin rullakko, mutta tuodaako se kotiin vai pitääkö postin pisteessä purkaa rullakosta itse 29 salkkua olutta autoon?
Kotiinhan se tuodaan. Ainakin koko lavan tilaukset. Mut joo tiedän et tulee tietenkin kotiin
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 500
Tilasin kaksi laatikkoa netprisiltä (budbee) 8.8. Monta viikkoa lukenut shippiin seurannassa "in transit" eikätkä vastaa edes kyselyihin. Onkohan paketti jo todellisuudessa budbeellä? Ihmetyttää kun joidenkin paketit on tilattu minun jälkeen ja toimitettu jo aikoja sitten. Joku mättää.
Jos Budbee on ne jo saanut niin se näkyy siellä Budbeen sovelluksessa. Shippiin seuranta ei tule Suomen päässä tapahtuvista asioista enää tuon enempää kertomaan.
 

KUK

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
504
Tilasin kaksi laatikkoa netprisiltä (budbee) 8.8. Monta viikkoa lukenut shippiin seurannassa "in transit" eikätkä vastaa edes kyselyihin. Onkohan paketti jo todellisuudessa budbeellä? Ihmetyttää kun joidenkin paketit on tilattu minun jälkeen ja toimitettu jo aikoja sitten. Joku mättää.
Tuoltahan tuo Shippii on hetken jo näyttänyt .....

1630055155519.png


Ja Budbee .....

1630055225874.png


No odotellaan itsekin :) Katellaan ens viikolla, jos ei mitään tapahdu, niin laitetaan kyselyä.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
832
Viime maanantaina alkc.fi tilaus 3 pakettia kotiinkuljetettuna. Huomenna lauantaina tulee paketti kotiin. Ei taaskaan valittamista alkc.fi palvelusta.
Toki tuotteet voivat vielä olla vääriä. :)
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
172
20.8 tilaus netprissiin sisään, toimitus budbeen kautta 26.8 illasta. Sanoisin että erittäin nopeaa toimintaa kaupalta kuin myös kuljetusliikkeeltä.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Pitää vielä laskea ne kun ehtii. Discandoosta (ja netpris) sen 149,99€ palletin hinnan laskinkin jo aikasemmin, salkkua kohti tulee kuljetuskustannusta 5,2€ (29 salkkua @150€ pallet)
Mikset ota saman tien koko lavallista. 240-280e 700kiloa kun vaikka netpris tilaat. Tekee 0,40e kalleimmallaan kilo. Tuskin ne juomatta jää
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Ellei satu paska tuuri ja saa viimeisillä päiväyksillä olevaa tavaraa.
Sen verran noita tilannut et yleensä päiväykset menee parin vuoden päähän. Tuonen juttu on sit jos ostaa ale tuotteita. Näin ainakin netpris. Aina ollut yli vuosi päiväystä kaikissa. Ja olen tilannut enemmänkin kun pari laatikkoa. Et kokemuksia on
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Sen verran noita tilannut et yleensä päiväykset menee parin vuoden päähän. Tuonen juttu on sit jos ostaa ale tuotteita. Näin ainakin netpris. Aina ollut yli vuosi päiväystä kaikissa. Ja olen tilannut enemmänkin kun pari laatikkoa. Et kokemuksia on
Parin vuoden päähän? No tuskinpa. Yleensä se valmistus- ja parasta ennen päiväyksen erokin on noin vuoden.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
969
Disdandooon yllärikaljat saapui eilen ja ihan hyvä valikoima vaikkakin painottui n.6% oluihin.
Noin 20% tilauksen kaljoista Bryggmästarens Bästa Ekologiska 5% oluita joissa päiväys 24.8.2021
Jos muille osui näitä niin tarkistakaa päiväys.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 089
Disdandooon yllärikaljat saapui eilen ja ihan hyvä valikoima vaikkakin painottui n.6% oluihin.
Noin 20% tilauksen kaljoista Bryggmästarens Bästa Ekologiska 5% oluita joissa päiväys 24.8.2021
Jos muille osui näitä niin tarkistakaa päiväys.
Noista kannattaa ilman muuta valittaa, jos päiväys on pian saati sitten jo mennyt. Saat varmasti jotain hyvitystä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 895
A24plus tilaus vajaan neljän euron Grolchit tuli taas tasan viikko tilauksesta. Ja kipparin täti taas vittuili että on vissiin viikonloppujuomat taas :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 465
Saitkos pelkästään Grolcheja tilattua vaikka mainostivat että min 60e tilaus? Meinasin itsekkin tilata, mutta en jaksanut kokeilla.
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
158
Osaako joku sanoa, että kun DHL express ei nyt omien sanojensa mukaan liikuta alkoholia yksityisasiakkaalle, että vaikuttaako tämä norrlogin toimintaan (alkostore, alko24plus jne) kun siellä taustalla on DHL. Tosin DHL express on oma liiketoimintayksikkönsä, mutta mikä on tilanne nyt?

Nimimerkillä 3 salkun tilaus alkostoresta sisässä.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
546
Osaako joku sanoa, että kun DHL express ei nyt omien sanojensa mukaan liikuta alkoholia yksityisasiakkaalle, että vaikuttaako tämä norrlogin toimintaan (alkostore, alko24plus jne) kun siellä taustalla on DHL. Tosin DHL express on oma liiketoimintayksikkönsä, mutta mikä on tilanne nyt?

Nimimerkillä 3 salkun tilaus alkostoresta sisässä.
Sanoisin näin suht varmalla mutulla, että ihan rauhassa kuule voit sieltä AS24:stä tilailla Norrlogin kautta, kuten varmasti tälläkin hetkellä iso määrä porukkaa Suomesta tekee. Ei kai tuo DHL Express oo hirveen monessa paikassa käytössä ja esim. Berlin Bottlen nykyinen Shippii-hommakin taitaa tulla "perus-DHL:n"/Deutsche Postin kautta.

Vissiin tänne tulee koko ajan uutta verta, kun jännä, että pitäis olla melko selvää, että AS24 on edelleen yks suosituimmista tilauspaikoista, niin osa selvästi pelokkaana empii syystä jos toisesta. Sanotaanko näin, että siinä vaiheessa alkaisin itse empiin, kun tänne alkaa tulla kasoittain viestejä, jossa sanotaan, että homma kusi AS24:stä tai vaikka sieltä BB:stä tilatessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 895
Saitkos pelkästään Grolcheja tilattua vaikka mainostivat että min 60e tilaus? Meinasin itsekkin tilata, mutta en jaksanut kokeilla.
No siis mä tilasin pari laatikkoa (24yksikköä) juomia mutta noi tarjousbisset kun laitto ostoskoriin niin ne oli täydellä hinnalla (eli n.30e) siellä niin ei tarvinnu ku pari halvinta viskilekaa laittaa mukaan ni 60e oli täynnä. Joka tosin laski alle 60e kun oluet muuttu automaattisesti alehintaisiksi :D Outo systeemi mutta en valita. Mutta tosiaan oli niin paljon muutakin.
Näitä ei saanu valittua kolmea tai useampaa alennushintaan niinkuin sai edellisiä joita sai enemmänkin alehintaan.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 451
Tuli nyt nopeammin kuin viimeksi mikä selittyy varmasti sillä, että tilaus lähti keskellä viikkoa (mitä nyt seurannut täällä tiistai - keskiviikko akselilla tilattuja). Eli vaikuttaa lyhyen empiirisen tutkimuksen mukaan, että ti-ke alkc:stä tilatut tulevat aika lailla viikko + 1pvä tilauksesta, kun taas loppuviikosta tilatut menee hieman pidempään. Tutkimuksen otanta liian pieni, että varmuudeksi voisi sanoa. :D
Itsellä vähän samanlaiset kokemukset. Alkuviikosta kun tilannut niin tasan viikko ollut ja Matkahuollon pisteestä saanut nuotaa.
Teoriaa tukee myös tämänhetkinen tilaukseni jonka tein viime viikon torstaina 19.8, ihan tälle perjantaille ei ehtinyt mutta maanantaina pitäisi olla noutovalmiina.
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
158
Sanoisin näin suht varmalla mutulla, että ihan rauhassa kuule voit sieltä AS24:stä tilailla Norrlogin kautta, kuten varmasti tälläkin hetkellä iso määrä porukkaa Suomesta tekee. Ei kai tuo DHL Express oo hirveen monessa paikassa käytössä ja esim. Berlin Bottlen nykyinen Shippii-hommakin taitaa tulla "perus-DHL:n"/Deutsche Postin kautta.

Vissiin tänne tulee koko ajan uutta verta, kun jännä, että pitäis olla melko selvää, että AS24 on edelleen yks suosituimmista tilauspaikoista, niin osa selvästi pelokkaana empii syystä jos toisesta. Sanotaanko näin, että siinä vaiheessa alkaisin itse empiin, kun tänne alkaa tulla kasoittain viestejä, jossa sanotaan, että homma kusi AS24:stä tai vaikka sieltä BB:stä tilatessa.
Selvennettäköön kohdaltani se, että tämä DHL expressin ilmoitus tuli silmiini ihan just enkä ole alkostore24 tilannut pitkään aikaan. Nyt tilasin, ehkä viikko sitten ja on epäselvää että kuinka kauan DHL express on tuota "emme välitä alkoholia yksityishenkilöille" ohjeistustaan de-facto pitänyt voimassa.

Minulle oli myös epäselvää että mitä osia DHL konsernista tämä alkoholin liikutuskielto koskee, kun suomen DHL express tili twiittaa konsernitason linjauksesta.
DHL.jpg
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
158
Laskeskelin samaan exceliin nyt netprisin (ja discandoon) kuljetuksen ja tilausten hinnat. Mielenkiintoista että netprisissä on tarjouksia 99 salkun toimituksista, jolloin rahtihinnasto antaa nimikkeellä "posti full pallet" ja hinnaksi 229,99, kun taas jos tilaat vaikka 98 tai 100, niin hinta nousee 429,99€.

Jos 99 tarjousta tuotteella ei ole, niin vähän oluesta riippuen maksimimäärä salkkuja on 80 tai 81 hinnan ollessa vielä 229,99€

En asu budbeen alueella, joten iso tilaus on ainoa taloudellinen jos haluaa tölkkikamaa tilailla.
EXCEL.jpg
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Laskeskelin samaan exceliin nyt netprisin (ja discandoon) kuljetuksen ja tilausten hinnat. Mielenkiintoista että netprisissä on tarjouksia 99 salkun toimituksista, jolloin rahtihinnasto antaa nimikkeellä "posti full pallet" ja hinnaksi 229,99, kun taas jos tilaat vaikka 98 tai 100, niin hinta nousee 429,99€.

Jos 99 tarjousta tuotteella ei ole, niin vähän oluesta riippuen maksimimäärä salkkuja on 80 tai 81 hinnan ollessa vielä 229,99€

En asu budbeen alueella, joten iso tilaus on ainoa taloudellinen jos haluaa tölkkikamaa tilailla.
81 salkkua menee 700kg jolloin salkun kuljetus hinnaksi tulee 280rahdilla 3,5e salkku alueelle missä itse asun. Huomattavasti halvempi kun missään muualla
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
81 salkkua menee 700kg jolloin salkun kuljetus hinnaksi tulee 280rahdilla 3,5e salkku alueelle missä itse asun. Huomattavasti halvempi kun missään muualla
Jos esim slotsia tilaat mikä on yllättävän hyvä olut niin jo 3 ostaessa hinta putoaa 9e kpl. Eli sun tapauksessa hinta on 11,84 salkulta. Kotiin kannettuna. Et halvemmalla saa mistään
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
158
Jos esim slotsia tilaat mikä on yllättävän hyvä olut niin jo 3 ostaessa hinta putoaa 9e kpl. Eli sun tapauksessa hinta on 11,84 salkulta. Kotiin kannettuna. Et halvemmalla saa mistään
Oletko sinä tai joku muu tilannut noita 99 tarjouksia? Hinta tippuu vielä edelleen ja rahtihinnaksi ilmoittaa tuon puskista ilmaantuvan posti full palletin joka on sama hinnaltaan kuin 700kg / 81 salkun kombossa.
 

Liitteet

Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Oletko sinä tai joku muu tilannut noita 99 tarjouksia? Hinta tippuu vielä edelleen ja rahtihinnaksi ilmoittaa tuon puskista ilmaantuvan posti full palletin joka on sama hinnaltaan kuin 700kg / 81 salkun kombossa.
En 99tarjouksia kun noi ei mene Suomen Postin lavaan. Mut jo kolmen salkun jälkeen hinta tippuu alle 9e. 700 kilon (81 laatikon kyllä) lavoja olen kyllä tilannut. Lyö ostos koriin niin näet kokonais hinnan. Siihen sit lasket kuljetuksen päälle
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
179
Saitkos pelkästään Grolcheja tilattua vaikka mainostivat että min 60e tilaus?
Multa et kysynyt, mutta vastaan aihetta sivuten. Tällä kertaa ostoskori toimi kuten pitää. Grolsch hinta ei laskenut ennen kuin 60€ oli täynnä ja jos silloin lisäsi koriin 3 x 24-pack, noista 2 tuli omalle rivilleen yhteishintaan 7,90€ ja kolmas erikseen normi hinnalla.

Itse jätin tilaamatta kun kaikki haluttu olisi vienyt 2 pakettia ja nostanut rahdin osuutta, tai olisi joutunut jättämään osan pois, olutta ehkä vähemmän ja joku Tomatin 12 viski tms. nostamaan hintaa. Lopulta itse tilasin Grolsch ja IPA 24-packit + viiniä entuudestaan tutusta alkc.

Edit. Yllä olikin jo vastattu sulle, no jääköön nyt tämäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.08.2021
Viestejä
29
Selvennettäköön kohdaltani se, että tämä DHL expressin ilmoitus tuli silmiini ihan just enkä ole alkostore24 tilannut pitkään aikaan. Nyt tilasin, ehkä viikko sitten ja on epäselvää että kuinka kauan DHL express on tuota "emme välitä alkoholia yksityishenkilöille" ohjeistustaan de-facto pitänyt voimassa.

Minulle oli myös epäselvää että mitä osia DHL konsernista tämä alkoholin liikutuskielto koskee, kun suomen DHL express tili twiittaa konsernitason linjauksesta.
Koskeeko tuo ainoastaan lavatilauksia? Pahvilaatikoistahan ei päällepäin näe, mitä sisältää. Ellei winesonlinesta tilaa, joiden laatikoissa on viinipullojen kuvia ja firman nimi selkeästi näkyvissä.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Koskeeko tuo ainoastaan lavatilauksia? Pahvilaatikoistahan ei päällepäin näe, mitä sisältää. Ellei winesonlinesta tilaa, joiden laatikoissa on viinipullojen kuvia ja firman nimi selkeästi näkyvissä.
Koskee ihan kaikkia lähetyksiä. Tästäkin ketjusta löytyy aiheesta keskustelua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 724
Discandooolta tuli juuri mailia

Hyvä asiakas,

kiitos, että olet uskollinen ostaja Discandooossa

Uusien EU -sääntöjen vuoksi emme voi tulevaisuudessa enää näyttää rahtihintoja tai viitata rahtiyhtiöihin

(kuten Shippii, PostNord, Budbee ja Bring).

Jos kuitenkin järjestät tavaroiden toimittamisen kuljetusyritys voi noutaa paketin varastoltamme ja toimittaa sen etuovellesi tai noutopisteeseen. Voit käyttää mitä tahansa haluamaasi kuljetusyritystä.
Niin pieniä muutoksia, mutta silti paljon hyötyä ostoksissa rajoja ylittävässä verkkokauppa Discandooossa :)
Jatka ostoksia Discandoossa.
Vilpittömästi sinun,

Discandooo -tiimi.


Edit. Kyllä siellä sivuilla ainakin vielä oli rahtilaskurit käytössä. En tiedä milloin toi muutos tulee voimaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.08.2021
Viestejä
29
Mihin EU sääntöihin tuossa oikein viitataan? Onko sieltä tullut joku uusi linjaus äskettäin?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 844
Viestejä
4 210 898
Jäsenet
70 967
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom