Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites facebookin kautta?Yritettt soittaa, laitettu mailia ja whatsapp viestiä, ei vastausta.
Eiku perinteiset kiljut turbohiivalla vaan käymään. Ehtii hyvin lauantaiksi. Saattaa häävieraat olla kyllä ihmeissään.Yritettt soittaa, laitettu mailia ja whatsapp viestiä, ei vastausta.
Nyt ei lompakko anna periksi uusiin ostoihin kun sen verran iso tilaus tuokin, että lähemmäs 2k menisi valtion monopoliin.
Itsellä näyttää että kauppa olisi auki ja pystyy tilaamaan.Ihan siinä alapuolella jatkuu tarina.
Arvoisa asiakas,
sivustoamme uusitaan.
Pyrimme avaamaan 12.07. mennessä.
Asiakaspalvelumme palvelee normaalisti.
Hyvää kesänjatkoa!
Nyt sitäkin kautta lähestytty, katsotaan saadaanko vastausta. Jännäks meneeMites facebookin kautta?
Se voi olla, että hiukan ihmettelisi, mutta eipä sillä kai väliä kunhan känniin pääseeEiku perinteiset kiljut turbohiivalla vaan käymään. Ehtii hyvin lauantaiksi. Saattaa häävieraat olla kyllä ihmeissään.
Nyt kilahti seurantakoodi sähköpostiin. Taitaa kuljetusfirma asua samassa rakennuksessa missä viinakauppakin on.Kyselin tänään seurantakoodia ja vastaus oli, ettei ole pakettia haettu edes vielä. Eipä tässä ole minkäänlaista kiirettä.
No saatiinhan me vastaus. Tilaus kadonnut Tallinnassa, selvittelevät missä on ja yrittävät löytää sen pikimmiten. Nyt kyllä ärsyttää ja *painokelvoton sana* hemmetin paljon...
EiMorjens. Olisin tyhmiä kysellyt kun tuolta alkc.fi:stä tilaan niin miten menee, pitääkö tulliin maksaa vakuuksia sun muita verojuttuja kun järjestää kuljetus.eu kautta kuljetuksen
Hyvä että löytyi, mutta hääjuomat on löydettävä nyt varmasti muualta?No saatiinhan me vastaus. Tilaus kadonnut Tallinnassa, selvittelevät missä on ja yrittävät löytää sen pikimmiten. Nyt kyllä ärsyttää ja *painokelvoton sana* hemmetin paljon...
Drinksut.com vastas puhelinsoittoon, perille.eu (kuljetusfirma) ei oo vieläkään vastannut mihinkäänHyvä että löytyi, mutta hääjuomat on löydettävä nyt varmasti muualta?
Vastasivatko he Facessa?
Tänään olisi kuski tulossa kolmannen kerran ja vielä pitäisi neljännenkin kerran tulla käymään. Tosiasn kuusi pakkauslaatikkoa oli tilauksessa.Budbee toimitti just paketin, jossa oli kaksi salkkua olutta Netprisiltä. Tilasin kyllä 11 salkkua samalla kertaa, mutta näköjään tulevat erissä.
Tänään olisi kuski tulossa kolmannen kerran ja vielä pitäisi neljännenkin kerran tulla käymään. Tosiasn kuusi pakkauslaatikkoa oli tilauksessa.
10 Lavaa? On ollut iso pakettiauto. Jos nyt jatkossa puhuisit oikeilla nimillä niinkö muutkinmulle sentään tuli budbeellä kaikki kuusi pahvilaatikkoa yhdessä erässä. 10 lavaa + pari pulloa. yhtä laatikkoa kuski kyllä vähän aikaa etsi. tavarat vaan levellään pakun konttiin heiteltynä ilman mitään järjestystä tai kiinnitystä tms.
Taasko tämä alkaa. Jatkuva vinkuminen lavoista, laatikoista, salkuista, konteista, salkuista yms.10 Lavaa? On ollut iso pakettiauto. Jos nyt jatkossa puhuisit oikeilla nimillä niinkö muutkin
10 Lavaa? On ollut iso pakettiauto. Jos nyt jatkossa puhuisit oikeilla nimillä niinkö muutkin
Juteltiin kuskin kanssa ja tähän Keravalle on vähän aikaa sitten avattu uus Budbeen varasto, johon tavaraa tulee Vantaan varastolta. Eli varmaan jotain alkukankeutts, jota Juhannuksen ruuhka ei ainakaan helpottanut. Mutta kuten sanottu, ei mulla mikään hätä näiden kanssa ole. Edellinen kuski jopa hieman hymähti, kun totesin että nähdään taas huomenna.mulle sentään tuli budbeellä kaikki kuusi pahvilaatikkoa yhdessä erässä. 10 lavaa + pari pulloa. yhtä laatikkoa kuski kyllä vähän aikaa etsi. tavarat vaan levellään pakun konttiin heiteltynä ilman mitään järjestystä tai kiinnitystä tms.
Alkostoren sivulille ilmestynyt tälläinen.
Lopettavatkohan kokonaan paketti toimitukset.
Itse olen käyttänyt yhteydessä Whatsupia. Hyvin on heidän kanssaan hommat sujunut. Edellisessä lavatilauksessa unohdin laittaa maksukoodin tlauksen yhteydessä. Jälkeen päin palauttivat 99 euron toimitusmaksuista 60 euroa tilille. Eli sain tilauksen 39 euroon.No saatiinhan me vastaus. Tilaus kadonnut Tallinnassa, selvittelevät missä on ja yrittävät löytää sen pikimmiten. Nyt kyllä ärsyttää ja *painokelvoton sana* hemmetin paljon...
Vaikuttaisi siltä että AS24 ottaa lavatilauksia ruuhkan takia. Toivottavasti palaavat normaaliin myöhemmin syksyllä.
Siis ainoostaan lavatilauksii? Vai pikkutilauksii?
Illalla sainkin whatsapissa viestiteltyä ja soiteltiinkin. Korvaavat meille kaikki kulut ja hieman jopa päälle tän johdosta joten siitä pisteet heille. Siljan pre-order perjantain ostosristeilylle varattu ja maksettu, eli kaikki kunnossa häitä varten, mutta jatkossa täytyykin muistaa tilata aiemmin juomat jos käy vastaavanlaisesta ja on joku pvm kun niitä tarviiItse olen käyttänyt yhteydessä Whatsupia. Hyvin on heidän kanssaan hommat sujunut. Edellisessä lavatilauksessa unohdin laittaa maksukoodin tlauksen yhteydessä. Jälkeen päin palauttivat 99 euron toimitusmaksuista 60 euroa tilille. Eli sain tilauksen 39 euroon.
Saisivat kyllä parantaa yhteydenpitoa mutta muuten toiminut loistavasti tämä yritys.
En ollut minä, mutta tässä kokeilin laittaa noita 1,5 litran Sangia tiiliskiviä 30 ostoskoriin, niin se edelleen näytti kuljetuskustannuksiksi sen 20€. En kokeillut tunkea enempää enkä yrittänyt hakea missä vaiheessa rahtihinta pompsahtaa.Olenkohan nähnyt unta, vai kehaisiko joku tässä ketjussa noin kuukauden sisään tilanneensa parin kympin toimituskuluilla ~35 kilon lastin supermarkt24h.de -kaupasta?
En kyllä hakutoiminnolla moista viestiä nyt löytänyt
Noh, tuttu ja turvallinen 18 litran (12x1,5l) sangriatilaus lähti taas, nämät kelit verottaa varastoa turhan nopeasti
Tuo laskuri on hyvin outo, samoihin 20€ postikuluihin ei mahdu 2 x 30 x 33 cl koria olutta mutta yksittäisiä pulloja lähes loputtomiin.En ollut minä, mutta tässä kokeilin laittaa noita 1,5 litran Sangia tiiliskiviä 30 ostoskoriin, niin se edelleen näytti kuljetuskustannuksiksi sen 20€. En kokeillut tunkea enempää enkä yrittänyt hakea missä vaiheessa rahtihinta pompsahtaa.
Itse käytän klarnaa kanssa. 2vkoa kulutonta maksuaikaa ja aina oon maksanu ennen eräpäivää. Ehtii hyvinkin kimppatilauksen rahat haalia osallistujilta kokoon.Koita nyt vielä pommittaa sähköpostilla ja messengerillä, soittaakin voit. Joku hamahan tossa nyt on käynyt.
Mun mielestä klarna lasku on hyvä. Ei tarvitse maksaa, ennenkuin olet saanut lähetyksen. Toki, kuljetus täytyy heti maksaa.
Tuo oppirahoja, josta toivottavasti otat kerrasta opiksi niin ei tarvitse vastikkeetonta rahaa toiste antaa
Täältä tipsistä Netprisiltä Tuborg Julebrygejä viime to-iltana tilaukseen ja Budbee toimittaa jo tänään, eli tasan viikossa. Kiitos vinkistä ja ripeästi toimii Netpris ainakin tällä hetkellä.
Lähetys on luovutettu vastaanottajalle.
01.7.2021 klo 18:48
Oliko hyvääTäältä tipsistä Netprisiltä Tuborg Julebrygejä viime to-iltana tilaukseen ja Budbee toimittaa jo tänään, eli tasan viikossa. Kiitos vinkistä ja ripeästi toimii Netpris ainakin tällä hetkellä.
Tuossa on postikuski todennäköisesti kädettänyt kirjaamisen, kun paketti on haettu takaisin kuljetukseen, mutta sen ei pitäisi aiheuttaa ongelmia muuten kuin tuo sekoilu seurannassa. Tuo on paljon todennäköisempää kuin että kellekään olisi sitä oikeasti luovutettu.
Ei.Oliko hyvää
Täältä tipsistä Netprisiltä Tuborg Julebrygejä viime to-iltana tilaukseen ja Budbee toimittaa jo tänään, eli tasan viikossa. Kiitos vinkistä ja ripeästi toimii Netpris ainakin tällä hetkellä.
Tuossa on postikuski todennäköisesti kädettänyt kirjaamisen, kun paketti on haettu takaisin kuljetukseen, mutta sen ei pitäisi aiheuttaa ongelmia muuten kuin tuo sekoilu seurannassa. Tuo on paljon todennäköisempää kuin että kellekään olisi sitä oikeasti luovutettu.
Viimeksi kävi. Hetken kun malttoi odottaa, niin shippiiltä tuli sähköpostia.Eka kertaa ei tullut Netpris tilauksesta linkkiä toimituksen tilaukseen. Onko muille käynyt näin?
Tähän varmaan ollaan menossa. "Me emme järjestä kuljetusta vaan asiakkaaan on itse huolehdittava siitä. Emme lähetä kuljetusliikkeiden linkkejä." Alkostore24:n sivuilta kopsattu teksti. Samoin heidän sähköpostit olivat hyvin peitelty tuo kuljetuksen osalta.Eka kertaa ei tullut Netpris tilauksesta linkkiä toimituksen tilaukseen. Onko muille käynyt näin?
loyal20
Menikö ihan tunteja?Viimeksi kävi. Hetken kun malttoi odottaa, niin shippiiltä tuli sähköpostia.
Noin 20 minuuttia, ehdin laittaa aspaankin viestiä. Sieltä tuli vastaus suunnilleen yhtä nopeasti.Menikö ihan tunteja?
Eli ei tullut tilausvahvistusta, jossa Shippii-logo on linkki?Eka kertaa ei tullut Netpris tilauksesta linkkiä toimituksen tilaukseen. Onko muille käynyt näin?