Teitkö vertailua näistä, miten toiminut?Missä halvin kuljetus eurolavalle dhl,fedex,abclogistic,kuljetus.ee. Viinahuuto noita tarjoaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teitkö vertailua näistä, miten toiminut?Missä halvin kuljetus eurolavalle dhl,fedex,abclogistic,kuljetus.ee. Viinahuuto noita tarjoaa.
Tähän tulikin jokunen vastaus jo mut laitan omani.. Suosittelen samaa kuin oliko @Jetula että tilatkaa ensimmäisellä kerralla 2-3 erilaista laatikkoa niin näkee mikä maistuu. Vertailee ennakkoluulottomasti koska kaikilla on oma makunsa.. Itse en ole tykännyt noista Slotseista ja Harboe (Goldista) niin paljon että viitsisin tilata netistä. Viimeksi ostin tätä Netpris:Mitä hyviä lager-oluita mahtaisi löytyä netprisin valikoimista? Ajattelin ostaa vehnäoluita, joiden litrahinta on melkein neljä kertaa halvempi tuolla kuin suomessa. Lager lavoja olisi mukava saada siihen kylkeen. Itsellä suomalaisista bulkkioluista mielekkäimpiä ollut olvin kolmonen, sandels sekä alecoqin premium sekä gold, joten haussa olisi mahdollisimman samantyylisiä oluita.
Iloinen yllätys AS24 tilaus tuli postinkantajan tuomana kotiovelle asti tänään. Aikaisempi tieto oli että menisi noutopisteeseen. Päiväykset ja laatikko täysin kunnossa. Toimitusaika tilauksesta oli 10 päivää ja nyt on kesäjuomaa reilusti! Suosittelen AS24!
Mikä kauppa on SB?Sullahan kävi mukava tuuri, vai maksoitko sen 36e kenties? Itsellä SB:sta ~8pv tilauksesta, tuli kanssa ilmoitus. (piti tulla tuohon lähikaupan postilokeroihin, no eipä ilmeisesti mahtunut jälleen kun saa noutaa postista).
Mikä kauppa on SB?
If allowed, a question in English. I went to Licorea.com, which has a great selection of Rums and Rioja wines, both my favorites. I added 7 bottles in total, which comes to 27 EUR shipping. How does this now work with Finland not allowing import of alcohol? Will this come in without problems?
Tästä olis tosiaan kiva kuulla porukan kokemuksia... abc logisticin hinnastot kyllä helposti löydettävissä, mutta dhl ja fedexin hinnastoista ei tietoaHinnastot ovat varmasti saatavilla rahtiliikkeiden sivuilta.
Pallet | 419,00 € | |
Postin noutopiste (Dhl) | 468,00 € | |
Kottiinkuljetus (Dhl) | 612,00 € |
Onkos viimeaikojen kokemuksia viinahuudosta?
Ei ilmeisesti mikään luotettavin paikka?
Vaan kun ainut paikka josta saisi rizla paperit ja viking oluet samaan pakettiin.
Niin mistä?6 viikkoa tulee kohta täyteen ja ei oo näkyny salkkuja, viesteihin eivät vastaa...
Ei mistään kannata tilata tuolla pelkokertoimella. Alko tai ostosristeily.Olisi idea tilata isompi erä olutta, siideriä, viiniä yms. häitä varten. Onko suosituksia mistä kannattaa tilata? Oon ite harkinnu Alkc.fi käyttöä? Tuleekohan ongelmia verottajan kanssa jos esim. käyttää alkc.fi suosittelemaa kuljetus.eu kuljetuspalvelua?
"Item is routed to an outlet because it requires a personal handover."
Posti kyllä osaa tuon perseilyn. Asun kahden noutopisteen vieressä jossa molemmissa kassahenkilö antaa paketit tiskintakaa eikä varsinaisia lokerikkoja ole. Yritin vaihtaa noihin mutta tulee ilmoitus että no way.
Eli taas mennään pääpostiin joka sijaitsee peräröörissä keskellä kauppakeskusta josta paketti pitää roudata kauppakeskuksen läpi ulos. Kiusa se on pienikin kiusa...
alcotalo.eu testattu.
Tuntuu useimmilla olevan tapana verrata halvimman bulkkikuran mukaan näitä paikkoja. Jos ei valikoimissa ole alle 10€ kaljalaatikkoa, niin paikka on kallis. Jos sattuu juomaan lonkeroa, niin silloinhan tuo paikka muuttuukin jo yhdeksi edullisimmista, kun postikulutkin lasketaan mukaan kokonaishintaan.Ei nyt mitenkään halpa paikka ole. Pelkästään Klarnan takia en ikipäivänä tilaisi. Se nyt vaan ei käy että käyvät tililläni ronkkimassa.
Klarna, sofort.com ja verkkopankkitunnuksien urkkiminen
Toisaalla tuli vastaan mielenkiintoinen juttu kuinka Klarna toimii verkkopankkitunnusten kanssa kyseenalaisella tavalla. Mielestäni asia on sen verran tärkeä että postaan tännekin sen vähän suuremman joukon nähtäväksi julkaisijan luvalla. -- Suora linkki facebookkiin tästä...bbs.io-tech.fi
Tuntuu useimmilla olevan tapana verrata halvimman bulkkikuran mukaan näitä paikkoja. Jos ei valikoimissa ole alle 10€ kaljalaatikkoa, niin paikka on kallis. Jos sattuu juomaan lonkeroa, niin silloinhan tuo paikka muuttuukin jo yhdeksi edullisimmista, kun postikulutkin lasketaan mukaan kokonaishintaan.
Itse en tilannut kumpaakaan, mutta silti oli mielestäni hyvät hinnat ja toisaalta saatiin tilattua sellaisia tuotteita mitä ei muualta löydy.
Kyllä näille paikkansa on näiden bulkkikaljakauppiaiden joukossa, sillä ei kaikki tilaa sitä halvinta kaljakeissiä kerta toisensa perään.
Mitenkäs tuos norrlog oikeastaan toimii? Laitetaan vaan alkostore24:sta saadut tiedot siihen kenttään ja toimii? Ja mitenkäs verot tuolta alkostore24:sta menee?
Ulkomailta tilatun alkoholin läpi alkaa tuoksumaan siltä, että tuo veroista kysyminen näin tiheästi on vain halpa trollailuyritys. Jatkossa jos veroasiat askarruttaa, niin kääntykää paikallisen verotoimistonne puoleen tai menkää Alkoon.
Tilaa sätkäpaperit eBayn kautta Kiinasta. Moon paperit ihan jees. Olikohan 50x50kpl jotain 8€Onkos viimeaikojen kokemuksia viinahuudosta?
Ei ilmeisesti mikään luotettavin paikka?
Vaan kun ainut paikka josta saisi rizla paperit ja viking oluet samaan pakettiin.
Löysin ebaystä rizlaa virosta vaan ei onnisunut maksu jostainsyystä.Tilaa sätkäpaperit eBayn kautta Kiinasta. Moon paperit ihan jees. Olikohan 50x50kpl jotain 8€
Kiitos näistä "faktoista". Itse en ole juoppo, enkä trokari, mutta olen ottanut eurolavan pihaan. Ekan kerran häihin ja sehän meni hienosti, toisen kerran sitten itselle, kun oli niin hyvät kokemukset ja sai vuoden juomat kerralla.Fakta nyt vaan on se, että eivät kaikki tilaa sitä eurolavallista olutta. Itse asiassa niitä ei tilaa muut kuin juopot ja trokarit.
"Item is routed to an outlet because it requires a personal handover."
Mulla luki kahdessa paketissa näin ja kuitenkin meni automaattiin.Mulla sama viimeisen AS24:n tilauksessa. Mietin että olisiko tällä tekemistä taannoisen "alaikäiset tilasivat alkoholia netistä"-lööpin kanssa, mutta ehkä ei, koska edelleenkään ei tiedetä mitä paketissa on, paitsi lähettäjä ja tilaaja.
Mulla luki kahdessa paketissa näin ja kuitenkin meni automaattiin.
Entiedä, mutta palvelu huonontunut. Tosin johtunee norrlogista joka niitä hintoja on nostanut. En oo koittanut edes maksaa paketista 10e enempää, kun epäilen toimiiko kotiokuljetus silloinkaan.Taitaa olla Postilla vähän hakusessa miten nämä Norrlogin paketit hoituu. Ehkä on alueellinen juttu.
Kiitos näistä "faktoista". Itse en ole juoppo, enkä trokari, mutta olen ottanut eurolavan pihaan. Ekan kerran häihin ja sehän meni hienosti, toisen kerran sitten itselle, kun oli niin hyvät kokemukset ja sai vuoden juomat kerralla.
Kyllähän se tuohon tottuneena sylettäisi kantaa kaupasta sitä kolmenkympin Sandelslaatikkoa...
Jotenki typerää muutenki olettaa että tulossa "omaan käyttöön" kun ainakaan itse en ole kertaakaan tilaanut pelkästään itselle vaan tilauksessa mukana n.10 tyyppiä...
Tämä perillä tänään ja paikallinen kuriiri jakoi kotia lavanTilasin alkc saksan varastosta 2.5 lavallisen juotavaa.
Venipak seurannan mukaan 10.5 saapunut tallinnaan ja saanut merkinnän delivered.
Millä nuo lavat on jatkanut matkaa suomenpuolella?
Posti.matkahuolto.postnord ja kaukokiito kokeiltu eikä anna koodille mitään.
Edit:kuljetus.eu vastasi että Jet Express Kuller – Kiire pakiteenus kuller pakivedu transport kuljettaa suomessa lavat. Ja tuli uusi seurantanumerokin
Mistäköhän pystyisi Norrlogin seurantakoodilla katsoa tarkemmin missä lava kulkee? Norrlogin sivuilla ei koodilla saa tarkempia tietoja. Ainoastaan "Tilauksen tila on vaihtunut tilasta "wartet auf Abholung" tilaan "lähetetty" .
ei mistään. en ainakaan itse ole omia lava tilauksia pystynyt seuraamaan. Kerran kun hieman kesti lavan tulossa niin soitin paikalliseen kaukokiitoonkiin jos siellä olisi ilman puhelinnumeroa odottamassa. Sieltäkään ne ei löytänyt nimellä eikä millään tiedoilla mitä norrlog tarjosi, joten malttia vain odottamiseenMistäköhän pystyisi Norrlogin seurantakoodilla katsoa tarkemmin missä lava kulkee? Norrlogin sivuilla ei koodilla saa tarkempia tietoja. Ainoastaan "Tilauksen tila on vaihtunut tilasta "wartet auf Abholung" tilaan "lähetetty" .
Niinpä niin. Pitääkö ne lain mukaan kuluttaakin yksin?Niinpä niin. Jos vetää noin sata laatikkoa bisseä vuodessa, silloin kyllä mielestäni alkoholin käyttö on lähtenyt aika pahasti lapasesta.
Vaikuttaa aika monia asia, esim. missä asut. Budbeella saa halvalla 3x3 litraa, spritboxissa ainakin ollut 3 ja 4-pack Jelziniä tarjouksessa. Kannattaa hetki omilla aivoilla miettiä, kuitenkin parhaiten tiedät kuviosi, täältä kyllä löytyy tarvittava tieto, kun hieman näkee vaivaa.Mistä halvinta vodkaa nyt meinasin pari tai 3 tonkkaa jeltziniä tilata,
hintaan lasken postituskulut.