Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

3.7 tilattu tilaus alko24stä ilmeisesti tulossa kovaa vauhtia perille päin. Tänään tuli ainakin sähköposti postilla että toimitetaan lähiarkipäivinä. Elättelen toiveita että ensi viikolla sais juomat ...
 
Licorean aspalla luetunymmärtäminen kunnossa. En kyllä jaksa vääntää enempää, tässä mennyt jo yli viikko tilauksesta.
 

Liitteet

  • licorea.jpg
    licorea.jpg
    37,3 KB · Luettu: 413
Alkc hoiti tilauksen kotiin 6 päivässä ja kolmen lonkerolaatikon postit oli 17.99€. Tulee kyllä tilattua toisenkin kerran.
 
Nopea toimitus Alkc.fi, torstaina tilaus, tiistai aamulla matkahuollossa. Netpris tilauksessa mennyt nyt viikon verra, luulisi kohta olevan noudettavissa. Edellinen netpris tilaus tuli viikossa.
 
Päädyin pistämään vielä Licorealle viestiä eilen kun huomasin että aspan siteeraamasta listasta puuttui Presidente 19v joka oli tilauksessa ja maksettu... nyt tuli viestiä että tilaus lähetetty. Saa nähdä mitä sieltä nyt sitten tulee. Aikamoista säätöä simppelistä asiasta.
 
Viinivodka korvasi kyselemättä yhden olutkorillisen toisella. Mainitsin asiasta, niin Sergei lähetti korvauksena ylimääräisen korillisen haluamaani olutlaatua veloituksetta sekä ilman rahtikuluja. :) Kiitin ja kumarsin!
 
Tein tilauksen Netpris:stä 29.6. ja Shippiin seurantakoodi on vieläkin mulla myös "electronic shipping instruction". Laitoin äsken meiliä tästä Shippiille, toivottavasti on sama homma kuin sulla, niin ei tarvis odotella kovin kauaa paketteja.
Tällainen vastaus tuli:
Hello,

We regret to inform you that our carrier is experiencing some technical issues at the moment with scanning our packages, and this will cause some delay to your order.
They are working hard to solve the problem so that your order can be delivered as soon as possible.

We apologies for the delay.

Kind regards,
Amanda
Rate us on Trustpilot

Edelleen tila on "electronic shipping instruction".
 
Tällainen vastaus tuli:
Hello,

We regret to inform you that our carrier is experiencing some technical issues at the moment with scanning our packages, and this will cause some delay to your order.
They are working hard to solve the problem so that your order can be delivered as soon as possible.

We apologies for the delay.

Kind regards,
Amanda
Rate us on Trustpilot

Edelleen tila on "electronic shipping instruction".
Laita päivällä viestiä facebookin chatin kautta postnordille, siellä ainakin vastaavat aika nopeasti. Postnordhan noi Shippiin kuljetukset Suomen päässä hoitaa
 
Spritboxin etusivulta löyty seuraava teksti.
Ruotsalaisilla huonot oltavat näemmä.

Screenshot 2020-06-22 at 19.16.27.png
Tästäkin muuten näkyy selvästi miten kuljetuksen järjestäjä ja verovelvollinen todellisuudessa on myyjä eikä ostaja. Jos kauppa myisi kuten kertovat pelkästään Saksan varastolta noudettavaksi, niin heillä ei pitäisi olla mitään tekemistä tilauksen kanssa sen jälkeen, kun paketti noudetaan heiltä. Heidän osuus olisi siinä vaiheessa täytetty ja loppu asiakkaan vastuulla.
 
Moro!
Onko kellään muulla ollut netprissin kanssa kyseistä ongelmaa?
Ongelmana on siis että toukokuun lopulla tilasin paketin ja kaikki tämän osalta meni hyvin. Kunnes toissapäivänä (9.7.2020) tuli sähköpostiin viestiä, että paypal ei ole maksanut heille kyseistä paketista summaa.
Menin sitten paypalista ja verkkopankista katsomaan ja molemmissa näkyi että maksu olisi otettu ja toimitettu netprisksen paypal tilille 28.5.2020.
Lähetin lisäksi paypalille viestiä, että voivatko tarkistaa olisiko kyseinen maksu jäänyt maksamatta. Mutta paypalin päästä todettiin juuri että kaikki on ok maksun kanssa.
Nyt netpris lähettää jotain tosi pitkää linkkiä mitä klikkaamalla avautuu sivu missä lukee "Maksa kyseinen summa" jne. ,ei ole kovin houkuttelevan näköinen linkki :hmm:
 

Liitteet

  • 2020-07-11 (2).png
    2020-07-11 (2).png
    63,2 KB · Luettu: 151
Moro!
Onko kellään muulla ollut netprissin kanssa kyseistä ongelmaa?
Ongelmana on siis että toukokuun lopulla tilasin paketin ja kaikki tämän osalta meni hyvin. Kunnes toissapäivänä (9.7.2020) tuli sähköpostiin viestiä, että paypal ei ole maksanut heille kyseistä paketista summaa.
Menin sitten paypalista ja verkkopankista katsomaan ja molemmissa näkyi että maksu olisi otettu ja toimitettu netprisksen paypal tilille 28.5.2020.
Lähetin lisäksi paypalille viestiä, että voivatko tarkistaa olisiko kyseinen maksu jäänyt maksamatta. Mutta paypalin päästä todettiin juuri että kaikki on ok maksun kanssa.
Nyt netpris lähettää jotain tosi pitkää linkkiä mitä klikkaamalla avautuu sivu missä lukee "Maksa kyseinen summa" jne. ,ei ole kovin houkuttelevan näköinen linkki :hmm:

Veikkaisin että joku virhe jossain päässä mutta ei välttämättä huijaus.

Mulle nimittäin tuli sama, ja kun katselin verkkopankin ja PayPalin läpi niin näytti tosiaan jääneen maksu toteutumatta. Paypalin tapahtumaraportissa oli tämmöiset tapahtumat asiaan liittyen:

Date Description Status Currency Gross Fee Net

27/05/2020 General Authorization: Netpris GmbH Pending EUR -60.63 0.00 -60.63

05/06/2020 General Credit Card Deposit Denied EUR 60.63 0.00 60.63

05/06/2020 General Credit Card Deposit Denied EUR 60.63 0.00 60.63

25/06/2020 Void of Authorization: Netpris GmbH Reversed EUR -60.63 0.00 -60.63

Niinpä olen taipuvainen uskomaan, että tämä on aito juttu, mutta aion kyllä vielä varalta tarkistaa kysymällä tuon aitoutta Netprisiltä (vastausosoite on kyllä aito Netprisin tuen osoite) ennen kuin käytän tuota maksulinkkiä.

Sinun tapauksessasi ilman muuta Netprisille tiukkaa kyselyä verkkopankki-screenshottien kera ja lainaa niille myös sitä PayPalin lausuntoa.
 
Viimeksi muokattu:
Alkc.fi tilaus tosiaan katosi Matkahuollon käsittelyssä, kuljetus.eu kautta kuljetus (vissiin samaa lafkaa ku alkc.fi). Koitin eka ottaa yhteyttä kuljetus.eu, jos heiltä sais rahat takas kokonaan. No yllätys, aika hiljasta ekan emailin jälkeen.

Mitähän tuonne Paypaliin pitäs laittaa, että sais rahat takas sekä juomista, että kuljetuksesta?
 
Alkc.fi tilaus tosiaan katosi Matkahuollon käsittelyssä, kuljetus.eu kautta kuljetus (vissiin samaa lafkaa ku alkc.fi). Koitin eka ottaa yhteyttä kuljetus.eu, jos heiltä sais rahat takas kokonaan. No yllätys, aika hiljasta ekan emailin jälkeen.

Mitähän tuonne Paypaliin pitäs laittaa, että sais rahat takas sekä juomista, että kuljetuksesta?
Kyselitkö jo Matkahuollolta, jos ne paketin hukkas?
 
Moro!
Onko kellään muulla ollut netprissin kanssa kyseistä ongelmaa?
Ongelmana on siis että toukokuun lopulla tilasin paketin ja kaikki tämän osalta meni hyvin. Kunnes toissapäivänä (9.7.2020) tuli sähköpostiin viestiä, että paypal ei ole maksanut heille kyseistä paketista summaa.
Menin sitten paypalista ja verkkopankista katsomaan ja molemmissa näkyi että maksu olisi otettu ja toimitettu netprisksen paypal tilille 28.5.2020.
Lähetin lisäksi paypalille viestiä, että voivatko tarkistaa olisiko kyseinen maksu jäänyt maksamatta. Mutta paypalin päästä todettiin juuri että kaikki on ok maksun kanssa.
Nyt netpris lähettää jotain tosi pitkää linkkiä mitä klikkaamalla avautuu sivu missä lukee "Maksa kyseinen summa" jne. ,ei ole kovin houkuttelevan näköinen linkki :hmm:
No mun mielestä haisee huijaukselta yli 5 km päähän. Ensinnäkin mistä lähtien netprisin aspa on kirjoittanut sujuvaa suomea? Joo periaattessa mahdollista, että ovat ostaneet käännöksen, mutten silti usko. Epäilyttävä maksulinkki...mikseivät hoida asiaa suoraan Paypalin kanssa. Myös alekoodin tarjoaminen tuossa kohtaa haisee vain siltä, että yritetään saada klikkaamaan linkkiä ja maksamaan.
Kerrottakoon nyt vielä sellainen tarina joka tapahtui työpaikallani. Meidän tavarantoimittajan yhteyshenkilön sähköpostitili oli kaapattu, jota kautta hakkerit ilmoittivat vaihtuneesta tilinumerosta. Tämän jälkeen pikkuhiljaa alkoivat painostaa talousosastoa maksamaan avoimen laskun, joka oli siis ihan todellinen. Lopulta kävi niin, että 5 numeroinen summa maksettiin hakkereiden tilille, mutta tämä kaappaus paljastui päivän myöhemmin ja rahat saatiin vielä jäädytettyä ottamalla yhteyttä pankkiin. Tämän jälkeen olen pitänyt mielessä, ettei sähköpostiosoitteen perusteellakaan voi olla varma viestin lähettäjästä.
 
Joo, käskivät ottaa yhteyttä lähettäjään
No eipä sinne kai sitten tarvitse muuta laittaa kuin kertomus tapahtumasta, yhteydenotoista matkahuoltoon ja kuljetus.eu:hun.
Kannattaa nyt kuitenkin laittaa viestiä vielä sinne Alkc.fi aspaan eka, jos ne sais selvitettyä. Sehän kuitenkin on lähettäjä eikä kuljetus.eu
 
Viimeksi muokattu:
No mun mielestä haisee huijaukselta yli 5 km päähän. Ensinnäkin mistä lähtien netprisin aspa on kirjoittanut sujuvaa suomea? Joo periaattessa mahdollista, että ovat ostaneet käännöksen, mutten silti usko. Epäilyttävä maksulinkki...mikseivät hoida asiaa suoraan Paypalin kanssa. Myös alekoodin tarjoaminen tuossa kohtaa haisee vain siltä, että yritetään saada klikkaamaan linkkiä ja maksamaan.

Kaikista näistä pointeista samaa mieltä ja olen huomioinut nämä MUTTA omalla kohdallani maksu ei tosiaan oikeasti ole mennyt läpi, ja kaikki muutkin tiedot täsmää. Niinpä edelleen pidän hyvin mahdollisena että ihan oikea tapaus ja että ovat ostaneet tuolle mailille kunnollisen suomennoksen koska asia on heille tärkeä tulla hoidetuksi.

Silti Murhamervin tapaus on oma lukunsa, jos kerran maksu oli mennyt läpi. Joku on mokannut jossain päässä, tai sitten on oikeasti huijaus.
 
Kaikista näistä pointeista samaa mieltä ja olen huomioinut nämä MUTTA omalla kohdallani maksu ei tosiaan oikeasti ole mennyt läpi, ja kaikki muutkin tiedot täsmää. Niinpä edelleen pidän hyvin mahdollisena että ihan oikea tapaus ja että ovat ostaneet tuolle mailille kunnollisen suomennoksen koska asia on heille tärkeä tulla hoidetuksi.

Silti Murhamervin tapaus on oma lukunsa, jos kerran maksu oli mennyt läpi. Joku on mokannut jossain päässä, tai sitten on oikeasti huijaus.

Tuli nyt laitettua viestiä eteenpäin netprissille screen shottien kera, saa nähdä mitä vastaavat.
 
Onko arvon tenunenillä kokemusta virolaisesta Joogid internetist - eDrinks ? Sivut kyllä toimii suomeksi, mutta toimituskuluista ei tänne ota selkoa - toimineeko sittenkin vain paikallisesti..

Lonkeron osalta mydrink sekä alkc toimiviksi todettu, mutta yleistiedon kannalta kartoitan jatkuvasti uusia hankkimislähteitä :)
 
Viimeksi muokattu:
Onko arvon tenunenillä kokemusta virolaisesta Joogid internetist - eDrinks ? Sivut kyllä toimii suomeksi, mutta toimituskuluista ei tänne ota selkoa - toimineeko sittenkin vain paikallisesti..

Lonkeron osalta mydrink sekä alkc toimiviksi odettu, mutta yleistiedon kannalta kartoitan jatkuvasti uusia hankkimislähteitä :)
Tämmöisen tiedon löysin tuolta sivuilta:
"Ulkomaille emme tällä hetkellä voi valitettavasti tavaraa lähettää. "
 
Tilasin viinikauppa.comista viisi laatikko olutta. Osaako joku kertoa, millaisessa paketissa ne mahtaa tulla?

Jos yksi 40 kg paketti, niin pitää vähän alkaa logistiikkaa suunnittelemaan. :confused2:
 
Tilasin viinikauppa.comista viisi laatikko olutta. Osaako joku kertoa, millaisessa paketissa ne mahtaa tulla?

Jos yksi 40 kg paketti, niin pitää vähän alkaa logistiikkaa suunnittelemaan. :confused2:

Kolme laatikkoa mahtuu yhteen pahvilootaan eli kahdessa pahvilaatikossa
 
Tilasin viinikauppa.comista viisi laatikko olutta. Osaako joku kertoa, millaisessa paketissa ne mahtaa tulla?

Jos yksi 40 kg paketti, niin pitää vähän alkaa logistiikkaa suunnittelemaan. :confused2:
Mitä luultavimmin kahdessa laatikossa. Toisessa 2 ja toisessa 3 laatikkoa
 
3.7 tilattu alko24 paketti tuli tänään duuniin postin kuskaamana. Oli jo viime viikolla postin hallussa mutta vkl sotki. Paketti ehjä ja hyvin pakattu. Täytyy tilata seuraavaksi viskiä se 12 pulloa
 
Onkos porukka saanut tuolta kuljetus.eu:lta jotain tilausvahvistusta? Itselläni ei ole vielä tullut, enkä äkkiseltään löytänyt Gmailin roskapostinkaan seasta.
 
Itsekin mietin samaa kuin edellinen kysyjä. Mutta vanhempia viestejä selasin, niin ei sieltä vissiin mitään tule tai jos tulee niin vähän viiveellä?
Eka testitilaus alk.fi eilen tulille. Saa nähdä kerkeääkö loman aloitus viikolle juomat kotiin

Edit. Hetki sitten tuli kuljetus.eu:lta lähetystunnus, mutta kuittia ei tullut.
 
Viimeksi muokattu:
Heh. OmaPosti piippasi tänään luurissa että alkojuomatcomin/ecomtransitin tilaus luovutettu vastaanottajalle toisella puolella Suomea, eli minulle toimitettu heidän puolelta joko väärä lähetystunnus tai sekoiltu tilausten kanssa. Saas nähdä, viestiä laitoin molempiin paikkoihin..
 
Katsoin että paypal kuitti 5. kesäkuuta ja kuljetus.eu:lta viesti 8. kesäkuuta jossa seurantakoodit+kuitti
 
Katsoin että paypal kuitti 5. kesäkuuta ja kuljetus.eu:lta viesti 8. kesäkuuta jossa seurantakoodit+kuitti

Näyttipä itsellenikin tulleen seurantakoodi + kuitti tänään. Tilaus laitettu viime perjantaina sisään.
 
Heh. OmaPosti piippasi tänään luurissa että alkojuomatcomin/ecomtransitin tilaus luovutettu vastaanottajalle toisella puolella Suomea, eli minulle toimitettu heidän puolelta joko väärä lähetystunnus tai sekoiltu tilausten kanssa. Saas nähdä, viestiä laitoin molempiin paikkoihin..
Todennäköisesti vaan toimitettu aivan väärään mestaan. Mulle kävi kanssa yhden aliexpress tilauksen kanssa noin. Lisäsin seurantakoodin omapostiin ja jonkin ajan päästä tuli ilmoitus, että luovutettu aivan toisella puolella Suomea.

Reklamaatiota aliexpressiin kuvakaappausten kera ja maksoivat koko kauppahinnan takaisin. "Oikeaa" lähetystä ei koskaan näkynyt, eli toimitettu täysin väärälle ihmiselle.
 
Heh. OmaPosti piippasi tänään luurissa että alkojuomatcomin/ecomtransitin tilaus luovutettu vastaanottajalle toisella puolella Suomea, eli minulle toimitettu heidän puolelta joko väärä lähetystunnus tai sekoiltu tilausten kanssa. Saas nähdä, viestiä laitoin molempiin paikkoihin..
Sama kävi mulle tänään. Veikkaan vähä et sieltä on tullu meille molemmille väärät seurantakoodit, jos sullaki meni paketit Rovaniemelle?
 
Joo Rolloon meni. Hauskasti AJ vastasi että

"Kiitos sähköpostistasi ja palautteestasi.
Emme toimita tavaroita, joten ota yhteyttä toimitusyhtiöösi.
Jos tarvitset apua, kirjoita meille ja voimme ottaa heihin yhteyttä puolestasi."

Ja 3min myöhemmin ecom:

"Thank you for your e-mail.
Your order is currently in Lithuania. You should get it this week, but no later than next week.
We currently have a technical issue with the POSTI tracking system. It should be resolved in a couple of days.
You have the wrong tracking number. Everything is right with your address. We'll send you a new tracking number as soon as we receive it.
Please apologize for any inconvenience this problem may cause. Thank you for your understanding."
 
Kokeilin myös tilata paketin ruuhkien jälkeisestä alkostore24:stä. Tilaus sisään torstaina 2.7., maanantaina 6.7. tuli tieto tavaran lähtemisestä ja viikkoa myöhemmin maanantaina 13.7. sai hakea paketin Postista. Kaljoissa oli tällä kertaa lyhyemmät päiväykset kuin helmikuun tilauksessa, mutta ensi vuoden puolelle kuitenkin. Siististi oli taas pakattu.
 
Postiin uudestaan yhteys kuten pyysivät. Kyselin siis heiltä jo viime viikon lopulla ja sain tuon vastauksen että odotella muutama päivä. No, nyt vastaus oli vain että terminaalissa on ruuhkaa. Jännä että muiden paketit liikkuvat silti hyvin. No, tein nyt tuolta Postin sivujen kautta selvityspyynnön tuosta. Nyt kelpasi jo lähetystunnus.

Mitenhän tässä pitäisi toimia, keneltä saan tai voin vaatia rahojani ja mitä kautta? Olettaen että tuo paketti ei koskaan mulle asti tule.

Viikko taas menty eteenpäin ja mitään ei ole tapahtunut. Lähestyin asiassa myös Norrlogia uudelleen, mutta vastauksetta.

Maksoin Paypalilla, niin ilmeisesti sitä kautta pitäisi rahoja periä? Jos nyt ei vieläkään ala mitään tapahtumaan. En kyllä usko, että tuo paketti enää mulle tietään löytää.

Btw ylipäätään ihmettelen kovin miten paketit voi kadota noin vain. Nyt kun ei mikään niin kovin pienikään paketti ole kyseessä. Kuitenkin joka vaiheessa lähetys skannataan ja siitä jää merkintä, niin ei luulisi olevan kovin hankala selvittää missä vaiheessa on kadonnut.
 
Moro!
Onko kellään muulla ollut netprissin kanssa kyseistä ongelmaa?
Ongelmana on siis että toukokuun lopulla tilasin paketin ja kaikki tämän osalta meni hyvin. Kunnes toissapäivänä (9.7.2020) tuli sähköpostiin viestiä, että paypal ei ole maksanut heille kyseistä paketista summaa.
Menin sitten paypalista ja verkkopankista katsomaan ja molemmissa näkyi että maksu olisi otettu ja toimitettu netprisksen paypal tilille 28.5.2020.
Lähetin lisäksi paypalille viestiä, että voivatko tarkistaa olisiko kyseinen maksu jäänyt maksamatta. Mutta paypalin päästä todettiin juuri että kaikki on ok maksun kanssa.
Nyt netpris lähettää jotain tosi pitkää linkkiä mitä klikkaamalla avautuu sivu missä lukee "Maksa kyseinen summa" jne. ,ei ole kovin houkuttelevan näköinen linkki :hmm:

Tähän liittyen, ainakin omalla kohdallani identtinen viesti (toki eri summalla ja tiedoilla) osoittautui aidoksi. Ei toki edelleenkään päde sinun keissiin sikäli kun kerran sinulta maksu oli mennyt, mutta itselläni maksu oikeasti oli jäänyt toteutumatta.

Maksoin maksun ja sain Netprisiltä kiitokset ja toimivan -15% koodin takaisin.
 
Meinattiin porukalla lavaa tilata olutta onko suosituksia mistä sivulta kannattais lähtee tilailee et tulis järkevästi perille ja hinta kohillaan ?
 
Meinattiin porukalla lavaa tilata olutta onko suosituksia mistä sivulta kannattais lähtee tilailee et tulis järkevästi perille ja hinta kohillaan ?

 
Alkostore ja norrlog+posti toimitti eilen paketin niinkun lupasivat. Samaan aikaan tuli eilen viesti et discandoo+shippii/postnord toimittaa tänään 14.7 klo 8-16 paketit oven taakse saa jättää kuittaamatta. Noh näemmä 13:38 tullut tuohon seurantaan tämmöinen viesti:
SHIPPII GMBH

Delivery was not possible. The recipient will get a notification with information on where the shipment item will be available for collection.


Mitään ei ole ilmoitettu ja ovikelloo ei ole soitettu.. No nyt mailia postnordille että mitäs perkuletta?? Koskaan oo tainnut näin käydä.

Ja tässä Tampereella seurannan mukaan olleet jo lauantaina paketit tuolta, eilen tuli viesti et tänään 8-16 tuodaan ja oli linkki haluaako vaihtaa toimitustapaa, laitoin sieltäkin tosiaan et saa jättää oven taakse, kuittaamatta (tapaamatta siis minua), aina on hyvin toiminut, nyt on siellä tötöilty jotain, vastaisivat nyt sitten huomisaamuun mennessä varsinkin jos tässä joutuu jostain syystä kyttään kotona (lomaviikko, mutta muutakin tekemistä ois).

edit:
Nojoo ei siinä mitään, tänään tuli, mutta ei olis taaskaan onnistunut ellen olis ollut kotona 11:sta juuri enkä vaikkapa lenkillä kun kuski tokas kun avasin oven "ai täällä ollaan kotona, käyn hakeen autosta tänne ylös paketit kun en ollut varma ollaanko kotona", tokasin vaan et oon teidän aspaan aika monta kertaa sanonut et voi jättää kuittaamatta ja teidän appiin, et parannettavaa taitaa olla.. Noh tulipa kuitenkin ja loma jatkukoon.
 
Viimeksi muokattu:
Pitäisikö tuolta Alkostoresta / Norrlogilta tulla millaisia sähköposteja että tietää tilauksen olevan kunnossa?

Alkostore tosiaan laitto "Uusi tilaus" ja "Maksuvahvistus" sähköpostit ja Norrlogilta ei ole tullut mitään, ainoastaan Paypalilta kuitti.

Tilasin 6 laatikkoa viiniä ja mennyt jo viikko eikä ole kuulunut mitään muuta. Huomasin tuolla lukevan että tilausta ei keräillä ennenkuin kuljetus on tilattu niin mietin että meniköhän tässä jokin vikaan. Kuljetuksen ostin suoraan tilauksen jälkeen sivulla olevasta linkistä. Alkostoren sivuilla tilaus näyttää että "prosessoidaan"
 
Pitäisikö tuolta Alkostoresta / Norrlogilta tulla millaisia sähköposteja että tietää tilauksen olevan kunnossa?

Alkostore tosiaan laitto "Uusi tilaus" ja "Maksuvahvistus" sähköpostit ja Norrlogilta ei ole tullut mitään, ainoastaan Paypalilta kuitti.

Tilasin 6 laatikkoa viiniä ja mennyt jo viikko eikä ole kuulunut mitään muuta. Huomasin tuolla lukevan että tilausta ei keräillä ennenkuin kuljetus on tilattu niin mietin että meniköhän tässä jokin vikaan. Kuljetuksen ostin suoraan tilauksen jälkeen sivulla olevasta linkistä. Alkostoren sivuilla tilaus näyttää että "prosessoidaan"

Yleensä tullut maili vasta kun on lähtenyt, suosittelen että tilatessa ottaa sen osoitteen ylös mistä pystyy seuraamaan.
 
Pitäisikö tuolta Alkostoresta / Norrlogilta tulla millaisia sähköposteja että tietää tilauksen olevan kunnossa?

Alkostore tosiaan laitto "Uusi tilaus" ja "Maksuvahvistus" sähköpostit ja Norrlogilta ei ole tullut mitään, ainoastaan Paypalilta kuitti.

Tilasin 6 laatikkoa viiniä ja mennyt jo viikko eikä ole kuulunut mitään muuta. Huomasin tuolla lukevan että tilausta ei keräillä ennenkuin kuljetus on tilattu niin mietin että meniköhän tässä jokin vikaan. Kuljetuksen ostin suoraan tilauksen jälkeen sivulla olevasta linkistä. Alkostoren sivuilla tilaus näyttää että "prosessoidaan"
Siinä vaihees tulee, kun siirtynyt alkostorelta norrlogille. Ja nythän tosiaan varotellaan jopa viikoista.
 
Pitäisikö tuolta Alkostoresta / Norrlogilta tulla millaisia sähköposteja että tietää tilauksen olevan kunnossa?

Alkostore tosiaan laitto "Uusi tilaus" ja "Maksuvahvistus" sähköpostit ja Norrlogilta ei ole tullut mitään, ainoastaan Paypalilta kuitti.
Klikkaa valitsemasi toimittajan linkkiä viestissä "Uusi tilaus", niin näet tilanteen siitä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
277 690
Viestejä
4 786 471
Jäsenet
77 641
Uusin jäsen
rethesis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom