Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäköhän johtuu ettei minulle tule tekstiviesti/sähköposti postilta, missä saa valita haluanko että paketti jätetään oven eteen? Puhelinnumeroni on ilmoitettu sekä postille että toimittajalle.
JP Chenet kanssa halpaa ja juotavaa.Kertokaas toista kertaa alkostoresta tilaavalle, mikä/mitkä noista valkoviini tonkista on hyviä (lue: nopeasti juotavia)
ja tuleeko kalliksi pari lavaa kaljaa
Elisa!Onko sulla mikä operattori, mulla oli hetken moi liittymä niin siihen ei kummasti tullut viestejä, mut sitten kun vaihtui elisaan niin rupesi tulemaan.
Kukas sinulta niitä veroja karhuaa?
Parista lavasta kertyy kyllä jo ihan varteenotettava summa. Olikos niitä keissejä 80kpl aina lavaa kohti vai mitenkä tuo meni?
Veikkaan että olet jotain ymmärtänyt väärin ja litkut löytää sellaisenaan perille asti.Tilasin siis VAIN 2x24x0.33 ja 2 viina ja viinipullon.
"Jos ostaja järjestää kuljetuksen, on hän verovelvollinen. Eli juomat voi kopsahtaa tulliin, ja ne saa sieltä vasta kun on maksanut asiaankuuluvat verot".
Tähän siis viittasin tuolla aikaisemmalla kysymyksellä. Onko kuinka yleistä että jää?
Tilasin siis VAIN 2x24x0.33 ja 2 viina ja viinipullon.
"Jos ostaja järjestää kuljetuksen, on hän verovelvollinen. Eli juomat voi kopsahtaa tulliin, ja ne saa sieltä vasta kun on maksanut asiaankuuluvat verot".
Tähän siis viittasin tuolla aikaisemmalla kysymyksellä. Onko kuinka yleistä että jää?
Kyllä, kotiinkuljetuksella tuossa lukisi "PostNord Home delivery", joka maksaa 2 € enemmän. Kysy (englanniksi) contact@shippii.com , niin ne kyllä kertoo esim mihin noutopaikkaan tilasit.
Nykytulkinnan mukaan näissä ostaja ei järjestä kuljetusta vaan myyjä, joten se on etämyyntiä. Siihen riittäisi, että myyjä linkkaa tai suosittelee tiettyä kuljetusfirmaa, mutta näissähän se on sitäkin syvemmin automatisoitu, sillä tilauksen jälkeen ohjataan suoraan kuljetuksen tilaamiseen. Eli on etämyyntiä -> myyjä vastaa veroista. Riski verojen lankeamisesta ostajalle on lähinnä teoreettinen.
Kannatti säästää €2.
Postnord tulee kyllä viesti missä voit itse valita haluamasi toimitusaikavälin ja päivän.Toisaalta jos et ole kotona kuljetuksen saapuessa niin noutohommiksi se silloinkin menee. Itse en ainakaan uskaltaisi antaa lupaa jättää pakettia oven eteen.
Discandoosta ei kannata bulkkibisseä tilata. 2laatikkoa mahtuu 18.99e toimituskuluille ja laatikkojen hinnat vähänkin juotavissa ovat jo 12-13e eli menee jo päälle 20e per laatikko
e: Jaa siellä olikin vielä tuo minimi 49e tilaus niin ei voi edes 2 laatikkoa tilata
Rupesin jo kirjoittamaan tänne että Netpris taas hävittänyt osan tuotteista (itse asiassa aika paljon) mutta huomasin että 1/3 paketista onkin Shippiin seurannan mukaan vielä matkalla:
Køge Pakkecenter - TKJ
onkohan tuo yleistäkin että jää pitkäksi aikaa jonnekin lajittelukeskukseen? Ollut tuolla varmaan reilun viikon. Ei huvittaisi alkaa Shippiin aspan kanssa säätämään(mun mielestä Netpris on vastannu nopeasti ja homma toiminut jos on jotain puuttunut tms.). Tokihan tässä pitää nyt odotella tuota yhtä laatikkoa jonkun aikaa mutta onko forumisteilla kokemuksia jos joutuu Shippiin kanssa selvittelemään asioita että toimiiko homma jouhevasti?
Tein tilauksen 30.3. ja kamat lähtivät suht sukkelaan liikkeelle (jos oikein tulkkasin niin 2.4. lähti maailmalle) että miten laatikko vielä tuolla on. Ollut kai tuolla nyt 10pvää.
Eipä tuo nyt mikään paha hinta sinänsä ole, ottaa siihen kylkeen vielä jonkun pullon väkevää tai viiniä, joissa selvästi suomea halvemmat hinnat niin kompensoi jo toimituskuluja mukavasti. Ja tietty pitää muistaa sekin että nuo on kaikki vähintään neloskaljoja, suomessa saat maksaa kopasta kolmostakin jo enemmän. Sandelsin kolmonen taitaa maksaa sen melkein 30e Suomessa?
Kiitos kommenteista. Näinhän se menee.Itselläni makaa myös Netprisin tilaus tuolla. Maannut jo hetken. 31.3. oli lähtenyt Netprisiltä matkaan. Oletan, että kyseessä on ajankohtaan nähden normaalin hidas kuljetus, kun nyt Suomeenkin liikkuu vähemmän laivoja (ja silleen). Kuitenkin arvioitu toimituspäivä oli heti aika pitkällä, kun PostNord sai paketin Shippiiltä. Tai sitten paketit vaan lepää pääsiäisen yli tuolla. Mene ja tiedä.
Tämä oli hyvä tieto. Mistä tuon tiedon löytää? Vai onkohan niin että tuo ei vain ollut vielä omaan tilaukseeni päivittynyt? Katsoin täältä: Shippii tracking...
Arvioitu toimituspäivä on 16.4.2020
..
Mutta jos vertaa A24storeen niin sieltä saa lähetyskuluineen reilulla 50e 3 laatikkoa bulkkibisseä (nelosta), siihen ei Discandoo taivu mitenkään kiitos 49e mininitilauksen
Tämä oli hyvä tieto. Mistä tuon tiedon löytää? Vai onkohan niin että tuo ei vain ollut vielä omaan tilaukseeni päivittynyt? Katsoin täältä: Shippii tracking
ja sieltä tosiaan laatikot (toimitetut ja tuo matkalla oleva) löytyy, mutta matkalla olevassa ei ole tuota arviota.. Itsehän olen kyllä tilannut Netprisiltä varmaan 10 krt mutta yleensä tilaan hyvissä ajoin ja lyön juomat varastoon, eli en oo viime aikoina edes pahemmin seurannut tracking-tietoja.
Päivitetään että olikohan Shippiin kaverit lukeneet tätä ketjua näytti että toi mun paketti joka oli viikon seisonut Tanskassa onkin siirynyt Turkuun. Kotia kohden siis
Paketti haettu eilen automaatista. Viinit ja väkevät tulivat perille, kaljat 24x0,33L ja yksi karkkipussi puuttuivat. Saa nähdä, tuleeko toisessa paketissa myöhemmin vai jäivätkö matkalle?
Noh, laatikko tosiaan käytetty auki ja päältä yhellä teipin pätkällä suljettu, ei lähetyslistaa sun muita sisällä niiku normaalisti mutta tuotteet sitä mitä pitikin
Jos paketissa ei ole tullin teippiä ei tulli sitä myöskään ole silloin avannut. Kaikki tullin avaama teipataan teipillä missä lukee tullin avaama.Miksi ne keräävät nyt noita lähetyslistoja? Luulisi, että avaamalla näkee suoraan sisällön, jonka voi naputella johonkin listaan.
Jos paketissa ei ole tullin teippiä ei tulli sitä myöskään ole silloin avannut. Kaikki tullin avaama teipataan teipillä missä lukee tullin avaama.
Jos alcostoresta tilaa lavan 740kg niin tuleeko se kotiin vai lähi postiin?
Ja onko pullo oluet pysyneet ehjänä lava tilauksissa?
Miten se nyt meni tuolla alkostoressa, kun tilaa niin miten se meni norrlogille sen jälkeen toimituksen hoitaminen? aikalailla vuosi sitten viimeksi tilasin, enkä yhtään muista prosessia.
ah korjataan itselle, eli norrlogin pääsivulla on tuo ikkuna missä täytetään "vahvista kuljetustilaus". Varmistelen vaan, menihän se näin?
Jes, sinnehän se tilaus nasahti ja helppohan sen kuljetuksen tilaaminen oli ku ohjattiin eteenpäin1. tuotteet koriin
2. maksa tuotteet
3. valitse kuriiri
4. maksa kuriiri
kieltämättä hämäävää kun tulee niitä valitse toimitus kyselyitä jo siellä ostoskorissa touhutessa.
Norrlog käyttää pakettikuljetuksissa postituslaatikoita, joissa on 12 paikkaa. Hinta 26€Eikö tuo alkostore24 näytä rahtihintoja ennen tilauksen maksamista
Mitähän maksaisi rahdata 24x0,5 l tölkkiä ja muutama (-4) kpl 3 litran viinitonkkaa kun ei tietoa?
Jep, vaan tuotteista saa rahat takasin. Ja luulisin, että palautuskustannuksista vastaat itse.Haluan palauttaa lähetystä Netprisille joka ei ole vielä edes tullut. Netprisin kanssa on kaikki selvää, palautavat rahaa kun saavat tuotteet takaisin. Mites toi kuljetusmaksun palautus?
Otin yhteyttä Shippii ja sanoivat että en voi saada rahat takaisin koska lähetys on jo matkalla. Pitääkö tämä paikkansa?
Nämä kotiinkuljetukset tuntuu olevan ihan Postin käsittelijästä kiinni. Joskus tulee tekstarina kyselyä, joskus ei.... Ei siis lähettäjästä kiinni.alkostore24 Tervetuloa Alkostore24-verkkokauppaan! tilaus sisään 6.4 ja tänään joutu noutamaan postista. Nopeeta toimintaa näin pääsiäisen aikaan, mutta miksiköhän ei tullut kotiinkuljetuksella?
Vai "jakeluajankohta sovittu" klo 8:27. Kenenköhän kanssa se on sovittu kun minuun ei kukaan ole ottanut yhteyttä? Kun tälle linjalle on lähdetty, niin lyönpä vaikka vetoa, että esteen takia lähetystä ei voitu toimittaa, joten saan itse hakea sen postista. Oikeasti täällä ei mitään estettä tietenkään ole ja etätöiden takia olen kotona päivystämässä. On kyllä postilta aika härskinoloista puuhaa. Jos ihme tapahtuu ja postin auto kurvaa pihaan, niin tietysti päivitän tilanteen ja myönnän olleeni väärässä.
Tuon lähetyksen voit vaatia kotiin kuljetettavaksi. Eli aspaan chattia, mikäli tulee ilmoitus, että "Noudettavissa..."
Vai "jakeluajankohta sovittu" klo 8:27. Kenenköhän kanssa se on sovittu kun minuun ei kukaan ole ottanut yhteyttä? Kun tälle linjalle on lähdetty, niin lyönpä vaikka vetoa, että esteen takia lähetystä ei voitu toimittaa, joten saan itse hakea sen postista. Oikeasti täällä ei mitään estettä tietenkään ole ja etätöiden takia olen kotona päivystämässä. On kyllä postilta aika härskinoloista puuhaa. Jos ihme tapahtuu ja postin auto kurvaa pihaan, niin tietysti päivitän tilanteen ja myönnän olleeni väärässä.
Saas nähdä miten käy, viinahuuto.com temporarily suspended!
Ihmettelinkin eilen kun tuli mailia 2vk vanhasta tilauksesta että tänään pitäisi lähteä tulemaan.
Saakos PayPalilla tehdyt maksut helpostikin takaisin?