Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkennetaan sen verran että hinnat eivät ole varsinaisesti nousseet, alennusprosentti on vain pienempi. Asiakkaan kannata lopptulos on toki sama.Taas noussu pirun monen tuotteen hinta Discandoossa. Ei jumalauta
Kyllä toi slotsi on ihan ok. Parempaa kuin karjala, mutta se ei tosin paljoa vaadi.
Kyllä esim koffin ja karjalan välillä huomaa selkeän eron.Hyvin huomattu. Ero on merkittävä, ja sen varmaan huomaa vaan "asiantuntijat". Suomibissejen eroja en itse pysty huomaamaan oikeastaan. Ellei se sitten ole ihan paskaksi pistetty. Kuten lappari nykysin. Sanoisin että aura on tossa parhaasta päästä nykysin. Ja slotsi kyllä päihittää sen, goldi ei kylläkään.
Hetki sitten tuli sähköpostia Discandooolta jossa kerrotaan tulevaisuuden suunnitelmia ja syitä hinnannostolle. Pakko nostaa hattua heidän viestinnälleen jonka ansiosta ei tarvitse mutuilla niin paljon.Tarkennetaan sen verran että hinnat eivät ole varsinaisesti nousseet, alennusprosentti on vain pienempi. Asiakkaan kannata lopptulos on toki sama.
Tällä hetkellä siellä on suurin alennus jossakin limulonkeroissa ja niissäkin vain -50%, kun aiemmin suosituimpien juomien alennukset ovat olleet jotain -70% luokkaa. No, kaikki hyvä loppuu aikanaan. Tällä kerralla ei tarvittu edes tullia avustamaan, vaan liike näyttäisi lopettavan suomikaupat ihan omatoimisesti.
Itsellä kävi keväällä näin, mutta kauppana oli Gourmeo24. Harmittavasti toinenkaan kotiinkuljetusyritys ei löytänyt maaliinsa, mutta toisen tulikivenkatkuisen palautteen jälkeen Posti onnistui kolmannella kerralla tehtävässään. Paha maku jäi Postin toiminnasta, vaikka oluet olivatkin hyviä.Perhana vieköön, tilasin taas Discandoosta ja posti perkele olikin sitten mennyt ryssimään kotiinkuljetuksen. Eivät olleet perinteiseen tapaan edes yrittäneet toimittaa kotiovelle vaan laittaneet suoraan haettavaksi jakelupisteestä. No tuosta toiminnasta kyrpiintyneenä sain tilattua ilmaisen kotiinkuljetuksen reklaamation avulla huomiseksi, maksakoot posti itse perseilynsä. Yhteensä noin 40kg paketit, joten en jaksa hakea kaupasta vaikka onkin tuossa melkein näköetäisyydellä. Maistuukin paljon paremmalle kun tiedän että tästä perseily-yrityksestä tuli persnettoa postille, joka muutenkin hoitaa huonolla katteella ulkomaanpakettien jakeluita.
Tuo DHL toimitustapa discandoolla tarkoittaa deutsche postia. DHL express tarkoittaisi kuriiripalvelua, johon varmaan sekoitit. Samaa firmaa nuo taitavat olla, mutta eri "osastot". Eli suomessa tulee ihan postin kuljettamana (jos tulee), eikä DHL:n pakulla.Tänään lähti tilaus Discandooolta. Kuljetuksen otin dhl:n kautta, kun tuo posti on mitä on.
Näinhän se voi olla. Katsoin vain vaihtoehdot lähin PostNord toimipiste tai kotiinkuljetus, jonka perässä luki DHL.Tuo DHL toimitustapa discandoolla tarkoittaa deutsche postia. DHL express tarkoittaisi kuriiripalvelua, johon varmaan sekoitit. Samaa firmaa nuo taitavat olla, mutta eri "osastot". Eli suomessa tulee ihan postin kuljettamana (jos tulee), eikä DHL:n pakulla.
Onko tuo 1aWhisky kenellekään täällä tuttu? Ei kovin hyvää palautetta ole saanut, mutta sieltä saa niin halvalla hyvää brandyä, että kiinnostaisi lähteä kokeilemaan. Osaako joku täällä sanoa tuleeko tilaukset perille ja onko kaikki puollot mukana laatikossa?
Mistä halvalla vodkaa ilman että joutuu maksamaan tulleja? paljon ne rahtimaksut on ja mistä kannattaa ottaa?
Onko Alkostore24 ja Norrlog ok?
Mikä se lailllinen tilanne tämän suhteen tällä hetkellä on?
Niin ja laillisuustilanne on edelleen sellainen epämääräinen juttu, käytännössä se ei kiinnosta ketään. Itse olen jotain 15 kertaa tilannut ulkomailta ja aina on tullut hyvin perille. Ainoastaan kerran tilaus palautui lähettäjälle kun olivat sen paskoneet matkalla, mutta sekin tuli sitten lopulta uudella lähetyksellä perille kuukauden viiveellä ja uusilla tölkeillä.
Jos haluat vodkaa tilata, niin melkeinpä hinnan ja valikoiman puolesta Netpris on paras.
Kannattaa lukaista vaikka aloituspostaus ja edes pari viimeistä sivua niin saat jonkinlaisen käsityksen suositeltavista paikoista sekä verokuvioista. Sinuna unohtaisin tuon Alkostoren kun kyseinen liike ei järjestä kuljetusta vaan sinun pitää se itse hoitaa ja näin olet verovelvollinen tuotteiden valmisteveroista.Kiitos vastauksesta.
Netpris näyttäisi olevan Russian Standard 17e, alkostore24 14e. Muutenkin näyttäisi olevan halvemmat vodkat. Onko tuo Alkostore24 myös ok paikka?
Missä hintaluokassa ne rahtimaksut menee, eli paljonko pitää tilata että on ns. kannattavaa vielä rahtien jälkeen?
Tollaista 10 pulloa olin silmäillyt, mutta pitäisikö tilata enemmän?
edit: Tuossa Netpris näkee rahdit jo ostoskoriin laitellessa ja näyttäisi olevan 18e (Bring niminen palvelu). alkostoresta pitäisi vissiin tilata ennenku näkee hintoja...
Kannattaa lukaista vaikka aloituspostaus ja edes pari viimeistä sivua niin saat jonkinlaisen käsityksen suositeltavista paikoista sekä verokuvioista. Sinuna unohtaisin tuon Alkostoren kun kyseinen liike ei järjestä kuljetusta vaan sinun pitää se itse hoitaa ja näin olet verovelvollinen tuotteiden valmisteveroista.
Noissa vaan kannatttaa todella tarkkaan syynätä minkälainen toimituskuvio firmalla on. Tuo kyseinen Alkostore ilmoittaa suoraan ettei aio hoitaa veroja vaan nämä ovat asiakkaan velvollisuus, sillä asiakas hoitaa itse kuljetuksen ja näin "syyllistyy" etäostoon. Samalla tavalla Netpris yrittää myöskin sysätä verovelvollisuutta asiakkaalle ja itse mieltää myyntinsä etäostoksi kun tarjoavat toimitusta erillisen linkin ja ostoprosessin kautta. Tässä tapauksessa ostaja teoriassa hankkii kuljetuksen itse, vaikka oikeasti Netpris lähettää asiakkaalle ostolinkin ja hoitaa prosessin puolivalmiiksi.Okei, kiitos vinkistä. Luin kyllä aloituspostauksen ja siinä Alkostore oli "toimivissa" kaupoissa.
Tilannen siis Netpris
Eli näyttäisi siltä että Netpris yrittää sysätä vastuun ostajalle, mutta kyseessä on kuitenkin etämyynti. Onko millaisia kokemuksia tästä kaupasta? @Hampster ?
Kuinka on toiminut tuo pakkausmaksujen takaisinperintä? (Suomeksi 14e, ruotsiksi 14kr).
Discandoo tuntuu olevan suosittu, mutta vodka siellä on kallista