Nyt menee Discandooon kanssa vaikeaksi, alun hankaluuksien jälkeen saivat paketit 4 kpl matkaan (pomot itse pakkaamassa juu)
Joka paketista tuli sisältö ja träkki emailiin.
Tulivat lähimpään postiin jonne vein 4 dhl seurantanumeroa, ja sieltä sain 4 laatikkoa ja kotia availeen paketteja. Tilauksesta puuttui 2 lavaa San Mikkeliä ja viinipullo. No kaiken lisäksi dhln yks neljästä juuri hakemastani lähetyksestä ei postin mies ollut lyönyt haetuksi vaan edelleen muka postissa se paketti. No tietenki Discandooo sanoo et hae se neljäs paketti sieltä postista. Sitä siellä ei ole, on tarkistettu ja sehän on jo mulla. Ja postin seurannan mukaan se hakematta jäänyt paketti painaa 16kg ja Discandooon mukaan siinä pitäisi olla 4 lavaa olutta ja viini pullo.ei ollut kuin 2 lavaa olutta=16kg Eli siis olen saanut kaikki 4 lähetystä fyysisesti ja yhdestä lähetyksessä oli 1 slots ja 1 norsukalja lava eli 16kg. Siinä samassa tracking numrolla on Discandooon mukaan ne puuttuvat tuotteet. Vaan ei olleet. Ja eine ois yli 32kg samaan laatikkoon pakanneet. Ja se email lista missä tracking number ja sisältö maintaan on vaan nämä tulleet norsu ja slots kaljat. Olihan selvästi kerrottu
vastausta firmasta odotetaan...