• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Alkoholijuomia S-ryhmästä

Tuote:Alkoholituotteita
Tarjoushinta:Oman osuuskunnan liikkeissä jopa - 40%
Normaalihinta:
Kauppa: Ainakin Prismat, S-marketit ja Salet
Voimassa:?
Linkki:

Kommentti tarjouksesta: Alennuksessa olevat tuotteet vaihtelevat eri liikkeiden välillä. Kannattaa katsoa S-Ostoslista sovelluksesta oman lähikaupan tilanne, päivitetyt (alennetut) hinnat näkyvät sovelluksessa. Omassa lähi Prismassa oli myös paljon alkoholittomia juomia (limuja/energiajuomia jopa 70% alennuksessa). Myös paljon leluja noin 50% alessa.

Äsken kävin TOK:n S-Marketissa pyörimässä ja ainoa aletuote joka osui silmiin oli glögilonkero n. 37% alennuksella. Limukkaakin katselin mutta itaruus iski kun Pepsi ja kokiskin arvokasta nykyään.

Linnainmaan Prismassa oli olutta alessa.
Pieniä eriä, ale merkitty aika vaihtelevasti.
Joissain selvästi ale prosentti, joissain vain punainen viiva ja P kirjain.
Mutta kannattaa katsoa ne hyllyt.

Viime vuonna oli tosiaan paremmat alet (50% ja 75%) kun viimeksi tuli näissä aleissa käytyä. S-ryhmällä on näköjään tapana laittaa näitä juomia aleen juuri helmikuun lopussa. Tänä vuonna kaikki juomat oli tosin merkattu aleprosenteilla kun se ennen oli "piilotettu" ale jonka huomasi jos vertaili tuotteiden litrahintaa. Minulla olisi sellainen muistikuva ettei alkoholituotteita edes saisi myydä näkyvillä aleprosenteilla, korjatkaa jos olen väärässä.

Minulla olisi sellainen muistikuva ettei alkoholituotteita edes saisi myydä näkyvillä aleprosenteilla, korjatkaa jos olen väärässä.
Saa siitä kertoa näkyvästi kaupan sisällä, mutta lyhytaikaista alennusta ei saa mainostaa mitenkään kaupan ulkopuolella/mediassa. (Lyhytaikainen = alle 2 kk)

Statistiikka

Viestiketjuista
301 456
Jäsenet
81 989
Uusin jäsen
Sario

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom