AliExpress, eBay yms. tilaaminen ja kokemuksia

Itse olen seurantaan käyttänyt nyt viime aikoina vain näitä kahta ja aika hyvin ovat näyttäneet. Tosin tuossa Universal Parcel tracking sivustossa on joskus kummallisesti hävinneet kaikki seurantiedot vähäksi aikaa joidenkin pakettien kohdalla, mutta tulleet sitten takaisin myöhemmin.

Global Package Tracking

Postal Ninja

Mutta nuo aika tarkasti osaa kertoa missä paketti milloinkin seilaa.

Eipä ainakaan MobilePayn ja Nordean kanssa toiminut noin. Nordea sanoi vain että voivoi, MobilePay on saanut maksun, joten pankin näkökulmasta ei ole mitään palautettavaa, kysele MobilePaylta. Nordean Mastercard-luottokortilla maksettu ostos siis.
Tämä sama kylmäsi itseäni kun rouva oli mennyt ostamaan lomamatkan lentoliput MobilePaylla ja eikö sillon ollut just Finnairin lakot päällä.
Totesin sille, että ehkä ensi kerralla kannattaa käyttää suoraan sitä luottokorttia eikä välikättä....

Eipä ainakaan MobilePayn ja Nordean kanssa toiminut noin. Nordea sanoi vain että voivoi, MobilePay on saanut maksun, joten pankin näkökulmasta ei ole mitään palautettavaa, kysele MobilePaylta. Nordean Mastercard-luottokortilla maksettu ostos siis.
Menee offtopiciksi, mutta melkein ainahan on joku maksunvälittäjä, paypal, klarna, mobilepay, paytrail? Eikö visan turvat ole silloin vai käytössä? Itse kyllä olen saanut aikoinaan visalta reklamoitua, kun ei paypal kautta onnistunut.
Vai onko mastercardilla eri käytännöt?

Viimeksi muokattu:
Menee offtopiciksi, mutta melkein ainahan on joku maksunvälittäjä, paypal, klarna, mobilepay, paytrail? Eikö visan turvat ole silloin vai käytössä? Itse kyllä olen saanut aikoinaan visalta reklamoitua, kun ei paypal kautta onnistunut.
Melkein ainahan on joku maksunvälittäjä, paypal, klarna, mobilepay, paytrail? Eikö visan turvat ole silloin vai käytössä? Itse kyllä olen saanut aikoinaan visalta reklamoitua, kun ei paypal kautta onnistunut.
Vai onko mastercardilla eri käytännöt?
Vai onko edellä kyse siitä, että on reklamoitu väärässä järjestyksessä? Eli on ensimmäisenä valitettu luottokortin myöntäneelle pankille, ennen kuin on oltu myyjään tai maksunvälittäjään lainkaan yhteydessä.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 597
Jäsenet
79 009
Uusin jäsen
jari69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom