Kiitos vinkeistä! Ei pidä mennä siis sulkemaan tota disputea vaikka kiinalaistoimittaja jo tota disputen sulkemistakin on pyytänyt. Ehdotti mm. että voisin avata toisen reklamaation tähän liittyen, en vain ymmärrä että miksi...
Ihmetyttää kyllä, että alibaban asiakaspalvelusta kirjoittivat myös näin:
Jääköhän tästä tapauksesta vielä täysin luu käteen enkä saa mitään korvauksia? Todisteita kuitenkin on vaikka roppakaupalla, että sähköpyörä on ollut jo uutena heti viallinen. Ihmetyttää, että tarjottiin alibaban toimesta mahdollisuutta pitää pyörä ja saada jonkinlainen osahyvitys, mutta tämä asia on aika hyvin sivuutettu ja mitään vastausta pyytämääni summaan ei ole tullut.
E: Ovat myös soitelleet alibaban asiakaspalvelusta jostain kiinasta viikon verran, mutta olen todennut, että en vastaa puheluihin, koska ne tulevat maksamaan minulle paljon.