Palaa käämit taas eBayn kanssa. Ymmärrän, että niillä on varmaan miljardeja asiakkaita, mutta minkään näköistä tukea ei sais sillon kun sitä tarvits.
Ja automaattivastauksia noi selvästi on sitten kun on tunnin selailun jälkeen löytänyt jonkun kentän mihin voi oikeesti kirjottaa. Vaikka "Jenny A" henkilökohtasesti vastaa, sillä olen antanut kaikki tarvittavat tiedot ensimmäisessä yhteydenotossa, mutta kysyy silti samat asiat ja luulee, etten mä ole saanut tuotetta. Selvästi sanoin ekassa viestissä että haluisin vaihtaa palautteen negatiiviseksi tai sitten jonkin näköisen warranty returnin tehdä.
Ja tärkeää tietoa: eBayn warranty-kohta (esim. 1 year) on täysin paskapuhetta. Jos olet jättänyt jo palautteen ja tuote hajoaa/alkaa temppuilemaan; missään ei ole vaihtoehtoa lähettää sitä takaisin, jos 30pv toimituksesta normaali palautusoikeus on kulunut. Kaikki on kiinni myyjästä, jota ei varmasti kiinnosta alkaa vaihtamaan sun tuotetta.
Mun kyseessä on amerikkalainen autoelektroniikkafirma, joka vaan hieroo nännejään ja vittuilee mulle, että mitäs meinaat tehdä.
Tätäkään en oo vielä tarinoinut, että kerran eBay päätti, ettei UPS toimita pakettia uudelleen, kun en ollut kotona juuri sinä hetkenä. Ei ollut tullut mitään tietoa toimitusajankohdasta aiemmin, vaikka puhelinnumero on aina ollut sama noissa tilauksissa. Paketti lähti saksan keskukseen takas.
Mistään eBayltä ei saanut apua, vaikka UPS keskus sanoi, että eBay oli pyytänyt paketin takaisintoimitusta (amerikkaan). Paniikissa laitoin "support" centeriin viestejä, mutta mistään ei saanut mitään muuta kuin automaattivastausta. Otin yhteyttä lisäksi myyjään, jolle selitin tilanteen. Isot myyjät saa yhteyttä jopa ihan oikeisiin ihmisiin ja sai paketin mulle takas.
Tarttee alkaa selailla Amazonia enemmän näissä hankinnoissa. Ja en laita palautetta noista isommista ostoista enää ollenkaan, niin on varaa muutella mieltä ainakin 90pv asti.
edit: Tuli uus automatisoitu viesti "Ralph B":ltä. Nyt mun tapaus onkin muka item as not described -> full refund. Jotä mä en voi tehdä, koska 30pv kulunut toimituksesta. Nyt keittää niin vitusti. Ne analysoi sun viestin sanat ja lähettää jonkun "sopivimman" automaattisen viestin takas.