• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Aku Ankka 6kk (-70%)

Tuote: Aku Ankka lehti+digi 6kk
Tarjoushinta: 35,70€
Normaalihinta: 119€
Kauppa: Sanoma Media
Voimassa: 30.11.2025
Linkki: Sarjakuvalehdet erikoishintaan!

Kommentti tarjouksesta: Jatkuva tilaus on voimassa toistaiseksi. Tilauksen voi irtisanoa koska tahansa 30 päivän irtisanomisajalla tai kuluvan tilausjakson loppuun. Huom. Sanoma telemarkkinoi raskaasti kun tilaus lähestyy loppua.

Ja kuten tavallista, tämänkin tilauksen voi perua heti, ettei jää normaalihinnalla vahingossa pyörimään

Screenshot_20251128-112512.Chrome.png

Ja sen jälkeenkin ajasta ikuisuuteen. Jos vaan on vaikka jotain prepaidia tms. käytettävissä, niin suosittelen lämpimästi.
Itsellä on "vahingossa" tullut syötettyä vanhan mokkulan liittymä. Itse olen kieltänyt markkinoinnit kyseiseltä yritykseltä, mutta voi tuohon numeroon yrittää soitella :x3:

Huom. Sanoma telemarkkinoi raskaasti kun tilaus lähestyy loppua.

Tämä on totta, mutta omien kokemusten mukaan Sanoma myös ainakin ennen (noin 5+ vuotta sitten) noudatti suoramarkkinointikieltoa hyvin jos sen oli kieltänyt suoraan aspan kautta. Itselläni oli tuolloin useampia Aku Ankan ja Tiede-lehden tilausjaksoja ja telemarkkinointia ei tullut sen jälkeen kun olin kieltänyt sen.

Pitänee kokeilla vieläkö tämä pätee kun tekee mieli tilata Aku Ankka pitkästä aikaa. :) Nyt varmaan asiakastiedot on jo ehkä poistuneet niiden tietokannasta kun aikaa on kulunut...

viime vuonna sai muistaakseni 70€ 12+2. Se on menossa vielä ei taida saada ketjutettua.

Mikähän normaalihinta toi 119€ on kun ainakin itellä lukee tilauksessa että jatkuu normaalihintaisena 17.2.26 hintaan 89€ 12kk joten ei tää kummoinen tarjous ole ja jään odottamaan parempaa.

Mikähän normaalihinta toi 119€ on kun ainakin itellä lukee tilauksessa että jatkuu normaalihintaisena 17.2.26 hintaan 89€ 12kk joten ei tää kummoinen tarjous ole ja jään odottamaan parempaa.

Hyvin jännä, mulla 200€ lasku maksettavana seuraavalle vuodelle. Meh.

Aku Junior lähti perheen pienemmille tulemaan 20.70e. Kiitoksia!

Hyvin jännä, mulla 200€ lasku maksettavana seuraavalle vuodelle. Meh.
Maksutapa
Sähköpostilasku
Hinta89,00 €/12 kk

Pärstäkertoimen mukaan näköjään hinnat.. Oli ihan käytävä tarkistamassa. Mutta onkohan mulla joku tarjous sitten jo valmiina jos haluaisinkin jatkaa kun edellisen tarjouksen jälkeen aina heti katkaisen tilauksen ettei vaan lähde normaalihintaan menemään vuoden päästä.

Kommentti tarjouksesta: Jatkuva tilaus on voimassa toistaiseksi. Tilauksen voi irtisanoa koska tahansa 30 päivän irtisanomisajalla tai kuluvan tilausjakson loppuun. Huom. Sanoma telemarkkinoi raskaasti kun tilaus lähestyy loppua.

Ja sen jälkeenkin ajasta ikuisuuteen. Jos vaan on vaikka jotain prepaidia tms. käytettävissä, niin suosittelen lämpimästi.

Kirjoitin aiemmin HS ketjuun tästä samasta asiasta. Eli se puhelinnumero kohta kannattaa AINA jättää lehtitilauksissa tyhjäksi tai laittaa siihen tyyliin 000-0000000 tai joskus tuokaan ei ole kelvannut niin sitten vaan joku random 040-5553131. Ei noissa kannata olla liian rehellinen!
Ja jo esihistoriassa ennen nettejä, kun pienillä kupongeilla tilattiin lehtiä jotka sitten sai ilman postimaksua lähettää postissa lehtiyhtöön, niin kuluttaja viranomaiset jo silloin neuvoi jättämään sen puhelinnumero paikan siitä tyhjäksi jotta säästyy puhelinmyyjien häirinnältä.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 406
Jäsenet
80 884
Uusin jäsen
jv72

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom