• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Aku Ankka 6kk (-70%)

Tuote: Aku Ankka lehti+digi 6kk
Tarjoushinta: 35,70€
Normaalihinta: 119€
Kauppa: Sanoma Media
Voimassa: 30.11.2025
Linkki: Sarjakuvalehdet erikoishintaan!

Kommentti tarjouksesta: Jatkuva tilaus on voimassa toistaiseksi. Tilauksen voi irtisanoa koska tahansa 30 päivän irtisanomisajalla tai kuluvan tilausjakson loppuun. Huom. Sanoma telemarkkinoi raskaasti kun tilaus lähestyy loppua.

Ja kuten tavallista, tämänkin tilauksen voi perua heti, ettei jää normaalihinnalla vahingossa pyörimään

Screenshot_20251128-112512.Chrome.png

Ja sen jälkeenkin ajasta ikuisuuteen. Jos vaan on vaikka jotain prepaidia tms. käytettävissä, niin suosittelen lämpimästi.
Itsellä on "vahingossa" tullut syötettyä vanhan mokkulan liittymä. Itse olen kieltänyt markkinoinnit kyseiseltä yritykseltä, mutta voi tuohon numeroon yrittää soitella :x3:

Huom. Sanoma telemarkkinoi raskaasti kun tilaus lähestyy loppua.

Tämä on totta, mutta omien kokemusten mukaan Sanoma myös ainakin ennen (noin 5+ vuotta sitten) noudatti suoramarkkinointikieltoa hyvin jos sen oli kieltänyt suoraan aspan kautta. Itselläni oli tuolloin useampia Aku Ankan ja Tiede-lehden tilausjaksoja ja telemarkkinointia ei tullut sen jälkeen kun olin kieltänyt sen.

Pitänee kokeilla vieläkö tämä pätee kun tekee mieli tilata Aku Ankka pitkästä aikaa. :) Nyt varmaan asiakastiedot on jo ehkä poistuneet niiden tietokannasta kun aikaa on kulunut...

Statistiikka

Viestiketjuista
293 306
Jäsenet
80 475
Uusin jäsen
Mcleksa12

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom