Ajotavat ja liikennesäännöt

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 553
Eli jos sakkopiikki täynnä ja perässä tulee tutka-auto jolla päivän tavoite vajaana, niin pitäisi ajella kuutakymmpiä kiihdytyskaistan alkuun, jonka jälkeen sitten kiihdytellä sekaan max 80km/h.

No en yllättyisi jos punavalolla seuraavalla rampilla tiensivuun , vähän sitä ajokunta katsottas.
En usko että tuosta tultaisiin koskaan sakkoa kirjoittamaan, mutta lain mukaan nopeusrajoitukset menee näin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 553
Mikähän tuolla kuudenkympinrajoituksella on ideana, ei tuo nyt mitenkään poikkeuksellisen jyrkkä, Hämeenlinnassa paljon tiukempi yleisrajoituksella ja kaarteessa jo satasen tikkari.

Noilla on asetusohjeessa aika tarkat laskelmat että millä perusteella rajoitus valitaan.

En ole lukenut ohjetta pitkiin aikoihin, mutta tuossa esimerkiksi voisi olla kyseessä se että kaarre avautuu, eikä kiristy.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
17 992
Noilla on asetusohjeessa aika tarkat laskelmat että millä perusteella rajoitus valitaan.

En ole lukenut ohjetta pitkiin aikoihin, mutta tuossa esimerkiksi voisi olla kyseessä se että kaarre avautuu, eikä kiristy.
Hämeenlinna Tiiriö, sisempi, 80km/h ja avautuu 100km/h
kuva_2024-08-07_011906992.png

Sitte ulompi kehä, kuuttakymppiä, ja kun loivenee, niin edelleen kuuttakymppiä
kuva_2024-08-07_012028303.png


En nyt löytänyt yhtäloivaa, lahden suunnalta samantapaisen, mutta moottoriliikennetielle, ja siis yleisrajoitus ja nousu satkuun hyvissä ajoin rampilla, Porvoossa vähän samantapainen profiili, siinäkin yleisrajoitus hyvissä ajoin 120 rampilla.

Tuo kuitenkin Motaria, niin ei luulis että siellä mitää poroja juoksee.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
249 099
Viestejä
4 349 492
Jäsenet
72 345
Uusin jäsen
Zeihei

Hinta.fi

Ylös Bottom