Myyty Ajosimulaattorisetti (SJK)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
425
Myytävä tuote: Ajosimulaattorisetti (Logitech G29 poljinsetti, runko penkkeineen sekä 24" 144hz AOC pelinäyttö)
Hinta: 560€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kaikki tuotteet noin pari vuotta vanhoja
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Näytöstä taitaa löytyä kuitti, muista ei.
Muuta huomioitavaa:

Tilan puutteen ja sitä myötä käytön puutteen vuoksi myyntiin valmis ajosimulaattorisetti (poislukien käsijarru ja tuo Mozi Dual Display taittuva pöytäjalka mihin näyttö on kiinnitetty). Rattipoljinsetti toimii PS4 tai PC - alustoilla. Setillä pelattu hyvin kokemuksin mm. Assetto Corsaa, Dirt Rallyä ja iRacingiä.

Setin kokonaishinta 560e

Sisältää (perässä yksittäin hinnat erikseen ostettuna):

-Runko penkkeineen kaikkineen 180e. Säätöjä löytyy hyvin joka suuntaan, itse olen 184cm pitkä ja säätövaraa piisaa vielä pitemmällekin. Helppo myös muokata perheen aivan pienempien käyttöön jos rälläkkä pysyy kädessä. Penkkikin virheetön.
-Logitech G29 ratti ja polkimet + vaihdekeppi josta tehty sekventaali 180e (palautettavissa myös H-kaavioiseksi)
-Näyttö 24,5" 144hz AOC G2590PX 210e (alkuperäinen paketti ja kuitit löytyy)
-Settiin sopiva raudasta itse tehty näytön jalkarunko mihin olen itse kiinnittänyt tuon Mozin näyttötelineen. Koottavaksi tehty 3 osasta. 30e

Setti sijaitsee Lehtimäellä ja voin noutaa sen sieltä Seinäjoelle tarvittaessa, myös nouto Lehtimäeltä passaa jos se on lähempänä sinua.
Runkoa en lähde postittelemaan, muut osat saatan postittaakin kuluja vastaan.

Laita viestiä jos kiinnostuit, kerron mielelläni lisää.

Myynnissä myös muualla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Seinäjoki / Lehtimäki
Toimitustapa: Nouto, postitus
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay, OP Siirto, tilisiirto








 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 035
Viestejä
4 243 505
Jäsenet
71 288
Uusin jäsen
Joonasi1996

Hinta.fi

Ylös Bottom