Myyty Ajosimulaattori (Vaasa)

Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
11
Myytävä tuote: Fanatec CSL Elite racing wheel + CSL Elite pedals + Loadcell kit + CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 (GR1 lite) + APEX Steering Wheel Stand
Hinta: 750 euroa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Fanatec CSL Elite racing wheel + CSL Elite pedals + Loadcell kit (ostettu täältä 5.10.2021, alkuperäinen ostaja ostanut CSL Elite racing wheel + pedals 3.9.2020 & CSL Elite pedals Loadcell kit 13.11.2020)
CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 (GR1 lite) (1.10.2021 fanatecilta)
APEX Steering Wheel Stand (25.10.2021 gtomegalta)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Tuotteissa 2 v takuu (Fanatec tuotteet voi rekisteröidä omalle tilille fanatecin kotisivulla, APEX Standista ei löydy kuittia)

Muuta huomioitavaa:
Myydään tarpeettomana kyseinen ajosimulaattori setti. Setti kaikinpuolin hyvässä kunnossa. Itse olen ajanut ainoastaan McLaren rimmillä ja suurin osa ajasta hanskat päällä. Tuotteet olleet minulla vajaa vuoden ja myyn kiinnostuksen puutteen takia. Olen itse ajanut noin 150 tuntia kyseisellä setillä, ilman ongelmia. Ratti base pitäisi Fanatecin kotisivun mukaan olla yhteensopiva ps5:n kanssa.

Myyn setin ensisijaisesti kokonaisuudessaan mutta erikseen myös mahdollisesti, kunhan kaikki tulee myydyksi.

Fanatec tuotteiden alkuperäiset laatikot löytyy ja mahdollisesti myös rattitelineen, elikkä postitus mahdollinen, postikulut ostajalle. Rattiteline paina reilu 15 kg, huomioitavaksi postituksessa. Nouto etusijalla.

Fanatec CSL Elite racing wheel + CSL Elite pedals + Loadcell kit alkuperäinen myynti ilmoitus täältä Myyty - Fanatec CSL Elite racing wheel & pedals + Loadcell kit PC/PS4 (Tampere)


Myynnissä myös mualla.


Kyseessä siis seuraavat tuotteet:
Fanatec CSL Elite racing wheel: CSL Elite Racing Wheel - officially licensed for PlayStation™
CSL Elite pedals: CSL Elite Pedals
Loadcell kit: CSL Elite Pedals Load Cell Kit
CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 (GR1 lite): CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2
APEX Steering Wheel Stand: APEX Steering Wheel Stand

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vaasa
Toimitustapa: Nouto & posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto & postiennakko


Kuva:

DSC_0385.JPGDSC_0388.JPGDSC_0390.JPGDSC_0387.JPGDSC_0393.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 297
Viestejä
4 232 035
Jäsenet
71 188
Uusin jäsen
Ttuksu

Hinta.fi

Ylös Bottom