Ostetaan AGP slot retention bracket (tai rikkinäinen emo josta sellasen sais napattua)

Liittynyt
07.03.2020
Viestejä
97
Retrokoneen näyttis tuppaa irtoamaan slotin perältä aina konetta liikuteltaessa, joten tarttisin sellasen klipsin joita oli Pentium 4 -aikoihin enimmäkseen kai merkkimikroissa.

Tämän näköinen klipsi:

agp-slot-retention-mechanism-20.jpg


Screenshot 2024-07-09 112410.png


Voin myös ostaa halvalla emolevyn josta tuollaisen saisi otettua.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki 00560
Toimitustapa: Posti, nouto
Maksutapa: Käteinen, MobilePay
 
Liittynyt
07.03.2020
Viestejä
97
kuulostaa hyvältä, koitan selvitellä oisko parissa rikkinäisessä agp emossa toi
Oon joskus vuosia sitten yhden tollasen rikkonut sitä irrottaessa. Oli sen verran tiukka istuvuus että napsahti toisesta päädystä joustava kohta poikki. Kuvista päätellen tossa on ihan selkeä järjestys miten pitää asentaa ja irrottaa. Toisessa päässä joustava muovi on yläreunassa ja toisessa alareunassa. Ihan vaan varoituksen sanana jos löytyy ja alat irrottaa. Mikäli emolla ei muuten ole mitään rahallista arvoa niin voin ottaa vastuun irrottamisesta itse ja siten ottaa koko emon samalla :tup:
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
1 157
Oon joskus vuosia sitten yhden tollasen rikkonut sitä irrottaessa. Oli sen verran tiukka istuvuus että napsahti toisesta päädystä joustava kohta poikki. Kuvista päätellen tossa on ihan selkeä järjestys miten pitää asentaa ja irrottaa. Toisessa päässä joustava muovi on yläreunassa ja toisessa alareunassa. Ihan vaan varoituksen sanana jos löytyy ja alat irrottaa. Mikäli emolla ei muuten ole mitään rahallista arvoa niin voin ottaa vastuun irrottamisesta itse ja siten ottaa koko emon samalla :tup:
joo jos löytyy tommonen emolevy niin laitan kuvaa siitä vielä ja voin lähettää sen kokonaisena, postithan ois kuitenkin luultavasti kirjeelle 5 euroo (pelkkä AGP muovit) ja 7 euroo koko emolevy nii eipä siinä kannata säästellä varmaan :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 744
Viestejä
4 337 872
Jäsenet
72 275
Uusin jäsen
Lähitukiapina

Hinta.fi

Ylös Bottom