En osaa valitettavasti vastata viimeisimpään kysymykseesi, mutta sen sijaan kiinnostaisi tietää että millä tempuilla oikein sait noinkin nopean vastauksen asiakaspalvelusta? Terveisin nimimerkillä vaihtopyyntö täyttänyt jo yli kaksi kuukautta. Eipä siinä, en ole varmasti ainoa samassa tilanteessa, mutta aika arvalla tuntuvat valitsevan että ketä palvelevat. Tähän asti ollut sellainen naureskelva hälläväliä-asenne koko touhuun, mutta nyt jotenkin alkanut kyrpiä koko homma kun tajusi että kauanko tuota mykkäkoulua on jo jatkunut.Tässähän kävi onnellisesti, Ouralta tulee uusi Gen3-sormus sekä elinikäinen lifetime-jäsenyys takuuseen.
Taisin heidän nettisivujen kautta laittaa kyselyn. Eipä se sen kummempia vaatinut. Heidi sieltä vastaili suomeksi.En osaa valitettavasti vastata viimeisimpään kysymykseesi, mutta sen sijaan kiinnostaisi tietää että millä tempuilla oikein sait noinkin nopean vastauksen asiakaspalvelusta? Terveisin nimimerkillä vaihtopyyntö täyttänyt jo yli kaksi kuukautta. Eipä siinä, en ole varmasti ainoa samassa tilanteessa, mutta aika arvalla tuntuvat valitsevan että ketä palvelevat. Tähän asti ollut sellainen naureskelva hälläväliä-asenne koko touhuun, mutta nyt jotenkin alkanut kyrpiä koko homma kun tajusi että kauanko tuota mykkäkoulua on jo jatkunut.
Mulla ei gen3 laturin ledi pala ollenkaan kun lataan sormusta mutta sormus latautuu silti. Laitoin asiasta aspaan viestiä muutama viikko sitten ja viime viikolla vastasivat, että kuvaa videolle kun sormus on laturissa Noh kuvasin videolle ja käytin vielä samassa videossa gen2 sormusta gen2 laturissa saman piuhan päässä. Tuli vastaus parissa päivässä, että lähettävät uuden laturin ja siitä tulikin jo UPS-koodi. Vanhaa laturia ei tarvitse palauttaa niin aika jännä, että sinun se pitää palauttaa ennen kuin lähettävät uuden ei ole kovin tasalaatuinen asiakaspalvelu tällä hetkelläTuossa aikaisemmin kirjoittelin ketjuun tuosta viallisesta laturista, joka vilkuttaa punaista (mutta lataa silti). Vähän toista kuukautta meni saada kunnollinen vastaus (pari pahoitteluviestiä tuli välissä). Ouran ehdotus oli, että lähetän viallisen laturin heille tutkittavaksi ja antoivat UPS:n esimaksetun lähetyskoodin. Lähettäisivät sitten uuden laturin minulle, kun ilmoitan lähettäneeni vanhan takaisin.
Nyt tuli tänne vastaus vaihtopyyntöön, eli 2½kk kesti.Terveisin nimimerkillä vaihtopyyntö täyttänyt jo yli kaksi kuukautta.
Tuo on ollut julkaisusta asti ja mielestäni vastaavia refuja oli vanhoillakin sormuksilla.Oura yrittää houkutella ystäviäni ostamaan Oura-sormus, niin saisin kahdella ystäväostolla (jakamalla ostolinkkiä ystäville) itselleni kolitsihousut ja kolmella ystäväostolla hupparin ja kolitsihousut. Kaikenlaisilla houkuttimilla yrittävät sormusta jo myydä .
Jahas, no itsellä menneet aiemmat mainokset sitten täysin ohi . Tosin eipä tule kovin montaaa sähköpostiviestiä avattua, kun lähes kaikki on jotain mainontaa nykyään…Tuo on ollut julkaisusta asti ja mielestäni vastaavia refuja oli vanhoillakin sormuksilla.
Tätä en oo kyllä huomannu omassa käytössä koskaan. Makaat ilmeisesti todella paikallaan. Vaikka itsekin tulee pötköteltyä melko vaakatasossa leffaa/sarjaa katsellessa, niin eipä koskaan tule oltua niin paikallaan ilmeisesti. Mulla unen seuranta on ollut ihan kohdallaan. Ehkä kannattaa testata eri kädessä/sormessa? Itse pidän oikeassa kädessä.Nukkumiset kirjaa sormen aktiivisuuden mukaan joten jos katsot makuuasennossa leffaa saattaa kirjata sen pari tuntia nukkumiseksi
Mulla readiness ja unenlaatu kyllä tipahtaa usein, jos vaikka ottaa vähän alkoholia illasta tai menee myöhään nukkumaan. Tämä on huomattavan paljon tarkempi kuin esim. Suunnon rannevehkeen unenseuranta, joka oli ihan mitä sattuu. Se otti leffan katselut uneksi helposti ja jos heräsi yöllä, lopetti unen seurannan vaikka olisin nukahtanut uudestaan.
- Sleep osio tosiaan kirjailee nukkumisia sormen mukaan niin ei ihan luotettava, pystyy jälkikäteen itse säätää paljon nukkui. Vaikka olisi nukkunut huonosti tai vähän niin sanoo sleep optimal
Itelle tuli noin 1,5 viikkoa sitten jo. Maaliskuun alkuun taisivat lupailla toimitusta.Jos jotkut sai shillattua 3 koodia, että sai hupparin ja housut niin näytti tulleen sähköpostiin viesti, että on tilattavissa.
Samaa minulla näytää, enkä tiedä koodeja edes käytetyn. Toki facessani ilmoitin että olisi tyrkyllä.
Pari viikkoa sitten sain käytettyä viimesen koodin mutta ei ole vielä tullut spostia vaatteista. Nyt jostain syystä Oura näyttää, että olisi 5/3 koodia tarjolla
Sen jälkeen kun sai käytettyy 3 niin tänään tuli, et sain 5 koodia ja näyttää sovellus samaa. Vaatteet sain tilattua
Pari viikkoa sitten sain käytettyä viimesen koodin mutta ei ole vielä tullut spostia vaatteista. Nyt jostain syystä Oura näyttää, että olisi 5/3 koodia tarjolla
Laitoitko vanhan sormuksen siis menemään ihan Postin kautta? Näyttäisi äkkiseltään olevan ainoa edes auttavasti järkevänhintainen palautuskanava tuohon.Nyt tuli tänne vastaus vaihtopyyntöön, eli 2½kk kesti.
Laitoin sormuksen menemään takaisin postilla (palautusosoite Hollantiin), ja nyt odotetaan jännityksellä, että koska kuuluu seuraavan kerran.
Siis koon vaihdon yhteydessä?Erikoista että teillä on pyydetty sormus takaisin. Minulla pyydettiin hävittämään elektroniikka jätteenä.
Ok, joo takuukeissistä oli kyse.Siis koon vaihdon yhteydessä?
Takuukeisseissä toki pyytävät nakkaamaan SER:iin vanhan.
Laitoin joo ihan postin kautta.Laitoitko vanhan sormuksen siis menemään ihan Postin kautta?
Minkälaista HRV lukemaa sulle on tullut yönajalta? HRV kertoo paljon stressitä/palautumisesta. Tosin sitä numeroa on parempu tulkita itse kuin luottaa appsin sanalliseen selitykseen. Jos jaksat törkätä hrv:sta päivägraafin ketjuun kuukauden ajalta niin siitä vois yrittää kaivaa tietoa mistä väsymys voisi johtua.Sormusta käytetty nyt varmaan jo kuukausi niin ei kyllä toistaiseksi mitään isoja hyötyjä sormuksesta huomannut tai että olisi mitään ihmeellisempää neuvoa tarjonnut. Melkein sama olla ilmankin sormusta. Tässä nyt havaintoja
- Kestää uimisen, saunan ja uimahallin
- Nukkumiset kirjaa sormen aktiivisuuden mukaan joten jos katsot makuuasennossa leffaa saattaa kirjata sen pari tuntia nukkumiseksi
- Readiness sanoo aina hyvää tai että hieman voisi parantaa, itse oma olo väsynyt ja ei kyllä ollenkaan sormuksen kuvailema
- Sleep osio tosiaan kirjailee nukkumisia sormen mukaan niin ei ihan luotettava, pystyy jälkikäteen itse säätää paljon nukkui. Vaikka olisi nukkunut huonosti tai vähän niin sanoo sleep optimal
- Activity osio kirjaa "kuntoiluja" mutta parempaa saa jos käyttää tähän omaa vehjettä jos haluaa tarkempaa tavaraa
- Sormus pysyy hyvin sormessa, välillä huomaa että sormi "hikoilee" ja olisi hyvä ottaa pois mutta muuten viikkoja ollut päällä melkein putkeen
50€ alennus ja 6kk jäsenyys maksutta onnistuu ref linkillä. Lifetimen mahdollisuus oli ja meni.Kovasti polttelisi hommata kolmossormus, onko nyt viimeaikoina tilanneet saaneet sormuksen miten nopeasti?
Nyt ilmeisesti pitäisi saada joltakin linkki että saisi tuon 50 € alennuksen, vai onko jotain muuta kikkaa alennukseen tai lifetime jäsenyyteen?
Oman sormuksen sain viikko sitten. Sovitussetissä meni puolitoista viikkoa tulla, mutta sormus tuli kolmessa arkipäivässä kun oli koon ilmoittanut.Kovasti polttelisi hommata kolmossormus, onko nyt viimeaikoina tilanneet saaneet sormuksen miten nopeasti?
Nyt ilmeisesti pitäisi saada joltakin linkki että saisi tuon 50 € alennuksen, vai onko jotain muuta kikkaa alennukseen tai lifetime jäsenyyteen?
Eipä näy täällä, jokos niitä luvattuja ominaisuuksia tuli?Gen3-sormukseen tarjoillaan uutta firmistä ainakin Android-sovelluksella.
Firmware näyttäisi olevan nyt 2.6.9Eipä näy täällä, jokos niitä luvattuja ominaisuuksia tuli?
Joo, nää FW-päivitykset on kyllä yksi turhauttava juttu Ouran kanssa.Firmware näyttäisi olevan nyt 2.6.9
Ei kyllä mitään hajua mitä tämä päivitys piti sisällään.
Voi ne toisaalta pelastaa turhautumiselta verkkaiseen tukeen, niin kuin täällä kävi. En tiedä mitä keijupölyä 2.6.7 sisälsi, mutta tarkkuutta se paransi siinä määrin, että jäi oma tukipyyntö turhaksi. Siihen tahtiin kun ne viesteihin vastailee, niin aika moni ongelma varmaan ennen sitä firmiksellä paranee. Puuta koputtaa, ettei seuraava versio pahenna tilannetta.Joo, nää FW-päivitykset on kyllä yksi turhauttava juttu Ouran kanssa.
Sain vihdoin oman vaihtoprosessini myös käyntiin ja toimin samoin, laitoin Postilla menemään. Toivottavasti kehtaavat laittaa itsellenikin nyt etukäteen jo tulemaan, mutta jotenkin sopisi tähän ralliin aika hyvin etteivät laita, kun aika hyvin ovat onnistuneet viesteistänikin kaikki kysymykset väistämään. Mm. yritin juuri kysyä tätä etukäteen lähettämistä, mutta ei vastausta. Tai oikeastaan vastaukseksi nimenomaan tuli ei-niin-kannustava "We'll follow up with you once we've received and processed your product return. Please note: It may take up to 10 days to process your return from the date it is marked "Delivered" by your courier. We appreciate your patience during this period!", mutta täytyy toivoa että tämä nyt olisi vain joku stock-vastaus.Laitoin joo ihan postin kautta.
Mutta uuden sormuksen laittoivat tulemaan jo ennenkuin vanha pääsi perille, mikä oli positiivinen yllätys.
Uusi pitäisi maanantaina olla jo ovella. Eli omalta osalta meni vaihto sujuvasti, vaikka joutuikin tietty odottelemaan.
Mulla tuo pamahti jo yli viikko sitten ja vaimolla ei ole edelleenkään. :o miten noissa noin rajuja eroja on. Ios siis itelläkin.Tänään pompahti tuo 2.6.9 päivitys iOSilla ainakin Oura appiin.
Ois ihan kiva kyllä tietää jo mielenkiinnosta, että mitä noi päivitykset sisältää.
Oikean käden etusormiNoniin, sormus tilattu ja sovitussettiä odotellaan. Nyt kaipaisin vähän kokemuksia asiasta, kun käyn arpomaan kokoa ja mihin sormeen sitä suunnittelen.
Olen oikeakätinen ja harrastuksien puolesta tulee soitettua kitaraa ja bassoa lähes päivittäin, enimmäkseen bassoa.
Ouran ohjeissa suositellaan etusormea ensisijaisesti. Vasempaan käteen en sitä suunnittele ettei se kolise kitaran/basson kaulaa vasten, eli oikea käsi varmaankin sitten.
Onko jollakin kokemusta äskeiseen viitaten, mihin sormeen sitä kannattaisi ensisijaisesti sovitella?
Pakostakin oikean käden nimetön, suurin koko, etusormeen ei edes mahdu, tuossa on just hyvä. Tuntuu toimivan mittaukset ihan ok ja mielestäni häiritsee mitään tekemisiä vähiten ko. sormessa.Noniin, sormus tilattu ja sovitussettiä odotellaan. Nyt kaipaisin vähän kokemuksia asiasta, kun käyn arpomaan kokoa ja mihin sormeen sitä suunnittelen.
Olen oikeakätinen ja harrastuksien puolesta tulee soitettua kitaraa ja bassoa lähes päivittäin, enimmäkseen bassoa.
Ouran ohjeissa suositellaan etusormea ensisijaisesti. Vasempaan käteen en sitä suunnittele ettei se kolise kitaran/basson kaulaa vasten, eli oikea käsi varmaankin sitten.
Onko jollakin kokemusta äskeiseen viitaten, mihin sormeen sitä kannattaisi ensisijaisesti sovitella?
Kannattaa huomioida se, että Oura on aika paljon tavallisia sormuksia paksumpi. Itse en oikein pidä Ouran käyttöä mukavana muissa sormissa kuin etusormessa tai pikkusormessa, koska se ottaa silloin molemmilta puolilta kiinni viereisiin sormiin ja on vähän jatkuvasti tiellä. Mutta nämä on toki yksilöllisiä juttuja ja kokeilemalla se selvinnee.Pitänee kokeilla useammassa sormessa niitä sovittimia, ja riittävän pitkän aikaa. Aluksi ajattelin että homma on selvä, oikean etusormi. Mutta mietin että mahtaako se olla siinä sormessa joskus tiellä? Vihkisormuksesta on kokemuksia, että nimettömässä yleensä sormus on suht huomaamaton. Googlella kun katsoo kuvia sormuksista niin aika harvalla se on etusormessa.
Eihän kenelläkään ole kokemuksia sormuksen mittaustarkkuudesta eri sormissa?
Vastaanpa itse itselle, kun tuo sovitussetti saapui ja sovittelin rinkuloita sormeen.Pitänee kokeilla useammassa sormessa niitä sovittimia, ja riittävän pitkän aikaa. Aluksi ajattelin että homma on selvä, oikean etusormi. Mutta mietin että mahtaako se olla siinä sormessa joskus tiellä? Vihkisormuksesta on kokemuksia, että nimettömässä yleensä sormus on suht huomaamaton. Googlella kun katsoo kuvia sormuksista niin aika harvalla se on etusormessa.
Eihän kenelläkään ole kokemuksia sormuksen mittaustarkkuudesta eri sormissa?
Mä kyselin Ouralta noista silloin kun se niitten Tell A Friend sivu bugaili ja kutsujen määrä pompahti ylöspäin. Tällainen vastaus tuli silloin:Onko muuten muitakin kuin minä, jotka sai 3 koodia jaettua ennen määräaikaa eikä ole tullut mitään sähköpostia noista vaatteista?
En siis olisi huolissani jos sieltä ei vielä mitään viestiä ole tullut noihin liittyen.There seems to be a glitch with the TAF page.
The delivery of the Oura Reigning champ awards is scheduled to ship between January 2022 and April 2022 depending on when you used all your codes(2 or 3). We will send a link to the Reigning Champ online store. When you receive this, you can select the desired size and select the delivery address.