• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Adidas Lite Racer 4.0 - matalavartiset tennarit 19,99€ (-67%)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iSaul
  • Aloitettu Aloitettu
Mistään ei löytynyt mikä noiden tossujen lestin leveys on niin en taida uskaltaa tilata. Palauttaa kun en jaksa niin ärsyttää jos ovat hirveän kapeat.
Oma räpylä on lyhyt mutta leveä, joten lesti saisi olla reipas 100mm
 
Mistään ei löytynyt mikä noiden tossujen lestin leveys on niin en taida uskaltaa tilata. Palauttaa kun en jaksa niin ärsyttää jos ovat hirveän kapeat.
Oma räpylä on lyhyt mutta leveä, joten lesti saisi olla reipas 100mm
Lesti on luokkaa 90mm koossa 42 eli luultavasti ovat liian kapeat sinulle.
 
Mistään ei löytynyt mikä noiden tossujen lestin leveys on niin en taida uskaltaa tilata. Palauttaa kun en jaksa niin ärsyttää jos ovat hirveän kapeat.
Oma räpylä on lyhyt mutta leveä, joten lesti saisi olla reipas 100mm
Melkeen poikkeuksetta kaikki Adidakset olleet kapeat omaan räpylään. Muutamat addut silti kotoa löytyy muita kenkiä lähes 2 numeroa isompina, jolloin leveyden puolesta suht jämäkkä, mutta ei muutoin silti liian iso.
 
Damn, tottakai musta (ostan vain kokomustia kenkiä, no tummanharmaata saa olla) on loppu nettimyynnistä. Pari paria aiemmin noita ostanut, mainio kevyt kenkä.
 
Sovitin paikallisessa liikkeessä. Toiseen jalkaan Adidas Runfalcon 5 ja toiseen tämä tarjouskenkä. Ero oli niin valtava, että ei vaan voinut enää sovituksen jälkeen ostaa näitä halpiksia. Niin köykäiset ja ohutpohjaiset olivat. Verrattuna noihin tuplasti kalliimpiin, mutta silti melko edullisiin Runfalcon Adidaksiin.
 
Mistään ei löytynyt mikä noiden tossujen lestin leveys on niin en taida uskaltaa tilata. Palauttaa kun en jaksa niin ärsyttää jos ovat hirveän kapeat.
Oma räpylä on lyhyt mutta leveä, joten lesti saisi olla reipas 100mm
Minulla on myös leveähkö jalkaterä. Kävin kokeilemassa noita Adidaksia. Minulle liian kapeat.
 
Niin köykäiset ja ohutpohjaiset olivat. Verrattuna noihin tuplasti kalliimpiin
Näiden ideahan on olla mahdollisimman kevyet yms. Ja päällisestäkin näkee etteivät voi edes kestää kauaa(ei ole vahviketta varpaiden päällä yms) mutta tosiaan kevyet ja kun/jos halvalla saa niin voi ostaa usemman parin varastoon kerralla.
 
Olin jo laittamassa ostohousuja jalkaan, mutta näissäkin miesten koot alkavat 41:stä (40 2/3). Koon 39/40 jalan omaavana kenkien löytäminen on vaikeaa. Lasten koot loppuvat yleensä 39 ja miesten koot alkavat 41:stä. Yleensä lesti vielä muuttuu, joten muuten sopiva lasten koko on liian kapea ja miesten koko on taas liian "pitkä".
 
Näiden ideahan on olla mahdollisimman kevyet yms. Ja päällisestäkin näkee etteivät voi edes kestää kauaa(ei ole vahviketta varpaiden päällä yms) mutta tosiaan kevyet ja kun/jos halvalla saa niin voi ostaa usemman parin varastoon kerralla.
Itsellä menossa viides pari Lite Racereita päivittäisessä käytössä, yleensä kärki kulunut puhki jossain 1.5-2v kohdalla ja pohja kantapään kohdalta 2-2.5v aikoihin. Arkikäytössä todella mukavat juuri keveyden ja suht ohuen mutta joustavan pohjan vuoksi. Jos joutuu töissä vetämään turvakengät jalkaan niin tuntuu suunnilleen siltä kuin olisi tiiliskivet jaloissa.

Olin jo laittamassa ostohousuja jalkaan, mutta näissäkin miesten koot alkavat 41:stä (40 2/3). Koon 39/40 jalan omaavana kenkien löytäminen on vaikeaa. Lasten koot loppuvat yleensä 39 ja miesten koot alkavat 41:stä. Yleensä lesti vielä muuttuu, joten muuten sopiva lasten koko on liian kapea ja miesten koko on taas liian "pitkä".
Budget Sportin valikoimasta puuttuu jostain syystä muutamia kokoja välistä, Adidaksen sivuilta saisi Budgetilta puuttuvia 39 1/3, 40, ja 41 1/3 kokoja, mutta sillon tietty jää tarjous hyödyntämättä.
 
Kappas, kolme vuotta vanhat lite racer 3.0 alkaa oleen ehtoon puolella ja pitänyt jo jonkin aikaa ostaa uudet monot. Niin hyvin omaan jalkaan istunu noi kolmoset joten pakko oli tilata :thumbsup:
 
Tämmöset ale adidakset tai niket menee aina kesän koirienlenkitystossuna, ostaa 2 kokoo normaalia isommat niin leveys ok ja voi vetästä vaan jalkaan kumartumatta, jos tulee kiirus lähtö ulos.
 
Olin jo laittamassa ostohousuja jalkaan, mutta näissäkin miesten koot alkavat 41:stä (40 2/3). Koon 39/40 jalan omaavana kenkien löytäminen on vaikeaa. Lasten koot loppuvat yleensä 39 ja miesten koot alkavat 41:stä. Yleensä lesti vielä muuttuu, joten muuten sopiva lasten koko on liian kapea ja miesten koko on taas liian "pitkä".
Sama ongelma mutta toisesta päästä. Yleensä koot loppuvat melkein kaikissa kaupoissa 46-47,5 kun oma koko on 48~48,5.
 
Sama ongelma mutta toisesta päästä. Yleensä koot loppuvat melkein kaikissa kaupoissa 46-47,5 kun oma koko on 48~48,5.
Ja jos on kokoja saatavilla niin menee nopeasti. Tuostakin oli 48-kokoa saatavilla lähimyymälästä eilen vielä, mutta nyt loppunut kokonaan kaikista myymälöistä.
 
Tämmöset ale adidakset tai niket menee aina kesän koirienlenkitystossuna, ostaa 2 kokoo normaalia isommat niin leveys ok ja voi vetästä vaan jalkaan kumartumatta, jos tulee kiirus lähtö ulos.

Itse ostin kuukausi sitten XXL:stä Adidaksen Galaxy 7 @ 25€ korvaamaan vanhoja reikäisiä ulkoilulenkkareita (= ex-juoksulenkkarit) ja oikein tyytyväinen juuri kävely- tai kauppalenkeille — kauppaankin kehtaa nyt paremmin näillä mennä kun on ehjät ja kokomustina hyvin huomiotaherättämättömätkin.
 
Kapealestiset on joo. Kävin kokeileen. Tytölle otin, mutta omalle painolle pohja oli kuin avojalkakenkä olisi ollut jalassa.

Oli rajoitus liikkeessä 1pr per talous tai muuta vastaavaa. Myyjä vain sanoi että ota toki toisetki.
 
Onkohan malli 5.0 tulossa kun dumppaavat halvalla, toivottavasti kuitenkin se kokomusta versio saatavilla jatkossakin.
 
Onkohan malli 5.0 tulossa kun dumppaavat halvalla, toivottavasti kuitenkin se kokomusta versio saatavilla jatkossakin.
Mitähän päivityksiä 5.0 tulossa? Joku superhypervibram pohjallinen ilmeisesti suunnitteilla millä pystyy kävelemään vielä nopeampaa(huhujen mukaan suorempaan myös) samalla 55,6% kuormituksella. Taidan odottaa seuraavaa mallia kyllä itse!
 
Kapealestiset on joo. Kävin kokeileen. Tytölle otin, mutta omalle painolle pohja oli kuin avojalkakenkä olisi ollut jalassa.

Oli rajoitus liikkeessä 1pr per talous tai muuta vastaavaa. Myyjä vain sanoi että ota toki toisetki.
Tosiaan. Kokokin sai olla pituudessakin esim. Sievistä kahta kokoa isompi. Et jos netitse tilaa.

Mainitsin Sievin kun se käyttää samaa EN ISO 20345/20347 standardia sisämitoissa mitä turvajalkineet ja muut ammattijalkineet käyttää. Nämä Adidaksen sun muiden taas on aina jotain valmistajakohtaisia humpuuki kokoja joissa saa aina ottaa järjettömiä kokoja. Sit toi lestin kapeus vielä lisäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kävin perjantaina noutamassa ja nyt kolme n. tunnin pitusta lenkkiä tehtyinä vallan passelit popottimet omaan normaaliin 42 koon jalkaani koossa 9. Ei purista eikä revi kantapäitä. Vauvajaloille tarkoitetut pilvipohjalliset vaihdoin kyllä kunnollisempiin.
 
43 1/3 koossa tuli hankittua, täsmää aivan normaaliin kokoon joka on itsellä 43-44 välissä.
 
Luulin ettei nää varmaan niin tiukat voi olla ja kiristään kuin mikä, ei kierrä veri. Sievin lestin mittauksessa tuli lestin kooksi XL niin kai se ois pitäny uskoa foorumilaisia. Palautukseen menee.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 151
Viestejä
5 244 556
Jäsenet
83 429
Uusin jäsen
heksutin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom