ADHD/ADD

Toki lisään vielä tähän ihan perusjutut mitkä aivan varmasti auttaa ADHD oireisiin:
- säännöllinen puhtaasti syöminen
- hyvä unirytmi
- liikuntaa ja lihastreeniä
- välttää "välitöntä viihdettä"
- mindfullness/meditointi ja mielen punnerrukset. Nää on etenkin ADHD ihmisille erinomaista harjotusta kun päässä pörisee ja ajatukset juoksee

miks pitäs lääke vaihtaa? pitäs annostusta lisätä vielä, olen käyny aavassa ja nytte julkisella puolella nii voin sanoo että on tehty testejä ja todettu asioita. aina sama syytös jokaisella kun kerron annostuksen, se on vaa että syytteljät ei itse tiedä asioista niin siks syyttelee.
Pärisee varmaan hyvin tuolla isolla annoksella?

Annostus alkaa olemaan niin korkea ja vielä pitäisi lisätä, niin tuossahan joutuu keho aika kovalle rasitukselle ilman järkevää hyötyä.

Sanoin erikseen, että tarkoitus ei ole hyökätä enkä syytellyt. Outo juttu vaan, että ei ole muuta lääkettä suositeltu oletettavasti. Olemassa on vaihtoehtoja, esim. metyylifenidaatti (brändinimi Concerta).
miten voit sanoa järkevää hyötyä :D miten voit tietää sen? tuo on vielä pieni annos parhaillaan mulla menee vkl huvittelussa reilu 300mg elvansea, ja mulla alotettii suoraan elvanse 90mg koska oli jo siitä lääkkeestä kokemusta.

Annostus alkaa olemaan niin korkea ja vielä pitäisi lisätä, niin tuossahan joutuu keho aika kovalle rasitukselle ilman järkevää hyötyä.

Sanoin erikseen, että tarkoitus ei ole hyökätä enkä syytellyt. Outo juttu vaan, että ei ole muuta lääkettä suositeltu oletettavasti. Olemassa on vaihtoehtoja, esim. metyylifenidaatti (brändinimi Concerta).
kerroin että consertta jumitti liikaa ja sitte vetelin sillon tällön elvansee ja se oli oikee lääke

miten voit sanoa järkevää hyötyä :D miten voit tietää sen? tuo on vielä pieni annos parhaillaan mulla menee vkl huvittelussa reilu 300mg elvansea, ja mulla alotettii suoraan elvanse 90mg koska oli jo siitä lääkkeestä kokemusta.

Mitä tarkoittaa huvittelussa 300mg Elvansea? Tarkoitatko, että kun esim. juot alkoholia ja oot bilettämässä niin tuo annos rauhoittaa sua vai mitenkä? ADHD lääke viihdekäytössä ei kuulosta kovin tarkoitukselliselta omaan korvaan :zoom:

kerroin että consertta jumitti liikaa ja sitte vetelin sillon tällön elvansee ja se oli oikee lääke

Itselläni kanssa tuo Concerta antoi ainaki alkuun jännitystiloja ja oli liian intensiivinen. Nyt tottuneenakin se saattaa aiheuttaa sellaista "jumitusta" mutta ei niin paljoa, että kokisin sen haitaksi. Ihan ok toimiva lääke siis. Testailen varmasti vielä ainakin tammikuun ennen kuin edes mietin Elvansea tai että miten se ehkä toimisi pidemmällä aikavälillä.

Mitä tarkoittaa huvittelussa 300mg Elvansea? Tarkoitatko, että kun esim. juot alkoholia ja oot bilettämässä niin tuo annos rauhoittaa sua vai mitenkä? ADHD lääke viihdekäytössä ei kuulosta kovin tarkoitukselliselta omaan korvaan :zoom:
juu viinankaa otan illan aikana 300mg elvansee ja litra viinaa meni esimerkiks uv:na ja pysyin paikoillani ja olin rauhallinen eikä suu käy koko ajan, eli toimiva on mulla

juu viinankaa otan illan aikana 300mg elvansee ja litra viinaa meni esimerkiks uv:na ja pysyin paikoillani ja olin rauhallinen eikä suu käy koko ajan, eli toimiva on mulla
No ei ihme, että annostusta pitäisi sun mukaan nostaa, kun tuollain narkkaat. Nopeasti pääset hengestäsi tuollaisilla tavoilla, lopeta hyvä mies.

Toivottavasti tajuat, että sinulla on huumeongelma.

No ei ihme, että annostusta pitäisi sun mukaan nostaa, kun tuollain narkkaat. Nopeasti pääset hengestäsi tuollaisilla tavoilla, lopeta hyvä mies.

Toivottavasti tajuat, että sinulla on huumeongelma.
:D:D:D:D joha tuli sieltä kaikki tietävän erikois kommentti no joo et tiedä mitää näistä hommista varsinkaa lääkkeestä ja miten se toimii, annappa olla

Statistiikka

Viestiketjuista
296 656
Jäsenet
81 184
Uusin jäsen
kukamuka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom