• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut AdGuard Mainosesto kaikki tilaukset -40 %

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
492
Kokeilisiko joku jolla on maksettu Helsingin Sanomien tilaus, että poistaako maksullinen AdGuard hesarin android-sovelluksesta mainokset? Niitä on aivan vtusti liikaa, ottaen huomioon että hesarin tilaus on maksullinen.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 154
Meinasin ostaa mutta katoin Gmailin haulla että oon 2017 ostanut lifetime lisenssin 454.00 RUB eli ~7 euron hintaa.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 784
Eikö kukaan android käyttäjä käytä youtube-sovelluksen sijaan ihan vain firefoxia ja siihen asennettuna ublock origin+ video background play fix addonit ? Ipadiin kyllä tuo AdGuard voisi olla pätevä.
Androidissa käytössä Nightly ja siihen ublock-O yms. plugarit. Ne riittää Androidille mainiosti. iPadissä toi AdGuard on pätevä, kun muut on hiton kämäsiä ne muutamat mitä iPadille on.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
384
youtubevanced.com
Älkää missään nimessä ladatko tuolta mitään, voi sisältää haittaohjelmia eikä ole virallinen lähde. Voisiko @atteasd poistaa tämän ja lisätä varoituksen.


Vanha ja kuopattu vanced löytyy täältä:

Revanced mainittu jo aiemmin, mutta itsellä käytössä rootilla ja toimii moitteetta. Vaatii ilman roottia microg sovelluksen.

Instagram sovellus mitä itse käyttänyt vuosia, turvallisuudesta en tiedä eli omalla vastuulla

Helpompi sovellus youtuben katsomiseen ilman roottia, ei ole tosin kirjautumista
GitHub - TeamNewPipe/NewPipe: A libre lightweight streaming front-end for Android.

Android TV sovellus youtubelle, erittäin hyvä GitHub - yuliskov/SmartTubeNext: Ad free app for watching tube videos on Android TV boxes
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 634
Niin mikkäs ton maksullisen version edut on maksuttomaan verrattuna?
Blokkaa mainoksia muissakin sovelluksissa, eikä vaadi lisäosia selaimiin, mikäli ei halua itse helpotusta manuaaliseen blokkaukseen. Ja tietysti tarjoaa lisää esimerkiksi yksityisyyteen liittyviä asetuksia.

2015 asti käyttänyt kaikissa laitteissa.
 
Liittynyt
02.05.2019
Viestejä
143
Estääkö tuo siis mainokset puhelimen selaimessa ilman AdGuard-sovellusta?
Kyllä, estää koko puhelimen DNS haut tunnettuihin mainospalvelimiin, kuten Pi-hole. Filtteröintimenetelmä ei ole täydellinen, mutta itselle riittävän hyvä.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 130
Hetken pohdin ostamista, mutta jos ei tosiaan toimi youtubessa, ig:stä tmv., niin aika turha kilke mun mielestä. Androidilla käytän operaa, jossa on yllättävän hyvä adblocker, joka toimii niinkuin ajatus 90% sivuista.

Toinen seikka on juuri noi venäjä-kytkökset. Luottoa ei ole.
NextDNS tekee vastaavia asioita, eivätkä devaajat ole venäläisiä, jos sillä on jotain väliä.

Tein palvelusta esittelyvideon signun linkin takaa.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
230
Itsellä ollu vähän ongelmia tuon AdGuardin kanssa. Ios laitteessa kyllä toimii hyvin mutta jos youtubea yrittää katsoa niin kestää jonkun aikaa että video lähtee pyörimään ja se on ihan musta (firefoxin kautta). Ongelmaan auttoi ku otti firefoxin Ublock origin pois päältä

Ongelmia oli myös HTTPS filtteröinnin kanssa mutta piti hyväksyä uudet asetukset firefoxin asetuksista
 
Viimeksi muokattu:

nbzero

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
103
btw itse käytän selaimena puhelimessa Bravea. en huomaa mitään eroa adguard päällä tai pois, kuin että ylilauta alkaa valittaa mainosestoista kun adguard on päällä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 628
Viestejä
4 221 743
Jäsenet
71 072
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom